Beste jongeman van 20 jaar oud,quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:09 schreef Rodawa het volgende:
ben jij de panter die ik zoek? ik hou van vrolijkheid, eerlijkheid, openheid, eigenlijk alles dat eindigt op -heid. en van panters
g r gr
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Beste jongeman van 20 jaar oud,
Mijn naam is Ezell. Ik run in een datingbureau, een bedrijf waar ik vrijgezelle dames en heren koppel aan hun toekomstige levenspartner. Ik verzoek u om een profielschets te laten maken door mijn werknemer, LittleRabbit. Bel naar 0900-dating om een afspraak te maken. LR zal langskomen op de eerstvolgende werkdag tussen 9 uur 's ochtends en 6 uur 's avonds. Prijs: 100 euro per minuut. Exclusief happy ending. Kosten daarvoor bedragen 1 euro per uur.
Met vriendelijke groet,
Ezell
Ik wil niet zeuren hoor, maar ik ben op zoek naar panters.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Beste jongeman van 20 jaar oud,
Mijn naam is Ezell. Ik run een datingbureau, een bedrijf waar ik vrijgezelle dames en heren koppel aan hun toekomstige levenspartner. Ik verzoek u om een profielschets te laten maken door mijn werknemer, LittleRabbit. Bel naar 0900-dating om een afspraak te maken. LR zal langskomen op de eerstvolgende werkdag tussen 9 uur 's ochtends en 6 uur 's avonds. Prijs: 100 euro per minuut. Exclusief happy ending. Kosten daarvoor bedragen 1 euro per uur.
Met vriendelijke groet,
Ezell
Wat een aannames weer.quote:
Ik heb een speciaal nummer voor u: 0900-lrdatingquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik wil niet zeuren hoor, maar ik ben op zoek naar panters.
Desondanks wil ik wel zo'n euroknaller kopen.
Dat is enkel de receptie.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Wij bieden 24 uur per dag service. Ik hoorde dat ik u van dienst kon zijn?
Ik ga toch nog maar wat eten. Wat maakte ik mij ongerust om je Tompoezen fiasco Ezell
okquote:
Ik weet niet eens wie die slet is.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:15 schreef Paul het volgende:
Mensen die jaloers zijn op mijn relatie met LittleBrownie
welkequote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:15 schreef Paul het volgende:
Bedankt, maar volgens mij begrijpt u mij niet goed. Ik wil verdomme gewoon een panter, meer niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb een speciaal nummer voor u: 0900-lrdating
[..]
Dat is enkel de receptie.
Ik dacht altijd dat jij gay wasquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:15 schreef Paul het volgende:
hoe was de snert?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Wij bieden 24 uur per dag service. Ik hoorde dat ik u van dienst kon zijn?
Ik ga toch nog maar wat eten. Wat maakte ik mij ongerust om je Tompoezen fiasco Ezell
LR is overdag een lief, klein konijntje. 's Nachts is hij een echte panter, als je snapt wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bedankt, maar volgens mij begrijpt u mij niet goed. Ik wil verdomme gewoon een panter, meer niet.
niet iedereen voor fc Utrecht is gay. .. dacht ikquote:
Ik zou willen dat jij eens begreep wat ik bedoel !!!!!!!!!!! Ik wil geen figuurlijke panter maar een echte !!!!!!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
LR is overdag een lief, klein konijntje. 's Nachts is hij een echte panter, als je snapt wat ik bedoel.
Rawrrrrr, LittleRabbitquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik zou willen dat jij eens begreep wat ik bedoel !!!!!!!!!!! Ik wil geen figuurlijke panter maar een echte !!!!!!
Paul, ben je al mod?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoe populair ik ben? Kan ik soms ook niet geloven hee
newbquote:
Dan zit je 10 jaar op fok en de enige aandacht die je jaarlijks krijgt is tijdens Ajax-Utrecht, what a shame.quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik zie het, zal een minuut stilte houden om 15:15.
Ik heb serieus de frituurpan aangezet net. Ik weet niet wat ik heb vandaagquote:
Misschien kan ik er een beter een einde aan maken danquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zit je 10 jaar op fok en de enige aandacht die je jaarlijks krijgt is tijdens Ajax-Utrecht, what a shame.
ik wil ook iets uit de frituurpanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb serieus de frituurpan aangezet net. Ik weet niet wat ik heb vandaag
Van FOK!ken en jou aandacht geven verbrand je veel energie uiteraard. Wat is er van jouw poging tot slapen overgebleven
zie hierboven. net opstraat gestaan met een dronken mongoolquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb serieus de frituurpan aangezet net. Ik weet niet wat ik heb vandaag
Van FOK!ken en jou aandacht geven verbrand je veel energie uiteraard. Wat is er van jouw poging tot slapen overgebleven
RAWR. Kijk mijn klauwen dan GRRRRRRRRRR. Ik geef je een teder kopje met mijn snoezelige hoofdje prrrrrrrquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik zou willen dat jij eens begreep wat ik bedoel !!!!!!!!!!! Ik wil geen figuurlijke panter maar een echte !!!!!!
Dat lijkt me wel verstandig gezien je weblog ook nog geen tekens van internationale bekendheid vertoont.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Misschien kan ik er een beter een einde aan maken dan
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel verstandig gezien je weblog ook nog geen tekens van internationale bekendheid vertoont.
Ohquote:
okquote:
Check. Op die wijze is er ooit een Turk achter mij aangerend met een kettingsslot. Al acht ik de kans aanwezig dat ik daadwerkelijk tegen zijn auto aan was gevallen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zie hierboven. net opstraat gestaan met een dronken mongool
hun ook aan jou?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |