heb alleen nog een fles Romanée-Conti liggen, ben niet zo'n champagneman. is toch geen probleem hoop ik?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:21 schreef Stuart het volgende:
Ik ben 15-22 februari in Nederland. Ik wil dat een Rolls mij ophaalt en dat er een rode loper ligt vanaf de auto naar het restaurant. Ik betaal NERGENS voor. Ik proost alleen met Dom Pérignon
Neem dr mee naar vakkie Squote:
joa, ik ben de koningin niet he!quote:
Begin er maar niet aan. Jimbo maakt altijd dat soort fouten.quote:
Dat klinkt duur genoegquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:23 schreef Adames het volgende:
[..]
heb alleen nog een fles Romanée-Conti liggen, ben niet zo'n champagneman. is toch geen probleem hoop ik?
haten op Jimboquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Begin er maar niet aan. Jimbo maakt altijd dat soort fouten.
ik haat hem nietquote:
Ik heb niets met verjaardagen. Kost alleen maar geld met kut kadootjes kopenquote:
Wel een sure thing..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:24 schreef Muto het volgende:
Ik die nog nooit iemand van fok gemeet heeft, ga uitgerekend met jhali meeten. Klinkt geloofwaardig ja.
Kloptquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Begin er maar niet aan. Jimbo maakt altijd dat soort fouten.
je houd van mequote:
Waren ze maar kut, dan kon je ze nog neukenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb niets met verjaardagen. Kost alleen maar geld met kut kadootjes kopen
Kom je met muut mee naar feyenoordquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |