heb alleen nog een fles Romanée-Conti liggen, ben niet zo'n champagneman. is toch geen probleem hoop ik?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:21 schreef Stuart het volgende:
Ik ben 15-22 februari in Nederland. Ik wil dat een Rolls mij ophaalt en dat er een rode loper ligt vanaf de auto naar het restaurant. Ik betaal NERGENS voor. Ik proost alleen met Dom Pérignon
Neem dr mee naar vakkie Squote:
joa, ik ben de koningin niet he!quote:
Begin er maar niet aan. Jimbo maakt altijd dat soort fouten.quote:
Dat klinkt duur genoegquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:23 schreef Adames het volgende:
[..]
heb alleen nog een fles Romanée-Conti liggen, ben niet zo'n champagneman. is toch geen probleem hoop ik?
haten op Jimboquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Begin er maar niet aan. Jimbo maakt altijd dat soort fouten.
ik haat hem nietquote:
Ik heb niets met verjaardagen. Kost alleen maar geld met kut kadootjes kopenquote:
Wel een sure thing..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:24 schreef Muto het volgende:
Ik die nog nooit iemand van fok gemeet heeft, ga uitgerekend met jhali meeten. Klinkt geloofwaardig ja.
Kloptquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:24 schreef supersof het volgende:
[..]
je houd van mequote:
Waren ze maar kut, dan kon je ze nog neukenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb niets met verjaardagen. Kost alleen maar geld met kut kadootjes kopen
Kom je met muut mee naar feyenoordquote:
Okay krijg het lazerusquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:26 schreef Muto het volgende:
Door deze geruchten voel ik mij genoodzaakt mijn fok-account te verwijderen/niet meer te posten.
Het gaat jullie goed. Het was een fijne tijd.
Tot zondagquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:26 schreef Muto het volgende:
Door deze geruchten voel ik mij genoodzaakt mijn fok-account te verwijderen/niet meer te posten.
Het gaat jullie goed. Het was een fijne tijd.
quote:
quote:
Die zal zijn kader nog niet eens afgerond hebben.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:24 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:
wut?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:24 schreef Muto het volgende:
Ik die nog nooit iemand van fok gemeet heeft, ga uitgerekend met jhali meeten. Klinkt geloofwaardig ja.
als jij ook komtquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kom je met muut mee naar feyenoord?
Dat klopt ookquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die zal zijn kader nog niet eens afgerond hebben.
Ik kom regelmatig.quote:
Kansloos taaltje is het eigenlijk ookquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:28 schreef Stuart het volgende:
Pfffff, Nederlands. Ik spreek het hier nooit![]()
Ik spreek ook bijna nooit ABNquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:28 schreef Stuart het volgende:
Pfffff, Nederlands. Ik spreek het hier nooit![]()
Mvgquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:28 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb lang en hard onderzoek gedaan.
Weken lang.
Ik ben tot een conclusie gekomen.
Jhali is, met 100% zekerheid, een kloon van AdvancedPower.
Groetjes,
Toto69
Niet echt heel zinvol buiten Nederland neequote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kansloos taaltje is het eigenlijk ook
Heb jij een sterk Brabants accent? En gebruik je ook echt andere woorden danquote:
Zelfs binnen nederland spreekt de helft het nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet echt heel zinvol buiten Nederland nee
Wat, ben, jij, dom.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat klopt ookToen woonde ik al in spanje.
Fuck nederlandse scholing
Dat is waar. Helaasquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zelfs binnen nederland spreekt de helft het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |