Vanzelfsprekend.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:08 schreef TargaFlorio het volgende:
De eerste gasten zullen toch wel vrinden uit de grachtengordel zijn?
Ik dacht ik post een beetje mee in de geest van dit topic.quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:12 schreef Karina het volgende:
Mweh wat een flopshow![]()
Echt helemaal niks ging fout.
Ander programma.quote:
Ik heb het niet gevolgd. Maarreh ze sturen dus NIET de snelste? Raar.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:13 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook belachelijk. De snelste moet gewoon naar de OS.
Ik denk het niet..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:12 schreef TargaFlorio het volgende:
Die pet is inderdaad het enige negatieve.
Was dit het begin van een nieuwe reeks?
quote:Onder voorbehoud kunnen we meedelen dat we in het voorjaar van 2014 weer met nieuwe afleveringen komen. Dus even geduld nog a.u.b.
Alleen als je echt niks beters te doen hebt, er was geen reet aan.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:09 schreef Pino112 het volgende:
Ah wel een nieuwe aflevering. Morgen maar terugkijken dus.
Niet? Oh, dan ga ik wel wat anders doen ja.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Alleen als je echt niks beters te doen hebt, er was geen reet aan.
intersee?quote:Bedankt voor de intersee, je hoort zo snel mogelijk van ons!
Ditquote:Op zondag 5 januari 2014 00:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Alleen als je echt niks beters te doen hebt, er was geen reet aan.
Een plaats tussen twee meren in?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:16 schreef golfer het volgende:
Heb informatie-aanvraag gestuurd voor een bepaald appartement in een bepaalde periode en krijg auto-repy: bedank voor je boeking (???) en
[..]
intersee?
Was die zelfmoord niet dramatisch genoeg?quote:Op zondag 5 januari 2014 20:41 schreef Gnittoo het volgende:
Ik wil weer eens een echte ramp zien bij ik vertrek
zo drastisch hoeft het natuurlijk ook weer niet. de taal niet spreken, missende vergunningen dat soort fratsenquote:Op zondag 5 januari 2014 20:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Was die zelfmoord niet dramatisch genoeg?
Dit was in ieder geval een nieuwe aflevering. Of ze nu weer verder gaan herhalen is mij niet helemaal duidelijk.quote:
quote:Serie reportages (tt888, herh. van 18-2-2-12) waarin Nederlanders die hun geluk in het buitenland gaan beproeven, worden gevolgd. Om uiteenlopende redenen vertrekken steeds meer mensen uit Nederland. De zon, vrijheid, mentaliteit of ouderwets ondernemersschap spelen een rol in de verstrekkende beslissing om je voorgoed in het buitenland te vestigen en hier huis en haard achter te laten. Waar gaan ze naartoe? Waarom en wat laten ze achter? We zien de laatste voorbereidingen in Nederland, het emotionele afscheid van vrienden en familie en de eerste onzekere stappen in het land van bestemming. Van alle voorspoed en tegenslag is de kijker direct getuige gedurende de eerste spannende maanden in het nieuwe thuisland. Afl.: 'Het moet nu lukken, ik mag niet meer falen'. Vijf jaar geleden emigreert Wout van Roomen (54) samen met zijn vrouw Shilpi (38) en dochter Anne-Rose (5) naar Oostenrijk. Het hotel loopt goed, maar geld voor personeel is er niet en dus is er geen tijd voor hun pasgeboren dochtertje. Ook mist Wout de kinderen uit zijn eerste huwelijk en dus besluiten ze terug te gaan naar Nederland. Na hun terugkeer komt Wout maar slecht aan het werk en beiden kunnen hun draai niet meer vinden in Nederland. Ze missen de Oostenrijkse gemütlichkeit en kopen opnieuw een pand in Tirol, dit keer een pension. Het huis in Nederland is nog niet verkocht, dus geld om te renoveren is er niet. En van de inkomsten uit het pension alleen kan het gezin niet leven, dus moet Wout er werk naast gaan doen. Lukt het ze dit keer wel om de aandacht tussen hun pension en hun dochter goed te verdelen, en komt Wout in Oostenrijk wel aan de bak?
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:32 schreef Negentiendertig het volgende:
Zo gemeen over dat oude vrouwtje
Ja bah, botte hollanders.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:32 schreef Negentiendertig het volgende:
Zo gemeen over dat oude vrouwtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |