nemen we karina mee ?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Dat zullen we nog weleens zien na het sjoelen. Ik ga je dronken voeren.
Echt niet. Kom nou, ik heb wel een beetje respect.. god, kan zo 150 man sociaal kapot maken (werk-ish) so you knowwwquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat zei iemand ook tegen ijsmeis ooit![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat zei iemand ook tegen ijsmeis ooit![]()
![]()
![]()
Je mag bij ons aanschuiven voor een trioquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Echt niet. Kom nou, ik heb wel een beetje respect.. god, kan zo 150 man sociaal kapot maken (werk-ish) so you knowww
ik stem voor elanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:35 schreef Tjacka het volgende:
we kunnen wel een editie wie is de troll starten zoals stinho gisteren al opperde
ik zou twijfelen tussen elan en geflipte-koelkast
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:35 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Je mag bij ons aanschuiven voor een trio
Slik je ook plas?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:35 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Je mag bij ons aanschuiven voor een trio
Maar stiekem ben ik het dan natuurlijk, want niets is wat het lijktquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:35 schreef Tjacka het volgende:
we kunnen wel een editie wie is de troll starten zoals stinho gisteren al opperde
Lieverd? Waar maak je je druk over of zo? Ik vind je een beetje.. eenzijdig.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:35 schreef Tjacka het volgende:
Broodje rosbief met roomsaus?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:36 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik doe het tenminste met een echte kut
Vraag Ezell?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:36 schreef supersof het volgende:
Zou Aldo nog leven? Heb hem al een tijdje niet gesproken
Goed ideequote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:35 schreef Tjacka het volgende:
Karina heb ik zonder drank al in de pocket. Die openingszinnen waren gegarandeerd succes.quote:
Die treden teveel op de voorgrond. Het is die user welke achterbaks via de DM problemen veroorzaakt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:35 schreef Tjacka het volgende:
arme hondquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:36 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik doe het tenminste met een echte kut
die heeft een mexicaanse aan de haak geslagen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:36 schreef supersof het volgende:
Zou Aldo nog leven? Heb hem al een tijdje niet gesproken
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |