Ze hebben geen kinderen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:42 schreef Reismeis het volgende:
Zijn de kinderen er niet bij? Heb ik even gemist...
Nee zijn zoon blijft in NL.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:42 schreef Reismeis het volgende:
Zijn de kinderen er niet bij? Heb ik even gemist...
Gewoon bij zijn moeder, dus logisch eigenlijk ook.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:42 schreef alors het volgende:
[..]
OhDie heb ik helemaal gemist, ook niet de hele tijd opgelet
Iets boven Rome.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:43 schreef Yankee het volgende:
Ik heb even gemist waar in Italië het is?
Iddquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:44 schreef alors het volgende:
Echt zo'n yuppenstel voor de reclame, je ziet ze lopen, Zwitserleven, Robeco oid
Zo te zien begrijpt ze wel wat die oude baas zei.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:45 schreef Karina het volgende:
Volgens mij valt dat Italiaans nog wel tegen, de woorden die ze opnoemde weet ik ook nog wel.
Dat verstond ik ook nog wel, zoveel zei hij niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:45 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Zo te zien begrijpt ze wel wat die oude baas zei.
Italiaans is niet zo'n heel moeilijke taal.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:45 schreef Karina het volgende:
Volgens mij valt dat Italiaans nog wel tegen, de woorden die ze opnoemde weet ik ook nog wel.
Ik zou het associëren met Karate Kidquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar dan aan elkaar vast. Ik ken die naam ergens van... volgens mij uit een film of zo.
Ik moet meteen weer lachenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens een topic over gezien.
Bent u zo oud dat daar de borsten hangenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:49 schreef Karina het volgende:
Gloednieuw overall met reclame midden op zijn borst
Borstkas dan he niet zo moeilijk doenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:49 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Bent u zo oud dat daar de borsten hangen
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens een topic over gezien.
Als je het breed hebt, kun je het breed laten hangen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:51 schreef Cat22 het volgende:
Eerst hun eigen huis opknappen en daarna de apperatementen? Ik wil mensen met campingstelletjes en emmers water onder lekkages zien!
Na een halve pagina had ik dat al. Morgen maar eens helemaal lezen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]
GC / Wie is deze man?
helemaal lezen en je ligt in een deuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |