Ik had helemaal niks meer in mijn sig. Maar even terugplaatsen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom heb je #TeamJohannes pic uit je signature gehaald.
Lul
Welterustenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:49 schreef Jhali het volgende:
niet veel geweest vandaag maar welterusten
Graag want ik had het plaatje nooit opgeslagen, zo steevast was mijn vertrouwen dat je het voor altijd in je sig zou hebben.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had helemaal niks meer in mijn sig. Maar even terugplaatsen.
we gaan voor het jaarquote:
Hij kan niet tegen grappen over joden, als ajaciedquote:
BURGERKING? DE DISNEYSTORE? BETER BED? de mogelijkheden zijn eindeloos!! (Ah)quote:
ben ik een jaar banvrij ?quote:
Dan hoop ik niet dat ze hard kunnen rennenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:52 schreef Elan het volgende:
de kaulo aap die Jimbo ban geeft krijgt te maken met FOK!knokploeg onder leiding van HMF.
Ik voorzie al dat een affaire de relatie van JR kapot gaat maken, en dat het vervolgens een zeer gespannen sfeer zal geven op de Beter Bed werkvloer.quote:
Happel blokkeert in zijn eentje de vluchtroutes.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:52 schreef Elan het volgende:
de kaulo aap die Jimbo ban geeft krijgt te maken met FOK!knokploeg onder leiding van HMF.
Dronken Insootje was de weg kwijt, midden in de nacht in hartje Berlijn.quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Happel blokkeert in zijn eentje de vluchtroutes.
Ik ga deze clip voor de 100ste keer opzettenquote:
Kunnen enkel joden zijn die je bannen dus rennen zal wel lukken xDquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat ze hard kunnen rennen![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dronken Insootje was de weg kwijt, midden in de nacht in hartje Berlijn.
Maar hij is gelukkig weer terug in zijn hotel door Tomtom Fokkie
happelquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga deze clip voor de 100ste keer opzetten
[..]
Kunnen enkel joden zijn die je bannen dus rennen zal wel lukken xD
happel is de enige echte hooliequote:
Na sluitingstijd Lion King 3 kijken terwijl hij de pocketveringmatras van een nieuw spiraal voorziet. JR geeft geen ene neukquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik voorzie al dat een affaire de relatie van JR kapot gaat maken, en dat het vervolgens een zeer gespannen sfeer zal geven op de Beter Bed werkvloer.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
hoiquote:
kijk je kpd topic eensquote:
bahquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
kijk je kpd topic eens
Daar worden veel `neuks'' gegeven XD
haahhaah nicequote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
moet je blind maar niet beledigenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik ben nog boos over die note van gisteren
Baasquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik maar denken dat mijn DM's op prijs werden gesteld.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
kijk je kpd topic eens
Daar worden veel `neuks'' gegeven XD
Toffe stadquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:58 schreef Stuart het volgende:
Berlijn lijkt me leuk om eens naartoe te gaan
Veel goede verhalen over gehoordquote:
2014 moet het jaar worden van geen woorden maar daden bij jou.quote:
Truequote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2014 moet het jaar worden van geen woorden maar daden bij jou.
Meer dan een uurquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
hoe lang heb ik gwlopen heb een blaar
9quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Inso![]()
Hoe dronken ben je op schaal van 1-10.
Als het 10 is blijf ik nog even online voor support aan #TeamInsomnia_quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Inso![]()
Hoe dronken ben je op schaal van 1-10.
Verdwalen is daar makkelijker dan de weg vinden.quote:
En dat Fok-it hem dan toch binnen het uur terug naar Berlijn navigeertquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dat Fok-it hem dan toch binnen het uur terug naar Berlijn navigeert![]()
Ik voel mij vaak erg nietig op FOK!
Welterustenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:03 schreef Jimbo het volgende:
slaaptijd. doag lieve fokkertjes. tot morgen
Als je Fok-It en Knut achter je hebt staan ben je godlike en kan je allesquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dat Fok-it hem dan toch binnen het uur terug naar Berlijn navigeert![]()
Ik voel mij vaak erg nietig op FOK!
Trustenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:03 schreef Jimbo het volgende:
slaaptijd. doag lieve fokkertjes. tot morgen
Ik word een beetje emosioneelquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je Fok-It en Knut achter je hebt staan ben je godlike en kan je alles
Mij zou eenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je Fok-It en Knut achter je hebt staan ben je godlike en kan je alles
gevoel te binnen schieten.quote:'I am a beautiful animal!
'I am a destroyer of worlds!
'I am Harry Fucking Potter!'
And, dear readers, at last the world was quiet.
Wat een schitterende quote. Je beste uitspraak tot nu toe in je FOK! carričre als je het mij vraagtquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mij zou een
[..]
gevoel te binnen schieten.
Nu even soep opwarmen. Ik heb al een dag lang trek
Staat met mobiel toch plaats foto onderaan fok-pagina?quote:
Imgur appquote:
Bedankt. Na paar filters heb ik je hoofd wel te pakken via de weerspiegeling op het glas.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
http://imgur.com/6f1tRvj
[ afbeelding ]
Ik had eigenlijk op de Knut van fok gehoopt, niet op een foto van hem.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
echrquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt. Na paar filters heb ik je hoofd wel te pakken via de weerspiegeling op het glas.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
dorryquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk op de Knut van fok gehoopt, niet op een foto van hem.
Baasquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Nee toch niet, of ik bezit die expertise niet in ieder gevalquote:
Dat was geen nacht doorhalen.quote:
Doei Sofjequote:
ik was paar keer bang kwamen paar turken in groepje in turks pratemdquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:22 schreef Fok-it het volgende:
Oh Inso, mocht je ooit lost in Tokyo zijn kan ik je veiligheid niet garanderen.
Turken zijn dik, die kan je wel aan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik was paar keer bang kwamen paar turken in groepje in turks pratemd
niet 1v5quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Turken zijn dik, die kan je wel aan.
Naast het nemen van een abonnement niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:26 schreef Intellectueel het volgende:
Weet iemand hoe ik een Gif-bestand qua size kleiner maak? Ik heb de juiste afmetingen, maar het bestand blijft te groot.
Lekkere Intellectueel ben jijquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:26 schreef Intellectueel het volgende:
Weet iemand hoe ik een Gif-bestand qua size kleiner maak? Ik heb de juiste afmetingen, maar het bestand blijft te groot.
Alleen het matras joh.quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen het matras joh.
Jij zegt tegen je vriendin toch ook niet dat je verliefd bent op haar rolstoel.
okquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:26 schreef Intellectueel het volgende:
probeer eens wat viaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:26 schreef Intellectueel het volgende:
Ik ga maar eens naar bed.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen het matras joh.
Jij zegt tegen je vriendin toch ook niet dat je verliefd bent op haar rolstoel.
Nee hoor. Ik kruip zo wel naast je voor het triootjequote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga maar eens naar bed.
(en ik heb tegelijkertijd JR ontzettend jaloers gemaakt xD)
Auf Wiedersehenquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stijn is in bed. Ik heb hem goed ingestopt.
Met stopverf hahaha. Daar schilderen ze stopbordeb mee xd
Zal niet goed uit de verf komen. Aangezien de stopverf de verf stopt van schilderen.xDquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
De spacecake was lekker?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoe zou ik nou moeten weten dat dat niet serieus was?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:41 schreef xcachet het volgende:
Ik denk dat we fok-it veel wijs kunnen maken.
Jij dacht dat ik gister had gedronkenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe zou ik nou moeten weten dat dat niet serieus was?
Daar is toch ook niks raars aan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik gister had gedronkenin mijn eentje nog wel.
ga buiten even wandelingetje makenquote:
Moet maar eens verandering in komen danquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wel als de persoon in kwestie op fok xcachet heet.
Tis wel beter als je nuchter blijft ja. Iemand moet een zeker persoon behoeden van barkrukken en prullenbakker.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja vanwaar die naam?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoe was je verjaardag?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet maar eens verandering in komen dan
Poehquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:54 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Word ie ontvoerd is het jouw schuld
Niks mis mee.quote:
Euri? Voor wat?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:56 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Hoeveel euri?
450 uitgesloten
Voor zover ik weet nietquote:
Daarom. Of gladde vloeren.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tis wel beter als je nuchter blijft ja. Iemand moet een zeker persoon behoeden van barkrukken en prullenbakker.
Zeker. Juist gladde vloerenquote:
Whopper is nu gratis bij een whopperquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn album is afgelopen. Ik kan slapen een poging gaan geven voordat ik weer trek krijg.
[..]
Zeker. Juist gladde vloeren
o sorryquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:04 schreef Jimbo het volgende:
net een dronken mongool hier op straat.dacht dat ie tegen mn auto aangevalle. was. ik uit bed geklomen met een enorme kutbui de straat op net.
laten we t zo zeggen. als ik t in t donker goed zag is mn auto nog schadevrij...die wel
iritante kut koters die niet tegen drank kunnen
hoi eesquote:
waaromquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik heb ook een rotbui
#lobi #samensterkstaan
wat is dr daar gebeurt. zijn je tompoucen gevallen ; (?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik heb ook een rotbui
#lobi #samensterkstaan
oh, hoe kunnen we je opvrolijken dan?quote:
hmm ging wel man, werd pas 16:00 wakker en voorderest ff paysafecards gekocht en das het, niet echt een kut dag zeg maarquote:
dm t maar als je t kwijt wilt. heb toch niets beters te doen meer vanavondquote:
nee, wat best verbazingwekkend is met het rotweer ik doorheen moestquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat is dr daar gebeurt. zijn je tompoucen gevallen ; (?
dat is mijn werk... mijn baan willen stelenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
oh, hoe kunnen we je opvrolijken dan?
Ja, stelen van die rijke bitchez tochquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
nee, wat best verbazingwekkend is met het rotweer ik doorheen moest
[..]
dat is mijn werk... mijn baan willen stelen
nee bedanktquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dm t maar als je t kwijt wilt. heb toch niets beters te doen meer vanavond
baasquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
nee, wat best verbazingwekkend is met het rotweer ik doorheen moest
[..]
dat is mijn werk... mijn baan willen stelen
Beste jongeman van 20 jaar oud,quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:09 schreef Rodawa het volgende:
ben jij de panter die ik zoek? ik hou van vrolijkheid, eerlijkheid, openheid, eigenlijk alles dat eindigt op -heid. en van panters
g r gr
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Beste jongeman van 20 jaar oud,
Mijn naam is Ezell. Ik run in een datingbureau, een bedrijf waar ik vrijgezelle dames en heren koppel aan hun toekomstige levenspartner. Ik verzoek u om een profielschets te laten maken door mijn werknemer, LittleRabbit. Bel naar 0900-dating om een afspraak te maken. LR zal langskomen op de eerstvolgende werkdag tussen 9 uur 's ochtends en 6 uur 's avonds. Prijs: 100 euro per minuut. Exclusief happy ending. Kosten daarvoor bedragen 1 euro per uur.
Met vriendelijke groet,
Ezell
Ik wil niet zeuren hoor, maar ik ben op zoek naar panters.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Beste jongeman van 20 jaar oud,
Mijn naam is Ezell. Ik run een datingbureau, een bedrijf waar ik vrijgezelle dames en heren koppel aan hun toekomstige levenspartner. Ik verzoek u om een profielschets te laten maken door mijn werknemer, LittleRabbit. Bel naar 0900-dating om een afspraak te maken. LR zal langskomen op de eerstvolgende werkdag tussen 9 uur 's ochtends en 6 uur 's avonds. Prijs: 100 euro per minuut. Exclusief happy ending. Kosten daarvoor bedragen 1 euro per uur.
Met vriendelijke groet,
Ezell
Wat een aannames weer.quote:
Ik heb een speciaal nummer voor u: 0900-lrdatingquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik wil niet zeuren hoor, maar ik ben op zoek naar panters.
Desondanks wil ik wel zo'n euroknaller kopen.
Dat is enkel de receptie.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Wij bieden 24 uur per dag service. Ik hoorde dat ik u van dienst kon zijn?
Ik ga toch nog maar wat eten. Wat maakte ik mij ongerust om je Tompoezen fiasco Ezell
okquote:
Ik weet niet eens wie die slet is.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:15 schreef Paul het volgende:
Mensen die jaloers zijn op mijn relatie met LittleBrownie
welkequote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:15 schreef Paul het volgende:
Bedankt, maar volgens mij begrijpt u mij niet goed. Ik wil verdomme gewoon een panter, meer niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb een speciaal nummer voor u: 0900-lrdating
[..]
Dat is enkel de receptie.
Ik dacht altijd dat jij gay wasquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:15 schreef Paul het volgende:
hoe was de snert?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Wij bieden 24 uur per dag service. Ik hoorde dat ik u van dienst kon zijn?
Ik ga toch nog maar wat eten. Wat maakte ik mij ongerust om je Tompoezen fiasco Ezell
LR is overdag een lief, klein konijntje. 's Nachts is hij een echte panter, als je snapt wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bedankt, maar volgens mij begrijpt u mij niet goed. Ik wil verdomme gewoon een panter, meer niet.
niet iedereen voor fc Utrecht is gay. .. dacht ikquote:
Ik zou willen dat jij eens begreep wat ik bedoel !!!!!!!!!!! Ik wil geen figuurlijke panter maar een echte !!!!!!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
LR is overdag een lief, klein konijntje. 's Nachts is hij een echte panter, als je snapt wat ik bedoel.
Rawrrrrr, LittleRabbitquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik zou willen dat jij eens begreep wat ik bedoel !!!!!!!!!!! Ik wil geen figuurlijke panter maar een echte !!!!!!
Paul, ben je al mod?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoe populair ik ben? Kan ik soms ook niet geloven hee
newbquote:
Dan zit je 10 jaar op fok en de enige aandacht die je jaarlijks krijgt is tijdens Ajax-Utrecht, what a shame.quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik zie het, zal een minuut stilte houden om 15:15.
Ik heb serieus de frituurpan aangezet net. Ik weet niet wat ik heb vandaagquote:
Misschien kan ik er een beter een einde aan maken danquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zit je 10 jaar op fok en de enige aandacht die je jaarlijks krijgt is tijdens Ajax-Utrecht, what a shame.
ik wil ook iets uit de frituurpanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb serieus de frituurpan aangezet net. Ik weet niet wat ik heb vandaag
Van FOK!ken en jou aandacht geven verbrand je veel energie uiteraard. Wat is er van jouw poging tot slapen overgebleven
zie hierboven. net opstraat gestaan met een dronken mongoolquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb serieus de frituurpan aangezet net. Ik weet niet wat ik heb vandaag
Van FOK!ken en jou aandacht geven verbrand je veel energie uiteraard. Wat is er van jouw poging tot slapen overgebleven
RAWR. Kijk mijn klauwen dan GRRRRRRRRRR. Ik geef je een teder kopje met mijn snoezelige hoofdje prrrrrrrquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik zou willen dat jij eens begreep wat ik bedoel !!!!!!!!!!! Ik wil geen figuurlijke panter maar een echte !!!!!!
Dat lijkt me wel verstandig gezien je weblog ook nog geen tekens van internationale bekendheid vertoont.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Misschien kan ik er een beter een einde aan maken dan
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel verstandig gezien je weblog ook nog geen tekens van internationale bekendheid vertoont.
Ohquote:
okquote:
Check. Op die wijze is er ooit een Turk achter mij aangerend met een kettingsslot. Al acht ik de kans aanwezig dat ik daadwerkelijk tegen zijn auto aan was gevallen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zie hierboven. net opstraat gestaan met een dronken mongool
hun ook aan jou?quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Oh, wacht. Ik post hier niet meer. Doei.
Doei slet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Oh, wacht. Ik post hier niet meer. Doei.
Goed zo. Haar pad is schots en scheef door al het alcohol dat zij inneemt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Hopelijk ziet LB in dat we dit enkel uit liefde doen. Haar weer terugkrijgen op het rechte pad is mijn levensdoel
deze hoefde ik niet achteraan te rennen. had em al te pakken voor ie op kon staan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Check. Op die wijze is er ooit een Turk achter mij aangerend met een kettingsslot. Al acht ik de kans aanwezig dat ik daadwerkelijk tegen zijn auto aan was gevallen.
Geef de schuld aan Ezell, die verzon die misselijkmakende bijnaamquote:
Ik kom hier niet meer terug.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Hopelijk ziet LB in dat we dit enkel uit liefde doen. Haar weer terugkrijgen op het rechte pad is mijn levensdoel
ware liefdequote:
ga je poepschoen likkenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geef de schuld aan Ezell, die verzon die misselijkmakende bijnaam
; (quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik kom hier niet meer terug.
Dat zijn geen dingen waar ik mij mee bezig hou.quote:
je moet toch watquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zijn geen dingen waar ik mij mee bezig hou.
gangbang dit datquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:28 schreef Paul het volgende:
WAT HEBBEN JULLIE GEDAAN MET KLEINE BRUINE
ik ga morgen naar de Ikeaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:29 schreef Ezell het volgende:
ik heb zin om bij de ikea op bedden te springen
Raddraaier die je me bent.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:29 schreef Ezell het volgende:
ik heb zin om bij de ikea op bedden te springen
stuur wat gehaktballen opquote:
Ach, "If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!"quote:
gaan we morgen bij dr langsquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moet naar bed van mijn kat
Het is wel lastig nu geen vergiffenis bij LB te vragen hoor. Al die mooie momenten die we hebben gedeeld
Nee bedankt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
stuur wat gehaktballen op
[..]
Ach, "If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!"
gaan we gelijk naar bk. zit nog een andere bekende van onsquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deal. Al is mijn OV niet gratis morgen, maar dat heb ik er dan maar voor over.
Ik ben niet zo van de karbonades.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
gemiste kans
ik zou je wat karbonades terugsturen
oke doeiquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de karbonades.
En met deze wijze woorden sluit ik deze fok-sessie af.
Gegroet heren en Ezell.
Gewoon de hele tour maar doen dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gaan we gelijk naar bk. zit nog een andere bekende van ons
ach waarom ook niet he...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon de hele tour maar doen dan?
Nadat we Essnhills hebben bezocht ligt West-Friesland bijna alweer om de hoek
ik heb chipsquote:
quote:
Stelletje kapitalisten. Altijd maar meer en meer willenquote:
kutleven doeiquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Stelletje kapitalisten. Altijd maar meer en meer willen
Ik ga mijn laptop maar eens wegleggen voordat mijn kat echt boos wordt.
weltrustenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Stelletje kapitalisten. Altijd maar meer en meer willen
Ik ga mijn laptop maar eens wegleggen voordat mijn kat echt boos wordt.
neuh zag t nu nu pas.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:45 schreef Ezell het volgende:
hebben jullie het daarom vandaag over sjoelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |