Het totale aandeel in de kijkcijfers van heel Europa op die momenten is hier niet van belang.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Dit is pas voor het eerst dat het erom gaat, die EK's/WK's die hij eerder deed daar keek geen hond naar.
quote:Op maandag 10 februari 2014 10:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb het niet op jurysporten.
Sjinkie had natuurlijk allang gezien dat die andere een DSQ zou krijgenquote:Op maandag 10 februari 2014 10:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Freek gaat ons nu uitleggen waarom dit is gebeurd.
Energie sparen heet dat...slim van hemquote:Op maandag 10 februari 2014 10:52 schreef tralalala het volgende:
Volgens wist hij gewoon al dat diegene gediskwalificeerd zou worden, hij deed wel heel erg rustig aan.
Dat zou wel geniaal zijnquote:Op maandag 10 februari 2014 10:52 schreef tralalala het volgende:
Volgens wist hij gewoon al dat diegene gediskwalificeerd zou worden, hij deed wel heel erg rustig aan.
Krachten sparen voor de volgende rondequote:Op maandag 10 februari 2014 10:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sjinkie had natuurlijk allang gezien dat die andere een DSQ zou krijgen
Vooral uit antipathie jegens zijn eigen land.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:52 schreef Mansjester het volgende:
Ahn is vast voor Rusland gaan schaatsen uit liefde voor dat land
Ahn was toch vroeger een Zuid-Koreaan en doet het nu voor Rusland?quote:
Als zo iemand aan je deur staatquote:Op maandag 10 februari 2014 10:54 schreef alors het volgende:
Wat een verhaal van die Annaam veranderen omdat Poetin het wil
Boeien, als je dan weer naar de Spelen kunt en vooral Zuid-Korea een stok in de wielen kunt steken nadat ze je gewoon schaamteloos gedumpt hebben.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:54 schreef alors het volgende:
Wat een verhaal van die Annaam veranderen omdat Poetin het wil
Sowieso gewoon aan het begin volgas en de rest zo op 3 ronden achterstand zettenquote:Op maandag 10 februari 2014 10:53 schreef Montov het volgende:
Sjinkie wachtte te lang. En dan verlies je de aansluiting bij een valpartij.
Ik noemde hem al meteen Knegtgod.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:55 schreef kurk_droog het volgende:
Knegtgod...van mongool naar god in 1 minuut
Van God>mongool>Godquote:Op maandag 10 februari 2014 10:55 schreef kurk_droog het volgende:
quote:Op maandag 10 februari 2014 10:55 schreef kurk_droog het volgende:
Hij combineert langlaufen met schieten, dat noemen ze cross country. Zou Hans van Zetten zeggen.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Putin was daar trouwens aan het trainen voor de biatlon.
Hans denkt dat de staande schietpose de Endo spreiding heet.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij combineert langlaufen met schieten, dat noemen ze cross country. Zou Hans van Zetten zeggen.
Die wordt straks neergeschoten. Moeten we daarna drie maanden wachten om te weten wie het gedaan heeft.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:57 schreef Zorro het volgende:
Nu rijdt er een Amerikaan die J.R. heet. Als die niet wint, indien nodig met wat slinkse praktijken...
quote:
Sannequote:Op maandag 10 februari 2014 11:00 schreef Mansjester het volgende:
Van Kerkhof, dat was de chick van Wust. Ik weet alleen niet welke van de 2
Sanne was de vriendinquote:Op maandag 10 februari 2014 11:00 schreef Mansjester het volgende:
Van Kerkhof, dat was de chick van Wust. Ik weet alleen niet welke van de 2
Heineken.quote:
Karma heeft allang bepaald dat hij door deze actie niks gaat winnen. Henkie 1000xquote:Op maandag 10 februari 2014 10:58 schreef Mani89 het volgende:
Goud voor deze baas graag
[ afbeelding ]
Ja nu, Niels Kerstholt.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
Erg leuk om te zien, maar ik snap er niks vanKomen nog Nederlanders in actie vandaag?
Je schaatst 1500 meter en de snelste wintquote:Op maandag 10 februari 2014 11:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
Erg leuk om te zien, maar ik snap er niks vanKomen nog Nederlanders in actie vandaag?
Niels nu. Wat snap je er niet aan?quote:Op maandag 10 februari 2014 11:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
Kerstholt nuquote:Op maandag 10 februari 2014 11:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
Eerste over de lijn wint.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik hoorde net penalties etc, dus je moet met zn alle in zon kleine baan en je mag niet duwen???quote:Op maandag 10 februari 2014 11:04 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Niels nu. Wat snap je er niet aan?
Ja, je moet wel normaal doenquote:Op maandag 10 februari 2014 11:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik hoorde net penalties etc, dus je moet met zn alle in zon kleine baan en je mag niet duwen???
Tuurlijk wel.quote:
Essquote:Op maandag 10 februari 2014 11:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Beetje positiviteit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |