Bedankt. Na paar filters heb ik je hoofd wel te pakken via de weerspiegeling op het glas.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
http://imgur.com/6f1tRvj
[ afbeelding ]
Ik had eigenlijk op de Knut van fok gehoopt, niet op een foto van hem.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
echrquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt. Na paar filters heb ik je hoofd wel te pakken via de weerspiegeling op het glas.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
dorryquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk op de Knut van fok gehoopt, niet op een foto van hem.
Baasquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Nee toch niet, of ik bezit die expertise niet in ieder gevalquote:
Dat was geen nacht doorhalen.quote:
Doei Sofjequote:
ik was paar keer bang kwamen paar turken in groepje in turks pratemdquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:22 schreef Fok-it het volgende:
Oh Inso, mocht je ooit lost in Tokyo zijn kan ik je veiligheid niet garanderen.
Turken zijn dik, die kan je wel aan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik was paar keer bang kwamen paar turken in groepje in turks pratemd
niet 1v5quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Turken zijn dik, die kan je wel aan.
Naast het nemen van een abonnement niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:26 schreef Intellectueel het volgende:
Weet iemand hoe ik een Gif-bestand qua size kleiner maak? Ik heb de juiste afmetingen, maar het bestand blijft te groot.
Lekkere Intellectueel ben jijquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:26 schreef Intellectueel het volgende:
Weet iemand hoe ik een Gif-bestand qua size kleiner maak? Ik heb de juiste afmetingen, maar het bestand blijft te groot.
Alleen het matras joh.quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen het matras joh.
Jij zegt tegen je vriendin toch ook niet dat je verliefd bent op haar rolstoel.
okquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:26 schreef Intellectueel het volgende:
probeer eens wat viaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:26 schreef Intellectueel het volgende:
Ik ga maar eens naar bed.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen het matras joh.
Jij zegt tegen je vriendin toch ook niet dat je verliefd bent op haar rolstoel.
Nee hoor. Ik kruip zo wel naast je voor het triootjequote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga maar eens naar bed.
(en ik heb tegelijkertijd JR ontzettend jaloers gemaakt xD)
Auf Wiedersehenquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stijn is in bed. Ik heb hem goed ingestopt.
Met stopverf hahaha. Daar schilderen ze stopbordeb mee xd
Zal niet goed uit de verf komen. Aangezien de stopverf de verf stopt van schilderen.xDquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
De spacecake was lekker?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoe zou ik nou moeten weten dat dat niet serieus was?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:41 schreef xcachet het volgende:
Ik denk dat we fok-it veel wijs kunnen maken.
Jij dacht dat ik gister had gedronkenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe zou ik nou moeten weten dat dat niet serieus was?
Daar is toch ook niks raars aan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik gister had gedronkenin mijn eentje nog wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |