Ja, lekker zout... ik heb het alleen in huis als ik pindasoep maak...maar dan kan ik het ook niet laten...quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:43 schreef bloempje-moi het volgende:
Vinger in een nieuwe pot pindakaas. Op een of andere manier onweerstaanbaar.
Heel herkenbaar.zeker als het goede pindakaas is.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:43 schreef bloempje-moi het volgende:
Vinger in een nieuwe pot pindakaas. Op een of andere manier onweerstaanbaar.
Of van die koekjes met chocoladelaagje, en dan een dikke laag pindakaas er op smerenquote:Op zondag 26 januari 2014 11:03 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Heel herkenbaar.zeker als het goede pindakaas is.
Een boterham met pindakaas en wat witte suiker erop was ook zo heerlijk fout.
Dat is gewoon superlekker en gezonder dan die Unox troep.quote:
Klinkt goed.. en het is lunchtijd. En ik heb vissticks in huis.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:59 schreef honeyblack het volgende:
vissticks bakken , kapot prakken flink wat mayo en peper er door heen mengen en dan op witte bolletjes....
ik prak ze ook kapot en meng het dan door witte bonen in tomatensausquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:59 schreef honeyblack het volgende:
vissticks bakken , kapot prakken flink wat mayo en peper er door heen mengen en dan op witte bolletjes....
En dat lekkere korstje dan, helemaal naar de maanquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:38 schreef Prego het volgende:
[..]
ik prak ze ook kapot en meng het dan door witte bonen in tomatensaus![]()
quote:
Weet niet, geeft niet!quote:
Maar alleen deze hoor! Heb ze allemaal geprobeerd, maar geen kan op tegen deze!quote:
Bij welke winkel hebben ze die dan? Als die lekker is, soms lekker makkelijk toch?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:29 schreef Gray het volgende:
[..]
Weet niet, geeft niet!
[..]
Maar alleen deze hoor! Heb ze allemaal geprobeerd, maar geen kan op tegen deze!
En toen zei je zeker:quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Kwam vorig jaar een kennis van mij tegen, een italiaan met een cateringbedrijfje. Bij de aldi, een kar vol met Lasagne...
Neuh, mijn glimlach zei genoegquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:30 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En toen zei je zeker:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |