Bijna de rotonde af zegt die, man, dat kon nog veel harder!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:57 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Toen in Driebergen schoten we bijna de rotonde af en pakten we een stuk grasveld mee
Jezus, hoe zal dat met het karten gaan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:10 schreef S-RS het volgende:
[..]
Bijna de rotonde af zegt die, man, dat kon nog veel harder!
De enige echte overtredig die dag was bussluis, stoep+grasveld, maar dat was terecht
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:05 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Voor jou was het niet de eerste keer die dag
Hahaha, zo lijkt het allemaal heel spannend. Maar ik rij meestal heel netjes maar wel hard. Alleen als ik alleen ben of met max 1 passagier die bochtjes snel nemen leuk vind. Sarasi komt staks van een koude kermis thuis als ze denkt dat ik een kamikaze benquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:10 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Jezus, hoe zal dat met het karten gaan?
Je woont zekers vlakbij het centrum waar het nu te druk is?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:15 schreef Viezze het volgende:
Kut, het regent keihard als ik straks naar het station moet
Nee vanaf het station nog tien minuten rijden. Ik ga wel met de bus naar het station, we zijn vast wel voor 12u terug in Zwolle tochquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:24 schreef S-RS het volgende:
[..]
Je woont zekers vlakbij het centrum waar het nu te druk is?
Neem aan van welquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:35 schreef Viezze het volgende:
[..]
Nee vanaf het station nog tien minuten rijden. Ik ga wel met de bus naar het station, we zijn vast wel voor 12u terug in Zwolle toch
Whehe same here. Vanmiddag nog twee josti's over de busbaan rechts ingehaald omdat ze niet boven de 35 uitkwamen in de stadquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:14 schreef S-RS het volgende:
[..]
Hahaha, zo lijkt het allemaal heel spannend. Maar ik rij meestal heel netjes maar wel hard. Alleen als ik alleen ben of met max 1 passagier die bochtjes snel nemen leuk vind. Sarasi komt staks van een koude kermis thuis als ze denkt dat ik een kamikaze ben
Stoerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:47 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Whehe same here. Vanmiddag nog twee josti's over de busbaan rechts ingehaald omdat ze niet boven de 35 uitkwamen in de stad
Ik ken je ook thuis ophalenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:49 schreef Fiorano het volgende:
De tering wat een bui hier, ga ammenooit niet fietsen naar het station.... Dan maar geen pils, pak ik de auto wel.
Da's een flink offerquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:49 schreef Fiorano het volgende:
De tering wat een bui hier, ga ammenooit niet fietsen naar het station.... Dan maar geen pils, pak ik de auto wel.
Deze man is een heldquote:
Zo dan dat is vroeg, al in Utrecht?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:00 schreef Babananana het volgende:
Ik ben er! Ik sta net voorbij het midden van de parkeerstraat met een groene Golf 3
Ja er ontstond om 17:00 een file op de A27 tussen Breda en Gorinchem, dus was maar wat eerder vertrokken. Toen ik voorbij kwam was alles al opgelost, zul je altijd zien!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:08 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Zo dan dat is vroeg, al in Utrecht?
Ik sta nog te wachten bij de Shell op A12 op Irritatie100 :p
Haha!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:26 schreef Fiorano het volgende:
Heuh crash bij de afrit Maarssen - Broek, iemand van ons? Is Amoeba toch gekomen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |