Hm 7 eurootjes de man, had ik dat snolletje best voor op der zijkant willen tikken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:17 schreef Viezze het volgende:
Ach en als er wel wat was gebeurd, hadden we allemaal gepot voor die 75¤ eigen risico
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:20 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Hm 7 eurootjes de man, had ik dat snolletje best voor op der zijkant willen tikken.
De grap niet zienquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:20 schreef S-RS het volgende:
Lol, heb je een eigen risico joh? Wist ik niet, al verbaast het me niet.
Hahaha, goffetomme, ik ben teleurgesteld in mezelfquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:22 schreef Viezze het volgende:
[..]
De grap niet zienZo vind je natuurlijk nooit een stage.
Gooi eens wat peper in je kont man!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:27 schreef S-RS het volgende:
[..]
Hahaha, goffetomme, ik ben teleurgesteld in mezelf![]()
Die vind je ook niet als je niet zoekt
Morgen, sprak die voor de 735362xquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:04 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Gooi eens wat peper in je kont man!
Mmmmn, klinkt aantrekkelijk!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:16 schreef Viezze het volgende:
[..]
Als je maar lang genoeg wacht kan je zo met pensioen
PM.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:47 schreef Shefkee het volgende:
Weet iemand het noodnummer van Easyway en kan me dat per PM geven? Ze hebben we voor wat ritten ingepland, maar ga alle tijden sowieso niet halen maandag. Kon eigenlijk ook alleen maar tot 13:00, daarna college, maar die moet ik ook skippen.. Deels wel mijn eigen schuld, had het gisteren eigenlijk al moeten checken.
Tweede, janken dit. Robbert(quick) was eerste. Viezze 3e, maar die heeft maar 1 heat mee gedaan, dus wie weet wat die anders had gedaan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:58 schreef RTS91 het volgende:
Heb ik nou over die uitslagen heen gelezen? Ben benieuwd of die grootspraak van S-RS wel zo terecht was (weet het antwoord eigenlijk wel...)
Ik baalde flink dat ik de tweede heat niet mee kon doenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:22 schreef S-RS het volgende:
[..]
Tweede, janken dit. Robbert(quick) was eerste. Viezze 3e, maar die heeft maar 1 heat mee gedaan, dus wie weet wat die anders had gedaan.
Inderdaad. Vorig jaar bij het buiten karten reden we wel met alleen de EW crew. Veel relaxter.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:29 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik baalde flink dat ik de tweede heat niet mee kon doen
Moet wel zeggen dat het te druk was om echt een goede tijd neer te zetten. Ben benieuwd wat je rijdt als er een man of 8 op de baan zitten die allemaal snel rijden.
Volgende keer in Groningen, daar is het nooit drukquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:30 schreef S-RS het volgende:
[..]
Inderdaad. Vorig jaar bij het buiten karten reden we wel met alleen de EW crew. Veel relaxter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |