Dat is vies. Krijg jij niet meerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:18 schreef Popje-popje het volgende:
Saucijzenbroodje met een enorme hoeveelheid mayonaise
Oh ja...die guilty pleasure had ik ooit ook nog ergens in de jaren 70.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:15 schreef Buurpoes het volgende:
Mayo door kroten.
En het papiertje van het bouillonblokje lik ik wel af. Als niemand kijkt...
Dat is het allerlekkerstequote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is vies. Krijg jij niet meer
Een frikandel speciaal is helemaal geen guilty pleasure, dat is namelijk iets heel normaals dat dagelijks door honderdduizenden mensen gegeten wordt. Een guilty pleasure is iets dat je op een andere manier eet dan het bedoeld is, vreemde combinaties en wat je dan ook liever niet doet met andere mensen er bij.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:21 schreef Spanky78 het volgende:
Ohja, een frikandel speciaal, da's ook wel een guilty pleasure, maar ik eet het niet al te vaak.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:54 schreef ausweiss het volgende:
Toastjes met stroop en gerookt paprika poeder(pimenton de la vera)
MMMMMMMM![]()
![]()
Niet.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:06 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Een frikandel speciaal is helemaal geen guilty pleasure, dat is namelijk iets heel normaals dat dagelijks door honderdduizenden mensen gegeten wordt. Een guilty pleasure is iets dat je op een andere manier eet dan het bedoeld is, vreemde combinaties en wat je dan ook liever niet doet met andere mensen er bij.
Voel jij je dan betrapt als je een frikandel speciaal eet en er komt onverwachts iemand binnen....?quote:
Mogen wij zelf uitmaken wat onze quilty pleasures zijn?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:06 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Een frikandel speciaal is helemaal geen guilty pleasure, dat is namelijk iets heel normaals dat dagelijks door honderdduizenden mensen gegeten wordt. Een guilty pleasure is iets dat je op een andere manier eet dan het bedoeld is, vreemde combinaties en wat je dan ook liever niet doet met andere mensen er bij.
Nou ben ik vrij schaamteloos, maar het zou duidelijk iets zijn waar ik me enigzins voor zou schamen ja: genieten van ordinair tokkievoedsel.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:14 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Voel jij je dan betrapt als je een frikandel speciaal eet en er komt onverwachts iemand binnen....?
Ik smeerde eerder wel eens stroop op een plak ontbijt spek.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Dat is een guilty pleasure, hoe kom je er op!
Ja, lekker zout... ik heb het alleen in huis als ik pindasoep maak...maar dan kan ik het ook niet laten...quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:43 schreef bloempje-moi het volgende:
Vinger in een nieuwe pot pindakaas. Op een of andere manier onweerstaanbaar.
Heel herkenbaar.zeker als het goede pindakaas is.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:43 schreef bloempje-moi het volgende:
Vinger in een nieuwe pot pindakaas. Op een of andere manier onweerstaanbaar.
Of van die koekjes met chocoladelaagje, en dan een dikke laag pindakaas er op smerenquote:Op zondag 26 januari 2014 11:03 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Heel herkenbaar.zeker als het goede pindakaas is.
Een boterham met pindakaas en wat witte suiker erop was ook zo heerlijk fout.
Dat is gewoon superlekker en gezonder dan die Unox troep.quote:
Klinkt goed.. en het is lunchtijd. En ik heb vissticks in huis.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:59 schreef honeyblack het volgende:
vissticks bakken , kapot prakken flink wat mayo en peper er door heen mengen en dan op witte bolletjes....
ik prak ze ook kapot en meng het dan door witte bonen in tomatensausquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:59 schreef honeyblack het volgende:
vissticks bakken , kapot prakken flink wat mayo en peper er door heen mengen en dan op witte bolletjes....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |