Gewoon een kulnaam natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat had dan Propertizize moeten zijn.
En dan ook nog eens olie op het vuur gooien door filosofie te gaan studeren.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Leuk stuk. Nog gaver is het natuurlijk wanneer je, net als ik, ouders hebt die nul vermogen hebben.
Dat ze van de naam SNS af willen met het vastgoed deel snap ik dan weer wel (meer nog vanuit SNS overigens)quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gewoon een kulnaam natuurlijk.
ABN Amro is ook geen ABN Amaximonipropertyze geworden sinds het in het staatsinvesteringsbedrijf zit.
Nounou, kinderen die hun ouders bezoeken en van de Beatles houden, een verloren generatie inderdaad.quote:Onderzoek heeft uitgewezen dat hoe rijker de ouderen, hoe vaker de kinderen op bezoek komen. Ook in de cultuur zijn de ouderen bezig hun verloren macht te heroveren. Wie naar de radio luistert hoort steeds vaker popmuziek uit de jaren zeventig en tachtig. Mijn dochter van 15 is dol op de Beatles!
Nog leuker is dat die teringlijers van 50 Plus relatief snel sterven, zijnde bejaarden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Leuk stuk. Nog gaver is het natuurlijk wanneer je, net als ik, ouders hebt die nul vermogen hebben.
quote:CPB berekent dat jongeren ouderen met 97 miljard subsidiëren in de pensioenfondsen en moffelt dat weg. Maar het CPB hield geen rekening met econoom Bas Jacobs.
http://www.ftm.nl/column/(...)eren-met-97-miljard/
Ik had inderdaad gewoon technische natuurkunde moeten studeren en bij Sennheiser moeten gaan werken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
En dan ook nog eens olie op het vuur gooien door filosofie te gaan studeren.
Vergrijzing is maar tijdelijk inderdaad.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:30 schreef waht het volgende:
[..]
Nog leuker is dat die teringlijers van 50 Plus relatief snel sterven, zijnde bejaarden.
[..]
quote:Het CPB voelde zich toen genoodzaakt het rapport te publiceren en werd zo voor het karretje van Klijnsma gespannen.
Das inderdaad wel wat ongelukkig uitgedrukt.quote:
Jullie kinderen wel ja, dus hup meer babies maken jij.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:32 schreef betyar het volgende:
Ach, en onze kinderen lappen straks weer bij voor onze pensioenen.
Je adopteert maar een kind uit Afrika.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jullie kinderen wel ja, dus hup meer babies maken jij.
Ik wil meer geld later, dat moeten ze ophoesten he.
Heb je stiekem geen kinderen in Suid-Afrika rondlopen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jullie kinderen wel ja, dus hup meer babies maken jij.
Ik wil meer geld later, dat moeten ze ophoesten he.
Ook mannelijke negers kunnen geen baby uitpoepen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:36 schreef waht het volgende:
[..]
Heb je stiekem geen kinderen in Suid-Afrika rondlopen?
Niet als al die homo's kinderloos blijven.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vergrijzing is maar tijdelijk inderdaad.
Ach "wij" beslaan toch maar 5 a 6% van de wereldbevolking.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Niet als al die homo's kinderloos blijven.
En de immigranten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:32 schreef betyar het volgende:
Ach, en onze kinderen lappen straks weer bij voor onze pensioenen.
Onderbouw dat eens wiskundig?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:40 schreef arjan1112 het volgende:
Dat komt wel vaak voorbij zeg.. nog 1 keer.. de vergrijzing is NIET tijdelijk, als 40% van de bevolking uit ouderen bestaat dan is dat daarna blijvend zo
Maar jij bent dan ook een held.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:36 schreef Friek_ het volgende:
Het mooie is dan wel dat iemand als Voorschrift in het bankwezen zit en thuiswoont met enig vermogen, terwijl ik filosofie studeer, geen rooie cent bezit en al járen zelfstandig woon. De ironische verschillen moeten er uiteraard wel blijven.
Das nog wel interessant ja. Failliet gaan ze niet volgens mij.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:41 schreef Voorschrift het volgende:
Hm even maar wat aandeeltjes Imtech gekocht, veel slechter dan dit kunnen ze niet staan.
Even experimenteren.
Als die maar gaan werken dragen die ook weer bij aan onze pensioenen. Net als de jouwequote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Tenzij ze kinderen meenemen of maken.
Het is heel simpel. in de jaren 60 had iedereen 6 kinderen en die 6 kinderen hebben allemaal 2 kinderen, dus evenveelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |