abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135395891
Ik ken iemand die overal Maggie bij doet. Over patat, pizza, gekookt ei, gebakken ei, aardappels.. overal..
pi_135396226
Als we met studenten eten, is er nog wel eens te weinig saus en veel te veel pasta (als ik niet meehelp met koken dan :') ). Als ik dan nog honger heb vreet ik die pasta gewoon op met een flinke klodder mayo en ketchup :D
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  zondag 12 januari 2014 @ 15:37:04 #153
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_135397185
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 15:16 schreef sirdanilot het volgende:
Als we met studenten eten, is er nog wel eens te weinig saus en veel te veel pasta (als ik niet meehelp met koken dan :') ). Als ik dan nog honger heb vreet ik die pasta gewoon op met een flinke klodder mayo en ketchup :D
een goed student heeft daarom altijd een potje matige pesto en een paar liter olijfolie op voorraad toch? :P
Of cheap ass geraspte kaas ;)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 12 januari 2014 @ 15:54:27 #154
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_135397914
Gefrituurde kippenvleugels en dan de "knars" lekker erbij opkauwen.

Doorgebakken ribkarbonade en dan alles van het bot afknappelen, zo ook de weer het kraakbeen.

Slagroom, gewoon spuitslagroom, verse slagroom whatever... voor bijna ALLES
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_135402594
Ik eet wel eens zo'n zakje met gebakken uitjes. :@
pi_135403185
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 10:14 schreef gianni61 het volgende:
ik zie ze ik kookprogramma altijd klagen over te doge kip en geven tips over het sappig te houden.
schijnbaar is het dus een zonde maar ik vind gortdroge kip lekker
En sappige kip vind je niet te nassen?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  zondag 12 januari 2014 @ 19:10:43 #157
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_135405544

Deze dingen vind ik zo lekker, kan er rustig 4 van op :').

Mandarijntjes uit blik. Vind ik dus veel lekkerder dan verse mandarijnen.

Doo(r/d) gekookte groente vind ik ook erg lekker. Broccoli die bijna een papje is, bloemkool die je op kunt zuigen, jum. Iets minder doorgekookte groente vind ik ook lekker hoor, maar toch, af en toe je groente zowat tot pap koken... O+

En als we hollandse pot eten, neem ik er altijd appelmoes bij. Altijd. En dan het liefst die van Hak.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  zondag 12 januari 2014 @ 20:06:24 #158
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_135408097
Die witte draadjes op mandarijnen. Altijd als ik iemand een mandarijn zie eten en moeilijk doen om dat witte spul er af te halen vraag ik of ik het mag hebben.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_135408126
quote:
2s.gif Op zondag 12 januari 2014 20:06 schreef Klaploper het volgende:
Die witte draadjes op mandarijnen. Altijd als ik iemand een mandarijn zie eten en moeilijk doen om dat witte spul er af te halen vraag ik of ik het mag hebben.
Om te plagen of omdat t lekker is?
Professioneel gifmenger.
pi_135411352
quote:
1s.gif Op zondag 12 januari 2014 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

En sappige kip vind je niet te nassen?
eigenlijk niet, nee. Is dat heel raar? :@
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  maandag 13 januari 2014 @ 00:58:59 #161
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_135424500
Jack Daniels in m'n eentje.

Op de een of andere manier is drinken in je eentje "not done", ik heb dat nooit begrepen en doe het al jaren. Zodra je het ook vertelt aan anderen krijg je bezorgde blikken.

Ik vind het fijn, zo voor het slapen gaan, rustgevend, lekker beneveld zijn, terwijl je rustgevende muziek luistert en een boek leest of wat het internet afstruint.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  roze maandag 13 januari 2014 @ 12:38:45 #162
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_135431727
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:58 schreef monkyyy het volgende:

Op de een of andere manier is drinken in je eentje "not done", ik heb dat nooit begrepen en doe het al jaren. Zodra je het ook vertelt aan anderen krijg je bezorgde blikken.

Ik vind het fijn, zo voor het slapen gaan, rustgevend, lekker beneveld zijn, terwijl je rustgevende muziek luistert en een boek leest of wat het internet afstruint.
Ik vind het niet vreemd hoor. Toen ik nog niet veel blowde dronk ik ook wel eens een glaasje wodka voor het slapen gaan O+
Your beauty never ever scared me.
pi_135431783
quote:
2s.gif Op zondag 12 januari 2014 20:06 schreef Klaploper het volgende:
Haha what :')
hoi
pi_135449800
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 15:09 schreef zwartja het volgende:
Ik ken iemand die overal Maggie bij doet. Over patat, pizza, gekookt ei, gebakken ei, aardappels.. overal..
Zo ken ik iemand die overal Curry Gewürz op/in/door doet.
Van broodje met kaas tot in de soep.
pi_135619086
Net de instant aardappelpuree gegeten en het was eigenlijk best lekker :@
pi_135625336
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 21:07 schreef Dragonberry het volgende:
Net de instant aardappelpuree gegeten en het was eigenlijk best lekker :@
Is hartstikke lekker! Ik heb wel alleen de naturel gehad, nooit met smaakjes.
pi_135636502
Nog wat guilty pleasures:

- Kouwen op kaaskorsten. Ja echt :') Ik dacht overigens altijd dat ik de enige was, maar ik kwam laatst nog iemand tegen die dat doet. Je eet het wasachtige natuurlijk niet op, maar dat droge gedeelte vlak bij de korst kun je lekker op kouwen.

- Van die moddervette kant en klaarlasagne. Ik heb natuurlijk liever zelfgemaakte, maar die moddervette in zo'n aluminiumbakje is stiekem ook wel lekker :D
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_135641002
Bij de Hoogvliet zag ik weer la vache quirit miniblokjes mix (tomaat, groene peper, ham). Lekker! *O*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_135645129
quote:

Kansloos maatschappelijk politiekcorrect gelul is het.
Ieder zn ding toch? Drink ook whisky voor 90% in mijn eentje. Of eens een biertje. Snap niet zo goed waarom je niet gewoon iets kunt drinken als je het lekker vind. Omdat er toevallig alcohol in zit en er tegenwoordig een imago omheen zit?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_135652565
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 12:00 schreef sirdanilot het volgende:

- Kouwen op kaaskorsten. Ja echt :') Ik dacht overigens altijd dat ik de enige was, maar ik kwam laatst nog iemand tegen die dat doet. Je eet het wasachtige natuurlijk niet op, maar dat droge gedeelte vlak bij de korst kun je lekker op kouwen.
Dat deed ik ook. Lekker bij zo'n stuk schaafkaas eerst een laag bij de korst wegsnijden om vervolgens de waslaag eraf te pulken en dan die harde kaas op te kauwen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_135672161
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 12:00 schreef sirdanilot het volgende:
Nog wat guilty pleasures:

- Van die moddervette kant en klaarlasagne. Ik heb natuurlijk liever zelfgemaakte, maar die moddervette in zo'n aluminiumbakje is stiekem ook wel lekker :D
Ik móest vroeger kaaskorsten opeten omdat mijn moeder dacht dat alle vitamines in de schil zaten. Echt te goor.
  zondag 19 januari 2014 @ 13:24:15 #172
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_135672644
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 13:12 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Ik móest vroeger kaaskorsten opeten omdat mijn moeder dacht dat alle vitamines in de schil zaten. Echt te goor.
Wat, dat plastic wat erom heen zit bij NL kazen?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 19 januari 2014 @ 13:26:18 #173
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_135672740
quote:

Pff, heerlijk met een borrel en een boek, in de winter ook in bed
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_135673062
pate de foie gras :@
pi_135673248
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 13:24 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wat, dat plastic wat erom heen zit bij NL kazen?
ja :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')