Noem hem nou maar gewoon dik. Etsu kan het hebben.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar heb jij vandaag bij de burger king gegeten?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, cac had me erin gezet. Wil ik niet. Wil niet met deze SC geassocieerd worden.
de return?quote:
Dat zoek je maar uitquote:
Nee. Ik ben in Groningen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar heb jij vandaag bij de burger king gegeten?
Ik zweerde gewoon dat ik hem zag vandaag.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Noem hem nou maar gewoon dik. Etsu kan het hebben.
ja uh goftedomme goftedommequote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
regel godverdomme ook kaarten voor mij dan lul
is dat de beker?
wel maar je wou 4x een anderequote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zoek je maar uitJij wou mij ook geen mooier kerstboomplekje geven
helemaal niets gevraagd in de WAquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja uh goftedomme goftedomme
ik kon er maar 2 regelen via tjacka en had het nog gevraagd in de wapp groep
zal even kijken voor je binnenkort, herinner mij er aan
hoi jhaliquote:
ja dat heb ik toen helemaal gemist, was rond kerst zeker?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
helemaal niets gevraagd in de WAdaar zat ik namelijk niet in omdat kapi zo liep te janken dat ik eruit getrapt werd
Was die ook net zo even knap?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oh oke, nouja, er was dus iemand die verschrikkelijk veel op je leek
ik kan wel kaarten regelenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:52 schreef Jimbo het volgende:
maar als je kaarten kan regelen, ik wil niet alleen zittenals ik ga ga ik wel tussen mede feyenoorders en niet tussen nog meer joden
ja kerstavond oidquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja dat heb ik toen helemaal gemist, was rond kerst zeker?
Deed ja. Hoezo?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
rij jij ook wedstrijden met je paarden?
uhu, zal eens rondvragenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:52 schreef Jimbo het volgende:
maar als je kaarten kan regelen, ik wil niet alleen zittenals ik ga ga ik wel tussen mede feyenoorders en niet tussen nog meer joden
op 410quote:
Heul nietquote:
RT vind ik leuk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja kerstavond oid
had kapi 3x laten leaven, werd ie huilie en toen kickte onlo mij maar
Ik kan niet terug DM-en omdat DM-ban, maar is goed.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Enorm, nee, maar serieus, wacht, ik dm het je even.
dat kies je zelf maar uitquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
op 410?
Maar nee serieus? Beetje een rustig vak of? Heb weinig zin in een mes in mn rug gezien ik echt niet stil kan zitten als feyenoord scoord
alsof hij ook maar een voet binnen die pisbak durft te zetten tegen de joden uit zonder dat ie achter plexiglas komt te staanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
uhu, zal eens rondvragen
al raad ik wel af om met hmfgod te gaan, met zijn getetter
ek's ook?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn nichtje doet dat ook
nk's, ek's enzo
toch deed ik het voor jequote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:53 schreef essnhills het volgende:
Heu
[..]
Heul nietje was me eerst vergeten en daarna had je me maar ergens neergeplempd
ik heb een vak ver weg van 410 gekozenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
op 410?
Maar nee serieus? Beetje een rustig vak of? Heb weinig zin in een mes in mn rug gezien ik echt niet stil kan zitten als feyenoord scoord
dankquote:
oeh jij komt bij mij uit de buurtquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan niet terug DM-en omdat DM-ban, maar is goed.
Trouwens, welke Burger King? Bij Alexandrium?
neequote:
Je komt hier nagenoeg nooitquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |