Kun jij je UI weer herstellen, ik kan niet aan deze wennen.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
De sport wordt nu even uitgelegd door de NOS
Over een weekje ouwe pikkenbaas. Ik moet nu door het stof na de smadelijke nederlaag van FC Groningen.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:33 schreef Nober het volgende:
Even in de sfeer komen.
[..]
Kun jij je UI weer herstellen, ik kan niet aan deze wennen.
Ze zullen wel opnieuw vergeten te finishen.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:33 schreef alors het volgende:
Ik heb het idee dat dit zo'n anticlimax gaat worden.
Sjinkie sloopt dat hele stadion, zin in!quote:Op maandag 10 februari 2014 10:33 schreef alors het volgende:
Een Maasje?quote:Op maandag 10 februari 2014 10:33 schreef alors het volgende:
Wel als je meerdere medailles verwacht waarschijnlijkquote:Op maandag 10 februari 2014 10:33 schreef alors het volgende:
De soort onderwerpen die de buitenlandse pers over het langebaanschaatsen maakt.quote:
Mogelijk dat hij commentaar doet voor de Aussies.quote:
Mooiquote:Op maandag 10 februari 2014 10:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mogelijk dat hij commentaar doet voor de Aussies.
Dat absoluut. Maar Bradbury was toen al oud, dus die is nadien ook gestopt.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
MooiDat is toch wel het meest legendarische Shorttrack moment ooit.
Had in 1994 natuurlijk al brons gewonnenquote:Op maandag 10 februari 2014 10:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat absoluut. Maar Bradbury was toen al oud, dus die is nadien ook gestopt.
Hij is nu 40, in anderen sporten win je nog makkelijk goud.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat absoluut. Maar Bradbury was toen al oud, dus die is nadien ook gestopt.
Ja. Dat maakte het dubbel zo mooi.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had in 1994 natuurlijk al brons gewonnen
Zoals?quote:Op maandag 10 februari 2014 10:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij is nu 40, in anderen sporten win je nog makkelijk goud.
Biatlon bijvoorbeeld.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij is nu 40, in anderen sporten win je nog makkelijk goud.
Nou dat viel wel mee met schijtlolligquote:Op maandag 10 februari 2014 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, een schijtlollig filmpje over Koreanen
En bij het rodelen zilver en brons.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zoals?
Edit: Bjoerndalen natuurlijk![]()
![]()
Vind ik geen slechte notering.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:41 schreef Muto het volgende:
Sinkie staat ook maar 5e bij de bookies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |