ga buiten even wandelingetje makenquote:
Moet maar eens verandering in komen danquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wel als de persoon in kwestie op fok xcachet heet.
Tis wel beter als je nuchter blijft ja. Iemand moet een zeker persoon behoeden van barkrukken en prullenbakker.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja vanwaar die naam?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoe was je verjaardag?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet maar eens verandering in komen dan
Poehquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:54 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Word ie ontvoerd is het jouw schuld
Niks mis mee.quote:
Euri? Voor wat?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:56 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Hoeveel euri?
450 uitgesloten
Voor zover ik weet nietquote:
Daarom. Of gladde vloeren.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tis wel beter als je nuchter blijft ja. Iemand moet een zeker persoon behoeden van barkrukken en prullenbakker.
Zeker. Juist gladde vloerenquote:
Whopper is nu gratis bij een whopperquote:Op zaterdag 4 januari 2014 02:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn album is afgelopen. Ik kan slapen een poging gaan geven voordat ik weer trek krijg.
[..]
Zeker. Juist gladde vloeren
o sorryquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:04 schreef Jimbo het volgende:
net een dronken mongool hier op straat.dacht dat ie tegen mn auto aangevalle. was. ik uit bed geklomen met een enorme kutbui de straat op net.
laten we t zo zeggen. als ik t in t donker goed zag is mn auto nog schadevrij...die wel
iritante kut koters die niet tegen drank kunnen
hoi eesquote:
waaromquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik heb ook een rotbui
#lobi #samensterkstaan
wat is dr daar gebeurt. zijn je tompoucen gevallen ; (?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik heb ook een rotbui
#lobi #samensterkstaan
oh, hoe kunnen we je opvrolijken dan?quote:
hmm ging wel man, werd pas 16:00 wakker en voorderest ff paysafecards gekocht en das het, niet echt een kut dag zeg maarquote:
dm t maar als je t kwijt wilt. heb toch niets beters te doen meer vanavondquote:
nee, wat best verbazingwekkend is met het rotweer ik doorheen moestquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat is dr daar gebeurt. zijn je tompoucen gevallen ; (?
dat is mijn werk... mijn baan willen stelenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
oh, hoe kunnen we je opvrolijken dan?
Ja, stelen van die rijke bitchez tochquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
nee, wat best verbazingwekkend is met het rotweer ik doorheen moest
[..]
dat is mijn werk... mijn baan willen stelen
nee bedanktquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dm t maar als je t kwijt wilt. heb toch niets beters te doen meer vanavond
baasquote:Op zaterdag 4 januari 2014 03:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
nee, wat best verbazingwekkend is met het rotweer ik doorheen moest
[..]
dat is mijn werk... mijn baan willen stelen