Ik zoek info over de opleiding, op internet valt redelijk wat te vinden maar denk dat dit toch wat gedetailleerder zou zijn dan. Ben je al lang uit dienst?quote:
Ik ben al 15 jaar weg bij LMB.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:04 schreef Courage014 het volgende:
[..]
Ik zoek info over de opleiding, op internet valt redelijk wat te vinden maar denk dat dit toch wat gedetailleerder zou zijn dan. Ben je al lang uit dienst?
Hoe bijvoorbeeld een willekeurige week eruit ziet. Nu snap ik ook wel dat dat per week erg kan verschillen maar zijn er ook weken dat je vrijwel amper inspanning verricht/hele week lessen hebt?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ben al 15 jaar weg bij LMB.
Maar wat voor info over de opleiding zoek je exact?
Tja, ik kan enkel over mijn tijd ouwehoeren, maar er is intussen zoveel veranderd dat ik daar geen zinnig antwoord op geven kan.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:17 schreef Courage014 het volgende:
[..]
Hoe bijvoorbeeld een willekeurige week eruit ziet. Nu snap ik ook wel dat dat per week erg kan verschillen maar zijn er ook weken dat je vrijwel amper inspanning verricht/hele week lessen hebt?
Over de AMO kan ik niet meepratenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:30 schreef Thaboel het volgende:
Voor amper inspanning moet je de amo doen
Maar eens meedoen aan de KD dan. Wordt daar veel informatie verstrekt of is het puur fysiek?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tja, ik kan enkel over mijn tijd ouwehoeren, maar er is intussen zoveel veranderd dat ik daar geen zinnig antwoord op geven kan.
Echter, dat van amper inspanning kun je wel vergeten
KMD is zeer zeker aan te raden. DOEN!!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:35 schreef Courage014 het volgende:
[..]
Maar eens meedoen aan de KD dan. Wordt daar veel informatie verstrekt of is het puur fysiek?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:39 schreef ErwinRommel het volgende:
Een impressie van de kennisdagen staat hier
http://www.dutchdefencepress.com/?p=7477
Ziet er goed uit, dankuwel!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:39 schreef ErwinRommel het volgende:
Een impressie van de kennisdagen staat hier
http://www.dutchdefencepress.com/?p=7477
Graag gedaan.quote:
Haha, wat dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Graag gedaan.
En welkom hier in de DEF SC
1 team, 1 drama
Problemen mee?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:58 schreef Rave_NL het volgende:
Erwin is het stukje drama binnen het team.
Dacht dat je bij de Mariniers goed uit je doppen moest kijken.quote:
In dit soort gevallen is rave bloedje serieus.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:15 schreef Courage014 het volgende:
[..]
Volgensmij was het als grap bedoelt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |