Kan gebeuren zolang er maar koffie isquote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:32 schreef DMania het volgende:
Vanaf 7 uur op, en nu ontbijten , eindelijk
Die was erquote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:38 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Kan gebeuren zolang er maar koffie is
Ook, en is 10 min van me school af, dus i makkelijk voor doordeweeksquote:
Dat telt natuurlijk ook meequote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vast niet, maar wel de allergoeikoopste![]()
#dubbeltjeeersterangjeweetzelluf
Fit for free, is dat wat?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:41 schreef DMania het volgende:
45min fietsen naar de fitness, daaag
(Nog meer mensen bij Fit for Free Breda?)
Sportscholen met 'Fit, free, health, easy' in de naam zijn bij voorbaat al kutquote:
Daarom vraag ik het ook.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Sportscholen met 'Fit, free, health, easy' in de naam zijn bij voorbaat al kut
hardcore buizen tillen? Je bedoeld echt gewichtheffen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:25 schreef m.k het volgende:
Het meeste zal je daar wel kunnen doen, maar als je hardcore wil buizen tillen gaat het je daar iig niet lukken, geen idee of dat uberhoupt nog ergen kan in nederland.
Even zitten googlen, idd, een sportschool puur op buizen tillen zit er hier niet.quote:
Deze vestiging, Breda , Haagse Beemden bevalt mij zeer zeker.quote:
Ahh. Duidelijk. Dank je.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:34 schreef DMania het volgende:
[..]
Deze vestiging, Breda , Haagse Beemden bevalt mij zeer zeker.
Hier binnen is het schoon, goede airco en dus lekker fris. Genoeg apparaten, niet te druk. Je kunt doen wat je wilt. Geen vieze plekken en de apparaten zijn makkelijk te gebruiken.
Niemand hier vam f4f of leden hier vallen je lastig. De losse gewichten nog niet geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |