Ze hebben geen kinderen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:42 schreef Reismeis het volgende:
Zijn de kinderen er niet bij? Heb ik even gemist...
Nee zijn zoon blijft in NL.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:42 schreef Reismeis het volgende:
Zijn de kinderen er niet bij? Heb ik even gemist...
Gewoon bij zijn moeder, dus logisch eigenlijk ook.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:42 schreef alors het volgende:
[..]
OhDie heb ik helemaal gemist, ook niet de hele tijd opgelet
Iets boven Rome.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:43 schreef Yankee het volgende:
Ik heb even gemist waar in Italië het is?
Iddquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:44 schreef alors het volgende:
Echt zo'n yuppenstel voor de reclame, je ziet ze lopen, Zwitserleven, Robeco oid
Zo te zien begrijpt ze wel wat die oude baas zei.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:45 schreef Karina het volgende:
Volgens mij valt dat Italiaans nog wel tegen, de woorden die ze opnoemde weet ik ook nog wel.
Dat verstond ik ook nog wel, zoveel zei hij niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:45 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Zo te zien begrijpt ze wel wat die oude baas zei.
Italiaans is niet zo'n heel moeilijke taal.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:45 schreef Karina het volgende:
Volgens mij valt dat Italiaans nog wel tegen, de woorden die ze opnoemde weet ik ook nog wel.
Ik zou het associëren met Karate Kidquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar dan aan elkaar vast. Ik ken die naam ergens van... volgens mij uit een film of zo.
Ik moet meteen weer lachenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens een topic over gezien.
Bent u zo oud dat daar de borsten hangenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:49 schreef Karina het volgende:
Gloednieuw overall met reclame midden op zijn borst
Borstkas dan he niet zo moeilijk doenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:49 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Bent u zo oud dat daar de borsten hangen
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens een topic over gezien.
Als je het breed hebt, kun je het breed laten hangen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:51 schreef Cat22 het volgende:
Eerst hun eigen huis opknappen en daarna de apperatementen? Ik wil mensen met campingstelletjes en emmers water onder lekkages zien!
Na een halve pagina had ik dat al. Morgen maar eens helemaal lezen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]
GC / Wie is deze man?
helemaal lezen en je ligt in een deuk
Mja voor een deel is dat misschien waar maar ze hebben het natuurlijk ook gewoon goed voor elkaar. Ze zijn goed voorbereid, spreken de taal, niet te lui om zelf iets te doen, enz.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:54 schreef Fred_B het volgende:
Met zo'n budget is het ook wel wat makkelijker natuurlijk.
Het is idd vrij saai allemaal.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:55 schreef TargaFlorio het volgende:
Mooi voor die mensen maar hier zit ik dus niet op te wachten.![]()
![]()
![]()
Dat is waar, ze zijn niet zomaar overhaast iets gaan doen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Mja voor een deel is dat misschien waar maar ze hebben het natuurlijk ook gewoon goed voor elkaar. Ze zijn goed voorbereid, spreken de taal, niet te lui om zelf iets te doen, enz.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:57 schreef Karina het volgende:
Gaap.
Wordt tijd dat het dak instort of dat er een keiharde hagelbui komt.
Dat topic is beter dan deze uitzendingquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]
GC / Wie is deze man?
helemaal lezen en je ligt in een deuk
Nee hoor, laffe donkere lucht en dawast.quote:
Nee?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:02 schreef vuvuzela het volgende:
Ik geloof er eigenlijk niet zoveel van dat ze zelf veel klussen
en wel een fijne bipsquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:04 schreef Specularium het volgende:
Zo te zien heeft die vrouw wel redelijke tetters.
quote:
Valt toch wel mee?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:04 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Nee. Gaat allemaal nogal klungelig.
Hij heeft nu een kekke pet, maakt je lekker vlot en jong.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:07 schreef Specularium het volgende:
Waar is zijn hipstersjaaltje voor binnen nu?
Rivierenbuurt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:08 schreef TargaFlorio het volgende:
De eerste gasten zullen toch wel vrinden uit de grachtengordel zijn?
Vanzelfsprekend.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:08 schreef TargaFlorio het volgende:
De eerste gasten zullen toch wel vrinden uit de grachtengordel zijn?
Ik dacht ik post een beetje mee in de geest van dit topic.quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:12 schreef Karina het volgende:
Mweh wat een flopshow![]()
Echt helemaal niks ging fout.
Ander programma.quote:
Ik heb het niet gevolgd. Maarreh ze sturen dus NIET de snelste? Raar.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:13 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook belachelijk. De snelste moet gewoon naar de OS.
Ik denk het niet..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:12 schreef TargaFlorio het volgende:
Die pet is inderdaad het enige negatieve.
Was dit het begin van een nieuwe reeks?
quote:Onder voorbehoud kunnen we meedelen dat we in het voorjaar van 2014 weer met nieuwe afleveringen komen. Dus even geduld nog a.u.b.
Alleen als je echt niks beters te doen hebt, er was geen reet aan.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:09 schreef Pino112 het volgende:
Ah wel een nieuwe aflevering. Morgen maar terugkijken dus.
Niet? Oh, dan ga ik wel wat anders doen ja.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Alleen als je echt niks beters te doen hebt, er was geen reet aan.
intersee?quote:Bedankt voor de intersee, je hoort zo snel mogelijk van ons!
Ditquote:Op zondag 5 januari 2014 00:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Alleen als je echt niks beters te doen hebt, er was geen reet aan.
Een plaats tussen twee meren in?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:16 schreef golfer het volgende:
Heb informatie-aanvraag gestuurd voor een bepaald appartement in een bepaalde periode en krijg auto-repy: bedank voor je boeking (???) en
[..]
intersee?
Was die zelfmoord niet dramatisch genoeg?quote:Op zondag 5 januari 2014 20:41 schreef Gnittoo het volgende:
Ik wil weer eens een echte ramp zien bij ik vertrek
zo drastisch hoeft het natuurlijk ook weer niet. de taal niet spreken, missende vergunningen dat soort fratsenquote:Op zondag 5 januari 2014 20:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Was die zelfmoord niet dramatisch genoeg?
Dit was in ieder geval een nieuwe aflevering. Of ze nu weer verder gaan herhalen is mij niet helemaal duidelijk.quote:
quote:Serie reportages (tt888, herh. van 18-2-2-12) waarin Nederlanders die hun geluk in het buitenland gaan beproeven, worden gevolgd. Om uiteenlopende redenen vertrekken steeds meer mensen uit Nederland. De zon, vrijheid, mentaliteit of ouderwets ondernemersschap spelen een rol in de verstrekkende beslissing om je voorgoed in het buitenland te vestigen en hier huis en haard achter te laten. Waar gaan ze naartoe? Waarom en wat laten ze achter? We zien de laatste voorbereidingen in Nederland, het emotionele afscheid van vrienden en familie en de eerste onzekere stappen in het land van bestemming. Van alle voorspoed en tegenslag is de kijker direct getuige gedurende de eerste spannende maanden in het nieuwe thuisland. Afl.: 'Het moet nu lukken, ik mag niet meer falen'. Vijf jaar geleden emigreert Wout van Roomen (54) samen met zijn vrouw Shilpi (38) en dochter Anne-Rose (5) naar Oostenrijk. Het hotel loopt goed, maar geld voor personeel is er niet en dus is er geen tijd voor hun pasgeboren dochtertje. Ook mist Wout de kinderen uit zijn eerste huwelijk en dus besluiten ze terug te gaan naar Nederland. Na hun terugkeer komt Wout maar slecht aan het werk en beiden kunnen hun draai niet meer vinden in Nederland. Ze missen de Oostenrijkse gemütlichkeit en kopen opnieuw een pand in Tirol, dit keer een pension. Het huis in Nederland is nog niet verkocht, dus geld om te renoveren is er niet. En van de inkomsten uit het pension alleen kan het gezin niet leven, dus moet Wout er werk naast gaan doen. Lukt het ze dit keer wel om de aandacht tussen hun pension en hun dochter goed te verdelen, en komt Wout in Oostenrijk wel aan de bak?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:32 schreef Negentiendertig het volgende:
Zo gemeen over dat oude vrouwtje
Ja bah, botte hollanders.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:32 schreef Negentiendertig het volgende:
Zo gemeen over dat oude vrouwtje
Nou dat niet per se, maar die vrouw heeft het pension 40 jaar gerunned, kan me voorstellen dat het dan op je 73e lastig afscheid nemen isquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:34 schreef captain_fantasy het volgende:
[..]
Ja bah, botte hollanders.
Bom erop.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:40 schreef MCH het volgende:
Ik vond die mensen van vorige week kut omdat het van die typische neppe Amsterdammers waren maar deze mensen zijn gewoon slecht man. Die kun je alleen maar echt haten.
ze kan vast wel schoonmakenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:55 schreef MCH het volgende:
Die kut moet sowieso buiten de deur gaan werken als haar vent later te oud wordt.
Verbaast me helemaal niet natuurlijk, ze roepen totaal gaan sympathie op.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:00 schreef MCH het volgende:
Hehe, check dat negatieve commentaar op booking.com
Well, at the beginning everything was normal. The much worse part came in a few days. The managing couple did not thought about their guests and their comfort but making money. They wanted extra money for a waste bag. We run out of toilet paper. The only reason we were given one was that it was sunday morning and the shop was closed. Worst stay in Austria by far for us!
Betalen voor een pleerol.
Heb je een directe link? Ik wil alles lezen. :pquote:Op zondag 12 januari 2014 00:00 schreef MCH het volgende:
Hehe, check dat negatieve commentaar op booking.com
Well, at the beginning everything was normal. The much worse part came in a few days. The managing couple did not thought about their guests and their comfort but making money. They wanted extra money for a waste bag. We run out of toilet paper. The only reason we were given one was that it was sunday morning and the shop was closed. Worst stay in Austria by far for us!
Betalen voor een pleerol.
http://www.booking.com/hotel/at/haus-tyrol.nl.htmlquote:Op zondag 12 januari 2014 00:06 schreef Staal het volgende:
[..]
Heb je een directe link? Ik wil alles lezen. :p
Bedankt!quote:Op zondag 12 januari 2014 00:07 schreef MCH het volgende:
[..]
http://www.booking.com/hotel/at/haus-tyrol.nl.html
Haha echt ook, wtf..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:50 schreef Negentiendertig het volgende:
Wout mag in die kelder slapen, lekkere relatie
Maar objectief kijk je niet. Het lijkt alsof je alleen maar negatieve dingen wil zien..quote:Op zondag 12 januari 2014 00:41 schreef MCH het volgende:
Ach, het zal niet voor de eerste keer zijn dat een guesthouse zichzelf tienen zit te geven op reviewsites.
Het maakt mij meestal geen fluit uit waar ik slaap in een hotel of whatever. Maar als de eigenaren of het personeel debiel doen dan is dat het gene wat ik zal onthouden. Niet als het kussen slecht was of de douche niet de hele tijd heet. En dat die eigenaren dikke mongolen waren kon je zelf ook wel vaststellen of niet?quote:Op zondag 12 januari 2014 13:00 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Maar objectief kijk je niet. Het lijkt alsof je alleen maar negatieve dingen wil zien..
ze heeft wel grote Jopenquote:Op zondag 12 januari 2014 00:06 schreef Mani89 het volgende:
Een sukkelig burgermannetje die zich helemaal laat onderlopen door zo'n valse kenau.
Grappig, mijn vriend zei exact hetzelfde, met dezelfde bewoording (kenau)quote:Op zondag 12 januari 2014 00:06 schreef Mani89 het volgende:
Een sukkelig burgermannetje die zich helemaal laat onderlopen door zo'n valse kenau.
Graag ook nooit meer terug, vooral dat wijf dan, die gozer is wel okquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:59 schreef Mani89 het volgende:
Maar, je bent tenminste niet meer in Nederland!
Jammerquote:
Zaterdagquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:53 schreef Anne het volgende:
Wanneer wordt het nu eigenlijk uitgezonden? Ik ben de kluts kwijt.
quote:Op maandag 17 maart 2014 21:05 schreef Adrie072 het volgende:
Komende zaterdag weer op de buis!
Uitzending 22 maart 2014
Al 27 jaar lang komen Bertie (45) en Jan (47) Vermeulen in Luxemburg. Ze zijn verliefd op het land, en ook hun kinderen Ian (19), Mandy (17) en Sharon (15) gaan er met veel plezier heen. Als de camping waar ze al die al jaren komen gesloten dreigt te worden, stellen ze voor de camping te gaan runnen.Bertie is net ziek geweest, en beseft maar al te goed hoe kort het leven kan zijn en dat je je dromen moet waarmaken. Ondanks dat ze weinig spaargeld hebben, besluiten ze toch de gok te wagen. Hun jongste dochter gaat mee, de anderen blijven alleen achter in Nederland.
Ze beginnen opgewekt aan het opknappen van de camping, maar het slechte weer gooit roet in het eten. Er valt veel regen, wat funest is voor de camping die aan een rivier is gelegen. Veel te laat in het seizoen begint de zon dan toch eindelijk te schijnen. In plaats van vakantie vieren, zoals ze hier al die jaren deden, werken ze nu keihard om het slechte voorjaar financieel weer recht te trekken...
Hun businessplanquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:11 schreef themole het volgende:
Die aflevering met Andrea en Henka naar Kreta heb ik laatst nog eens gekeken. Blijft een prachtuitzending.
Overstroming: checkquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:45 schreef alors het volgende:
[..]
In de OP
https://bingobaker.com/play/111385
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:48 schreef hexje het volgende:
Verkeerd ingeschat heb ik al weggestreept.
Gloedjespikfonkelnieuwquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:49 schreef MilaNL het volgende:
Geen herhaling? Heb deze nog nooit gezien!
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:50 schreef Mani89 het volgende:
Hoop dat ze financieel helemaal kapot gaan!
Michiel?quote:
Ohja daar is het vanquote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:51 schreef Pandaplint het volgende:
In Luxemburg...
Daar kom je toch alleen om te tanken
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:51 schreef Pandaplint het volgende:
In Luxemburg...
Echt hequote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:51 schreef Pandaplint het volgende:
In Luxemburg...
Nederlands is al een probleem...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:51 schreef Snowsquall het volgende:
deze spreken de taal wel......ze zijn er al zoveel geweest
Prachtige omgeving hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:51 schreef Pandaplint het volgende:
In Luxemburg...
en iemand hebben kunnen vinden die er ook nog 'ns 2k per maand voor betaaldquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:52 schreef alors het volgende:
Pachten, maw het opknappen voor de eigenaar die jou er weer afgooit als het af is.
Misschien zien zij dat als de ultieme rust.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:53 schreef Injetta het volgende:
Op zich vind ik Luxemburg wel mooi, maar verder is er geen leven daar volgens mij.
Na 6 uur is er niemand meer buiten en restaurantjes zijn om 8 uur dicht of zo.
Om te wonen lijkt het me vreselijk.
Die mensen zeggen dat altijd in Ik vertrek. Geen stress meer en zo. Vervolgens zie je ze daar van de ochtend tot in de avond zich afbeulen en is het een en al stress.quote:
Patat moet je gewoon met je handen in graaien!quote:
En aan het einde van het programma spreken ze over een geweldige ervaringquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:54 schreef Injetta het volgende:
[..]
Die mensen zeggen dat altijd in Ik vertrek. Geen stress meer en zo. Vervolgens zie je ze daar van de ochtend tot in de avond zich afbeulen en is het een en al stress.
en zitten ze failliet thuisquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En aan het einde van het programma spreken ze over een geweldige ervaring
Oma kan je altijd nog vastbinden op het imperiaal.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:55 schreef Injetta het volgende:
Die oma. Wadoedenoudoch??
Ze willen oma meenemen?
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:55 schreef Pandaplint het volgende:
Man man man, je 82jarige moeder nog verpotten
Dat gaan we regelenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:56 schreef SecretStoryWous het volgende:
Je eigen moeder dit aandoen, wacht dan totdat ze dood is pff
Shit.. die staat niet op de bingo.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En aan het einde van het programma spreken ze over een geweldige ervaring
Meer of minder oma's!?quote:
ah thanx.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:58 schreef alors het volgende:
Ze komen uit Enspijk, dat ligt tussen Culemborg en Zaltbommel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |