Prrr picsquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat sixpackje zit er niet meermaar dat shirtje natuurlijk wel, en dan gooi ik er zn halve liter water overheen zodat het lijkt alsof ik sport, en ga ik met een koud blikje cola in mn nek staan.
succes gegarandeerd
Oh ja. Nou ehm. Het zijn geen 800 bladzijden meer toch?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik bedoel, ga je nou wel weer PROBEREN te lezeniets waarmee je aan het begin van de vakantie begon
quote:
PROGRESS!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ja. Nou ehm. Het zijn geen 800 bladzijden meer toch?
Progressie in welke mate dan ook
Sorry? Ik begrijp je niet. Doe eens hoofdletters?quote:
Maar die blijven voor mn eigen privé gebruik. Ik mastrubeer graag op mijzelfquote:
je hand of konijn telt nietquote:
Ik stuur ze niet door Jimquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maar die blijven voor mn eigen privé gebruik. Ik mastrubeer graag op mijzelf
ProgrEss? Ik heb een eigen programma?quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maar die blijven voor mn eigen privé gebruik. Ik mastrubeer graag op mijzelf
Dat zei iemand ook tegen ijsmeis ooitquote:
Ja oke dat is zoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ja. Nou ehm. Het zijn geen 800 bladzijden meer toch?
Progressie in welke mate dan ook
Ik niet nuquote:
Sex voor de essquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
ProgrEss? Ik heb een eigen programma?
Jan Willem is de molquote:
GODVERDOMME LUL. ZEG NOU EENS HALLO TEGEN ME !quote:
nemen we karina mee ?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Dat zullen we nog weleens zien na het sjoelen. Ik ga je dronken voeren.
Echt niet. Kom nou, ik heb wel een beetje respect.. god, kan zo 150 man sociaal kapot maken (werk-ish) so you knowwwquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat zei iemand ook tegen ijsmeis ooit![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat zei iemand ook tegen ijsmeis ooit![]()
![]()
![]()
Je mag bij ons aanschuiven voor een trioquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Echt niet. Kom nou, ik heb wel een beetje respect.. god, kan zo 150 man sociaal kapot maken (werk-ish) so you knowww
ik stem voor elanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:35 schreef Tjacka het volgende:
we kunnen wel een editie wie is de troll starten zoals stinho gisteren al opperde
ik zou twijfelen tussen elan en geflipte-koelkast
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:35 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Je mag bij ons aanschuiven voor een trio
Slik je ook plas?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:35 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Je mag bij ons aanschuiven voor een trio
Maar stiekem ben ik het dan natuurlijk, want niets is wat het lijktquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:35 schreef Tjacka het volgende:
we kunnen wel een editie wie is de troll starten zoals stinho gisteren al opperde
Lieverd? Waar maak je je druk over of zo? Ik vind je een beetje.. eenzijdig.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:35 schreef Tjacka het volgende:
Broodje rosbief met roomsaus?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:36 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik doe het tenminste met een echte kut
Vraag Ezell?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:36 schreef supersof het volgende:
Zou Aldo nog leven? Heb hem al een tijdje niet gesproken
Goed ideequote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:35 schreef Tjacka het volgende:
Karina heb ik zonder drank al in de pocket. Die openingszinnen waren gegarandeerd succes.quote:
Die treden teveel op de voorgrond. Het is die user welke achterbaks via de DM problemen veroorzaakt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:35 schreef Tjacka het volgende:
arme hondquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:36 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik doe het tenminste met een echte kut
die heeft een mexicaanse aan de haak geslagen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:36 schreef supersof het volgende:
Zou Aldo nog leven? Heb hem al een tijdje niet gesproken
quote:
Die is er ook al niet nuquote:
nee hoorquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:37 schreef Muto het volgende:
[..]
die heeft een mexicaanse aan de haak geslagen.
Moet je niet uitgaan oid ?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:37 schreef Typisch het volgende:
aardig filmpje op nl 2
dat ik dat nog eens zou zeggen
Jij weet meer?quote:
Ezell is nooit teruggekeerd van het Tompoezen halenquote:
joahhhquote:
ik wil geen sigquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ezell is nooit teruggekeerd van het Tompoezen halen
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Steun Ezell
Nehquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:38 schreef richolio het volgende:
Doe allemaal mee met Risk.
ONZ / Hedenavond verdelen we Afrika
Geniaal dit.Je mag je eigen land in Afrika kiezen en daarmee je buurlanden aanvallen. Je mag het ook je eigen naam geven. We komen alleen users tekort.
dat is ess dan dusquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Karina heb ik zonder drank al in de pocket. Die openingszinnen waren gegarandeerd succes.
[..]
Die treden teveel op de voorgrond. Het is die user welke achterbaks via de DM problemen veroorzaakt.
vertel.quote:
Jimbo... accepteer nu eens dat ik gewoon de beste seks van de wereld heb met koelkast.quote:
neen, even een rustdagje ingelastquote:
Ik doe het zo geraffineerd dat ik niet eens DM"s hoef te versturenquote:
godsammequote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:39 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Jimbo... accepteer nu eens dat ik gewoon de beste seks van de wereld heb met koelkast.
Iedereen kon mij voor zijn, maar niemand durfde en zeek hem af
okéquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:39 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Jimbo... accepteer nu eens dat ik gewoon de beste seks van de wereld heb met koelkast.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Harteloos van je. Al is het knap dat je achter je principes blijft staan.
quote:
Yeeaaaaaaaahpquote:
Iedereen kon jou voor zijn? Heb je zo'n rotharsesquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:39 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:
ah. biertje doen ?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
neen, even een rustdagje ingelast
ben al sinds een week voor kerst non stop aan het stappen, pilzen en andere leuke dingen aan het doen
morgen weer feestje en stappen in rotterdam dus eventjes niks vanavond
quote:
niet hierquote:
Begrijpelijk. Waar wel?quote:
denk dat ik het niet eens mag vertellenquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:41 schreef Tjacka het volgende:
ah gk komt ook weer met zijn twee accounts
ouwe alcoholist.quote:
apenpak jaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik hoorde dat jij een berenpak hebt
pics in dm aub
En als ik ruilmateriaal heb?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:43 schreef supersof het volgende:
[..]
denk dat ik het niet eens mag vertellen
nopequote:
ik vraag het hem zelf wel dan.quote:
maar stiekem is ie wel leukquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb een bordspel genaamd "Het Bierspel" gespeeld. Best wel gay eigenlijk.
Oh. Als ik weer een antwoord moet uitschrijven voor je zeg je het maarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:44 schreef Tjacka het volgende:
lr elan is weer eens best serieus in mijn dm
ik begin toch te twijfelen of hij een troll is
baasquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ouwe alcoholist.
ik lig al lekker met t meissie in bed man, laptoppie op schoot en zij aan de animal crossing
is goedquote:
En het is zo.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zou best wel geschokt zijn als CookieSlicker en Koelkast uiteindelijk toch afzonderlijke users blijken te zijn
Het is ook zoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zou best wel geschokt zijn als CookieSlicker en Koelkast uiteindelijk toch afzonderlijke users blijken te zijn
mja ik snap t spel niet, maar zij vind het geweldigquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
baas
animal crossing is wel echt tergend langzaam
wel als jagger?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Al kon ik duidelijk niet dansen als Michael Jackson.
quote:
dm maarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:45 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
En het is zo.
Ik stuur ook wel een pic
achteraan sluitenquote:
Ik hap te veel iddquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Let niet op hun.
Ze zijn waarschijnlijk jaloers.
Hey Etsu..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:46 schreef Etsu het volgende:
en om 23:51 moet ik naar mn frituurpan kijken, dus attenter me erop.
dankjulliewel voor jullie medewerking
niet nuquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hey Etsu..
Vergeet niet om op 23:51 naar je frituurpan te kijken. GEen dank
hij wil graag dat jij voor hem kijktquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hey Etsu..
Vergeet niet om op 23:51 naar je frituurpan te kijken. GEen dank
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:45 schreef Etsu het volgende:
ik ben superverliefd op tjacka en hij op mij
elke invloedquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat kan niet
ik heb een slechte invloed op je
Ik heb Etsu er niet in gezet? Alleen aangepast aan huidige UIquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Stoer he.
Zei net al
Etsu wil niet in de OP.
Nee, cac had me erin gezet. Wil ik niet. Wil niet met deze SC geassocieerd worden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb Etsu er niet in gezet? Alleen aangepast aan huidige UI
Oh, ja dat zei je er niet bijquote:
Waarom post je hier dan als het zo'n ramp isquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, cac had me erin gezet. Wil ik niet. Wil niet met deze SC geassocieerd worden.
Ik denk niet dat ik om 23:51 daar kan zijnquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:48 schreef Typisch het volgende:
tjacka op wie zijn naam staan die kaarten nu eigenlijk? gewoon op mijn eigen?
Ik ben verliefd op tjacka, voor hem kom ik hierquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom post je hier dan als het zo'n ramp is
Gelukkig post je hier niet al te vaakquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, cac had me erin gezet. Wil ik niet. Wil niet met deze SC geassocieerd worden.
GA JE NAAR JODEN THUIS ?????quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:48 schreef Typisch het volgende:
tjacka op wie zijn naam staan die kaarten nu eigenlijk? gewoon op mijn eigen?
Niet om het een of ander, maar heb jij vandaag bij de burger king gegeten?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wil een mooier plekjequote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:49 schreef Stuart het volgende:
Als je eruit moet uit de OP hoor ik het wel
regel godverdomme ook kaarten voor mij dan lulquote:
Hij mag er dus weer uitquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb Etsu er niet in gezet? Alleen aangepast aan huidige UI
Noem hem nou maar gewoon dik. Etsu kan het hebben.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar heb jij vandaag bij de burger king gegeten?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
de return?quote:
Dat zoek je maar uitquote:
Nee. Ik ben in Groningen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar heb jij vandaag bij de burger king gegeten?
Ik zweerde gewoon dat ik hem zag vandaag.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Noem hem nou maar gewoon dik. Etsu kan het hebben.
ja uh goftedomme goftedommequote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
regel godverdomme ook kaarten voor mij dan lul
is dat de beker?
wel maar je wou 4x een anderequote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zoek je maar uitJij wou mij ook geen mooier kerstboomplekje geven
helemaal niets gevraagd in de WAquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja uh goftedomme goftedomme
ik kon er maar 2 regelen via tjacka en had het nog gevraagd in de wapp groep
zal even kijken voor je binnenkort, herinner mij er aan
hoi jhaliquote:
ja dat heb ik toen helemaal gemist, was rond kerst zeker?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
helemaal niets gevraagd in de WAdaar zat ik namelijk niet in omdat kapi zo liep te janken dat ik eruit getrapt werd
Was die ook net zo even knap?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oh oke, nouja, er was dus iemand die verschrikkelijk veel op je leek
ik kan wel kaarten regelenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:52 schreef Jimbo het volgende:
maar als je kaarten kan regelen, ik wil niet alleen zittenals ik ga ga ik wel tussen mede feyenoorders en niet tussen nog meer joden
ja kerstavond oidquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja dat heb ik toen helemaal gemist, was rond kerst zeker?
Deed ja. Hoezo?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
rij jij ook wedstrijden met je paarden?
uhu, zal eens rondvragenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:52 schreef Jimbo het volgende:
maar als je kaarten kan regelen, ik wil niet alleen zittenals ik ga ga ik wel tussen mede feyenoorders en niet tussen nog meer joden
op 410quote:
Heul nietquote:
RT vind ik leuk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja kerstavond oid
had kapi 3x laten leaven, werd ie huilie en toen kickte onlo mij maar
Ik kan niet terug DM-en omdat DM-ban, maar is goed.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Enorm, nee, maar serieus, wacht, ik dm het je even.
dat kies je zelf maar uitquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
op 410?
Maar nee serieus? Beetje een rustig vak of? Heb weinig zin in een mes in mn rug gezien ik echt niet stil kan zitten als feyenoord scoord
alsof hij ook maar een voet binnen die pisbak durft te zetten tegen de joden uit zonder dat ie achter plexiglas komt te staanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
uhu, zal eens rondvragen
al raad ik wel af om met hmfgod te gaan, met zijn getetter
ek's ook?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn nichtje doet dat ook
nk's, ek's enzo
toch deed ik het voor jequote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:53 schreef essnhills het volgende:
Heu
[..]
Heul nietje was me eerst vergeten en daarna had je me maar ergens neergeplempd
ik heb een vak ver weg van 410 gekozenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
op 410?
Maar nee serieus? Beetje een rustig vak of? Heb weinig zin in een mes in mn rug gezien ik echt niet stil kan zitten als feyenoord scoord
dankquote:
oeh jij komt bij mij uit de buurtquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan niet terug DM-en omdat DM-ban, maar is goed.
Trouwens, welke Burger King? Bij Alexandrium?
neequote:
Je komt hier nagenoeg nooitquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |