Dat met de Smac had ik een tijdje terug ook eens gedaan vanuit jeugdsentiment. Ik vond het zout en niet meer voor herhaling vatbaar.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Gebakken mariniers, gebakken smac of corned beef met uien en sambal
Ik heb net kippenlevertjes op, op een lekkere verse witte boterham met boter en banaan en gember....maar de guilty pleasure is met het korstje in de jus dopenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:16 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Hey. Wat te denken van deze:
Levertjes ( maakt even niet uit welke) bakken met wat uitjes en stukjes spek en op een dik gesneden volkoren boterham uitsmeren.
en wat is jouw guilty pleasure?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:21 schreef budvar het volgende:
Valt me wel op dat wat voor veel mensen een guilty pleasure is voor mij redelijk normaal eten is.
Tja ik had eerder al Mcdonald's gezegd maar eigenlijk is dat ook best normaal voedsel. Ik schaam me eigenlijk ook niet voor wat ik naar binnen stouw, als ik het maar lekker vind.quote:
Dat klinkt lekkerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:16 schreef roos85 het volgende:
Gebakken spiegeleieren met kaas, spek en wat mayo.
Nou wat let je. Rennen naar de Burger King en stouw je vol.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:08 schreef budvar het volgende:
Tja ik had eerder al Mcdonald's gezegd maar eigenlijk is dat ook best normaal voedsel. Ik schaam me eigenlijk ook niet voor wat ik naar binnen stouw, als ik het maar lekker vind.
Maar als ik dan toch nog wat moet noemen blijf ik denk ik toch in de fast food, BurgerKing en dan vooral de double xxl cheeseburger met extra burger(triple dus) extra kaas en jalapenos.
En nu ik dit zo schrijf heb ik er ook enorm zin in zo'n ding gekregen.
De sateballen van Encko (vroeger Bakker) met chilisausquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:26 schreef Miss_Virgo het volgende:
Mooi topic dit :p
Wat ik eigenlijk nooit meer eet, maar ook zo vies lekker, is zijn die snackballetjes in satesaus uit blik van Struik of zo... Op een witte boterham, veel saus dat het brood helemaal soggy wordt
Of doperwtjes en worteltjes uit pot met mayo
Ik eet eigenlijk alles ook wel alles koud (als ontbijt).. Pizza pasta enz
vreselijk niet? Alleen te eten als je blauw als een reiger bentquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:27 schreef Thorical het volgende:
[..]
Dat met de Smac had ik een tijdje terug ook eens gedaan vanuit jeugdsentiment. Ik vond het zout en niet meer voor herhaling vatbaar.
Als ik dat ben dan eet ik wel onderstaand.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:14 schreef Pietverdriet het volgende:
vreselijk niet? Alleen te eten als je blauw als een reiger bent
Haggis is anders prima te eten hoorquote:Op maandag 10 februari 2014 16:57 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Als ik dat ben dan eet ik wel onderstaand.
[ afbeelding ]
Je lust geen sla?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:57 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Als ik dat ben dan eet ik wel onderstaand.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:03 schreef raulbouli het volgende:
Buggles met die kaas uit een tube, liefst 2 tot 3 tubes per zak Buggles.
Een uur voor je lunch? Wat had je dan als lunch, voor mij is dat namelijk al de lunch.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:56 schreef Iwanius het volgende:
Vanmorgen een uur voor de lunch weer even mijn guilty pleasure gehad.Totaal geen spijt!![]()
Dat ziet er overkookt uit, doe dan maar die haggis.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:56 schreef Iwanius het volgende:
Vanmorgen een uur voor de lunch weer even mijn guilty pleasure gehad.Totaal geen spijt!![]()
Ik ook. Ik doe overal hele fijne geraspte kaas op.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:58 schreef Ludd het volgende:
Ik eet wel eens zo'n zakje met gebakken uitjes.
doe ik ook gerust. maar dan met een schotse whisky.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:58 schreef monkyyy het volgende:
Jack Daniels in m'n eentje.
Op de een of andere manier is drinken in je eentje "not done", ik heb dat nooit begrepen en doe het al jaren. Zodra je het ook vertelt aan anderen krijg je bezorgde blikken.
Ik vind het fijn, zo voor het slapen gaan, rustgevend, lekker beneveld zijn, terwijl je rustgevende muziek luistert en een boek leest of wat het internet afstruint.
De echte guilty pleasure hier is het feit dat je JD puur drinktquote:Op maandag 13 januari 2014 00:58 schreef monkyyy het volgende:
Jack Daniels in m'n eentje.
Op de een of andere manier is drinken in je eentje "not done", ik heb dat nooit begrepen en doe het al jaren. Zodra je het ook vertelt aan anderen krijg je bezorgde blikken.
Ik vind het fijn, zo voor het slapen gaan, rustgevend, lekker beneveld zijn, terwijl je rustgevende muziek luistert en een boek leest of wat het internet afstruint.
oeh, ja. die zijn goed.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:26 schreef Miss_Virgo het volgende:
Mooi topic dit :p
Wat ik eigenlijk nooit meer eet, maar ook zo vies lekker, is zijn die snackballetjes in satesaus uit blik van Struik of zo... Op een witte boterham, veel saus dat het brood helemaal soggy wordt
Ik heb nog heel lang (tot mijn 10e) af en toe babypotjes gegeten. steeds als ik in de AH ben en langs het schap loop overweeg ik om er een paar te kopen. Jeugdsentiment enzoquote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:16 schreef Grunge. het volgende:
De Aldi heeft geweldige toetjes, de danoontjes (Ursi met het blauwe beertje, 'mijn eerste kwarktoetje' of zo) en het luchtige chocoladetoetje. Ik eet ze nu alleen nog maar amper omdat ik begon met gezond eten en je dan nog weleens kunt schrikken van wat er in iets zit.
[ afbeelding ]
Babypotjes, vroeger vaak het kidneybonenpotje, daar was zelfs een heel grote van, maar die is uit de handel. Heel jammer.
[ afbeelding ]
Tagliatelle met roomsaus uit een pakje. Zó slecht. Ik haal het ook bijna nooit meer in huis omdat die zak veel te snel leeg gaat in mijn eentje.
[ afbeelding ]
Héél véél zout, dat je er rillingen van krijgt. Over de boerenkool, de patat of de aardappelschijfjes, heerlijk.
Vla, veel te veel vla. Sinds een aantal jaar gooi ik in plaats van vanillevla bananenvla bij mijn chocoladevla. Ik ben sowieso een sucker voor de combinatie chocolade en banaan.
[ afbeelding ]
Mijn moeder zegt altijd dat ik als een baby eet en ze heeft duidelijk gelijk.
Gewoon proberen, het is echt lekkerder dan de meeste mensen denken. Ik heb nu weleens met bloemkool, ei en kaas, niet vaak want het haalt het niet bij de kidneybonenpotjes waar ik verslaafd aan was, maar toch lekker. Ik heb een keer gelezen dat veel ouders dol op die potjes zijn omdat ze erachter komen dat het toch wel erg lekker is door het voorproeven voor de baby'squote:Op woensdag 19 februari 2014 16:30 schreef electronique het volgende:
[..]
Ik heb nog heel lang (tot mijn 10e) af en toe babypotjes gegeten. steeds als ik in de AH ben en langs het schap loop overweeg ik om er een paar te kopen. Jeugdsentiment enzo
ik wil altijd Venz met funnies! anders vind ik de hagelslag niet lekkerquote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:31 schreef Jula123 het volgende:
Mijn hagelslag is altijd van k3, piet piraat of mega toby/mindy.
In mager spek zit evenveel vet als in gewoon spek, alleen zit er ook nog een sloot water in waardoor de verhouding veranderd en ze het mager mogen noemen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:11 schreef Probability het volgende:
O en soms eet ik zo'n heel bakje leeg met (gerookte) spekblokjes zonder ze te bakken rechtstreeks uit de koelkast![]()
Nooit de magere, altijd de vette![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
o ja ik vind die magere niet lekker dus heb liever de gewonequote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:04 schreef budvar het volgende:
[..]
In mager spek zit evenveel vet als in gewoon spek, alleen zit er ook nog een sloot water in waardoor de verhouding veranderd en ze het mager mogen noemen.
ik dacht dat je ook 'normale' had van die roze/wittequote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:17 schreef djkoelkast het volgende:
De vette dat zijn die witte:
[ afbeelding ]
Die roze/witte noemen ze mager omdat er ook nog vlees aan zit en niet alleen vet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |