nopequote:
ik vraag het hem zelf wel dan.quote:
maar stiekem is ie wel leukquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb een bordspel genaamd "Het Bierspel" gespeeld. Best wel gay eigenlijk.
Oh. Als ik weer een antwoord moet uitschrijven voor je zeg je het maarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:44 schreef Tjacka het volgende:
lr elan is weer eens best serieus in mijn dm
ik begin toch te twijfelen of hij een troll is
baasquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ouwe alcoholist.
ik lig al lekker met t meissie in bed man, laptoppie op schoot en zij aan de animal crossing
is goedquote:
En het is zo.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zou best wel geschokt zijn als CookieSlicker en Koelkast uiteindelijk toch afzonderlijke users blijken te zijn
Het is ook zoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zou best wel geschokt zijn als CookieSlicker en Koelkast uiteindelijk toch afzonderlijke users blijken te zijn
mja ik snap t spel niet, maar zij vind het geweldigquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
baas
animal crossing is wel echt tergend langzaam
wel als jagger?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Al kon ik duidelijk niet dansen als Michael Jackson.
quote:
dm maarquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:45 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
En het is zo.
Ik stuur ook wel een pic
achteraan sluitenquote:
Ik hap te veel iddquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Let niet op hun.
Ze zijn waarschijnlijk jaloers.
Hey Etsu..quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:46 schreef Etsu het volgende:
en om 23:51 moet ik naar mn frituurpan kijken, dus attenter me erop.
dankjulliewel voor jullie medewerking
niet nuquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hey Etsu..
Vergeet niet om op 23:51 naar je frituurpan te kijken. GEen dank
hij wil graag dat jij voor hem kijktquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hey Etsu..
Vergeet niet om op 23:51 naar je frituurpan te kijken. GEen dank
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:45 schreef Etsu het volgende:
ik ben superverliefd op tjacka en hij op mij
elke invloedquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat kan niet
ik heb een slechte invloed op je
Ik heb Etsu er niet in gezet? Alleen aangepast aan huidige UIquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Stoer he.
Zei net al
Etsu wil niet in de OP.
Nee, cac had me erin gezet. Wil ik niet. Wil niet met deze SC geassocieerd worden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb Etsu er niet in gezet? Alleen aangepast aan huidige UI
Oh, ja dat zei je er niet bijquote:
Waarom post je hier dan als het zo'n ramp isquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, cac had me erin gezet. Wil ik niet. Wil niet met deze SC geassocieerd worden.
Ik denk niet dat ik om 23:51 daar kan zijnquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:48 schreef Typisch het volgende:
tjacka op wie zijn naam staan die kaarten nu eigenlijk? gewoon op mijn eigen?
Ik ben verliefd op tjacka, voor hem kom ik hierquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom post je hier dan als het zo'n ramp is
Gelukkig post je hier niet al te vaakquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, cac had me erin gezet. Wil ik niet. Wil niet met deze SC geassocieerd worden.
GA JE NAAR JODEN THUIS ?????quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:48 schreef Typisch het volgende:
tjacka op wie zijn naam staan die kaarten nu eigenlijk? gewoon op mijn eigen?
Niet om het een of ander, maar heb jij vandaag bij de burger king gegeten?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wil een mooier plekjequote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:49 schreef Stuart het volgende:
Als je eruit moet uit de OP hoor ik het wel
regel godverdomme ook kaarten voor mij dan lulquote:
Hij mag er dus weer uitquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb Etsu er niet in gezet? Alleen aangepast aan huidige UI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |