Ik weet niet of ik dit wel wou weten.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:17 schreef Mutant01 het volgende:
Mijn onderbroek is gescheurd. Precies op de plek waar mn ballen zitten. Nu schuren mijn ballen tegen de binnenkant van mijn spijkerbroek.
Het leek me meer een mededeling.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is over het algemeen wel wat een vraagteken impliceert.
Er was een tijd dat BNW mijn favoriete forum was.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:23 schreef Tem het volgende:
Ik ga me aanmelden als mod voor BNW. Al die aluhoedjes compleet gek maken. Topics sluiten omdat het ongeloofwaardig is enzo.
Gewoon het forum sluiten omdat je van mening bent dat al die idioten zijn ingehuurd door Bilderberg, Big Pharma, enzovoort om hun criticasters volkomen belachelijk en ongeloofwaardig te laten lijken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:23 schreef Tem het volgende:
Ik ga me aanmelden als mod voor BNW. Al die aluhoedjes compleet gek maken. Topics sluiten omdat het ongeloofwaardig is enzo.
Ik heb geen ambities om dictator te worden. Maar een kiesdrempel van 5% en alleen actief stemrecht als je een IQ boven 85 hebt lijken me wel wat.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:03 schreef arjan1112 het volgende:
Remlof word Dictator van Nederland, alle PVV stemmers worden uitgezet naar de bezette Palestijnse gebieden en alle Palestijnen komen in Nederland wonen.
Laat Vs het maar niet horen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:17 schreef Mutant01 het volgende:
Mijn onderbroek is gescheurd. Precies op de plek waar mn ballen zitten. Nu schuren mijn ballen tegen de binnenkant van mijn spijkerbroek.
Ja, zie de PVV-stemmers.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:32 schreef arjan1112 het volgende:
alsof mensen met een iq onder de 100 gaan stemmen
Wil ik dit wel weten.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:17 schreef Mutant01 het volgende:
U wenst voortaan niet meer naar de stembus te gaan?quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb geen ambities om dictator te worden. Maar een kiesdrempel van 5% en alleen actief stemrecht als je een IQ boven 85 hebt lijken me wel wat.
Ik vind het leuker om NWS te trollen, vandaar stem ik op Guy.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:38 schreef betyar het volgende:
Ik ga PVV stemmen om Rompuy te trollen.
Mijn plasbuis zit ingedekt. Daar zit vlees omheen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:38 schreef arjan1112 het volgende:
is het een probleem dat je ballen gaan schuren en je plasbuis niet ?
Ik denk dan meteen verder. Hoeveel goeie onderbroeken heeft ie nog over. Is het schraal. Hangt het vel er los bij. Dat soort dingen.quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dan meteen verder. Hoeveel goeie onderbroeken heeft ie nog over. Is het schraal. Hangt het vel er los bij. Dat soort dingen.
Ik zou hem enkel gebruiken als fietsenrek.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:39 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik vind het leuker om NWS te trollen, vandaar stem ik op Guy.
Disana, wat doe jequote:Op donderdag 2 januari 2014 13:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dan meteen verder. Hoeveel goeie onderbroeken heeft ie nog over. Is het schraal. Hangt het vel er los bij. Dat soort dingen.
Onzin. PVV is de grootste partij onder laagopgeleide en alleenstaande mannen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:36 schreef arjan1112 het volgende:
Dat is weleens onderzocht.
Het bleek dat bij de pvv en sp laagopgeleide vrouwen een bovengemiddeld deel van hun electoraat vormen, bij d66 en de vvd zijn dat hogeropgeleide mannen
Ik meen dat rond de 80 procent van het PVV-electoraat laagopgeleid is.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:04 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Onzin. PVV is de grootste partij onder laagopgeleide en alleenstaande mannen.
Arjan is een enigma.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:06 schreef Mutant01 het volgende:
Arjan is dan ook gewoon een jonkie. Hij moet nog veel leren.
Ik dacht dat ie al een jaar of veertig was?quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:06 schreef Mutant01 het volgende:
Hij is in de 40.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:06 schreef Mutant01 het volgende:
Volgens mij loopt hij al tegen de veertig.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:06 schreef Mutant01 het volgende:
Opa spreekt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:09 schreef Mutant01 het volgende:
40 is jong. Staat nog net op zijn eigen benen.
Wanneer is die van jouw gemeente?quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:16 schreef KoosVogels het volgende:
Zo, effe een lans gebroken voor gemeentelijke nieuwjaarsrecepties. Fuck De Mos.
Vanavond.quote:
En netwerken en politici uitspraken ontlokken die ze later berouwenquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vanavond.
De komende anderhalve week heb ik er in totaal zes. Gezelligheid!
Zo dom zijn ze meestal niet. Maar het is gewoon gezellig. Beetje brallen en met de champagne zwaaien.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:25 schreef remlof het volgende:
[..]
En netwerken en politici uitspraken ontlokken die ze later berouwen
Wijn.quote:
Bier is voor studenten en tokkies.quote:
1950 belde.quote:
En voor mijquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bier is voor studenten en tokkies.
quote:
Ik heb op oudejaarsavond nog een fles champagne van maar liefst ¤20 soldaat gemaakt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:38 schreef KoosVogels het volgende:
Wijn is natuurlijk veel te prijzig voor remlof, die allerhande Tokkie.
Dus je drinkt wel champagne, maar vindt wijn voor wijven?quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb op oudejaarsavond nog een fles champagne van maar liefst ¤20 soldaat gemaakt.
Ik drink champagne dan ook alleen met oud en nieuw.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus je drinkt wel champagne, maar vindt wijn voor wijven?
Amateur.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik drink champagne dan ook alleen met oud en nieuw.
En af en toe bij een diner een glas wijn.
Maar ik ga niet aan een bar wijn bestellen.
Heerlijk. Wit of rood?quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus je drinkt wel champagne, maar vindt wijn voor wijven?
Op dertig meter van mijn huis bevindt zich een wijnbar. Kun je heerlijk wijntjes zuipen. Geen huiswijn van een en of andere achterlijke kroeg, maar gewoon kwaliteitsspul: Klein Parijs
Meestal wit, maar begin rood de laatste ook meer te waarderen.quote:
Die Jelle Klaasen is ook geschikt materiaal voor de POL SC.quote:n 2012 erkende Klaasen dat hij via het internet naaktfoto's van zichzelf aan een vijftienjarig meisje met een verstandelijke beperking had gestuurd. Hij ontliep strafvervolging door het treffen van een schikking met het Openbaar Ministerie, waarin werd overeengekomen dat hij zestien uur onbetaalde arbeid zou verrichten ("taakstraf") en het slachtoffer een schadevergoeding zou betalen.
Over wie gaat dit? Een darter?quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:53 schreef Friek_ het volgende:
In 2012 erkende Klaasen dat hij via het internet naaktfoto's van zichzelf aan een vijftienjarig meisje met een verstandelijke beperking had gestuurd.
Vanavond zal ik eens op bezoek gaan en per abuis dat stekkertje eruit trekken.quote:De voormalige Israëlische premier en legerleider Ariel Sharon ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis. Zijn leven is in gevaar, liet een woordvoerder van het Tel Hashomer-ziekenhuis in Tel Aviv zojuist weten. 'Meerdere vitale organen zijn aangetast.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |