quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Oh, wacht. Ik post hier niet meer. Doei.
Doei slet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Oh, wacht. Ik post hier niet meer. Doei.
Goed zo. Haar pad is schots en scheef door al het alcohol dat zij inneemt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Hopelijk ziet LB in dat we dit enkel uit liefde doen. Haar weer terugkrijgen op het rechte pad is mijn levensdoel
deze hoefde ik niet achteraan te rennen. had em al te pakken voor ie op kon staan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Check. Op die wijze is er ooit een Turk achter mij aangerend met een kettingsslot. Al acht ik de kans aanwezig dat ik daadwerkelijk tegen zijn auto aan was gevallen.
Geef de schuld aan Ezell, die verzon die misselijkmakende bijnaamquote:
Ik kom hier niet meer terug.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Hopelijk ziet LB in dat we dit enkel uit liefde doen. Haar weer terugkrijgen op het rechte pad is mijn levensdoel
ware liefdequote:
ga je poepschoen likkenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geef de schuld aan Ezell, die verzon die misselijkmakende bijnaam
; (quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik kom hier niet meer terug.
Dat zijn geen dingen waar ik mij mee bezig hou.quote:
je moet toch watquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zijn geen dingen waar ik mij mee bezig hou.
gangbang dit datquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:28 schreef Paul het volgende:
WAT HEBBEN JULLIE GEDAAN MET KLEINE BRUINE
ik ga morgen naar de Ikeaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:29 schreef Ezell het volgende:
ik heb zin om bij de ikea op bedden te springen
Raddraaier die je me bent.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:29 schreef Ezell het volgende:
ik heb zin om bij de ikea op bedden te springen
stuur wat gehaktballen opquote:
Ach, "If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!"quote:
gaan we morgen bij dr langsquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moet naar bed van mijn kat
Het is wel lastig nu geen vergiffenis bij LB te vragen hoor. Al die mooie momenten die we hebben gedeeld
Nee bedankt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
stuur wat gehaktballen op
[..]
Ach, "If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!"
gaan we gelijk naar bk. zit nog een andere bekende van onsquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deal. Al is mijn OV niet gratis morgen, maar dat heb ik er dan maar voor over.
Ik ben niet zo van de karbonades.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
gemiste kans
ik zou je wat karbonades terugsturen
oke doeiquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de karbonades.
En met deze wijze woorden sluit ik deze fok-sessie af.
Gegroet heren en Ezell.
Gewoon de hele tour maar doen dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gaan we gelijk naar bk. zit nog een andere bekende van ons
ach waarom ook niet he...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon de hele tour maar doen dan?
Nadat we Essnhills hebben bezocht ligt West-Friesland bijna alweer om de hoek
ik heb chipsquote:
quote:
Stelletje kapitalisten. Altijd maar meer en meer willenquote:
kutleven doeiquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Stelletje kapitalisten. Altijd maar meer en meer willen
Ik ga mijn laptop maar eens wegleggen voordat mijn kat echt boos wordt.
weltrustenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Stelletje kapitalisten. Altijd maar meer en meer willen
Ik ga mijn laptop maar eens wegleggen voordat mijn kat echt boos wordt.
neuh zag t nu nu pas.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:45 schreef Ezell het volgende:
hebben jullie het daarom vandaag over sjoelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |