En dat lekkere korstje dan, helemaal naar de maanquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:38 schreef Prego het volgende:
[..]
ik prak ze ook kapot en meng het dan door witte bonen in tomatensaus![]()
quote:
Weet niet, geeft niet!quote:
Maar alleen deze hoor! Heb ze allemaal geprobeerd, maar geen kan op tegen deze!quote:
Bij welke winkel hebben ze die dan? Als die lekker is, soms lekker makkelijk toch?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:29 schreef Gray het volgende:
[..]
Weet niet, geeft niet!
[..]
Maar alleen deze hoor! Heb ze allemaal geprobeerd, maar geen kan op tegen deze!
En toen zei je zeker:quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Kwam vorig jaar een kennis van mij tegen, een italiaan met een cateringbedrijfje. Bij de aldi, een kar vol met Lasagne...
Neuh, mijn glimlach zei genoegquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:30 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En toen zei je zeker:
[ afbeelding ]
De Aldi.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:19 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Bij welke winkel hebben ze die dan? Als die lekker is, soms lekker makkelijk toch?
ik vind die hotdogs master van ze. Helemaal als je die zelfmaakpakketten haalt. Lekker schransenquote:
Hey. Wat te denken van deze:quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:19 schreef Pietverdriet het volgende:
On topic, schitzeltjes gesneden van kalkoenfilet, heul veel van bakken en dan de volgende nog een keer van eten, koud
Dat met de Smac had ik een tijdje terug ook eens gedaan vanuit jeugdsentiment. Ik vond het zout en niet meer voor herhaling vatbaar.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Gebakken mariniers, gebakken smac of corned beef met uien en sambal
Ik heb net kippenlevertjes op, op een lekkere verse witte boterham met boter en banaan en gember....maar de guilty pleasure is met het korstje in de jus dopenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:16 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Hey. Wat te denken van deze:
Levertjes ( maakt even niet uit welke) bakken met wat uitjes en stukjes spek en op een dik gesneden volkoren boterham uitsmeren.
en wat is jouw guilty pleasure?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:21 schreef budvar het volgende:
Valt me wel op dat wat voor veel mensen een guilty pleasure is voor mij redelijk normaal eten is.
Tja ik had eerder al Mcdonald's gezegd maar eigenlijk is dat ook best normaal voedsel. Ik schaam me eigenlijk ook niet voor wat ik naar binnen stouw, als ik het maar lekker vind.quote:
Dat klinkt lekkerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:16 schreef roos85 het volgende:
Gebakken spiegeleieren met kaas, spek en wat mayo.
Nou wat let je. Rennen naar de Burger King en stouw je vol.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:08 schreef budvar het volgende:
Tja ik had eerder al Mcdonald's gezegd maar eigenlijk is dat ook best normaal voedsel. Ik schaam me eigenlijk ook niet voor wat ik naar binnen stouw, als ik het maar lekker vind.
Maar als ik dan toch nog wat moet noemen blijf ik denk ik toch in de fast food, BurgerKing en dan vooral de double xxl cheeseburger met extra burger(triple dus) extra kaas en jalapenos.
En nu ik dit zo schrijf heb ik er ook enorm zin in zo'n ding gekregen.
De sateballen van Encko (vroeger Bakker) met chilisausquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:26 schreef Miss_Virgo het volgende:
Mooi topic dit :p
Wat ik eigenlijk nooit meer eet, maar ook zo vies lekker, is zijn die snackballetjes in satesaus uit blik van Struik of zo... Op een witte boterham, veel saus dat het brood helemaal soggy wordt
Of doperwtjes en worteltjes uit pot met mayo
Ik eet eigenlijk alles ook wel alles koud (als ontbijt).. Pizza pasta enz
vreselijk niet? Alleen te eten als je blauw als een reiger bentquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:27 schreef Thorical het volgende:
[..]
Dat met de Smac had ik een tijdje terug ook eens gedaan vanuit jeugdsentiment. Ik vond het zout en niet meer voor herhaling vatbaar.
Als ik dat ben dan eet ik wel onderstaand.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:14 schreef Pietverdriet het volgende:
vreselijk niet? Alleen te eten als je blauw als een reiger bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |