abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 januari 2014 @ 16:32:53 #1
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135029381
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.

Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
Babananana, hiker regio Breda (Autoreset)
dery1990, hiker regio Groningen
Dalenbart, hiker regio Amersfoort
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Hojdhopper,hiker regio Utrecht
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)
irritatie100, hiker regio Rotterdam
Jieuwst, hiker regio Nijmegen (Autoreset)
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
MG_13, hiker regio Amsterdam
MuurStraat, hiker regio Nijmegen
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset)
QuiCk01, hiker regio Leiden
RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Rubenr3, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
Viezze, hiker regio Eindhoven
Wave103, hiker regio Utrecht
zazzel, hiker regio Breda
Zuunigerd, hiker regio Zwolle
Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset)
Amoeba, brokkenpiloot regio Eindhoven (Autoreset)
Solidberg, hiker regio Groningen
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
trolley, hiker regio Leeuwarden
qua111, hiker regio Leiden
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)

joppie_saus, ex-hiker regio Groningen
Mallet, ex-hiker regio Doetinchem
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Enpe, ex-hiker regio Eindhoven

Privéchauffeurs
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
RTS91, Kamikaze regio Utrecht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
SPOILER
  vrijdag 3 januari 2014 @ 16:34:41 #2
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135029456
Recente posts:

quote:
12s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 16:27 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

De 3e keer reed ik :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 16:27 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Is toch een Fok! truukje voor omdat te kunnen zien?
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 16:28 schreef Fiorano het volgende:

[..]

w/
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 16:28 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Ja, daarom vroeg ik het eigenlijk ook :)
quote:
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 16:31 schreef bokkepoot het volgende:
Bagger deze dan ook even vol, dan weet je het ;)
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 16:32 schreef bokkepoot het volgende:
Als we snel zijn dan zitten we onder de 24 uur
pi_135029567
Tering, niet meer bij te houden dit :')

Zelf 2x een boete gehad, een van 65 euro voor 7 te hard ofzo, en 1x net iets boven de 30e voor 25 te hard in Duitsland :')
  vrijdag 3 januari 2014 @ 16:38:09 #4
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135029581
Vanavond is het rustig :+
#26 || Luciano da Silva
pi_135029591
Heb ritjes voor maandag :)
Outlander van Assen naar Zaandam, en dan met een BMW X5 terug.
Vervolgens van Assen naar Harderwijk in een Volvo S60 D3.
Dacht even dat die D3 maar 3 cillinders had, maar dus ook 5 _O_
Nee, toch niet
pi_135029627
Dat zijn de betere ritjes
pi_135029719
Als SRS in zijn drie de rotonde over drift, houd ik de chocolaatjes lekker voor mezelf! :(
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 16:43:01 #8
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_135029772
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 16:41 schreef Sarasi het volgende:
Als SRS in zijn drie de rotonde over drift, houd ik de chocolaatjes lekker voor mezelf! :(
In zijn 3 word sowieso lastig, je hebt toeren nodig... De 2 zal eerder gebruikt worden ;)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_135029789
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 16:43 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

In zijn 3 word sowieso lastig, je hebt toeren nodig... De 2 zal eerder gebruikt worden ;)
Nouja daar valt nog over te praten dan. }:|
  vrijdag 3 januari 2014 @ 16:45:42 #10
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135029849
Het is een 508 toch? Voorwielaandrijving? Driften zit er dan niet echt in, op wat slippen met de handrem na :')
pi_135029892
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 16:45 schreef Kiprollade het volgende:
Het is een 508 toch? Voorwielaandrijving? Driften zit er dan niet echt in, op wat slippen met de handrem na :')
Hebben die bakken niet enkel zo'n parkeerrem met een knopje?
Nee, toch niet
  vrijdag 3 januari 2014 @ 16:47:11 #12
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135029898
Ohja, de duur van het vorige topic: 23u 42m 28s
pi_135029962
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 16:47 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Hebben die bakken niet enkel zo'n parkeerrem met een knopje?
Jawel, dus zelfs dat niet. Kan slechts een spectaculaire crash worden :9
pi_135030011
En op naar CS.
Als ik het hier zo lees moet ik mezelf voor gek verklaren bij S-RS in te stappen. Maar de vorige keer viel het reuze mee. En je hebt tenslotte niet voor niks 160pk ^O^
  vrijdag 3 januari 2014 @ 16:57:00 #15
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135030324
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 16:50 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
En op naar CS.
Als ik het hier zo lees moet ik mezelf voor gek verklaren bij S-RS in te stappen. Maar de vorige keer viel het reuze mee. En je hebt tenslotte niet voor niks 160pk ^O^
Toen in Driebergen schoten we bijna de rotonde af en pakten we een stuk grasveld mee _O-
#26 || Luciano da Silva
pi_135030450
Hahahaha, de handrem van de 508 is een kut ding man, werkt voor geen meter om de kont om te gooien, ook haast niet op nat.. Anyways, ik heb de trein gehaald!

Kan net voor jullie aan op en neer pendelen naar huis voor de auto, word wss wel 5-10 minuten later, even omkleden e.d.. Voor viezze wordt het dus ongeveer kwart voor 7- 10 voor 7.

Viezze aan de zuidzijde en de meppelaars aan de kant van get station ;)
  vrijdag 3 januari 2014 @ 17:00:14 #17
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135030491
Zo de tering, wat een tyfusregen hier
pi_135030493
Lekker onweersbuitje hier in Breda, goeie hagelstenen ook.

Ik mocht eerder weg bij het verhuurbedrijf (4 uur ipv half 6 :'( ) dus ik zit een beetje uit mijn neus te vreten nu.

Ik heb al wel 2 boetes gehad van allebei ongeveer ¤30. Een keer 4 te hard op 70-weg (Backer & Rueb, bij McDonald's in Breda) en een keer 3 te hard op de singel bij de brandweer. Die eerste boete was ook de eerste keer dat ik Pa's auto meekreeg, de 3e auto die ik ooit reed inclusief leswagen, eerste keer diesel, eerste keer turbo. Dus dat zegt genoeg :D
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
pi_135030513
Topper! Ik sta al bij de AH to go, het wicht met de rode jas en de chocolaatjes. :P
pi_135030536
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 16:57 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Toen in Driebergen schoten we bijna de rotonde af en pakten we een stuk grasveld mee _O-
Godver ja, we gingen offroad _O-

Zo het is druk, maandag 3 ritten! Een Panda, A1 (1.4 tfsi) en een UP!
pi_135030610
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 16:59 schreef S-RS het volgende:
Hahahaha, de handrem van de 508 is een kut ding man, werkt voor geen meter om de kont om te gooien, ook haast niet op nat.. Anyways, ik heb de trein gehaald!

Kan net voor jullie aan op en neer pendelen naar huis voor de auto, word wss wel 5-10 minuten later, even omkleden e.d.. Voor viezze wordt het dus ongeveer kwart voor 7- 10 voor 7.

Viezze aan de zuidzijde en de meppelaars aan de kant van get station ;)
Als iemand hier ff post als jullie uit Meppel wegrijden, dan is het nog een minuut of 20 :)
  vrijdag 3 januari 2014 @ 17:03:07 #22
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135030611
Daar is Amoeba niks bij...
pi_135030690
Tipje voor de chauffeurs die anderen ophalen: met Waze kan je je rit 'delen', je kan dan een URL sturen naar iedereen en zo ben je op een webpagina live te volgen met verwachte aankomsttijd etc. Je hoeft niet elkaars account of zo te weten en de passagiers hebben de Waze app niet nodig. Je stuurt gewoon een URL.
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
pi_135030702
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:01 schreef dery1990 het volgende:

[..]

Godver ja, we gingen offroad _O-

Zo het is druk, maandag 3 ritten! Een Panda, A1 (1.4 tfsi) en een UP!
Voor jou was het niet de eerste keer die dag :P
  vrijdag 3 januari 2014 @ 17:08:05 #25
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135030809
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:05 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

_O- _O-
#26 || Luciano da Silva
pi_135030901
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 16:57 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Bijna de rotonde af zegt die, man, dat kon nog veel harder! :D
De enige echte overtredig die dag was bussluis, stoep+grasveld, maar dat was terecht :D
  vrijdag 3 januari 2014 @ 17:10:57 #27
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135030931
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:10 schreef S-RS het volgende:

[..]

Bijna de rotonde af zegt die, man, dat kon nog veel harder! :D
De enige echte overtredig die dag was bussluis, stoep+grasveld, maar dat was terecht :D
Jezus, hoe zal dat met het karten gaan? :')
pi_135030999
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:05 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

:{w
pi_135031087
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:10 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Jezus, hoe zal dat met het karten gaan? :')
Hahaha, zo lijkt het allemaal heel spannend. Maar ik rij meestal heel netjes maar wel hard. Alleen als ik alleen ben of met max 1 passagier die bochtjes snel nemen leuk vind. Sarasi komt staks van een koude kermis thuis als ze denkt dat ik een kamikaze ben ;)
pi_135031125
Kut, het regent keihard als ik straks naar het station moet :')
pi_135031523
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:15 schreef Viezze het volgende:
Kut, het regent keihard als ik straks naar het station moet :')
Je woont zekers vlakbij het centrum waar het nu te druk is?
pi_135031568
Hier regende het daarnet ook keihard plus nog flinke onweer, maar het ziet er nu weer droog uit.
pi_135031981
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:24 schreef S-RS het volgende:

[..]

Je woont zekers vlakbij het centrum waar het nu te druk is?
Nee vanaf het station nog tien minuten rijden. Ik ga wel met de bus naar het station, we zijn vast wel voor 12u terug in Zwolle toch :P
pi_135032073
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:35 schreef Viezze het volgende:

[..]

Nee vanaf het station nog tien minuten rijden. Ik ga wel met de bus naar het station, we zijn vast wel voor 12u terug in Zwolle toch :P
Neem aan van wel :9 En anders rij ik wel even door.
pi_135032096
Zo jammer dat ik moet werken vanavond.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  vrijdag 3 januari 2014 @ 17:47:53 #36
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135032534
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:14 schreef S-RS het volgende:

[..]

Hahaha, zo lijkt het allemaal heel spannend. Maar ik rij meestal heel netjes maar wel hard. Alleen als ik alleen ben of met max 1 passagier die bochtjes snel nemen leuk vind. Sarasi komt staks van een koude kermis thuis als ze denkt dat ik een kamikaze ben ;)
Whehe same here. Vanmiddag nog twee josti's over de busbaan rechts ingehaald omdat ze niet boven de 35 uitkwamen in de stad :')
#26 || Luciano da Silva
pi_135032557
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:47 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Whehe same here. Vanmiddag nog twee josti's over de busbaan rechts ingehaald omdat ze niet boven de 35 uitkwamen in de stad :')
Stoer ^O^
  vrijdag 3 januari 2014 @ 17:49:17 #38
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135032597
De tering wat een bui hier, ga ammenooit niet fietsen naar het station.... Dan maar geen pils, pak ik de auto wel.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  vrijdag 3 januari 2014 @ 17:56:06 #39
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_135032871
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:49 schreef Fiorano het volgende:
De tering wat een bui hier, ga ammenooit niet fietsen naar het station.... Dan maar geen pils, pak ik de auto wel.
Ik ken je ook thuis ophalen ;)
pi_135032909
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:49 schreef Fiorano het volgende:
Da's een flink offer :9

Moest laatst een auto ophalen bij een of ander consultancybedrijf in Amsterdam. CP was zelf niet aanwezig. Omdat geen van zijn collega's voor de schades die ik geconstateerd had wilde tekenen, heb ik ruim een uur moeten wachten. Na overleg met LM, EW en het bedrijf van de CP uiteindelijk de auto meegekregen. Bij het afleveradres viel op dat ik een forse schade aan de voorzijde gemist had, waarschijnlijk door controle in een donkere parkeergarage. Weet nog niet precies hoe dit gaat aflopen, maar heb er nog niks van gehoord gelukkig :)
Hebben jullie wel eens schade gereden en dit op jezelf verhaald gekregen?
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 17:58:03 #41
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135032953
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:48 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Stoer ^O^
Soms is het noodzakelijk :')
#26 || Luciano da Silva
  vrijdag 3 januari 2014 @ 18:19:11 #42
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135033837
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:56 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Ik ken je ook thuis ophalen ;)
Deze man is een held
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_135034326
Zitten nu op de A28 ri Zwolle
pi_135034513
Het lijkt bijna op een EW werkdag, snoeiharde regen, geen bushokje en bus kwam niet opdagen. Gelukkig had hij wat vertraging, dus ben zo bij het station.
pi_135035670
Ik ben er! Ik sta net voorbij het midden van de parkeerstraat met een groene Golf 3 :)

Editie: volgens mij heb ik als eerste de reservering bevestigd aan de balie. Ik heb al een pasje en zit in het café op de bank w/

[ Bericht 39% gewijzigd door Babananana op 03-01-2014 19:16:57 ]
  vrijdag 3 januari 2014 @ 19:08:17 #46
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_135035939
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:00 schreef Babananana het volgende:
Ik ben er! Ik sta net voorbij het midden van de parkeerstraat met een groene Golf 3 :)
Zo dan dat is vroeg, al in Utrecht?

Ik sta nog te wachten bij de Shell op A12 op Irritatie100 :p
  vrijdag 3 januari 2014 @ 19:11:09 #47
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135036059
Bokkepoot en ik zijn onderweg op de A12.
pi_135036474
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:08 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Zo dan dat is vroeg, al in Utrecht?

Ik sta nog te wachten bij de Shell op A12 op Irritatie100 :p
Ja er ontstond om 17:00 een file op de A27 tussen Breda en Gorinchem, dus was maar wat eerder vertrokken. Toen ik voorbij kwam was alles al opgelost, zul je altijd zien! |:( :')
  vrijdag 3 januari 2014 @ 19:26:38 #49
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135036694
Heuh crash bij de afrit Maarssen - Broek, iemand van ons? Is Amoeba toch gekomen denk ik :P
pi_135036951
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:26 schreef Fiorano het volgende:
Heuh crash bij de afrit Maarssen - Broek, iemand van ons? Is Amoeba toch gekomen denk ik :P

Haha!

Jullie zijn toch niet die groep Turken die de hele tijd met zo'n pauperpiepstemmetje jeweetzelluf tegen elkaar roepen? Want dan ga ik naar huis! :P :7
  vrijdag 3 januari 2014 @ 19:39:13 #51
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135037225
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 19:32 schreef Babananana het volgende:

[..]

Haha!

Jullie zijn toch niet die groep Turken die de hele tijd met zo'n pauperpiepstemmetje jeweetzelluf tegen elkaar roepen? Want dan ga ik naar huis! :P :7
Komen der an!
pi_135037242
Onze collega's van de planning zijn nog steeds aan het werk. 30 minuten geleden een oproep op FB gezet dat ze nog heel veel werk voor maandag hadden. Had me niet beschikbaar staan ivm één college a.s. maandag. Heb ze zonet maar opgebeld, gewoon op de reguliere Hiker lijn, en twee ritten voor maandag gekregen.

Leeuwarden - Duiven in een Sprinter
Arnhem - Lisserbroek in een A5 ^O^

In plaats van een übersaai college te volgen, mooi wat uurtjes maken maandag! :7

Rest mij jullie alleen nog een fijne avond te wensen!
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_135037348
Nou, van mij mag er onderhand wel een optie komen om geen smsjes te ontvangen. Ik kreeg er vandaag 5. Zou alleen naar hikers moeten worden verzonden die beschikbaar zijn of hun beschikbaarheid niet hebben opgegeven.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 19:44:14 #54
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135037477
Waar zit iedereen? Wij staan een beetje schaapachtig te kijken bij de ingang van de bar
pi_135037540
Veel plezier iedereen *O*

Ben blij dat ik niet mee hoef. Ik heb een intense hekel aan karten :W
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_135037613
Scheur ze vanavond allen en post ff de uitslag hier!

Edit; ook blij dat ik er niet ben, vanochten inentingen gehad en kan beide armen amper bewegen. :')
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 20:02:22 #57
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135038217
Houd de boel heel daar! We verwachten wel weer een "familie-portret" natuurlijk..
Ik ben net thuis van stage, dus wordt teveel gedoe om nog naar Maarssen te crossen.

Ben wel heel wat rustiger gaan rijden sinds de zomer, aangezien ik even 285 euro mocht aftikken. 28km/h te hard binnen de bebouwde kom.
Helaas wel voor EW, en kon ik me verantwoorden bij de grote A in Breda :')
Nog geen 2 maanden daarvoor ook nog gepakt bij de traject controle op de A27, even een vrachtwagen inhalen en de afrit Houten nemen... Dat was wel privé gelukkig

[ Bericht 30% gewijzigd door zazzel op 03-01-2014 20:07:51 ]
pi_135038780
Mm lekker ja.

Soms vragen de auto's er ook wel om natuurlijk :9 ik heb me met die 320ed en met de Ibiza Cupra ook lang niet overal aan de snelheid gehouden :+

Was al lang blij dat ze je rijbewijs niet verder kunnen inzien. Heb er wel meerdere aantekening op staan namelijk :')
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  vrijdag 3 januari 2014 @ 20:23:06 #59
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135038988
Was een A5 2.0 TFSI quattro incl DSG, dacht nog even een stoplichtje mee te pakken.
Holy shit, hebben jullie niets te doen trouwens? Kan als een malle even 1,5 deel terug lezen :')
pi_135039391
En volgende sms :P Gaat goed in de planning volgens mij
Nee, toch niet
pi_135039512
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 20:31 schreef Solidberg het volgende:
En volgende sms :P Gaat goed in de planning volgens mij
Ik heb ze ook maar even geholpen, ook 3 ritten voor maandag :)
  vrijdag 3 januari 2014 @ 20:35:43 #62
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135039587
Nog 2 weken stage, daarna 3 weken vrij. Ga dan de schade van het afgelopen half jaar maar inhalen bij EW. Aan al die mails en sms'jes te zien kunnen ze dat wel gebruiken.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 21:08:30 #63
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135041162
Amoeba, waar blijf je?
pi_135041516
Wauw, wanhoop op kantoor? Beschikbaar gezet om 20:58; 21:02 bellen ze met z'n tweeën tegelijk. Wisseltje Hapert - Hoek van Holland. En ik kom uit Ede. Dat wordt meer OV'en dan effectief autorijden.
pi_135041536
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 21:08 schreef Kiprollade het volgende:
Amoeba, waar blijf je?
Weggewaaid wellicht? Het gaat flink tekeer hoor.
pi_135041552
Zo, na de eerste het sta ik bovenaan! Helaas zat de tweede heat vol dus hopen dat ik niet voorbij wordt gereden in het klassement ;(
pi_135042135
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 21:08 schreef Kiprollade het volgende:
Amoeba, waar blijf je?
Ik was om half 9 pas in Eindhoven. Ik zei toch dat ik het druk had morgen? De wekker staat om 04:15.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 3 januari 2014 @ 22:35:20 #68
862 Arcee
Look closer
pi_135045713
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 16:47 schreef Kiprollade het volgende:
Ohja, de duur van het vorige topic: 23u 42m 28s
Ja, snelste ooit van deze reeks. :s)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 23:34:48 #69
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135048716
Zo ben weer thuis. Was zeker gezellig!
  vrijdag 3 januari 2014 @ 23:49:54 #70
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_135049434
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 23:34 schreef Fiorano het volgende:
Zo ben weer thuis. Was zeker gezellig!
Idem, dat er nog serieus iemand wist wie Knot was _O-
pi_135049811
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 23:49 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Knot? Heb ik iets gemist? :P
Ik was trouwens fucking slecht, maar toen in Driebergen ook, dus dat scheelt.
pi_135050026
Het was gezellig! Mijn rondertijden waren niet geweldig, maar het was een leuke ervaring! Volgende keer iets minder snel naar de McDonald's rijden, dat vindt de Golf niet zo leuk als hij koud is :+
pi_135050404
Net ook weer thuis! Ik vond het weer zeer geslaagd ^O^
Na dat ik de rest had afgezet nog even de uitlaat schoon gebrand, ipv dat laffe rondje op het industrieterrein :7

quote:
7s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 23:49 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Haha, dat was ik :P
pi_135050443
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 00:01 schreef Babananana het volgende:
Het was gezellig! Mijn rondertijden waren niet geweldig, maar het was een leuke ervaring! Volgende keer iets minder snel naar de McDonald's rijden, dat vindt de Golf niet zo leuk als hij koud is :+
Huuuh, ik heb je auto helemaal niet gezien? Wat voor een had je mee?
pi_135050451
Was dat rondje daar sportief bedoeld dan??! Merkte ik anders niks van!
pi_135050656
Een hybride zal ook nooit sportief worden :O
  zaterdag 4 januari 2014 @ 00:15:04 #77
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135050716
Jullie mazzel dat ik m'n uber schnelle xsara niet mee had, had jullie er vierkant uitgeboekt.

:')
pi_135050719
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 00:14 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Een hybride zal ook nooit sportief worden :O
:'(

Maar inderdaad, ik mis soms best onze oude Mondeo. Ook al was die een stuk trager, de wegligging van dat ding was super.
pi_135050721
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 00:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Was dat rondje daar sportief bedoeld dan??! Merkte ik anders niks van!
Ik wou niet volgas, omdat de auto vol zat en het blok koud was. Maar door 380nm koppel rij je iets te soepel lekker vlot ;)
pi_135050862
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 00:15 schreef S-RS het volgende:

[..]

Ik wou niet volgas, omdat de auto vol zat en het blok koud was. Maar door 380nm koppel rij je iets te soepel lekker vlot ;)
Je achterkantje ging wel lekker heen en weer geloof ik :P
pi_135050942
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 00:09 schreef S-RS het volgende:

[..]

Huuuh, ik heb je auto helemaal niet gezien? Wat voor een had je mee?
Ma's groene Golf 3 1.6 75pk uit 1995. Klinkt simpel, maar hij rijdt lekkerder dan de gemiddelde A- en B-segmenter en is op de snelweg nog zuinig ook :)

En: 120km/u @ 3000rpm, is ook niet standaard tegenwoordig.

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 00:15 schreef S-RS het volgende:

[..]

Hier kan die niet tegenop natuurlijk. Al is 135nm ook prima op 950kg
pi_135051025
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 00:17 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ach man, volgens mij zitten er nu krassen op beide spiegels, zo helde dat ding over _O-
pi_135051056
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 00:20 schreef gehaktstaaf123 het volgende:

[..]

Ach man, volgens mij zitten er nu krassen op beide spiegels, zo helde dat ding over _O-
_O-
pi_135051496
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 00:17 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Op het industrieterrein wel even, daar kon toch niks gebeuren. Op de openbare weg doe ik liever niet al te wild met passagiers. Kom daar in de buurt wel vaker met vrienden die echt petrolheads zijn, dan is het nog iets meer tokkie stijl :')

quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 00:18 schreef Babananana het volgende:

[..]

Ma's groene Golf 3 1.6 75pk uit 1995. Klinkt simpel, maar hij rijdt lekkerder dan de gemiddelde A- en B-segmenter en is op de snelweg nog zuinig ook :)

En: 120km/u @ 3000rpm, is ook niet standaard tegenwoordig.

[..]

Hier kan die niet tegenop natuurlijk. Al is 135nm ook prima op 950kg
Oef, dat is wel heeeeeel netjes zeg. Want ik irriteer me inderdaad te pletter dat de MX-5 en de 207CC bij 120km/u al 3550/3600 toeren doen. Echt waardeloos, voelt gelijk zo goedkoop :Y

quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 00:20 schreef gehaktstaaf123 het volgende:

[..]

_O- _O-
  zaterdag 4 januari 2014 @ 00:32:27 #85
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135051583
Was toppie gasten! ^O^
Nogmaals bedankt voor het meerijden, Rico ;)
pi_135052376
Bijna thuis! :D Nogmaals alle dank voor de lift, SRS. :)

Leuk eens een paar mensen te zien ook. Wat mij betreft zeker eens voor herhaling vatbaar. :)
pi_135052505
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 00:52 schreef Sarasi het volgende:
Bijna thuis! :D Nogmaals alle dank voor de lift, SRS. :)
Geen dank! Jij nogmaals bedankt voor de chocola, op de terugweg vergeten uit het dashboard kastje te halen.. Maar aan de inhoud van de doos te zien stelt m'n vader het ook op prijs :D
pi_135052608
Zoo, ook weer thuis. Nu nog FF koud biertje voor de TV, dan maar rap m'n nest in.
Was erg geslaagd! En S-RS, nogmaals dank voor 't vervoer.
Vond al dat je rustig reed, maar dat heb je dus nog wel ff gecompenseerd ^O^
pi_135052726
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 00:57 schreef S-RS het volgende:

[..]

Geen dank! Jij nogmaals bedankt voor de chocola, op de terugweg vergeten uit het dashboard kastje te halen.. Maar aan de inhoud van de doos te zien stelt m'n vader het ook op prijs :D
Haha, komt dat dus wel goed. :P

Ik pak een kopje thee, even opwarmen, en dan m'n bed in. Net nog even heel lief een verdwaalde man de weg gewezen, hij zocht al een uur naar de parallelweg. :')
pi_135052898
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 00:59 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Was erg geslaagd! En S-RS, nogmaals dank voor 't vervoer.
Vond al dat je rustig reed, maar dat heb je dus nog wel ff gecompenseerd ^O^
Geen dank!!

Gehehe, ik zag iedereen helemaal rechts rijden(voor het eerst). Tja, dan maak je even goed gebruik van de 3 banen haha :D
pi_135052919
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 01:03 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Haha, komt dat dus wel goed. :P

Ik pak een kopje thee, even opwarmen, en dan m'n bed in. Net nog even heel lief een verdwaalde man de weg gewezen, hij zocht al een uur naar de parallelweg. :')
Ik zit al te knikkebollen in de stoel, dus ga er zo ook maar in :9
pi_135052936
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 00:29 schreef S-RS het volgende:

[..]

Oef, dat is wel heeeeeel netjes zeg. Want ik irriteer me inderdaad te pletter dat de MX-5 en de 207CC bij 120km/u al 3550/3600 toeren doen. Echt waardeloos, voelt gelijk zo goedkoop :Y

Ach, de mijne doet 6.500 rpm bij 120 :+
pi_135052997
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 01:08 schreef S-RS het volgende:

[..]

Ik zit al te knikkebollen in de stoel, dus ga er zo ook maar in :9
Slaap lekker dan. Ik mag morgenochtend direct door voor een uitgebreide brunch bij vriendlief. 8-)
pi_135060494
De zaken gaan goed bij EW, krijg zojuist nog een SMS of ik vandaag nog kan werken. Zal wel vanaf Eindhoven zijn dus wordt hem niet voor mij, maar als het de rest van de maand nou ook zo druk blijft :9
pi_135060740
Januari is ivm uitleveren leasewagens altijd gekkenhuis ;)
pi_135060803
Zo, na een maand alleen gelezen te hebben, ga ik me hier ook maar melden. Gisteren de rijtest gehaald dus binnekort hopelijk mijn eerste ritjes. Regio Breda sorry maar er is weer een nieuwe hiker bij.
pi_135060959
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 01:08 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ach, de mijne doet 6.500 rpm bij 120 :+
Ik moest even denken, maar jij reed motor toch? Vals speler :D
pi_135061099
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:45 schreef MuurStraat het volgende:
Januari is ivm uitleveren leasewagens altijd gekkenhuis ;)
Toch had ik het niet zo erg verwacht, aangezien er nog veel auto's vorig zijn uitgeleverd ivm nieuwe bijtellingsregels.
pi_135061138
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:52 schreef S-RS het volgende:

[..]

Ik moest even denken, maar jij reed motor toch? Vals speler :D
Busted :+

Jup, mijn rode toerengebied begint pas bij 13.500rpm.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 13:08:38 #100
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_135061319
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:47 schreef Drilboor het volgende:
Zo, na een maand alleen gelezen te hebben, ga ik me hier ook maar melden. Gisteren de rijtest gehaald dus binnekort hopelijk mijn eerste ritjes. Regio Breda sorry maar er is weer een nieuwe hiker bij.
Welkom! :)

Was zeker gezellig gister. Al loop ik nu wel met een ziek ei op m'n linker knie door het karten. Toch weer te lomp geweest :|W
  zaterdag 4 januari 2014 @ 13:10:06 #101
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135061353
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 13:08 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Was zeker gezellig gister. Al loop ik nu wel met een ziek ei op m'n linker knie door het karten. Toch weer te lomp geweest :|W
Ik heb 2 bulten op die botten boven m'n bips door het heen en weer schommelen in die comfortabele stoeltjes :+
pi_135061426
Ik heb ook een best blauw plek op m'n rug en een op m'n zij, maar het was het waard ^O^
  zaterdag 4 januari 2014 @ 13:32:29 #103
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135062004
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 13:08 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Haha meen je niet :X
  zaterdag 4 januari 2014 @ 13:33:08 #104
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135062031
Man dan heb ik toch te rustige gereden, hebben een klein beetje spierpijn in m'n rechterschouder, maar die was al aardig naar de kloten...
pi_135062114
Duidelijk geval van echte fokkers komen een keer buiten :D

Was zeker tof gisteren, alhoewel mijn kartprestaties zeer matig waren.
pi_135062314
In de 1e heat ging ik ook erg slecht. Maar 2e heat toch 5 plekken gestegen. Moet ook zeggen dat ik toen gevoelsmatig veel meer ruimte had op de baan.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 13:58:15 #107
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135062899
Toch kwam ik op de 1 of andere manier dat takker staartje in beide heats minstens 2 x tegen. Dat heeft ze geweten ook trouwens...

pi_135063115
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:59 schreef Viezze het volgende:

[..]

Toch had ik het niet zo erg verwacht, aangezien er nog veel auto's vorig zijn uitgeleverd ivm nieuwe bijtellingsregels.
Veel wel, meeste gaan echter pas in Januari eruit ivm de boekhouding van de bedrijven enzo ;)

Januari stond bij ons altijd garant voor werkdagen van 12-14 uur ofzo..
pi_135065326
Ik heb een blauwe plek aan de binnenkant van mijn rechterknie en een prettige spierpijn in mijn schouders. Best oke. :P

Ik wil wel graag de foto van de drie musketiers met helm nog zien. :')
pi_135066087
Vanmorgen werden de gevolgen van het karten me pas duidelijk. Een grote blauwe plek op de rechter kant van m'n kont, mijn rechter pols doet zeer en een beetje spierpijn in de bovenarmen. Valt allemaal best mee dus :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 15:07 schreef Sarasi het volgende:
+1!
pi_135069262
Hier geen blauwe plekken, maar voelde wel een paar pijnlijke plekjes op m'n rug.
Wel zware armen, de weinige spieren die ik heb, waren gisteren allemaal aan het werk :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 15:07 schreef Sarasi het volgende:
>:) QuiCk, kom er maar in!
pi_135069343
Trouwens, ik vond het ook zwaar verneukt dat die kut familie op de baan reed. Die blonde dozen negeerde die blauwe vlag serieus constant. Die heb ik er dan ook meerdere malen van de baan af gebeukt door de binnenbocht te nemen waar dat niet echt tactisch was. Maar dan was je er tenminste langs :+
pi_135069401
Meisjes zouden niet moeten mogen karten. }:|
pi_135070078
Was er eentje bij die prima mee deed
pi_135071393
:P
  zaterdag 4 januari 2014 @ 17:40:39 #116
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135071993
Ja, kutpaardenstaart
Ik heb een heel rondje tegen dat wicht d'r achterkant gereden en ze bleef gewoon rijden, maar ik kon ook nergens inhalen -O-
pi_135074595
Inderdaad die 2e heat. Een aantal van dat gezin gaf echt geen ruimte bij de blauwe vlag. Dus heb ik twee maal een aan de kant geduwd in de bocht. Dan moeten ze maar ruimte geven.. :9
  zaterdag 4 januari 2014 @ 19:00:11 #118
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135075368
Haha zo herkenbaar. Hun vonden ons waarschijnlijk lomp en asociaal :P
  zaterdag 4 januari 2014 @ 19:02:46 #119
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135075488
Ik hoorde van 1 van jullie dat zo'n wijfie zei dat iemand van ons arrogant is? :D
pi_135075568
Ik zou uitzoeken waar ze wonen en dan de Fok!Knokploeg eropaf sturen :7
pi_135075950
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 19:00 schreef Fiorano het volgende:
Haha zo herkenbaar. Hun vonden ons waarschijnlijk lomp en asociaal :P
Ik ben onschuldig :P
pi_135076263
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 19:02 schreef Kiprollade het volgende:
Ik hoorde van 1 van jullie dat zo'n wijfie zei dat iemand van ons arrogant is? :D
Yes, dat hoorde ik inderdaad! Een van die chicks zat te zeuren tegen die andere dat een van ons arrogant was, wie kon ik vervolgens niet horen :+
  zaterdag 4 januari 2014 @ 20:03:23 #123
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135078214
Wij waren allemaal onschuldig, zij zaten heel de tijd te kutten…
pi_135078481
Ach simpel zat hoor, als ze niet luisteren dan maar met geweld er langs. Eigen schuld :)
pi_135078906
Ach en als er wel wat was gebeurd, hadden we allemaal gepot voor die 75¤ eigen risico :+
  zaterdag 4 januari 2014 @ 20:20:20 #126
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135079037
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:17 schreef Viezze het volgende:
Ach en als er wel wat was gebeurd, hadden we allemaal gepot voor die 75¤ eigen risico :+
Hm 7 eurootjes de man, had ik dat snolletje best voor op der zijkant willen tikken.

Ons arrogant noemen, tssss biatch
pi_135079044
Lol, heb je een eigen risico joh? Wist ik niet, al verbaast het me niet.
pi_135079063
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:20 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Hm 7 eurootjes de man, had ik dat snolletje best voor op der zijkant willen tikken.
_O- _O- _O- :W
pi_135079127
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:20 schreef S-RS het volgende:
Lol, heb je een eigen risico joh? Wist ik niet, al verbaast het me niet.
De grap niet zien :') Zo vind je natuurlijk nooit een stage.
pi_135079435
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:22 schreef Viezze het volgende:

[..]

De grap niet zien :') Zo vind je natuurlijk nooit een stage.
Hahaha, goffetomme, ik ben teleurgesteld in mezelf :'(

Die vind je ook niet als je niet zoekt :7
pi_135080274
Weet iemand het noodnummer van Easyway en kan me dat per PM geven? Ze hebben we voor wat ritten ingepland, maar ga alle tijden sowieso niet halen maandag. Kon eigenlijk ook alleen maar tot 13:00, daarna college, maar die moet ik ook skippen.. Deels wel mijn eigen schuld, had het gisteren eigenlijk al moeten checken.
pi_135080979
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:27 schreef S-RS het volgende:

[..]

Hahaha, goffetomme, ik ben teleurgesteld in mezelf :'(

Die vind je ook niet als je niet zoekt :7
Gooi eens wat peper in je kont man! :')
pi_135081375
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:04 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Gooi eens wat peper in je kont man! :')
Morgen, sprak die voor de 735362x
pi_135081499
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:13 schreef S-RS het volgende:

[..]

Morgen, sprak die voor de 735362x
Als je maar lang genoeg wacht kan je zo met pensioen ^O^
pi_135081702
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:16 schreef Viezze het volgende:

[..]

Als je maar lang genoeg wacht kan je zo met pensioen ^O^
Mmmmn, klinkt aantrekkelijk!
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:24:00 #136
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_135081843
Oké daar zijn ze dan. De foto's!

Pauper kwaliteit trouwens die iPhone foto´s in het donker |:(
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:25:39 #137
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_135081920
Opzich wel briljant dat ze ons arrogant vindt terwijl 1500 blauwe vlaggen negeren wel heel sociaal over komt. Je moest die trut wel aan de kant zetten. Gelukkig dat Rubenr3 dat nog even duidelijk maakte tussen de races door :p
pi_135081936
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 20:47 schreef Shefkee het volgende:
Weet iemand het noodnummer van Easyway en kan me dat per PM geven? Ze hebben we voor wat ritten ingepland, maar ga alle tijden sowieso niet halen maandag. Kon eigenlijk ook alleen maar tot 13:00, daarna college, maar die moet ik ook skippen.. Deels wel mijn eigen schuld, had het gisteren eigenlijk al moeten checken.
PM.
pi_135081949
Fout.
pi_135083335
Heb ik nou over die uitslagen heen gelezen? Ben benieuwd of die grootspraak van S-RS wel zo terecht was (weet het antwoord eigenlijk wel...)
pi_135084394
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:58 schreef RTS91 het volgende:
Heb ik nou over die uitslagen heen gelezen? Ben benieuwd of die grootspraak van S-RS wel zo terecht was (weet het antwoord eigenlijk wel...)
Tweede, janken dit. Robbert(quick) was eerste. Viezze 3e, maar die heeft maar 1 heat mee gedaan, dus wie weet wat die anders had gedaan.
pi_135084645
Ik was geen laatste. 8-)
pi_135084689
Ik stond ergens onderaan, dus heb toch niemand ingehaald, dus had ook geen last van die dame.
pi_135084768
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 22:22 schreef S-RS het volgende:

[..]

Tweede, janken dit. Robbert(quick) was eerste. Viezze 3e, maar die heeft maar 1 heat mee gedaan, dus wie weet wat die anders had gedaan.
Ik baalde flink dat ik de tweede heat niet mee kon doen ;(

Moet wel zeggen dat het te druk was om echt een goede tijd neer te zetten. Ben benieuwd wat je rijdt als er een man of 8 op de baan zitten die allemaal snel rijden.
pi_135084804
Ola! Ik ben nieuw op FOK en nieuw in het studentchauffeur-gebeuren. Vandaag de eerste 8 sollicitaties de deur uit (zijn een hoop bedrijven, dacht dat dat wat minder was!).
Dit jaar begonnen met studie autotechniek en dacht mooi te kunnen combineren zo!

Weet niet precies wat ik kan verwachten maar heb redelijk hoge vaste lasten dus hoop dat die toch minstens voor een deel gedekt kunnen worden!

Rijervaring is nu 7 jaar, waarvan 3 jaar auto en ongeveer 140.000km. Ik zal voornamelijk even meelezen aangezien ik dus zelf nog niet rondrijd, maar tzt zullen er misschien ook berichten van mij de wereld in gestuurd worden.

Woon in Utrecht, school in Arnhem, dus die regio's zal ik het meest te vinden zijn.
pi_135084822
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 22:29 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ik baalde flink dat ik de tweede heat niet mee kon doen ;(

Moet wel zeggen dat het te druk was om echt een goede tijd neer te zetten. Ben benieuwd wat je rijdt als er een man of 8 op de baan zitten die allemaal snel rijden.
Inderdaad. Vorig jaar bij het buiten karten reden we wel met alleen de EW crew. Veel relaxter.
pi_135084886
Snapte ook niet helemaal waarom we als groep niet die baan voor onszelf hadden.
pi_135084935
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 22:30 schreef S-RS het volgende:

[..]

Inderdaad. Vorig jaar bij het buiten karten reden we wel met alleen de EW crew. Veel relaxter.
Volgende keer in Groningen, daar is het nooit druk :9

Of voor 7,50 per heat in Eindhoven, maar dat moet dan wel tussen 10 en 12 :+
  zaterdag 4 januari 2014 @ 22:37:30 #149
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135085128
Als ik dit zo lees heeft Tante Tokkie verdomd veel geluk gehad dat ik niet mee was..
#26 || Luciano da Silva
pi_135085267
Niet mee gaan en dan een grote mond hebben :+
  zaterdag 4 januari 2014 @ 22:55:28 #151
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135086033
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 22:30 schreef PogoSticK het volgende:
Ola! Ik ben nieuw op FOK en nieuw in het studentchauffeur-gebeuren. Vandaag de eerste 8 sollicitaties de deur uit (zijn een hoop bedrijven, dacht dat dat wat minder was!).
Dit jaar begonnen met studie autotechniek en dacht mooi te kunnen combineren zo!

Weet niet precies wat ik kan verwachten maar heb redelijk hoge vaste lasten dus hoop dat die toch minstens voor een deel gedekt kunnen worden!

Rijervaring is nu 7 jaar, waarvan 3 jaar auto en ongeveer 140.000km. Ik zal voornamelijk even meelezen aangezien ik dus zelf nog niet rondrijd, maar tzt zullen er misschien ook berichten van mij de wereld in gestuurd worden.

Woon in Utrecht, school in Arnhem, dus die regio's zal ik het meest te vinden zijn.
Wajo, waar allemaal wel niet dan? Geef mij eens wat tips. Ben bij ew gekickt, want te oud en AR had mij niet nodig. Bij ab-az sta ik nog ingeschreven maar die hadden vrij weinig werk voor me...

Qua karten volgende keer naar de Schumi kartbaan in Kerpen (D) binnen en buiten baan + even stukkie Autobahn meepakken :P.
pi_135086087
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 22:37 schreef joppie_saus het volgende:
Als ik dit zo lees heeft Tante Tokkie verdomd veel geluk gehad dat ik niet mee was..
Hahahaha, jij had jezelf wel weer even voor lul gezet ja :D
pi_135086287
Volgende keer moet iedereen die hier afgerond elke dag zit, verplicht mee. :6
  zaterdag 4 januari 2014 @ 23:06:43 #154
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135086579
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 22:56 schreef S-RS het volgende:

[..]

Hahahaha, jij had jezelf wel weer even voor lul gezet ja :D
Wel weer? :{w
#26 || Luciano da Silva
pi_135086870
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 22:30 schreef PogoSticK het volgende:
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 22:55 schreef Fiorano het volgende:
Wajo, waar allemaal wel niet dan? Geef mij eens wat tips. Ben bij ew gekickt, want te oud en AR had mij niet nodig. Bij ab-az sta ik nog ingeschreven maar die hadden vrij weinig werk voor me...
Wil ook wel wat namen weten, want over anderhalf jaar gaat AR me waarschijnlijk ontslaan. (volgens CAO moet na 2,5 jaar een vast contract gegeven worden).
pi_135087215
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 23:12 schreef Babananana het volgende:

[..]

[..]

Wil ook wel wat namen weten, want over anderhalf jaar gaat AR me waarschijnlijk ontslaan. (volgens CAO moet na 2,5 jaar een vast contract gegeven worden).
Echt? :{
pi_135087308
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 23:19 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Echt? :{
Woeps, ik lees het net even na, en het is na 3,5 jaar.

Bron: https://www.nbbu.nl/pagina/nbbu-cao-voor-uitzendkrachten
pi_135087402
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 23:21 schreef Babananana het volgende:

[..]

Woeps, ik lees het net even na, en het is na 3,5 jaar.

Bron: https://www.nbbu.nl/pagina/nbbu-cao-voor-uitzendkrachten
Prettiger, tegen die tijd hoop ik in ieder geval mijn bachelor afgerond te hebben en kan ik wel een bijbaantje bij m'n moeder krijgen. :)
pi_135087990
quote:

[..]

[..]

Hoe lang zijn de contracten?

Sowieso, met een nul uren contract kunnen ze je toch prima een contract voor onbepaalde tijd geven, maakt weinig uit
pi_135088359
Nog wat verder uitgezocht, en AR ontslaat je zodra je in Fase 3 dreigt te komen. Dat betekent na 130 gewerkte weken. Ik zit na iets meer dan een jaar op 39 gewerkte weken, dus met dit tempo kan ik nog ruim 2 jaar door :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 23:33 schreef Viezze het volgende:

[..]

Hoe lang zijn de contracten?

Sowieso, met een nul uren contract kunnen ze je toch prima een contract voor onbepaalde tijd geven, maakt weinig uit
Je eerste vraag snap ik niet.
Waarom ze je uitschrijven is mij ook niet helemaal duidelijk, misschien eens een mail sturen. Op de site staat en soort Q&A die erover gaat, maar dat is voor 65+ers.
pi_135088940
quote:

[..]

Qua karten volgende keer naar de Schumi kartbaan in Kerpen (D) binnen en buiten baan + even stukkie Autobahn meepakken :P.
Google op studentchauffeur en er komen er nog een heel stukje meer langs. Heb er nog 2 open staan welke vandaag of morgen nog de deur uitgaan, morgen verder.
quote:

[..]

[..]

AR? EW weet ik inmiddels maar AR kan ik nog niet thuisbrengen.
pi_135089059
Autoreset :)
Voor solliciteren: http://parttimechauffeur.nl/
pi_135089891
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 23:39 schreef Babananana het volgende:
Nog wat verder uitgezocht, en AR ontslaat je zodra je in Fase 3 dreigt te komen. Dat betekent na 130 gewerkte weken. Ik zit na iets meer dan een jaar op 39 gewerkte weken, dus met dit tempo kan ik nog ruim 2 jaar door :)

[..]

Je eerste vraag snap ik niet.
Waarom ze je uitschrijven is mij ook niet helemaal duidelijk, misschien eens een mail sturen. Op de site staat en soort Q&A die erover gaat, maar dat is voor 65+ers.
Als ik je goed begrijp krijg je de hele tijd een contract voor bepaalde tijd. Hoe lang duurt zo'n contract? 6 maanden?
pi_135090105
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 23:58 schreef Babananana het volgende:
Autoreset :)
Voor solliciteren: http://parttimechauffeur.nl/
Done! Ik had hem al gevonden in de tussentijd, was die nog niet tegen gekomen! Thx.
pi_135090301
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 00:18 schreef Viezze het volgende:

[..]

Als ik je goed begrijp krijg je de hele tijd een contract voor bepaalde tijd. Hoe lang duurt zo'n contract? 6 maanden?
Volgens mij is het een oproepcontract, niet een met een termijn in maanden oid. Heb ik nergens zien staan toen ik het door las iig, maar ik kan erover hen gelezen hebben of het inmiddels zijn vergeten...
pi_135090345
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 23:00 schreef Sarasi het volgende:
Als we gaan motorracen in plaats van karten doe ik mee :7
pi_135090610
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 00:29 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Als we gaan motorracen in plaats van karten doe ik mee :7
Dan moet ik minder gaan posten. :')
pi_135091028
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 00:28 schreef Sarasi het volgende:
Volgens mij is het een oproepcontract, niet een met een termijn in maanden oid. Heb ik nergens zien staan toen ik het door las iig, maar ik kan erover hen gelezen hebben of het inmiddels zijn vergeten...
Heb het contract er maar eens bijgepakt (lekker soggen :') ) Het is een 0-urencontract voor onbepaalde tijd:
quote:
Werkgever (...) en Werknemer (...) gaan met elkaar een uitzendovereenkomst aan voor de duur van de terbeschikkingstelling.
Maar op het tweede blad staat:
quote:
artikel 2
Partijen hebben op deze uitzendovereenkomst de voorwaarden van de NBBU-CAO voor uitzending verklaard. Deze uitzendovereenkomst fase 1 en 2 duurt een periode van 130 gewerkte weken. Als deze periode is voltooid en de uitzendovereenkomst wordt voortgezet, of als er binnen 26 weken een nieuwe uitzendovereenkomst wordt aangegaan, treedt fase 3 in werking.
Onbepaald betekent dus 130 gewerkte weken als ze niet aan de 3e fase willen beginnen... :W

Mij is alleen nog onduidelijk of dat verhaal over ontslag na 130 weken ook voor studenten geldt of alleen voor de 65+ers.
pi_135091140
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 00:51 schreef Babananana het volgende:

[..]

Heb het contract er maar eens bijgepakt (lekker soggen :') ) Het is een 0-urencontract voor onbepaalde tijd:

[..]

Maar op het tweede blad staat:

[..]

Onbepaald betekent dus 130 gewerkte weken als ze niet aan de 3e fase willen beginnen... :W

Mij is alleen nog onduidelijk of dat verhaal over ontslag na 130 weken ook voor studenten geldt of alleen voor de 65+ers.
Lekker duidelijk weer... ;( Maar goed 130 dagen haal ik toch niet in drie jaar dus dan maakt het voor mij ook niet zoveel meer uit. :)

Morgen lekker wat privékms maken; naar de Efteling! :D

Edit: even van de wiki
quote:
Fasen 1 en 2: Deze fasen zijn altijd met uitzendbeding wat wil zeggen dat de uitzendovereenkomst direct en van rechtswege kan eindigen als de uitzendkracht, het uitzendbureau of de inlener daarom vraagt. Gedurende de eerste periode van gewerkte weken, week 1 tot en met 26 (26 weken), werkt men in fase 1. De tweede periode van week 27 t/m week 130 (104 weken) in fase 2. Alleen daadwerkelijk gewerkte weken tellen mee. Is er een onderbreking van 26 weken of langer tussen de twee fases dan begint men opnieuw in fase 1.

Fase 3: Gaat in als er een nieuwe uitzendovereenkomst wordt aangegaan binnen 26 weken na einde Fase 2. Fase 3 duurt maximaal 52 kalenderweken. Er kunnen dan maximaal 4 bepaalde tijd contracten worden aangegaan. Bij een onderbreken van 13 weken of langer maar korter dan 26 weken begint fase 3 opnieuw. Bij een onderbreking van 26 weken of langer begint men weer in fase 1. Is de onderbreking korter dan 13 weken dan tellen deze mee voor de 52 kalenderweken.

Fase 4: Als er binnen 13 weken een nieuwe uitzendovereenkomst wordt aangegaan dan is men werkzaam in fase 4. Men krijgt dan een contract voor onbepaalde tijd bij het uitzendbureau. Is de onderbreking 13 weken maar korter dan 26 weken dan start men weer in fase 3. Is de onderbreking langer dan 26 weken dan start men weer in fase 1.
Dus eigenlijk lijkt mij een fase drie ook nog niet zo heel nadelig voor AR?
pi_135091378
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 00:51 schreef Babananana het volgende:

[..]

Heb het contract er maar eens bijgepakt (lekker soggen :')
Soggen op zaterdag nacht? Aaaaaai ;)
pi_135091786
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 01:02 schreef S-RS het volgende:
Maandag beginnen de tentamens, 5 totaal in 1,5 week |:(

quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 00:54 schreef Sarasi het volgende:
Dus eigenlijk lijkt mij een fase drie ook nog niet zo heel nadelig voor AR?
Ik denk dat dit hun probleem is:
quote:
Gedurende de fase 3 uitzendovereenkomst kan het uitzendbeding niet worden toegepast
en heeft de werkgever een loondoorbetalingsverplichting.
Dit vond ik over het uitzendbeding:
quote:
In de meeste fase A (ABU) en fase 1/2 (NBBU) uitzendovereenkomsten staat het uitzendbeding. Dit is de essentie van de flexibiliteit van een uitzendkracht. Het betekent dat de inlener van de uitzendkracht (en de uitzendkracht zelf dus ook) relatief snel van de samenwerking af kan. Letterlijk zegt het uitzendbeding dat de arbeidsovereenkomst (tussen uitzendkracht en uitzendbureau) eindigt op het moment dat de inlener (die de uitzendkracht van het uitzendbureau inhuurt) de opdracht beëindigt.
Vrijdag werd ik anderhalf uur eerder dan gepland naar huis gestuurd bij het verhuurbedrijf waar ik hikerde, dat zou dus onmogelijk zijn in Fase 3.
pi_135091843
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 23:00 schreef Sarasi het volgende:
Oké.

Wel een geniale dag gehad. In zekere zin zelfs de politie op m'n dak gehad. _O_
pi_135092203
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 01:02 schreef S-RS het volgende:

[..]

Inderdaad, ik zit tenminste in de kroeg in mijn hometown Vlaardingen en het bier vloeit rijkelijk _O_

Wat mij af doet vragen waarom ik hier post, maar ik probeer de Facebookprofielfoto's van mijn knappe vrouwelijke collega's op mijn stage aan vrienden te laten zien, dus dan kan een post hier er ook wel vanaf :7
pi_135092331
Volgende keer in Groningen idd doen, dat is ook beetje in het midden van het land.
Nee, toch niet
pi_135092571
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 01:44 schreef Solidberg het volgende:
Volgende keer in Groningen idd doen, dat is ook beetje in het midden van het land.
Groningers zijn sowieso in de meerderheid hier :7
pi_135093726
Groningen :') :')

Dan kom ik niet :{w
  zondag 5 januari 2014 @ 09:18:55 #177
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135094767
Ik maak hem even hoor :

Als we naar Groningen gaan, waar kan ik dan mijn visum regelen?
pi_135094813
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 09:18 schreef Fiorano het volgende:
Ik maak hem even hoor :

Groningen is geen Friesland..

Weet niet wat de rest er van vindt, maar die ene keer dat ik in Kardinge heb gekart zat er een enorm snelheidsverschil in die krengen. Op rechtstanden vlogen anderen je zo voorbij.. ;(
  zondag 5 januari 2014 @ 10:17:04 #179
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135095342
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 09:18 schreef Fiorano het volgende:
Ik maak hem even hoor :

Doe dat maar als je naar Friesland gaat 14.gif

quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 09:25 schreef gehaktstaaf123 het volgende:

[..]

Weet niet wat de rest er van vindt, maar die ene keer dat ik in Kardinge heb gekart zat er een enorm snelheidsverschil in die krengen. Op rechtstanden vlogen anderen je zo voorbij.. ;(
Dat zijn beunhazen daar. Wij gingen daar karten met personeelsfeest, in de eerste de beste bocht was mijn benzinetank leeg. En denk maar niet dat ze haast gaan maken hoor. Nee, op zijn dooie akkertje die tank vervangen. Stond ik daar bijna 5 minuten aan de kant :')
#26 || Luciano da Silva
pi_135095874
Dat is wel waar ja, dat snelheidsverschil is enorm. En ze hebben daar nooit haast. ;( Maar het is wel heul dichtbij. :P
pi_135095998
Verschillen in de karts is eigenlijk bij alle kartbanen wel. Ik denk in Utrecht ook wel, maar daar merkte je het niet omdat het zo druk was.
pi_135096390
Die karts in kardinge zijn inderdaad zwaar verrot, en dat voor die prijs :+
pi_135097460
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 23:54 schreef PogoSticK het volgende:

[..]

Google op studentchauffeur en er komen er nog een heel stukje meer langs. Heb er nog 2 open staan welke vandaag of morgen nog de deur uitgaan, morgen verder.

[..]

AR? EW weet ik inmiddels maar AR kan ik nog niet thuisbrengen.
Mocht ves.nu nog niet in je lijstje van 10 staan, dan is dat misschien nog een idee om te solliciteren. Ze zitten in Arnhem en naast het PC werk organiseren zij ook feesten waar je dan valet parking kan doen. Misschien een ideetje?
  zondag 5 januari 2014 @ 14:31:18 #184
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_135101680
Die karts in Utrecht waren wel prima vond ik. Geen hele grote verschillen volgens mij. Merkte alleen dat de rem bij de eerste kart veel gevoeliger was dan bij de tweede, meer niet.

quote:

Prima, ik ga wel mee. Gaan de karts daar echt hard? Wil nu wel is harder dan 45, alhoewel deze baan in Utrecht me zeker niet tegen viel.
  zondag 5 januari 2014 @ 14:39:26 #185
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135101973
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:31 schreef QuiCk01 het volgende:
Die karts in Utrecht waren wel prima vond ik. Geen hele grote verschillen volgens mij. Merkte alleen dat de rem bij de eerste kart veel gevoeliger was dan bij de tweede, meer niet.

[..]

Prima, ik ga wel mee. Gaan de karts daar echt hard? Wil nu wel is harder dan 45, alhoewel deze baan in Utrecht me zeker niet tegen viel.
Ja dat is echt een tof baantje. Karts lopen zeker lekker hard, vooral buiten. Binnen ook een lekker ruimen baan waar je zeker kunt inhalen.
pi_135102225
quote:

[..]

Top, wanneer gaan we? :D
  zondag 5 januari 2014 @ 14:59:27 #187
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_135102731
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:39 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Ja dat is echt een tof baantje. Karts lopen zeker lekker hard, vooral buiten. Binnen ook een lekker ruimen baan waar je zeker kunt inhalen.
Hmm dat is wel lachen dan ^O^

quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:46 schreef S-RS het volgende:

[..]

Top, wanneer gaan we? :D
He chef dan rij ik die keer wel met jou mee. Geen zin om met die 1.6 achter jou aan te moeten jagen over de autobahn :') :P
pi_135102881
Kerpen klinkt goed, ik ben d'r wel bij :P
pi_135102978
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:59 schreef QuiCk01 het volgende:

He chef dan rij ik die keer wel met jou mee. Geen zin om met die 1.6 achter jou aan te moeten jagen over de autobahn :') :P
:D :D

De achterbank blijft leeg, hard rijden met een volle bak is echt niks :')
pi_135102990
De afstand valt me nog mee, is maar 200km vanaf thuis :)
SPOILER
pi_135103210
Dat is me echt te ver voor even karten. Ruim 300km enkele reis, jaag ik d'r ook nog een volle brandstoftank doorheen..
  zondag 5 januari 2014 @ 15:09:17 #192
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135103220
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:59 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Hmm dat is wel lachen dan ^O^

[..]

Mijn 1.6 rijd makkelijk 160/170 op de Autobahn. Je moet alleen even geduld hebben :P.

Ergens van het voorjaar kunnen we wel weer een middagje plannen :7
  zondag 5 januari 2014 @ 15:10:10 #193
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135103279
Dan ga ik ook met de 508, dan hebben we er 3 :D
  zondag 5 januari 2014 @ 15:10:46 #194
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135103310
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:10 schreef Kiprollade het volgende:
Dan ga ik ook met de 508, dan hebben we er 3 :D
Neem ik de C5 mee, is praktisch hetzelfde natuurlijk :P
pi_135103702
Oh, is maar 334 km vanaf hier.. 2x tanken dus. (1x 50 liter en 1x een liter of 20-30) :o Als er tenminste door gaat worden gereden: 160-170 op LPG, 190 op benzine. (op de teller!) met het 1.4tje.
Ook hier liever geen mensen achterin, vind de vering niet zo fijn bij zulke hoge snelheden. (1x eerder gedaan, nadat de banden een paar keer tegen de wielkast aanschuurden maar weer langzamer gaan rijden. )
Heb nu wel weer smallere banden achter dus misschien gaat het nu wel weer goed(205 breed, zat altijd op 215. :P )
  zondag 5 januari 2014 @ 15:21:36 #196
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135103819
200 km vanaf hier, onze eco diesel moet dat toch wel kunnen met 1 tank :*
pi_135103894
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:21 schreef zazzel het volgende:
200 km vanaf hier, onze eco diesel moet dat toch wel kunnen met 1 tank :*
Door Duitsland? Bij wat hogere snelheden zuipen die krengen als een tempelier..
pi_135103961
250 kilometer enkele reis vanaf hier. Best te doen :P

En dan kom ik natuurlijk in de Swift, die verbruikt bij 200 op de teller ongeveer hetzelfde als bij 130 :D
Zal in zo'n Hybride Jetta wel flink zuipen zijn op hoge snelheden.
  zondag 5 januari 2014 @ 15:27:17 #199
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135104056
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:23 schreef gehaktstaaf123 het volgende:

[..]

Valt opzich mee, vorige keer heen en weer naar Dusseldorf gereden. Tank was nog niet leeg (50 liter). Niet harder gereden dan 160, al die werkzaamheden :')
pi_135104422
Hier als hoogste 224 op de GPS gehaald in Duitsland, ding is over de hele lini nog verdomde zuinig met die snelheden, je rijd natuurlijk niet constant vol gas.
Op de terugweg van karten vrijdag nog even de 223 getikt op de teller.
pi_135104474
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:36 schreef S-RS het volgende:
Hier als hoogste 224 op de GPS gehaald in Duitsland, ding is over de hele lini nog verdomde zuinig met die snelheden, je rijd natuurlijk niet constant vol gas.
Over NLse snelwegen?
Nee, toch niet
pi_135104483
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:36 schreef S-RS het volgende:
220 op de GPS heb ik ook al een keer in die Jetta gehaald :D Jammer dat ie begrensd is (volgens VW op 210), want hij zat toen pas in 5 ;(
pi_135104545
Waarschijnlijk zal hij in 6 en 7 ook echt niet sneller gaan. Die versnellingen zijn er om het toerental en dus het verbruik en geluid te verminderen.
pi_135105126
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:37 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Over NLse snelwegen?
S-RS is niet vies van een beetje hard rijden :+
pi_135106152
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:37 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Over NLse snelwegen?
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:51 schreef Viezze het volgende:

[..]

S-RS is niet vies van een beetje hard rijden :+
Was in NL ja.

Trouwens, is niet met EW auto's. Voordat we daar weer gezeik over krijgen.
pi_135106557
Ik ga niet met 200+ over NLse snelwegen :P Vind het wel leuk in Duitsland, maar ga niet in NL riskeren
Nee, toch niet
pi_135106656
Hmm Hardste wat ik gereden heb was 205 op de teller van mijn motor, met een auto wel eens 230 aangetikt, ook op teller trouwens. Beide binnen Nederland :')
pi_135107513
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:17 schreef S-RS het volgende:

[..]

[..]

Was in NL ja.

Trouwens, is niet met EW auto's. Voordat we daar weer gezeik over krijgen.
Gezeik? Moet je lekker zelf weten toch :Y
pi_135107869
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:55 schreef Viezze het volgende:

[..]

Idd, zolang je maar niet gepakt wordt :P
Nee, toch niet
pi_135108307
Het lijkt me niet ondenkbaar dat ze je weten te vinden bij EW/AR als je loopt te verkondigen welke ritten je hebt en vervolgens dat die dikke bak harder dan 200 ging :P
pi_135108326
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:55 schreef Viezze het volgende:

[..]

Mwa, met 230 over de NL'se snelwegen lijkt me niet helemaal de bedoeling als je in opdracht van een klant rijd. Privé auto's moet je lekker zelf weten ;)
pi_135108339
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:16 schreef Babananana het volgende:
Het lijkt me niet ondenkbaar dat ze je weten te vinden bij EW/AR als je loopt te verkondigen welke ritten je hebt en vervolgens dat die dikke bak harder dan 200 ging :P
Haha precies dit ;)
pi_135108374
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:47 schreef Drilboor het volgende:
Bij EW? Wanneer had je gesolliciteerd dan? Ik sta momenteel al voor 14 weken in de wachtrij ;( . Bij AR hadden ze geen plek. Heb m'n zinnen hier nu wel echt op gezet :X
pi_135108428
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:18 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Bij EW? Wanneer had je gesolliciteerd dan? Ik sta momenteel al voor 14 weken in de wachtrij ;( . Bij AR hadden ze geen plek. Heb m'n zinnen hier nu wel echt op gezet :X
Het hangt er vanaf voor welke regio je solliciteert. Ze kiezen de kandidaten alleen voor de regio's waar ze ook mensen nodig hebben.
pi_135108463
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:19 schreef Babananana het volgende:

[..]

Het hangt er vanaf voor welke regio je solliciteert. Ze kiezen de kandidaten alleen voor de regio's waar ze ook mensen nodig hebben.
Voor mij ook regio Breda(en ook als hiker). Daarom juist.
  zondag 5 januari 2014 @ 18:08:47 #216
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135110513
Redio Breda is het volgens mij altijd redelijk vol met hikers. In Breda zijn er relatief veel studenten voor de kleine stad. Waardoor er echt weinig relaxte baantjes zijn. Je werkt of in het distributie centrum van een grote supermarkt, peperminds of EW..
pi_135110795
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:08 schreef zazzel het volgende:
peperminds
:') :') :') :') :') :') :') :')
Daar wil ik echt niet dood gevonden worden, takke werk.
pi_135110876
quote:
Als je het doet moet je het ook niet hier neerzetten. Maar verder moet je het lekker zelf weten. Privé is het ook niet de bedoeling om 200 te rijden, maar het is wel lekker :9
  zondag 5 januari 2014 @ 18:20:01 #219
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135111017
Onze 2 liter, 140pk sterke 508 heeft dit dus als max :(

Maargoed, altijd beter dan m'n Saxo, die doet max. 190 op de teller. :)
pi_135111085
Ben tot nu toe enkel 200 gereden met rijles, was in een Renault Koleos...
Nee, toch niet
  zondag 5 januari 2014 @ 18:22:01 #221
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135111102
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:21 schreef Solidberg het volgende:
Ben tot nu toe enkel 200 gereden met rijles, was in een Renault Koleos...
Serieus met Rijles? Haha bij welke baas heb jij gelest dan?
pi_135111193
in Duitsland, hij zei dat ik het beter met hem kon doen dan dat ik het in mn eentje ging proberen :P
Nee, toch niet
  zondag 5 januari 2014 @ 18:24:55 #223
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135111214
Mijn eigen max zit nog steeds op de 210 in een M3 van nog geen week oud. En dat op de A15 :')
Tunneltje in met 100, tunneltje uit met 210, leuk hoor :D
pi_135111229
Wat een baas _O_

Ik ben met mijn rij instructeur wel wezen scheuren. Met 80 op een krappe bocht afrijden, vol in de anker vlak oor de bocht etc. Beetje karten met een auto, vond ik toen heel wat :D
  zondag 5 januari 2014 @ 18:26:09 #225
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135111261
Ik hoorde een paar jaar geleden trouwens van iemand dat Duitsers met rijles ongeveer 200 gereden moeten hebben tijdens de lessen om zo het 'snelle' gevoel te ervaren ofzo. :')
  zondag 5 januari 2014 @ 18:27:22 #226
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135111308
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:25 schreef Viezze het volgende:
Wat een baas _O_

Ik ben met mijn rij instructeur wel wezen scheuren. Met 80 op een krappe bocht afrijden, vol in de anker vlak oor de bocht etc. Beetje karten met een auto, vond ik toen heel wat :D
Ik mocht een keer tanken *O* :7
pi_135111346
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:26 schreef Kiprollade het volgende:
Ik hoorde een paar jaar geleden trouwens van iemand dat Duitsers met rijles ongeveer 200 gereden moeten hebben tijdens de lessen om zo het 'snelle' gevoel te ervaren ofzo. :')
Je moet zeker niet, zeker de dames gingen niet sneller dan 140 :')
Nee, toch niet
  zondag 5 januari 2014 @ 18:58:43 #228
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135112661
Haha ik had les in een gepimpte polo Bluemotion. Zag er dan wel snel uit, maar alles behalve dat... Wel een aantal keer de Mc Drive gepakt etc. Mijn instructrice was wel echt een held, beetje jammer dat ze zwanger was :N
pi_135112866
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:58 schreef zazzel het volgende:
eetje jammer dat ze zwanger was :N
Ging het fout joh?
  zondag 5 januari 2014 @ 19:06:56 #230
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135113006
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 19:03 schreef S-RS het volgende:

[..]

Ging het fout joh?
Haha braaf gedragen, moest langzaam de drempeltjes pakken omdat ze anders bang was dat hij/zij eruit zou komen :+
pi_135113489
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 12:24 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Mocht ves.nu nog niet in je lijstje van 10 staan, dan is dat misschien nog een idee om te solliciteren. Ze zitten in Arnhem en naast het PC werk organiseren zij ook feesten waar je dan valet parking kan doen. Misschien een ideetje?
Thanks, kende ik nog niet! Arnhem is handig idd. Toegevoegd :)
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 15:23 schreef gehaktstaaf123 het volgende:

[..]

Plankgas reed ik 1:12 of 13 ofzo... valt mee.. maar de topsnelheid van 165 / 170 was dan ook niet om over naar huis te schrijven.
VAG 1.2tdi gebakje.

Om me ff te mengen in het topsnelheid gebeuren, tot nu toe 278 op de teller op de motor. Ja, in NL. Nee, niet op de snelweg. Met de auto 215 bergaf terug van skivakantie.

Wat is de gemiddelde leeftijd hier ongeveer? Ik ben een oude student met mijn 25 jaar...
pi_135113597
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 19:06 schreef zazzel het volgende:

[..]

Haha braaf gedragen, moest langzaam de drempeltjes pakken omdat ze anders bang was dat hij/zij eruit zou komen :+
Hahaha, nicenice!
pi_135113781
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 19:16 schreef PogoSticK het volgende:

[..]

Thanks, kende ik nog niet! Arnhem is handig idd. Toegevoegd :)

[..]

Plankgas reed ik 1:12 of 13 ofzo... valt mee.. maar de topsnelheid van 165 / 170 was dan ook niet om over naar huis te schrijven.
VAG 1.2tdi gebakje.

Om me ff te mengen in het topsnelheid gebeuren, tot nu toe 278 op de teller op de motor. Ja, in NL. Nee, niet op de snelweg. Met de auto 215 bergaf terug van skivakantie.

Wat is de gemiddelde leeftijd hier ongeveer? Ik ben een oude student met mijn 25 jaar...
Ik ben ook 25. :)
  zondag 5 januari 2014 @ 19:25:42 #234
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135114013
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 19:18 schreef S-RS het volgende:

[..]

Hahaha, nicenice!
Ze had die polo wat laten verlagen en er sportvelgen onder laten zetten. Wat wel tot gevolg had dat bijna elke leerling (incl ik zelf) met de voorbumper op de stoeprand zat met straatje keren :9
pi_135114126
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 19:25 schreef zazzel het volgende:

[..]

Ze had die polo wat laten verlagen en er sportvelgen onder laten zetten. Wat wel tot gevolg had dat bijna elke leerling (incl ik zelf) met de voorbumper op de stoeprand zat met straatje keren :9
Die polo is van zichzelf al lager dan gemiddeld, toen ik wisselde van ibiza naar polo heb ik meer dan eens een 'schraapje' gehoord
pi_135114294
quote:
Dit, en als er bij de Leasemaatschappij een dagvaarding op de mat valt voor zulke snelheden denk ik dat je je baan bij AR/EW wel kunt vergeten :+

Ik rij als ik een leuke auto mee krijg wel lekker sportief, maar ik ga echt geen risico lopen op boetes voor een bedrijf dat per uur betaald :P

Voor lomp rijden heb ik mijn motor :Y
pi_135114312
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:58 schreef zazzel het volgende:
Haha ik had les in een gepimpte polo Bluemotion. Zag er dan wel snel uit, maar alles behalve dat... Wel een aantal keer de Mc Drive gepakt etc. Mijn instructrice was wel echt een held, beetje jammer dat ze zwanger was :N
Door de McDrive? :') Nee daar wordt je blij van a 40 euro het uur.. Overigens les gehad in een BMW 320d, lekker :)
pi_135114512
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 19:31 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Door de McDrive? :') Nee daar wordt je blij van a 40 euro het uur.. Overigens les gehad in een BMW 320d, lekker :)
Seat Ibiza, Ford Focus (afgeragde diesel station) en een gloednieuwe Corsa. :')
  zondag 5 januari 2014 @ 19:35:54 #239
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135114562
quote:

[..]

Vaak genoeg doorgegaan buiten m'n betaalde uren ;)
pi_135114810
Ik had les in een Kia Cee'd. Hoe lang ik er over gedaan heb weet ik echt niet meer. Voor rijbewijs A had ik 11 uur, maar voor B geen idee. Zal wel aanzienlijk meer zijn.
  zondag 5 januari 2014 @ 19:49:02 #241
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135115379
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:14 schreef S-RS het volgende:

[..]

:') :') :') :') :') :') :') :')
Daar wil ik echt niet dood gevonden worden, takke werk.
Pepperminds, die 'sollicitatie' daar zal ik nooit vergeten :') x 100
#26 || Luciano da Silva
pi_135115386
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 19:39 schreef BlackLining het volgende:
Ik had les in een Kia Cee'd. Hoe lang ik er over gedaan heb weet ik echt niet meer. Voor rijbewijs A had ik 11 uur, maar voor B geen idee. Zal wel aanzienlijk meer zijn.
Peugeot 307 hier, en 1x het 306je van zijn vrouw. Wat was die 306 een traag ding zeg!
Mijn ouders betaalden (geloof ik) 54,- voor 1.5 uur les.
  zondag 5 januari 2014 @ 19:52:37 #243
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135115586
quote:

[..]

Door de McDrive? :') Nee daar wordt je blij van a 40 euro het uur..
Dat dus, hoe verzin je het :')

Ik leste in een Opel Astra. Ben je daar gelijk aan gewend _O-
#26 || Luciano da Silva
  zondag 5 januari 2014 @ 19:52:53 #244
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135115601
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 19:35 schreef zazzel het volgende:

[..]

Vaak genoeg doorgegaan buiten m'n betaalde uren ;)
You dirty boy ;)
#26 || Luciano da Silva
pi_135116413
Mijn trip gisteren.

SPOILER
  zondag 5 januari 2014 @ 20:07:38 #246
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_135116474
Hoe was het in de Efteling?
  zondag 5 januari 2014 @ 20:10:58 #247
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135116642
Waarom staat er iemand voor dat prachtige gebouw? Dat verpest het een beetje
pi_135116694
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:10 schreef Kiprollade het volgende:
Waarom staat er iemand voor dat prachtige gebouw? Dat verpest het een beetje
Ja dat ben ik. :')

Ik heb geen foto van die positie zonder. Vergeten een te maken..

Er zijn hele mooie foto's van dat gebouw op internet te vinden van mensen die hetzelfde gedaan hebben. Zoek maar op Chateau de Noisy.
  zondag 5 januari 2014 @ 20:13:16 #249
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135116773
quote:
2s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:11 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Er zijn hele mooie foto's van dat gebouw op internet te vinden van mensen die hetzelfde gedaan hebben. Zoek maar op Chateau de Noisy.
Ben je naar België geweest voor een gebouw terwijl je ook had kunnen karten? -O-
  zondag 5 januari 2014 @ 20:17:57 #250
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135117006
What the fuck doe je daar? Kijken naar een verlaten kasteel?!
#26 || Luciano da Silva
pi_135117014
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:13 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Ben je naar België geweest voor een gebouw terwijl je ook had kunnen karten? -O-
Wacht, ik post het verhaal wel even dat ik op Facebook had gezet.

quote:
Waarschuwing! Dagboekverhaal! Château de Noisy!

Lang verhaal, heel lang. Nadat Jos Meijer voorstelde om met een groep wat aan urban exploring te doen in het pittoreske Celles bij kasteel Noisy (tegenover Château de Vrêves) was ik direct van de partij. Helaas haakte Jos en zijn vrienden allemaal af, dus bleven alleen Toine en ik over. Enfin, de Jaguar was al geregeld, dus toch maar gegaan. Na 250km comfortabel toeven toch uiteindelijk in Celles belandt.

Eerst een beetje zoekend rondgereden tot we de torens boven het bos uit zagen steken. Vervolgens een rondje gemaakt om het (immens grote) terrein, waarna ik alleen verder het bos in ging. Dus over het prikkeldraad geklommen en het bos ingedoken. Voor de kenners, ik ging over het hek heen bij de bosingang, bij de kapel van Celles. Al snel vond ik de weg die ik dan ook maar direct als leidraad nam. En wat bleek; foute boel. De boswachter zijn terreinwagen doemde al snel voor me op. Vlug week ik van het pad af en nam een wat dieper gelegen bospad op de proef. Daar liep het al snel stuk wegens stemmen (en een kettingzaag) die akelig luid klonken. Dus maar omgedraaid en het terrein verlaten om het anderhalf uur met 2 Belgen die ik daarna tegenkwam opnieuw te proberen.

Dat mislukte natuurlijk nog dieper. Ik was amper over het hek heen toen er een automobilist stopte en ons vriendelijk mededeelde dat hij de politie over onze aanwezigheid had geïnformeerd en we beter zo snel mogelijk op konden donderen. De Belgen kozen het hazenpad, maar ik besloot om op een andere plek toch verder te gaan. De boswachter was net met een lading hout weggereden, dus in principe was op het terrein niemand. Ik vond al snel hetzelfde pad terug (over dat bruggetje inderdaad, zie foto's), en passeerde inderdaad het punt waar een stapel hout lag te wachten op de boswachter. Verder het bos in, want de hoofdweg was natuurlijk niet veilig meer na het belletje van de automobilist. Ik begon al bijna te vrezen dat ik totaal verkeerd liep totdat ik plotseling de bosrand bereikte en de hoofdweg weer tegenkwam. Op die hoofdweg (kun je ook zien hoe breed hij is..) trof ik dat rode voertuigding. Even later doemde kasteel Noisy dan ook voor me op. Het is wonderbaarlijk hoe goed dat kasteel verscholen blijft in de bossen. Zelfs op 100m afstand had ik geen idee waar het was.

Prima. Eerst natuurlijk een rondje om de vesting maken. Even checken voor bewakingsapparatuur enzulks, maar daar niets van. Wel kwamen snel 4 Duitsers omhoog, waarmee ik snel overeenkwam om samen het kasteel te betreden, ware het niet dat twee Fransen roet in het eten gooiden. Na een kort onderhoud kwamen we te weten dat de politie inderdaad actief was, er reeds 2 mensen aangehouden waren en een boete van 250 euro moesten betalen, er 2 mensen zich verscholen in het kasteel, en dat zij zo snel mogelijk weg zouden gaan.

De Duitsers kozen net als de eerder genoemde Belgen het hazenpad, en ik bleef alleen over. Toch maar door het raam naar binnen geklommen, anders had ik nog niets gezien. Eenmaal binnen stuit ik werkelijk waar binnen 5 minuten op de verstekelingen, een jonge Fransman en Fransvrouw. Werkelijk waar aardige mensen, en na 10 minuten samen op de eerste etage vertoefd te hebben (de foto's die na het trappenhuis komen!) zag ik twee mensen naderen die zowaar dezelfde nationaliteit bleken te hebben: Nederlanders. Algauw sloot ik me bij dit gezelschap aan, en na de toren en de tweede verdieping bezichtigd te hebben bliezen we toch rap de aftocht voordat de boswachter eens het kasteel zou komen inspecteren. Beneden nog even het lazerus geschrokken van een andere explorer, maar uiteindelijk toch veilig thuis gekomen.

Uiteindelijk toch een dagje vol spanning, avontuur en sensatie gehad. In hoeverre dat anno 2014 nog kan. :)
pi_135117038
Taalfouten voorbehouden. Ik typte het met een ontzettend lamme kop. :')
  zondag 5 januari 2014 @ 20:20:36 #253
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135117137
Doe was foto's posten van in dat kasteel dan?
#26 || Luciano da Silva
  zondag 5 januari 2014 @ 20:20:43 #254
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135117141
Ik hou niet van lezen, beter spreek je het in, dan luister ik het wel als ik een keer met de hond ga lopen.
pi_135117159
quote:
15s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:17 schreef joppie_saus het volgende:
What the fuck doe je daar? Kijken naar een verlaten kasteel?!
Uiteraard ook binnen geweest. Het is een beroemde lokatie voor urban exploring (het fotograferen van vervallen monumenten/gebouwen). Ik vond het wel een leuk dagtripje, dus had de Jaguar meegenomen en die zooi maar eens doen.

Eigenlijk is dat ontsproten uit de 4de klas, ik had les in een oud klooster waar we dan ook ali illigali op zolder rond gingen hangen, op het dak, in de kerktoren etc. En dan had iemand het plafond gemold (niet ik!) zodat je in een lager gelegen oude opslagruimte kon komen (die verder hermetisch afgesloten was). Dat was toen rete vet, en dit gaat nog een stapje verder.
  zondag 5 januari 2014 @ 20:21:27 #256
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135117176
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:20 schreef Kiprollade het volgende:
Ik hou niet van lezen, beter spreek je het in, dan luister ik het wel als ik een keer met de hond ga lopen.
#26 || Luciano da Silva
  zondag 5 januari 2014 @ 20:21:59 #257
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135117211
quote:
2s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:21 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Uiteraard ook binnen geweest.
Foto's!
#26 || Luciano da Silva
  zondag 5 januari 2014 @ 20:22:33 #258
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_135117235
I can't fucking believe this :')
  zondag 5 januari 2014 @ 20:23:16 #259
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135117254
Oke, ik heb toch een klein stukje gelezen, en dit viel me op:
quote:
Enfin, de Jaguar was al geregeld, dus toch maar gegaan.
Hierna ben ik niet verder gegaan, gewoon uit principe

Waarom zet je altijd erbij dat jullie een Jaaaaaag rijden? Hoef je niet trots op te zijn hoor aangezien het een X-type is :')
pi_135117286
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:20 schreef joppie_saus het volgende:
Doe was foto's posten van in dat kasteel dan?
SPOILER

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2014 20:26:24 ]
pi_135117317
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:23 schreef Kiprollade het volgende:
Oke, ik heb toch een klein stukje gelezen, en dit viel me op:

[..]

Hierna ben ik niet verder gegaan, gewoon uit principe

Waarom zet je altijd erbij dat jullie een Jaaaaaag rijden? Hoef je niet trots op te zijn hoor aangezien het een X-type is :')
Houd je mond man. Godenbak. _O_
  zondag 5 januari 2014 @ 20:24:42 #262
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135117328
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:22 schreef QuiCk01 het volgende:
I can't fucking believe this :')
Och, lijkt me best vet zoiets eens te zien. Dan graag wel in het donker met een groep vrienden en genoeg bier achter de kiezen.
#26 || Luciano da Silva
  zondag 5 januari 2014 @ 20:25:23 #263
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135117356
quote:
2s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:24 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Houd je mond man. Godenbak. _O_
*AHUM* Mon *kuch* deo.
pi_135117364
Ja die haakten zoals gezegd af. Maar we gaan terug met bier en dan blijven we in die toren pitten.
  zondag 5 januari 2014 @ 20:25:45 #265
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135117374
quote:
Nu nog even in een spoilertje mikken, maar ik kan dit soort fratsen wel waarderen.
#26 || Luciano da Silva
  zondag 5 januari 2014 @ 20:28:19 #266
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_135117499
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:24 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Och, lijkt me best vet zoiets eens te zien. Dan graag wel in het donker met een groep vrienden en genoeg bier achter de kiezen.
Mij ook wel maar dit is toch niet de tijd en plek om dat te gaan posten.
Morgen komt ie met een dagboek dat hij bij z'n oma is geweest :|W
pi_135117514
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:25 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

*AHUM* Mon *kuch* deo.
Een Ford heeft toch gewoon zoveel minder uitstraling vergeleken met een Jaguar? Feit is dat mijn ouders niet megarijk zijn zodat ze een XJ kunnen betalen. Voor de klasse van mijn ouders (Vader: LTS, moeder: havo) vind ik dat ze een prachtige auto rijden. Voorheen hadden we een E-klasse. Zuipbak was dat zeg.
pi_135117522
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:24 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Lijkt mij ook wel vet, al zou ik er geen 250km voor willen rijden. Zelfs niet in een Jag.
pi_135117538
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:28 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Dit is een (thema)SC, wat loop je nou te ouwehoeren man. Het is weekend.
pi_135117566
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:28 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Lijkt mij ook wel vet, al zou ik er geen 250km voor willen rijden. Zelfs niet in een Jag.
Zo heel veel is dat nu ook weer niet.
  zondag 5 januari 2014 @ 20:30:19 #271
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135117617
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:28 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Goed punt. Mja hij zei alleen dat hij een leuke trip gehad had, en toen gingen wij (lees: ik) daarop doorvragen.

SPOILER
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:28 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Staat er niet zoiets ergens in Groningen? Boven de stad is toch vrij weinig :D
#26 || Luciano da Silva
pi_135117754
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:30 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Goed punt. Mja hij zei alleen dat hij een leuke trip gehad had, en toen gingen wij (lees: ik) daarop doorvragen.

SPOILER
[..]

Er staan vast wel wat fabrieken leeg, zoals de strokartonfabriek in Scheemda, maar ik betwijfel of je daar makkelijk in kan komen.
pi_135117923
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:32 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Er staan vast wel wat fabrieken leeg, zoals de strokartonfabriek in Scheemda, maar ik betwijfel of je daar makkelijk in kan komen.
Het is ook juist een sport om het terrein (ongezien) te betreden. Bij Noisy hingen (zeker bij de hoofdoprijlaan) wel detectiecamera's. Ze weten donders dat goed iedere toerist daar voor dat kasteel komt, zeker in Celles is verder geen fuck te beleven. Maar normaal is er geen boswachter die het terrein beheert, en dat was hier (toevallig) wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2014 20:35:56 ]
pi_135118523
Maar als ik nu vooraf op Maps had gekeken had ik een andere route genomen. Was nu van rechts naar links gelopen. Met het verlaten van het terrein had ik dus hulp van twee Hollanders, die brachten me even van Vêves naar Celles. Anders 4km lopen en shit. Liever niet.

zondag 5 januari 2014 @ 20:47:26 #275
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135118730
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:32 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Die wordt nu toch verbouwd?
#26 || Luciano da Silva
  zondag 5 januari 2014 @ 20:51:26 #276
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_135118990
quote:
2s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:29 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dit is een (thema)SC, wat loop je nou te ouwehoeren man. Het is weekend.
Als ik aan jou en weekend denk zie ik zoiets voor me:

pi_135119104
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:51 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Prima man. Het feit dat ik wiskunde studeer impliceert absoluut niet dat ik een saai kutleven moet hebben. Beetje kortzichtig van je.
  zondag 5 januari 2014 @ 21:01:02 #278
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135119694
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:51 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Held _O_
pi_135119784
quote:
2s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:11 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik dacht al, dat kasteel komt be bekend voor.. :) Ook nog naar binnen geweest?

* Marco001 wil graag een keer een weekendje Urbexen in Belgie..
  zondag 5 januari 2014 @ 21:02:53 #280
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135119841
quote:
2s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:28 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Een Ford heeft toch gewoon zoveel minder uitstraling vergeleken met een Jaguar? Feit is dat mijn ouders niet megarijk zijn zodat ze een XJ kunnen betalen. Voor de klasse van mijn ouders (Vader: LTS, moeder: havo) vind ik dat ze een prachtige auto rijden. Voorheen hadden we een E-klasse. Zuipbak was dat zeg.
Een Jaguar X-type straalt voor mij niks meer dan kak uit. Een Mondeo daarentegen vind ik mooi, degelijk en zakelijk. Ik zeg niet dat ik die Jaaaaaaag afkeur, smaken verschillen.
Het valt me alleen zo op dat je altijd moet zeggen dat je met de Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag weggaat :')
pi_135119914
Ik vind het best een leuke tijdsbesteding, een beetje spanning opzoeken. Het is sowieso boeiender dan wat de meesten hier met kritiek gedaan hebben dit weekend, daar ben ik van overtuigd. :')
  zondag 5 januari 2014 @ 21:04:09 #282
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135119939
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:03 schreef Babananana het volgende:
Ik vind het best een leuke tijdsbesteding, een beetje spanning opzoeken. Het is sowieso boeiender dan wat de meesten hier met kritiek gedaan hebben dit weekend, daar ben ik van overtuigd. :')
Ik heb dit weekend niks gedaan. :D
pi_135119980
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:04 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Ik heb dit weekend niks gedaan. :D
Precies! Ik ook niet!
SPOILER
pi_135120078
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:02 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Een Jaguar X-type straalt voor mij niks meer dan kak uit. Een Mondeo daarentegen vind ik mooi, degelijk en zakelijk. Ik zeg niet dat ik die Jaaaaaaag afkeur, smaken verschillen.
Het valt me alleen zo op dat je altijd moet zeggen dat je met de Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag weggaat :')
  zondag 5 januari 2014 @ 21:06:17 #285
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_135120094
quote:
2s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:53 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Prima man. Het feit dat ik wiskunde studeer impliceert absoluut niet dat ik een saai kutleven moet hebben. Beetje kortzichtig van je.
Over kortzichtigheid gesproken. Deze insinuatie van je is daar een mooi voorbeeld van.
Maar goed, ik laat hem hierbij. Als je nog een probleem hebt stuur je maar een PM.
  zondag 5 januari 2014 @ 21:06:23 #286
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135120102
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:04 schreef Babananana het volgende:

[..]

Precies! Ik ook niet!
pi_135120203
quote:
:D :D Op 0:50! Precies dat!
pi_135120349
Ik vind dat soort spul ook wel interessant, om op internet over te lezen. Zou er geen 250 km voor willen rijden.

En dit kwam ik net tegen:
Lijkt me niet zo prettig parkeren daar :P
.
pi_135120389
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:30 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

SPOILER
[..]

Je hebt steenfabriek Winsum, maar die word vbermoedelijk gesloopt.
Ook is er vlakbij de grensovergang bij nieuweschans een hotel wat er erg leeg uitziet, al vermoed ik dat er een paar polen inzitten(staan steeds een paar auto's..)
  zondag 5 januari 2014 @ 21:14:52 #290
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135120681
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:09 schreef Pizzabodem het volgende:
Ik vind dat soort spul ook wel interessant, om op internet over te lezen. Zou er geen 250 km voor willen rijden.

Wij stonden ook een keer in een Spaanse parkeergarage, daar stonden alle auto's in rijtjes. Vervolgens moest je een kastje met slot halen om je autosleutel in te doen, en wanneer iemand achter jouw auto weg wilde kon die man jouw auto even aan de kant rijden :')
pi_135120818
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:14 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Wij stonden ook een keer in een Spaanse parkeergarage, daar stonden alle auto's in rijtjes. Vervolgens moest je een kastje met slot halen om je autosleutel in te doen, en wanneer iemand achter jouw auto weg wilde kon die man jouw auto even aan de kant rijden :')
Dus in feite kan je auto daar gewoon easy gejat worden?
  zondag 5 januari 2014 @ 21:18:17 #292
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135120939
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:03 schreef Babananana het volgende:
Ik heb altijd een spannend leven, dus ook een spannend weekend. Maar ja, ik voel me dan ook niet aangesproken want ik had ook geen kritiek :*
#26 || Luciano da Silva
  zondag 5 januari 2014 @ 21:19:31 #293
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135121032
quote:
2s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:16 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Kwam er wel op neer ja, maar dan moest je de sleutel voor de kluisjes hebben die alleen de eigenaar had :')
Oftewel, je legt een knuppel in die man zn nek en je hebt gratiesch auto's
pi_135121035
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:09 schreef Pizzabodem het volgende:

Zoiets heb je in Groningehn ook, moet je 2x steken met een C8 om de bocht naar de uitgang te kunnen maken.
pi_135121086
quote:
2s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:16 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dat kan eigenlijk ook overal gebeuren waar valetparking is. Vraag me af hoe het zit met je autoverzekering in zulke gevallen.
.
pi_135121116
Jeetje, al dat insemineren en menstrueren over vakanties en wiskunde....
pi_135121358
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:20 schreef PogoSticK het volgende:
Jeetje, al dat insemineren en menstrueren over vakanties en wiskunde....
Wie the fuck ben jij nu weer
  zondag 5 januari 2014 @ 21:25:25 #298
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135121481
quote:
15s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:23 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Wie the fuck ben jij nu weer
Tuttut. Wij gedogen jou ook.
#26 || Luciano da Silva
pi_135121566
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 21:19 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Zoiets heb je in Groningehn ook, moet je 2x steken met een C8 om de bocht naar de uitgang te kunnen maken.
Dat was toch de Naberpassage? Die is nu gesloopt.
pi_135121569
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')