Nou dat niet per se, maar die vrouw heeft het pension 40 jaar gerunned, kan me voorstellen dat het dan op je 73e lastig afscheid nemen isquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:34 schreef captain_fantasy het volgende:
[..]
Ja bah, botte hollanders.
Bom erop.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:40 schreef MCH het volgende:
Ik vond die mensen van vorige week kut omdat het van die typische neppe Amsterdammers waren maar deze mensen zijn gewoon slecht man. Die kun je alleen maar echt haten.
ze kan vast wel schoonmakenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:55 schreef MCH het volgende:
Die kut moet sowieso buiten de deur gaan werken als haar vent later te oud wordt.
Verbaast me helemaal niet natuurlijk, ze roepen totaal gaan sympathie op.quote:Op zondag 12 januari 2014 00:00 schreef MCH het volgende:
Hehe, check dat negatieve commentaar op booking.com
Well, at the beginning everything was normal. The much worse part came in a few days. The managing couple did not thought about their guests and their comfort but making money. They wanted extra money for a waste bag. We run out of toilet paper. The only reason we were given one was that it was sunday morning and the shop was closed. Worst stay in Austria by far for us!
Betalen voor een pleerol.
Heb je een directe link? Ik wil alles lezen. :pquote:Op zondag 12 januari 2014 00:00 schreef MCH het volgende:
Hehe, check dat negatieve commentaar op booking.com
Well, at the beginning everything was normal. The much worse part came in a few days. The managing couple did not thought about their guests and their comfort but making money. They wanted extra money for a waste bag. We run out of toilet paper. The only reason we were given one was that it was sunday morning and the shop was closed. Worst stay in Austria by far for us!
Betalen voor een pleerol.
http://www.booking.com/hotel/at/haus-tyrol.nl.htmlquote:Op zondag 12 januari 2014 00:06 schreef Staal het volgende:
[..]
Heb je een directe link? Ik wil alles lezen. :p
Bedankt!quote:Op zondag 12 januari 2014 00:07 schreef MCH het volgende:
[..]
http://www.booking.com/hotel/at/haus-tyrol.nl.html
Haha echt ook, wtf..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:50 schreef Negentiendertig het volgende:
Wout mag in die kelder slapen, lekkere relatie
Maar objectief kijk je niet. Het lijkt alsof je alleen maar negatieve dingen wil zien..quote:Op zondag 12 januari 2014 00:41 schreef MCH het volgende:
Ach, het zal niet voor de eerste keer zijn dat een guesthouse zichzelf tienen zit te geven op reviewsites.
Het maakt mij meestal geen fluit uit waar ik slaap in een hotel of whatever. Maar als de eigenaren of het personeel debiel doen dan is dat het gene wat ik zal onthouden. Niet als het kussen slecht was of de douche niet de hele tijd heet. En dat die eigenaren dikke mongolen waren kon je zelf ook wel vaststellen of niet?quote:Op zondag 12 januari 2014 13:00 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Maar objectief kijk je niet. Het lijkt alsof je alleen maar negatieve dingen wil zien..
ze heeft wel grote Jopenquote:Op zondag 12 januari 2014 00:06 schreef Mani89 het volgende:
Een sukkelig burgermannetje die zich helemaal laat onderlopen door zo'n valse kenau.
Grappig, mijn vriend zei exact hetzelfde, met dezelfde bewoording (kenau)quote:Op zondag 12 januari 2014 00:06 schreef Mani89 het volgende:
Een sukkelig burgermannetje die zich helemaal laat onderlopen door zo'n valse kenau.
Graag ook nooit meer terug, vooral dat wijf dan, die gozer is wel okquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:59 schreef Mani89 het volgende:
Maar, je bent tenminste niet meer in Nederland!
Jammerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |