Noem hem nou maar gewoon dik. Etsu kan het hebben.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar heb jij vandaag bij de burger king gegeten?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, cac had me erin gezet. Wil ik niet. Wil niet met deze SC geassocieerd worden.
de return?quote:
Dat zoek je maar uitquote:
Nee. Ik ben in Groningen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar heb jij vandaag bij de burger king gegeten?
Ik zweerde gewoon dat ik hem zag vandaag.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Noem hem nou maar gewoon dik. Etsu kan het hebben.
ja uh goftedomme goftedommequote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
regel godverdomme ook kaarten voor mij dan lul
is dat de beker?
wel maar je wou 4x een anderequote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zoek je maar uitJij wou mij ook geen mooier kerstboomplekje geven
helemaal niets gevraagd in de WAquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja uh goftedomme goftedomme
ik kon er maar 2 regelen via tjacka en had het nog gevraagd in de wapp groep
zal even kijken voor je binnenkort, herinner mij er aan
hoi jhaliquote:
ja dat heb ik toen helemaal gemist, was rond kerst zeker?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
helemaal niets gevraagd in de WAdaar zat ik namelijk niet in omdat kapi zo liep te janken dat ik eruit getrapt werd
Was die ook net zo even knap?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oh oke, nouja, er was dus iemand die verschrikkelijk veel op je leek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |