Onzin. PVV is de grootste partij onder laagopgeleide en alleenstaande mannen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:36 schreef arjan1112 het volgende:
Dat is weleens onderzocht.
Het bleek dat bij de pvv en sp laagopgeleide vrouwen een bovengemiddeld deel van hun electoraat vormen, bij d66 en de vvd zijn dat hogeropgeleide mannen
Ik meen dat rond de 80 procent van het PVV-electoraat laagopgeleid is.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:04 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Onzin. PVV is de grootste partij onder laagopgeleide en alleenstaande mannen.
Arjan is een enigma.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:06 schreef Mutant01 het volgende:
Arjan is dan ook gewoon een jonkie. Hij moet nog veel leren.
Ik dacht dat ie al een jaar of veertig was?quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:06 schreef Mutant01 het volgende:
Hij is in de 40.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:06 schreef Mutant01 het volgende:
Volgens mij loopt hij al tegen de veertig.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:06 schreef Mutant01 het volgende:
Opa spreekt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:09 schreef Mutant01 het volgende:
40 is jong. Staat nog net op zijn eigen benen.
Wanneer is die van jouw gemeente?quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:16 schreef KoosVogels het volgende:
Zo, effe een lans gebroken voor gemeentelijke nieuwjaarsrecepties. Fuck De Mos.
Vanavond.quote:
En netwerken en politici uitspraken ontlokken die ze later berouwenquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vanavond.
De komende anderhalve week heb ik er in totaal zes. Gezelligheid!
Zo dom zijn ze meestal niet. Maar het is gewoon gezellig. Beetje brallen en met de champagne zwaaien.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:25 schreef remlof het volgende:
[..]
En netwerken en politici uitspraken ontlokken die ze later berouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |