Ik mocht een keer tankenquote:Op zondag 5 januari 2014 18:25 schreef Viezze het volgende:
Wat een baas
Ik ben met mijn rij instructeur wel wezen scheuren. Met 80 op een krappe bocht afrijden, vol in de anker vlak oor de bocht etc. Beetje karten met een auto, vond ik toen heel wat![]()
Je moet zeker niet, zeker de dames gingen niet sneller dan 140quote:Op zondag 5 januari 2014 18:26 schreef Kiprollade het volgende:
Ik hoorde een paar jaar geleden trouwens van iemand dat Duitsers met rijles ongeveer 200 gereden moeten hebben tijdens de lessen om zo het 'snelle' gevoel te ervaren ofzo.
Haha braaf gedragen, moest langzaam de drempeltjes pakken omdat ze anders bang was dat hij/zij eruit zou komenquote:
Thanks, kende ik nog niet! Arnhem is handig idd. Toegevoegdquote:Op zondag 5 januari 2014 12:24 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Mocht ves.nu nog niet in je lijstje van 10 staan, dan is dat misschien nog een idee om te solliciteren. Ze zitten in Arnhem en naast het PC werk organiseren zij ook feesten waar je dan valet parking kan doen. Misschien een ideetje?
Plankgas reed ik 1:12 of 13 ofzo... valt mee.. maar de topsnelheid van 165 / 170 was dan ook niet om over naar huis te schrijven.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:23 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
[..]
Door Duitsland? Bij wat hogere snelheden zuipen die krengen als een tempelier..
Hahaha, nicenice!quote:Op zondag 5 januari 2014 19:06 schreef zazzel het volgende:
[..]
Haha braaf gedragen, moest langzaam de drempeltjes pakken omdat ze anders bang was dat hij/zij eruit zou komen
Ik ben ook 25.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:16 schreef PogoSticK het volgende:
[..]
Thanks, kende ik nog niet! Arnhem is handig idd. Toegevoegd
[..]
Plankgas reed ik 1:12 of 13 ofzo... valt mee.. maar de topsnelheid van 165 / 170 was dan ook niet om over naar huis te schrijven.
VAG 1.2tdi gebakje.
Om me ff te mengen in het topsnelheid gebeuren, tot nu toe 278 op de teller op de motor. Ja, in NL. Nee, niet op de snelweg. Met de auto 215 bergaf terug van skivakantie.
Wat is de gemiddelde leeftijd hier ongeveer? Ik ben een oude student met mijn 25 jaar...
Ze had die polo wat laten verlagen en er sportvelgen onder laten zetten. Wat wel tot gevolg had dat bijna elke leerling (incl ik zelf) met de voorbumper op de stoeprand zat met straatje kerenquote:
Die polo is van zichzelf al lager dan gemiddeld, toen ik wisselde van ibiza naar polo heb ik meer dan eens een 'schraapje' gehoordquote:Op zondag 5 januari 2014 19:25 schreef zazzel het volgende:
[..]
Ze had die polo wat laten verlagen en er sportvelgen onder laten zetten. Wat wel tot gevolg had dat bijna elke leerling (incl ik zelf) met de voorbumper op de stoeprand zat met straatje keren
Dit, en als er bij de Leasemaatschappij een dagvaarding op de mat valt voor zulke snelheden denk ik dat je je baan bij AR/EW wel kunt vergetenquote:Op zondag 5 januari 2014 17:16 schreef Babananana het volgende:
Het lijkt me niet ondenkbaar dat ze je weten te vinden bij EW/AR als je loopt te verkondigen welke ritten je hebt en vervolgens dat die dikke bak harder dan 200 ging
Door de McDrive?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:58 schreef zazzel het volgende:
Haha ik had les in een gepimpte polo Bluemotion. Zag er dan wel snel uit, maar alles behalve dat... Wel een aantal keer de Mc Drive gepakt etc. Mijn instructrice was wel echt een held, beetje jammer dat ze zwanger was
Seat Ibiza, Ford Focus (afgeragde diesel station) en een gloednieuwe Corsa.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:31 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Door de McDrive?Nee daar wordt je blij van a 40 euro het uur.. Overigens les gehad in een BMW 320d, lekker
Vaak genoeg doorgegaan buiten m'n betaalde urenquote:Op zondag 5 januari 2014 19:31 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Door de McDrive?Nee daar wordt je blij van a 40 euro het uur.. Overigens les gehad in een BMW 320d, lekker
Pepperminds, die 'sollicitatie' daar zal ik nooit vergetenquote:Op zondag 5 januari 2014 18:14 schreef S-RS het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar wil ik echt niet dood gevonden worden, takke werk.
Peugeot 307 hier, en 1x het 306je van zijn vrouw. Wat was die 306 een traag ding zeg!quote:Op zondag 5 januari 2014 19:39 schreef BlackLining het volgende:
Ik had les in een Kia Cee'd. Hoe lang ik er over gedaan heb weet ik echt niet meer. Voor rijbewijs A had ik 11 uur, maar voor B geen idee. Zal wel aanzienlijk meer zijn.
Dat dus, hoe verzin je hetquote:Op zondag 5 januari 2014 19:31 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Door de McDrive?Nee daar wordt je blij van a 40 euro het uur..
You dirty boyquote:Op zondag 5 januari 2014 19:35 schreef zazzel het volgende:
[..]
Vaak genoeg doorgegaan buiten m'n betaalde uren![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat ben ik.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:10 schreef Kiprollade het volgende:
Waarom staat er iemand voor dat prachtige gebouw? Dat verpest het een beetje
Ben je naar België geweest voor een gebouw terwijl je ook had kunnen karten?quote:Op zondag 5 januari 2014 20:11 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja dat ben ik.
Ik heb geen foto van die positie zonder. Vergeten een te maken..
Er zijn hele mooie foto's van dat gebouw op internet te vinden van mensen die hetzelfde gedaan hebben. Zoek maar op Chateau de Noisy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |