een goed student heeft daarom altijd een potje matige pesto en een paar liter olijfolie op voorraad toch?quote:Op zondag 12 januari 2014 15:16 schreef sirdanilot het volgende:
Als we met studenten eten, is er nog wel eens te weinig saus en veel te veel pasta (als ik niet meehelp met koken dan). Als ik dan nog honger heb vreet ik die pasta gewoon op met een flinke klodder mayo en ketchup
En sappige kip vind je niet te nassen?quote:Op zondag 12 januari 2014 10:14 schreef gianni61 het volgende:
ik zie ze ik kookprogramma altijd klagen over te doge kip en geven tips over het sappig te houden.
schijnbaar is het dus een zonde maar ik vind gortdroge kip lekker
Om te plagen of omdat t lekker is?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:06 schreef Klaploper het volgende:
Die witte draadjes op mandarijnen. Altijd als ik iemand een mandarijn zie eten en moeilijk doen om dat witte spul er af te halen vraag ik of ik het mag hebben.
eigenlijk niet, nee. Is dat heel raar?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En sappige kip vind je niet te nassen?
Ik vind het niet vreemd hoor. Toen ik nog niet veel blowde dronk ik ook wel eens een glaasje wodka voor het slapen gaanquote:Op maandag 13 januari 2014 00:58 schreef monkyyy het volgende:
Jack Daniels in m'n eentje.
Op de een of andere manier is drinken in je eentje "not done", ik heb dat nooit begrepen en doe het al jaren. Zodra je het ook vertelt aan anderen krijg je bezorgde blikken.
Ik vind het fijn, zo voor het slapen gaan, rustgevend, lekker beneveld zijn, terwijl je rustgevende muziek luistert en een boek leest of wat het internet afstruint.
Haha whatquote:Op zondag 12 januari 2014 20:06 schreef Klaploper het volgende:
Die witte draadjes op mandarijnen. Altijd als ik iemand een mandarijn zie eten en moeilijk doen om dat witte spul er af te halen vraag ik of ik het mag hebben.
Zo ken ik iemand die overal Curry Gewürz op/in/door doet.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:09 schreef zwartja het volgende:
Ik ken iemand die overal Maggie bij doet. Over patat, pizza, gekookt ei, gebakken ei, aardappels.. overal..
Is hartstikke lekker! Ik heb wel alleen de naturel gehad, nooit met smaakjes.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:07 schreef Dragonberry het volgende:
Net de instant aardappelpuree gegeten en het was eigenlijk best lekker
Kansloos maatschappelijk politiekcorrect gelul is het.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:58 schreef monkyyy het volgende:
Op de een of andere manier is drinken in je eentje "not done", ik heb dat nooit begrepen en doe het al jaren. Zodra je het ook vertelt aan anderen krijg je bezorgde blikken.
Ik vind het fijn, zo voor het slapen gaan, rustgevend, lekker beneveld zijn, terwijl je rustgevende muziek luistert en een boek leest of wat het internet afstruint.
Dat deed ik ook. Lekker bij zo'n stuk schaafkaas eerst een laag bij de korst wegsnijden om vervolgens de waslaag eraf te pulken en dan die harde kaas op te kauwen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:00 schreef sirdanilot het volgende:
- Kouwen op kaaskorsten. Ja echtIk dacht overigens altijd dat ik de enige was, maar ik kwam laatst nog iemand tegen die dat doet. Je eet het wasachtige natuurlijk niet op, maar dat droge gedeelte vlak bij de korst kun je lekker op kouwen.
Ik móest vroeger kaaskorsten opeten omdat mijn moeder dacht dat alle vitamines in de schil zaten. Echt te goor.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:00 schreef sirdanilot het volgende:
Nog wat guilty pleasures:
- Kouwen op kaaskorsten. Ja echtIk dacht overigens altijd dat ik de enige was, maar ik kwam laatst nog iemand tegen die dat doet. Je eet het wasachtige natuurlijk niet op, maar dat droge gedeelte vlak bij de korst kun je lekker op kouwen.
- Van die moddervette kant en klaarlasagne. Ik heb natuurlijk liever zelfgemaakte, maar die moddervette in zo'n aluminiumbakje is stiekem ook wel lekker
Wat, dat plastic wat erom heen zit bij NL kazen?quote:Op zondag 19 januari 2014 13:12 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik móest vroeger kaaskorsten opeten omdat mijn moeder dacht dat alle vitamines in de schil zaten. Echt te goor.
Pff, heerlijk met een borrel en een boek, in de winter ook in bedquote:Op maandag 13 januari 2014 00:58 schreef monkyyy het volgende:
jaquote:Op zondag 19 januari 2014 13:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat, dat plastic wat erom heen zit bij NL kazen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |