en iemand hebben kunnen vinden die er ook nog 'ns 2k per maand voor betaaldquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:52 schreef alors het volgende:
Pachten, maw het opknappen voor de eigenaar die jou er weer afgooit als het af is.
Misschien zien zij dat als de ultieme rust.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:53 schreef Injetta het volgende:
Op zich vind ik Luxemburg wel mooi, maar verder is er geen leven daar volgens mij.
Na 6 uur is er niemand meer buiten en restaurantjes zijn om 8 uur dicht of zo.
Om te wonen lijkt het me vreselijk.
Die mensen zeggen dat altijd in Ik vertrek. Geen stress meer en zo. Vervolgens zie je ze daar van de ochtend tot in de avond zich afbeulen en is het een en al stress.quote:
Patat moet je gewoon met je handen in graaien!quote:
En aan het einde van het programma spreken ze over een geweldige ervaringquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:54 schreef Injetta het volgende:
[..]
Die mensen zeggen dat altijd in Ik vertrek. Geen stress meer en zo. Vervolgens zie je ze daar van de ochtend tot in de avond zich afbeulen en is het een en al stress.
en zitten ze failliet thuisquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En aan het einde van het programma spreken ze over een geweldige ervaring
Oma kan je altijd nog vastbinden op het imperiaal.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:55 schreef Injetta het volgende:
Die oma. Wadoedenoudoch??
Ze willen oma meenemen?
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:55 schreef Pandaplint het volgende:
Man man man, je 82jarige moeder nog verpotten
Dat gaan we regelenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:56 schreef SecretStoryWous het volgende:
Je eigen moeder dit aandoen, wacht dan totdat ze dood is pff
Shit.. die staat niet op de bingo.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En aan het einde van het programma spreken ze over een geweldige ervaring
Meer of minder oma's!?quote:
ah thanx.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:58 schreef alors het volgende:
Ze komen uit Enspijk, dat ligt tussen Culemborg en Zaltbommel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |