Wijn.quote:
Bier is voor studenten en tokkies.quote:
1950 belde.quote:
En voor mijquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bier is voor studenten en tokkies.
quote:
Ik heb op oudejaarsavond nog een fles champagne van maar liefst ¤20 soldaat gemaakt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:38 schreef KoosVogels het volgende:
Wijn is natuurlijk veel te prijzig voor remlof, die allerhande Tokkie.
Dus je drinkt wel champagne, maar vindt wijn voor wijven?quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb op oudejaarsavond nog een fles champagne van maar liefst ¤20 soldaat gemaakt.
Ik drink champagne dan ook alleen met oud en nieuw.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus je drinkt wel champagne, maar vindt wijn voor wijven?
Amateur.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik drink champagne dan ook alleen met oud en nieuw.
En af en toe bij een diner een glas wijn.
Maar ik ga niet aan een bar wijn bestellen.
Heerlijk. Wit of rood?quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus je drinkt wel champagne, maar vindt wijn voor wijven?
Op dertig meter van mijn huis bevindt zich een wijnbar. Kun je heerlijk wijntjes zuipen. Geen huiswijn van een en of andere achterlijke kroeg, maar gewoon kwaliteitsspul: Klein Parijs
Meestal wit, maar begin rood de laatste ook meer te waarderen.quote:
Die Jelle Klaasen is ook geschikt materiaal voor de POL SC.quote:n 2012 erkende Klaasen dat hij via het internet naaktfoto's van zichzelf aan een vijftienjarig meisje met een verstandelijke beperking had gestuurd. Hij ontliep strafvervolging door het treffen van een schikking met het Openbaar Ministerie, waarin werd overeengekomen dat hij zestien uur onbetaalde arbeid zou verrichten ("taakstraf") en het slachtoffer een schadevergoeding zou betalen.
Over wie gaat dit? Een darter?quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:53 schreef Friek_ het volgende:
In 2012 erkende Klaasen dat hij via het internet naaktfoto's van zichzelf aan een vijftienjarig meisje met een verstandelijke beperking had gestuurd.
Vanavond zal ik eens op bezoek gaan en per abuis dat stekkertje eruit trekken.quote:De voormalige Israëlische premier en legerleider Ariel Sharon ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis. Zijn leven is in gevaar, liet een woordvoerder van het Tel Hashomer-ziekenhuis in Tel Aviv zojuist weten. 'Meerdere vitale organen zijn aangetast.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |