ik kan wel kaarten regelenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:52 schreef Jimbo het volgende:
maar als je kaarten kan regelen, ik wil niet alleen zittenals ik ga ga ik wel tussen mede feyenoorders en niet tussen nog meer joden
ja kerstavond oidquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja dat heb ik toen helemaal gemist, was rond kerst zeker?
Deed ja. Hoezo?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
rij jij ook wedstrijden met je paarden?
uhu, zal eens rondvragenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:52 schreef Jimbo het volgende:
maar als je kaarten kan regelen, ik wil niet alleen zittenals ik ga ga ik wel tussen mede feyenoorders en niet tussen nog meer joden
op 410quote:
Heul nietquote:
RT vind ik leuk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja kerstavond oid
had kapi 3x laten leaven, werd ie huilie en toen kickte onlo mij maar
Ik kan niet terug DM-en omdat DM-ban, maar is goed.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Enorm, nee, maar serieus, wacht, ik dm het je even.
dat kies je zelf maar uitquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
op 410?
Maar nee serieus? Beetje een rustig vak of? Heb weinig zin in een mes in mn rug gezien ik echt niet stil kan zitten als feyenoord scoord
alsof hij ook maar een voet binnen die pisbak durft te zetten tegen de joden uit zonder dat ie achter plexiglas komt te staanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
uhu, zal eens rondvragen
al raad ik wel af om met hmfgod te gaan, met zijn getetter
ek's ook?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn nichtje doet dat ook
nk's, ek's enzo
toch deed ik het voor jequote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:53 schreef essnhills het volgende:
Heu
[..]
Heul nietje was me eerst vergeten en daarna had je me maar ergens neergeplempd
ik heb een vak ver weg van 410 gekozenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
op 410?
Maar nee serieus? Beetje een rustig vak of? Heb weinig zin in een mes in mn rug gezien ik echt niet stil kan zitten als feyenoord scoord
dankquote:
oeh jij komt bij mij uit de buurtquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan niet terug DM-en omdat DM-ban, maar is goed.
Trouwens, welke Burger King? Bij Alexandrium?
neequote:
Je komt hier nagenoeg nooitquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |