Kan gebeuren zolang er maar koffie isquote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:32 schreef DMania het volgende:
Vanaf 7 uur op, en nu ontbijten , eindelijk
Die was erquote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:38 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Kan gebeuren zolang er maar koffie is
Ook, en is 10 min van me school af, dus i makkelijk voor doordeweeksquote:
Dat telt natuurlijk ook meequote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vast niet, maar wel de allergoeikoopste![]()
#dubbeltjeeersterangjeweetzelluf
Fit for free, is dat wat?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:41 schreef DMania het volgende:
45min fietsen naar de fitness, daaag
(Nog meer mensen bij Fit for Free Breda?)
Sportscholen met 'Fit, free, health, easy' in de naam zijn bij voorbaat al kutquote:
Daarom vraag ik het ook.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Sportscholen met 'Fit, free, health, easy' in de naam zijn bij voorbaat al kut
hardcore buizen tillen? Je bedoeld echt gewichtheffen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:25 schreef m.k het volgende:
Het meeste zal je daar wel kunnen doen, maar als je hardcore wil buizen tillen gaat het je daar iig niet lukken, geen idee of dat uberhoupt nog ergen kan in nederland.
Even zitten googlen, idd, een sportschool puur op buizen tillen zit er hier niet.quote:
Deze vestiging, Breda , Haagse Beemden bevalt mij zeer zeker.quote:
Ahh. Duidelijk. Dank je.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:34 schreef DMania het volgende:
[..]
Deze vestiging, Breda , Haagse Beemden bevalt mij zeer zeker.
Hier binnen is het schoon, goede airco en dus lekker fris. Genoeg apparaten, niet te druk. Je kunt doen wat je wilt. Geen vieze plekken en de apparaten zijn makkelijk te gebruiken.
Niemand hier vam f4f of leden hier vallen je lastig. De losse gewichten nog niet geweest.
Ik zoek info over de opleiding, op internet valt redelijk wat te vinden maar denk dat dit toch wat gedetailleerder zou zijn dan. Ben je al lang uit dienst?quote:
Ik ben al 15 jaar weg bij LMB.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:04 schreef Courage014 het volgende:
[..]
Ik zoek info over de opleiding, op internet valt redelijk wat te vinden maar denk dat dit toch wat gedetailleerder zou zijn dan. Ben je al lang uit dienst?
Hoe bijvoorbeeld een willekeurige week eruit ziet. Nu snap ik ook wel dat dat per week erg kan verschillen maar zijn er ook weken dat je vrijwel amper inspanning verricht/hele week lessen hebt?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ben al 15 jaar weg bij LMB.
Maar wat voor info over de opleiding zoek je exact?
Tja, ik kan enkel over mijn tijd ouwehoeren, maar er is intussen zoveel veranderd dat ik daar geen zinnig antwoord op geven kan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:17 schreef Courage014 het volgende:
[..]
Hoe bijvoorbeeld een willekeurige week eruit ziet. Nu snap ik ook wel dat dat per week erg kan verschillen maar zijn er ook weken dat je vrijwel amper inspanning verricht/hele week lessen hebt?
Over de AMO kan ik niet meepratenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:30 schreef Thaboel het volgende:
Voor amper inspanning moet je de amo doen
Maar eens meedoen aan de KD dan. Wordt daar veel informatie verstrekt of is het puur fysiek?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tja, ik kan enkel over mijn tijd ouwehoeren, maar er is intussen zoveel veranderd dat ik daar geen zinnig antwoord op geven kan.
Echter, dat van amper inspanning kun je wel vergeten
KMD is zeer zeker aan te raden. DOEN!!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:35 schreef Courage014 het volgende:
[..]
Maar eens meedoen aan de KD dan. Wordt daar veel informatie verstrekt of is het puur fysiek?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:39 schreef ErwinRommel het volgende:
Een impressie van de kennisdagen staat hier
http://www.dutchdefencepress.com/?p=7477
Ziet er goed uit, dankuwel!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:39 schreef ErwinRommel het volgende:
Een impressie van de kennisdagen staat hier
http://www.dutchdefencepress.com/?p=7477
Graag gedaan.quote:
Haha, wat dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Graag gedaan.
En welkom hier in de DEF SC
1 team, 1 drama
Problemen mee?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:58 schreef Rave_NL het volgende:
Erwin is het stukje drama binnen het team.
Dacht dat je bij de Mariniers goed uit je doppen moest kijken.quote:
In dit soort gevallen is rave bloedje serieus.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:15 schreef Courage014 het volgende:
[..]
Volgensmij was het als grap bedoelt?
Je moet het denken dan ook aan een paard overlaten. Die heeft een veel grotere harses.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dacht dat je bij de Mariniers goed uit je doppen moest kijken.
Rave is nooit grappig.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:15 schreef Courage014 het volgende:
[..]
Volgensmij was het als grap bedoelt?
Dacht dat militairen altijd professioneel met elkaar om gingenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
In dit soort gevallen is rave bloedje serieus.
Ervaringsdeskundige?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:15 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Je moet het denken dan ook aan een paard overlaten. Die heeft een veel grotere harses.
Marinier?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Rave is nooit grappig.
Hij is een .....mwah....een .....hoe zeg ik dat beleefd?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:18 schreef Thaboel het volgende:
[..]M'n ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Eeuwige gekibbel tussen onderdelen en (speciaal voor rave) de mariniers.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:18 schreef Courage014 het volgende:
[..]
Dacht dat militairen altijd professioneel met elkaar om gingen
En zo zijn er meer van hier?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:19 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Eeuwige gekibbel tussen onderdelen en (speciaal voor rave) de mariniers.
Maar volgens mij is dit toch meer Rave vs ER.
Iemand moet die oude bok scherp houden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:19 schreef Thaboel het volgende:
Maar volgens mij is dit toch meer Rave vs ER.
Elke weg?quote:
Dat is waar.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:26 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Iemand moet die oude bok scherp houden.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:26 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Iemand moet die oude bok scherp houden.
Dat is idd dat vrijwilligers baantje waar ER het over hadquote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:02 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat is idd dat vrijwilligers baantje waar ER het over had
Een code voor een meet? thafuckquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zie dat dat inmiddels niet meet geldt
En je hebt er geen zak aan nu met dit weer.quote:
Dat ook nog eens, het verschil moet echt bizar zijn als het gesneeuwd heeft om mij volgend jaar weer op winterbanden te laten rijden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En je hebt er geen zak aan nu met dit weer.
weekendje naar Duitslandquote:
Vooralsnog ben ik niet onder de indruk en als het me op sneeuw ook tegenvalt was dit de eerste en laatste keer.quote:
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vooralsnog ben ik niet onder de indruk en als het me op sneeuw ook tegenvalt was dit de eerste en laatste keer.
Best te kijkenquote:
quote:
Hoe krijg je dat dan voor elkaarquote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:40 schreef Cobra4 het volgende:
Hmmm, van 1,5Mbps naar 60Mbps. Dank u Ziggo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |