Ontplofte.mol.eet.peen.aviquote:
idd, nou oprotten of je tetten postenquote:
GRTD meet, dat word een groot neukfeest gek.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:10 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aan alle GRTD lezers
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het idee is om een GRTD meeting te organiseren een deze maanden. Het doel van deze post is om te kijken wat jullie de beste datum vinden en de tijden en natuurlijk wat en waar.
We zijn wel alvast benieuwt of je eventueel zou komen. Dit, gezien er een brief/mail uit moet gaan om een goede dag/tijd en prijs te regelen en natuurlijk te reserveren. Maar ook de fokkers/foksters die sowieso niet willen komen vraag ik het lijstje in te vullen.
En als je er geen zin in hebt, ga dan niet met emo's strooien maar sla deze post gewoon over.
Ter info: Er staat wat leuks op een eventueel programma. Kost wel 20 euro (Er valt altijd te onderhandelen) We kunnen elkaar dan wel onbeperkt neerschieten.
Daarom eerst even een overzichtje krijgen voordat alles uitgebreid word beschreven hier.
Vragenlijst Onderstaand kopiëren en plakken en verder invullen
Datum voorkeur(Week 5,6,7,8,9,10,11,16,17)
Van en tot hoe laat zou je kunnen:
Mogelijkheid naar Amsterdam of Haarlem te komen:
Van waar kom je:
Hoe kom je:
Leeftijd:
Alleen/Met hoeveel:
Dank voor het invullen. Eventueel posten via PM en de vragen ook.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:11 schreef Bos81 het volgende:
Dat zeilkutje heet Laura Dekker dus niet met een b.
Wie is WEquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:10 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Aan alle GRTD lezers
Het idee is om een GRTD meeting te organiseren een deze maanden. Het doel van deze post is om te kijken wat jullie de beste datum vinden en de tijden en natuurlijk wat en waar.
We zijn wel alvast benieuwt of je eventueel zou komen. Dit, gezien er een brief/mail uit moet gaan om een goede dag/tijd en prijs te regelen en natuurlijk te reserveren. Maar ook de fokkers/foksters die sowieso niet willen komen vraag ik het lijstje in te vullen.
En als je er geen zin in hebt, ga dan niet met emo's strooien maar sla deze post gewoon over.
Ter info: Er staat wat leuks op een eventueel programma. Kost wel 20 euro (Er valt altijd te onderhandelen) We kunnen elkaar dan wel onbeperkt neerschieten.
Daarom eerst even een overzichtje krijgen voordat alles uitgebreid word beschreven hier.
Van waar kom je:
Hoe kom je:
Leeftijd:
Alleen/Met hoeveel:
Laura Bekkerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:11 schreef Bos81 het volgende:
Ooooh, dat laat wel zien hoe wakker ik benquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:11 schreef Bos81 het volgende:
dan zou het zeilkutje zijn denk ikquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:09 schreef Jimbo het volgende:
Wat is een zijlkutje? Zit daar een mast in?![]()
dan zit er een zeiltje omheen geplaktquote:
JRquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bekkenstoter?
[ afbeelding ]
Samen met Anthony:
[ afbeelding ]
Ben blij dat je het niet weetquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooooh, dat laat wel zien hoe wakker ik ben
haha, sukkel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:10 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Aan alle GRTD lezers
Van waar kom je:
Hoe kom je:
Leeftijd:
Alleen/Met hoeveel:
waarom haarlemquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:10 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Aan alle GRTD lezers
Van waar kom je:
Hoe kom je:
Leeftijd:
Alleen/Met hoeveel:
Hahahaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:13 schreef supersof het volgende:
Datum voorkeur(Week 5,6,7,8,9,10,11,16,17) waarom staan week 12 13 14 15 er niet bij
Van en tot hoe laat zou je kunnen: hele dag
Mogelijkheid naar Amsterdam of Haarlem te komen: kan
Van waar kom je: arnhem
Hoe kom je: trein
Leeftijd: 18
Alleen/Met hoeveel: 450
ben je misschien toch ook wel?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:13 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Top, altijd lief om iemand slet te noenen .
Zie het als een koosnaamquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:13 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Voor een tientje ben ik jouw vriendjequote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:15 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee. Heb 1 vriendje en daar blijft 't bij.
je weet gewoon van wanten, niks mis meequote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:13 schreef Laura.b het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:16 schreef Stuart het volgende:
Ik kom alleen naar een meet als die in London is fuck you very much
Kinky Wendy van het secretariaat ook wel hoor.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:15 schreef Adames het volgende:
[..]
je weet gewoon van wanten, niks mis mee
ja maar rotterdam is een kankerstad hoorde ik in een liedjequote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:15 schreef Jimbo het volgende:
Maaruh die meet. Doe die of in rotterdam of in Utrecht (als uitzondering)
3/4e van de mensen komt hier uit rotterdam of omstreken
als jij de tickets betaaltquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:16 schreef Stuart het volgende:
Ik kom alleen naar een meet als die in London is fuck you very much
jijweetzquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:16 schreef supersof het volgende:
naja weetje, 50 euro uitgeven aan een meet dat doe ik niet.
Ik steek nog liever naalden in mijn oogquote:
leuk voor jequote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:16 schreef Adames het volgende:
[..]
ja maar rotterdam is een kankerstad hoorde ik in een liedje
jij gaat door het oog van de naaldquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik steek nog liever naalden in mijn oog
Het heeft meer te maken met het bedrijf die tussen amsterdam en haarlem ligt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:15 schreef Jimbo het volgende:
Maaruh die meet. Doe die of in rotterdam of in Utrecht (als uitzondering)
3/4e van de mensen komt hier uit rotterdam of omstreken
je bent een wijf, die hoeft hooguit dr vervoer te betalenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:16 schreef supersof het volgende:
leuk, meeten met GK.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:16 schreef supersof het volgende:
wendy van wantenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kinky Wendy van het secretariaat ook wel hoor.
[ afbeelding ]
Ach, ieder zn dingquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Echt?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
denk het nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je bent een wijf, die hoeft hooguit dr vervoer te betalen
ik weiger een voet in 020 te zettenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:17 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Het heeft meer te maken met het bedrijf die tussen amsterdam en haarlem ligt.
Niemand anders wil?quote:
Hoe is de film?quote:
jawel hoor, met al die geile fokkers hier heb je gewoon de hele avond gratis drankquote:
Als we op jouw kosten bij de Bokkedoorns eten kom ik welquote:
Goed plaatjequote:
blablacar?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:20 schreef Adames het volgende:
[..]
blablacar, ben je dr voor een tientje
dan mis je mn verjaardagquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:21 schreef Stuart het volgende:
Ik ben 15-22 februari in Nederland. Ik wil dat een Rolls mij ophaalt en dat er een rode loper ligt vanaf de auto naar het restaurant. Ik betaal NERGENS voor. Ik proost alleen met Dom Pérignon
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:21 schreef Stuart het volgende:
Ik ben 15-22 februari in Nederland. Ik wil dat een Rolls mij ophaalt en dat er een rode loper ligt vanaf de auto naar het restaurant. Ik betaal NERGENS voor. Ik proost alleen met Dom Pérignon
en de mijnequote:
ALS DAT GEEN NEUKEN WORD!quote:
Doe eens lief man !quote:
ken ik nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:22 schreef Adames het volgende:
[..]
nederlandse mitfahrgelegenheit, carpool regelen via internet
Die van mij is speciaalquote:
quote:
quote:
heb alleen nog een fles Romanée-Conti liggen, ben niet zo'n champagneman. is toch geen probleem hoop ik?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:21 schreef Stuart het volgende:
Neem dr mee naar vakkie Squote:
joa, ik ben de koningin niet he!quote:
Begin er maar niet aan. Jimbo maakt altijd dat soort fouten.quote:
Dat klinkt duur genoegquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:23 schreef Adames het volgende:
[..]
heb alleen nog een fles Romanée-Conti liggen, ben niet zo'n champagneman. is toch geen probleem hoop ik?
haten op Jimboquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Begin er maar niet aan. Jimbo maakt altijd dat soort fouten.
ik haat hem nietquote:
Ik heb niets met verjaardagen. Kost alleen maar geld met kut kadootjes kopenquote:
Wel een sure thing..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:24 schreef Muto het volgende:
Ik die nog nooit iemand van fok gemeet heeft, ga uitgerekend met jhali meeten. Klinkt geloofwaardig ja.
Kloptquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:24 schreef supersof het volgende:
[..]
je houd van mequote:
Waren ze maar kut, dan kon je ze nog neukenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb niets met verjaardagen. Kost alleen maar geld met kut kadootjes kopen
Kom je met muut mee naar feyenoordquote:
Okay krijg het lazerusquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:26 schreef Muto het volgende:
Door deze geruchten voel ik mij genoodzaakt mijn fok-account te verwijderen/niet meer te posten.
Het gaat jullie goed. Het was een fijne tijd.
Tot zondagquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:26 schreef Muto het volgende:
Door deze geruchten voel ik mij genoodzaakt mijn fok-account te verwijderen/niet meer te posten.
Het gaat jullie goed. Het was een fijne tijd.
quote:
quote:
Die zal zijn kader nog niet eens afgerond hebben.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:24 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:
wut?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:24 schreef Muto het volgende:
Ik die nog nooit iemand van fok gemeet heeft, ga uitgerekend met jhali meeten. Klinkt geloofwaardig ja.
als jij ook komtquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kom je met muut mee naar feyenoord?
Dat klopt ookquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die zal zijn kader nog niet eens afgerond hebben.
Ik kom regelmatig.quote:
Kansloos taaltje is het eigenlijk ookquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:28 schreef Stuart het volgende:
Pfffff, Nederlands. Ik spreek het hier nooit![]()
Ik spreek ook bijna nooit ABNquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:28 schreef Stuart het volgende:
Pfffff, Nederlands. Ik spreek het hier nooit![]()
Mvgquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:28 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb lang en hard onderzoek gedaan.
Weken lang.
Ik ben tot een conclusie gekomen.
Jhali is, met 100% zekerheid, een kloon van AdvancedPower.
Groetjes,
Toto69
Niet echt heel zinvol buiten Nederland neequote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kansloos taaltje is het eigenlijk ook
Heb jij een sterk Brabants accent? En gebruik je ook echt andere woorden danquote:
Zelfs binnen nederland spreekt de helft het nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet echt heel zinvol buiten Nederland nee
Wat, ben, jij, dom.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat klopt ookToen woonde ik al in spanje.
Fuck nederlandse scholing
Dat is waar. Helaasquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zelfs binnen nederland spreekt de helft het niet
Okayquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:31 schreef Toto69 het volgende:
Bij 333 posts stop ik vandaag.
Dan heb ik 3 dagen op rij 333 posts
ik hoop dat je al op 332 zit.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:31 schreef Toto69 het volgende:
Bij 333 posts stop ik vandaag.
Dan heb ik 3 dagen op rij 333 posts
Maar wel een domme jongen met een afgeronde studie op zak, kunnen we van jou nog niet zeggenquote:
Was ap ook zn vervelend typje jaquote:
ook goed. Hoe eerder je stil bent, hoe beter.quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:28 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb lang en hard onderzoek gedaan.
Weken lang.
Ik ben tot een conclusie gekomen.
Jhali is, met 100% zekerheid, een kloon van AdvancedPower.
Groetjes,
Toto69
Daar gaat je #1 spot dit jaarquote:
Daar ga ik ook echt niet meer voorquote:
Dus over 2 maanden ben je wegquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar ga ik ook echt niet meer voor![]()
Vond vorig jaar 100k leuk. Nu boeit het me totaal niet meer![]()
Niet weg maar gewoon aanzienlijk minder actiefquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet weg maar gewoon aanzienlijk minder actief
DOAGquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:37 schreef Toto69 het volgende:
Nou gassies,
het was me een genoegen
dit is nummertje 333
tot na 00:00 maar weer
Jij staat bovenaan dit jaar (tot nu toe)quote:
Top 50 van 01-01-2014 t/m 04-01-2014
Tot morgenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:37 schreef Toto69 het volgende:
Nou gassies,
het was me een genoegen
dit is nummertje 333
tot na 00:00 maar weer
dikke prima. Sta er niet in.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij staat bovenaan dit jaar (tot nu toe)Top 50 van 01-01-2014 t/m 04-01-2014
nr / aantal posts / gebruiker / % van tot. (127909)
01 1437 Jimbo 1.12%
02 1254 Etsu 0.98%
03 1244 Toto69 0.97%
04 1167 Ajacied422 0.91%
05 1166 Geflipte-Koelkast 0.91%
06 1134 waxmask 0.89%
07 0960 supersof 0.75%
08 0930 essnhills 0.73%
09 0866 ToT 0.68%
10 0840 deadprez 0.66%
11 0802 arjan1112 0.63%
12 0771 Elan 0.6%
13 0766 Tjacka 0.6%
14 0716 Littlerabbit 0.56%
15 0642 Robophatt 0.5%
16 0636 Spongeboss 0.5%
17 0615 Pino112 0.48%
18 0614 Vinniiee 0.48%
19 0603 BBQSausage 0.47%
20 0598 Stuart 0.47%
21 0583 Tassendief 0.46%
22 0579 LittleBrownie 0.45%
23 0544 sp3c 0.43%
24 0512 DJMO 0.4%
25 0491 Spatieloos 0.38%
26 0483 Disana 0.38%
27 0470 johannes_vermeer 0.37%
28 0461 Good.vs.Evil 0.36%
29 0459 5thencounter 0.36%
30 0458 DonnieDarkno 0.36%
31 0450 HiDiHo 0.35%
32 0449 Toverheks 0.35%
33 0440 Uccie 0.34%
34 0435 Fok-it 0.34%
35 0420 Id_do_her 0.33%
36 0419 VoornaamAchternaam 0.33%
37 0417 xcachet 0.33%
38 0409 richolio 0.32%
39 0397 Jian 0.31%
40 0395 Dven 0.31%
41 0392 Rezania 0.31%
42 0390 Ezell 0.3%
43 0388 MaryMouse 0.3%
44 0384 PeuRac 0.3%
45 0383 Chai 0.3%
46 0382 tompsv18 0.3%
47 0377 Kaneelstokje 0.29%
48 0375 DeLuna 0.29%
49 0365 charmed_angel 0.29%
49 0365 Jhali 0.29%
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Kijk, daar gaan we voor dit jaar.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij staat bovenaan dit jaar (tot nu toe)Top 50 van 01-01-2014 t/m 04-01-2014
nr / aantal posts / gebruiker / % van tot. (127909)
01 1437 Jimbo 1.12%
02 1254 Etsu 0.98%
03 1244 Toto69 0.97%
04 1167 Ajacied422 0.91%
05 1166 Geflipte-Koelkast 0.91%
06 1134 waxmask 0.89%
07 0960 supersof 0.75%
08 0930 essnhills 0.73%
09 0866 ToT 0.68%
10 0840 deadprez 0.66%
11 0802 arjan1112 0.63%
12 0771 Elan 0.6%
13 0766 Tjacka 0.6%
14 0716 Littlerabbit 0.56%
15 0642 Robophatt 0.5%
16 0636 Spongeboss 0.5%
17 0615 Pino112 0.48%
18 0614 Vinniiee 0.48%
19 0603 BBQSausage 0.47%
20 0598 Stuart 0.47%
21 0583 Tassendief 0.46%
22 0579 LittleBrownie 0.45%
23 0544 sp3c 0.43%
24 0512 DJMO 0.4%
25 0491 Spatieloos 0.38%
26 0483 Disana 0.38%
27 0470 johannes_vermeer 0.37%
28 0461 Good.vs.Evil 0.36%
29 0459 5thencounter 0.36%
30 0458 DonnieDarkno 0.36%
31 0450 HiDiHo 0.35%
32 0449 Toverheks 0.35%
33 0440 Uccie 0.34%
34 0435 Fok-it 0.34%
35 0420 Id_do_her 0.33%
36 0419 VoornaamAchternaam 0.33%
37 0417 xcachet 0.33%
38 0409 richolio 0.32%
39 0397 Jian 0.31%
40 0395 Dven 0.31%
41 0392 Rezania 0.31%
42 0390 Ezell 0.3%
43 0388 MaryMouse 0.3%
44 0384 PeuRac 0.3%
45 0383 Chai 0.3%
46 0382 tompsv18 0.3%
47 0377 Kaneelstokje 0.29%
48 0375 DeLuna 0.29%
49 0365 charmed_angel 0.29%
49 0365 Jhali 0.29%
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Minder postenquote:
Dat zou een prestatie zijnquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kijk, daar gaan we voor dit jaar.
2014 de #1 plek in zowel de jaar cijfers, de dagcyfers en banvrij
Ik ga voor 3200 bij de ibood huntquote:
Die hebben wel slagroom taartquote:
Wat vind jij van joden?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kijk, daar gaan we voor dit jaar.
2014 de #1 plek in zowel de jaar cijfers, de dagcyfers en banvrij
Die hebben koekjes.quote:
Jij gaat in 2014 geen ban krijgen. Ik merk het al.quote:
kut laptopquote:
zo mag ik het horenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Jij gaat in 2014 geen ban krijgen. Ik merk het al.
laptop ?quote:
Ik heb een vrij duidelijke zachte G ja. Echt andere woorden niet, wel spreek ik de ee bijna altijd als een i uit, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb jij een sterk Brabants accent? En gebruik je ook echt andere woorden dan![]()
KOEKWAUSquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb een vrij duidelijke zachte G ja. Echt andere woorden niet, wel spreek ik de ee bijna altijd als een i uit, bijvoorbeeld.
die veranderde jimbo in jumboquote:
Grappigquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb een vrij duidelijke zachte G ja. Echt andere woorden niet, wel spreek ik de ee bijna altijd als een i uit, bijvoorbeeld.
Jumbo is dan ook veel groterquote:
Micro eerderquote:
wel een leuke geloof ik.quote:
Vind het ook wel een aardig nummerquote:
je mist niksquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:49 schreef Bos81 het volgende:
Het duurt nog gewoon een paar maanden voordat de Jumbo hieronder wordt geopend![]()
![]()
Ik heb nog NOOIT een Jumbo in Nederland gezienquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:49 schreef Bos81 het volgende:
Het duurt nog gewoon een paar maanden voordat de Jumbo hieronder wordt geopend![]()
![]()
Ik doe er best wel graag boodschappen andersquote:
Uhuquote:
Jumbo is niet zo bijzonder. Zat er een C1000?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:49 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Zo, flinke vernieuwingen dus, goed bezigquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
UhuMaar we gaan eerst kamer verven
En daarna tweepersoonsbed bestellen
en nieuwe meubels kopen enzo.
Heb al wel een mooie lijst gekregen van New York
Fok-It. Nog gefeliciteerd pikquote:
ja gewoon grote foto in een lijstquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo, flinke vernieuwingen dus, goed bezig
Lijst van NY
Nee, compleet nieuwe winkelquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:55 schreef Muto het volgende:
[..]
Jumbo is niet zo bijzonder. Zat er een C1000?
Dankjewel Muutquote:
Prima.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dankjewel MuutHoe was je vakantie?
Ja wil ik ookquote:
Mooi mooi. Waar zat je? Spanje toch?quote:
Jup.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooi mooi. Waar zat je? Spanje toch?
ahhh oke vandaarquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wil ik ookMaar zit er voorlopig toch niet in.
En eigenlijk is de enige verandering aan m`n kamer wat ik niet mee kan nemen naar m`n eigen stekkie dat ik het verfVerder gaat alles gewoon mee dus eigenlijk is het niet erg
Ik zie het gewoon als inboedel voor m`n eigen huisje laterquote:
lekkerquote:
Nicequote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja gewoon grote foto in een lijstvan Brooklyn Bridge en de skyline
c-c-c-combobreakerquote:
En als het toch misschien nog een paar jaar duurt is het wel zo leuk om thuis alles nieuw te hebbenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wil ik ookMaar zit er voorlopig toch niet in.
En eigenlijk is de enige verandering aan m`n kamer wat ik niet mee kan nemen naar m`n eigen stekkie dat ik het verfVerder gaat alles gewoon mee dus eigenlijk is het niet erg
Nou paar jaar hoop ik toch niet..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
En als het toch misschien nog een paar jaar duurt is het wel zo leuk om thuis alles nieuw te hebben
Doei doeiquote:
Was wel lekker, ja. De sfeer daar. Om 21:00 zijn de straten nog vol met mensen, cafétjes zitten vol etc.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon als inboedel voor m`n eigen huisje laterEn aangezien ik hier toch nog niet weg ben kan ik beter m`n kamer wat opfleuren
[..]
lekker
Hoe lang denk je? Jaar is zo voorbijquote:
Als ik weer ga studeren wil ik gewoon op kamers, en als ik niet ga studeren wil ik koste wat het kost een eigen huisje. Maar dat zal ook wel lang durenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe lang denk je? Jaar is zo voorbij![]()
Waarom wil je op kamers als je gaat studeren? Je woont toch lekker centraal?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik weer ga studeren wil ik gewoon op kamers, en als ik niet ga studeren wil ik koste wat het kost een eigen huisje. Maar dat zal ook wel lang duren
Waar in Spanje was je dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Was wel lekker, ja. De sfeer daar. Om 21:00 zijn de straten nog vol met mensen, cafétjes zitten vol etc.
Ja, en ik ben 24. Ik moet gewoon uit huisquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom wil je op kamers als je gaat studeren? Je woont toch lekker centraal?
ik dm welquote:
wordt wel tijd tochquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom wil je op kamers als je gaat studeren? Je woont toch lekker centraal?
Is dat laatste serieus een mogelijkheidquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, en ik ben 24. Ik moet gewoon uit huis
Behalve als m`n vader in het buitenland gaat werken en hij de huur hier betaald. Dan kan ik dat misschien als mijn huis gaan zien
kutwinkelquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:49 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Ik snap de behoefte wel maar het moet financieel ook mogelijk blijken als je studeert toch?quote:
Jup. Hij is niet van plan het huis te verkopen en volgend jaar krijgt hij aanbiedingen uit het buitenland waar hij zeer waarschijnlijk op in gaat dusquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dat laatste serieus een mogelijkheid
nooit geweten dat je al 24 bentquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, en ik ben 24. Ik moet gewoon uit huis
Behalve als m`n vader in het buitenland gaat werken en hij de huur hier betaald. Dan kan ik dat misschien als mijn huis gaan zien
Zou je broertje en moeder niet blijven in NLquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jup. Hij is niet van plan het huis te verkopen en volgend jaar krijgt hij aanbiedingen uit het buitenland waar hij zeer waarschijnlijk op in gaat dus![]()
Maar beetje groot voor mezelf alleen
onderverhuren aan fokkers.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jup. Hij is niet van plan het huis te verkopen en volgend jaar krijgt hij aanbiedingen uit het buitenland waar hij zeer waarschijnlijk op in gaat dus![]()
Maar beetje groot voor mezelf alleen
Ouders gescheidenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou je broertje en moeder niet blijven in NL![]()
Flinke stap om naar het buitenland te gaan. Wel Europa?
Hoe oud dacht je?quote:
quote:
Wow wat een eind weg. Dat is nogal een stap zegquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ouders gescheidenEn broertje woont waarschijnlijk ook nog wel een tijdje thuis ja
![]()
Nee, die gaat denk ik wel naar Azie ofzo vermoed ik
[..]
Hoe oud dacht je?
nacht doorgehaald dit datquote:
Enige reden dat hij nog hier zit is omdat zijn vriendin in Engeland woont en hij daar om de week heen moet. En zijn vriendin is ziek. als zij gezond was had hij naar Engeland verhuist waarschijnlijkquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow wat een eind weg. Dat is nogal een stap zeg
Gaat dus niet zoals gewenstquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Enige reden dat hij nog hier zit is omdat zijn vriendin in Engeland woont en hij daar om de week heen moet. En zijn vriendin is ziek. als zij gezond was had hij naar Engeland verhuist waarschijnlijk
Ik hoor wel wanneer het feestje is.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Sowieso hebben m`n broertje en ik dan grootste studentenhuis wat je kan hebben
Nope, kanker, al 2 jaar uitbehandeld. Denk dat dit laatste jaar wel is.quote:
Wooop wooopquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:14 schreef Jimbo het volgende:
Morgen veel doen
Wel veel kleren bestellen <3 ff nu ik nog werk heb shoppen voor wat mooie sollicitatie kleding
Fucking hellquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nope, kanker, al 2 jaar uitbehandeld. Denk dat dit laatste jaar wel is.
truste jimboquote:
Ja, dus als zij wegvalt denk ik dat hij gewoon ergens opnieuw wilt beginnen of zo, heb ik het idee. Naja dat gun ik hem wel, als hij het niet naar z`n zin heeft in Nederland, why not? Ook al ben ik zijn kindquote:
Ja, dat snap ik dan ook wel. En jij bent inderdaad wel op een leeftijd dat je zelfstandig genoeg bent met allesquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dus als zij wegvalt denk ik dat hij gewoon ergens opnieuw wilt beginnen of zo, heb ik het idee. Naja dat gun ik hem wel, als hij het niet naar z`n zin heeft in Nederland, why not? Ook al ben ik zijn kind
Daarom. Ik zou me god niet weten waar ik zelf allemaal belandquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik dan ook wel. En jij bent inderdaad wel op een leeftijd dat je zelfstandig genoeg bent met alles
Je bent nog jong zat om de wereld te verkennen. Of dat nou voor studie of werk isquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom. Ik zou me god niet weten waar ik zelf allemaal belandZou ook heel goed buiten Nederland kunnen
Precies. Wat vind jij maximale leeftijd dat je nog thuis kunt wonen dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent nog jong zat om de wereld te verkennen. Of dat nou voor studie of werk is
21quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies. Wat vind jij maximale leeftijd dat je nog thuis kunt wonen dan?
trusten popjequote:
21? Dat is jong hoorquote:
Ik trek daar niet zo zwaar aan eigenlijk. Tijden zijn gewoon anders dan 20 jaar geleden. Het is nu financieel gezien veel lastiger om zelfstandig te wonen dan een generatie voor ons. Werk is momenteel moeilijk te vinden en contracten zijn vaak voor bepaalde tijd.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies. Wat vind jij maximale leeftijd dat je nog thuis kunt wonen dan?
Waar ga je dan wonen? Een kamer ergens? Een huurwoning zul je niet zomaar krijgen toch?quote:
Serieus?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:23 schreef supersof het volgende:
Als mijn kinderen 21 zijn dan zet ik ze het huis uit. Ik zou wel helpen met kamer zoeken enzo en financieel ondersteunen. Maar 21 jaar is genoeg geweest
Dus je zou maandelijks de huur voor ze betalen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:23 schreef supersof het volgende:
Als mijn kinderen 21 zijn dan zet ik ze het huis uit. Ik zou wel helpen met kamer zoeken enzo en financieel ondersteunen. Maar 21 jaar is genoeg geweest
De theorie klinkt leukquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:23 schreef supersof het volgende:
pics van de zussenquote:
Nopequote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:24 schreef essnhills het volgende:
Heeft er hier iemand drop?Ik heb zin in drop
enig kindquote:
Inderdaad. Sterker nog, vrienden van mij zijn weer thuis gaan wonen tijdens hun Master/zoektocht naar een baan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik trek daar niet zo zwaar aan eigenlijk. Tijden zijn gewoon anders dan 20 jaar geleden. Het is nu financieel gezien veel lastiger om zelfstandig te wonen dan een generatie voor ons. Werk is momenteel moeilijk te vinden en contracten zijn vaak voor bepaalde tijd.
Het zou mij persoonlijk niet zo veel uitmaken. Liever een paar jaar kunnen sparen dan snel snel op jezelf gaan wonen 'omdat het hoort'
Hoiquote:
ja. Zout zacht.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:24 schreef essnhills het volgende:
Heeft er hier iemand drop?Ik heb zin in drop
Oh jammerquote:
Pics van je vriendin dan.quote:
jaquote:
doe een pruik op?quote:
Ik snap dat best wel. Ik zou liever thuis wonen dan mezelf diep in de schulden te stekenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:25 schreef Muto het volgende:
[..]
Inderdaad. Sterker nog, vrienden van mij zijn weer thuis gaan wonen tijdens hun Master/zoektocht naar een baan.
Ja maar daar heb ik niets aanquote:
ok kan mezelf naast mezelf photoshoppen als dat je beter laat voelen.quote:
Ze kunnen toch werkenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus je zou maandelijks de huur voor ze betalen?
is het ookquote:
quote:
hallo ben je vrolijk of kom je notes uitdelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |