Beste jongeman van 20 jaar oud,quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:09 schreef Rodawa het volgende:
ben jij de panter die ik zoek? ik hou van vrolijkheid, eerlijkheid, openheid, eigenlijk alles dat eindigt op -heid. en van panters
g r gr
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Beste jongeman van 20 jaar oud,
Mijn naam is Ezell. Ik run in een datingbureau, een bedrijf waar ik vrijgezelle dames en heren koppel aan hun toekomstige levenspartner. Ik verzoek u om een profielschets te laten maken door mijn werknemer, LittleRabbit. Bel naar 0900-dating om een afspraak te maken. LR zal langskomen op de eerstvolgende werkdag tussen 9 uur 's ochtends en 6 uur 's avonds. Prijs: 100 euro per minuut. Exclusief happy ending. Kosten daarvoor bedragen 1 euro per uur.
Met vriendelijke groet,
Ezell
Ik wil niet zeuren hoor, maar ik ben op zoek naar panters.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Beste jongeman van 20 jaar oud,
Mijn naam is Ezell. Ik run een datingbureau, een bedrijf waar ik vrijgezelle dames en heren koppel aan hun toekomstige levenspartner. Ik verzoek u om een profielschets te laten maken door mijn werknemer, LittleRabbit. Bel naar 0900-dating om een afspraak te maken. LR zal langskomen op de eerstvolgende werkdag tussen 9 uur 's ochtends en 6 uur 's avonds. Prijs: 100 euro per minuut. Exclusief happy ending. Kosten daarvoor bedragen 1 euro per uur.
Met vriendelijke groet,
Ezell
Wat een aannames weer.quote:
Ik heb een speciaal nummer voor u: 0900-lrdatingquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik wil niet zeuren hoor, maar ik ben op zoek naar panters.
Desondanks wil ik wel zo'n euroknaller kopen.
Dat is enkel de receptie.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Wij bieden 24 uur per dag service. Ik hoorde dat ik u van dienst kon zijn?
Ik ga toch nog maar wat eten. Wat maakte ik mij ongerust om je Tompoezen fiasco Ezell
okquote:
Ik weet niet eens wie die slet is.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:15 schreef Paul het volgende:
Mensen die jaloers zijn op mijn relatie met LittleBrownie
welkequote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:15 schreef Paul het volgende:
Bedankt, maar volgens mij begrijpt u mij niet goed. Ik wil verdomme gewoon een panter, meer niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb een speciaal nummer voor u: 0900-lrdating
[..]
Dat is enkel de receptie.
Ik dacht altijd dat jij gay wasquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:15 schreef Paul het volgende:
hoe was de snert?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Wij bieden 24 uur per dag service. Ik hoorde dat ik u van dienst kon zijn?
Ik ga toch nog maar wat eten. Wat maakte ik mij ongerust om je Tompoezen fiasco Ezell
LR is overdag een lief, klein konijntje. 's Nachts is hij een echte panter, als je snapt wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bedankt, maar volgens mij begrijpt u mij niet goed. Ik wil verdomme gewoon een panter, meer niet.
niet iedereen voor fc Utrecht is gay. .. dacht ikquote:
Ik zou willen dat jij eens begreep wat ik bedoel !!!!!!!!!!! Ik wil geen figuurlijke panter maar een echte !!!!!!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
LR is overdag een lief, klein konijntje. 's Nachts is hij een echte panter, als je snapt wat ik bedoel.
Rawrrrrr, LittleRabbitquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik zou willen dat jij eens begreep wat ik bedoel !!!!!!!!!!! Ik wil geen figuurlijke panter maar een echte !!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |