quote:
Bedankt jongens, dit bandje neem ik meequote:Op maandag 30 december 2013 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is absoluut een feit inderdaad ja wat dat betreft. Paxgod.
Ik vind alleen de OP een beetje schijtlollig. Dan doel ik op woorden als "sinaasappels" en "perziksap". Zal wel een Studio Voetbal hooligan gedaan hebben.quote:
-J-D- denkt dat hij mister bigstar is en wil zich niet langer mengen met het plebs.quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:58 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik zag die keurige leraar uit Nijmegen onlangs op VBL posten, maar hij komt nooit meer langs in het VI-topic. Zou hij SV-hooligan zijn geworden?
Ik vind het aardig lang hoor.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:08 schreef Lavenderr het volgende:
Nog maar 18 dagen. Dat is te overzien.
Dat denk ik ook niet nee.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het aardig lang hoor.
Misschien schuift Johan nog een keer aan bij zijn vrienden Andries en Tijs van de EO, maar ik vrees dat hij er zijn vakantie in de United States of America niet voor wil afbreken.
bizar hequote:Op donderdag 2 januari 2014 17:17 schreef HeatWave het volgende:
Gisteren opgezet als brakheidsachtergrond, veel al gezien maar toch wel vermakelijk.
Ik zou Van Halst wel weer aan tafel willen zien, gaat niet gebeuren denk ikquote:
Cock Jolquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:57 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Een kennisvraag
Welke namen horen bij de omschrijvingen:
1) Gemeenteraadslid uit Scheveningen
2) Directeur scholengemeenschap in Drachten
3) Louche kroegbaas nachtclubeigenaar in Duitsland
4) Keurige leraar uit Nijmegen
5) IJsjesverkoper bij Campina
quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Cock Jol
Robert Veenstra
Erwin Kasakowski
Veerboot J-D
Maarten Fontein
Tiny Sanders, ouwe pik.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:44 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Maarten Fontein is niet goed.
Die zat ook in het ijs, alleen ik zie nu dat dit bij Unilever wasquote:Op donderdag 2 januari 2014 22:44 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Maarten Fontein is niet goed.
Piet de Visser zat ook ooit in het ijs, samen met zijn hond.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die zat ook in het ijs, alleen ik zie nu dat dit bij Unilever was
Als jullie allemaal even lachen mensen, het begint nogal zielig te worden.quote:Op donderdag 2 januari 2014 23:20 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Piet de Visser zat ook ooit in het ijs, samen met zijn hond.
Dan is er wel weer iets anders leuks.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 06:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit ja geweldig zeg.
Het idee dat dit over een paar jaar stopt...
Ach lul toch niet zo stom man.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 07:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is er wel weer iets anders leuks.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 07:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach lul toch niet zo stom man.
Als johan stopt met tv 14 dagen van nationale rouw.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 07:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ruud ter Weijdenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 07:27 schreef Elan het volgende:
Derksen en Hugo Camps met zijn wodkaatjes waren ook geweldig.
Wie was die presentator ook alweer, Leo Oldenburger?
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 07:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
twitter:BureauSport twitterde op vrijdag 03-01-2014 om 14:40:44In de verhoorkamer bij Bureau Sport vanavond: Wilfred Genee @WilfredGene @wgenee 19.30 @omroepvara #ned3 http://t.co/tV0Gk0px6i reageer retweet
Echt niet van de buis te krijgenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:46 schreef Mansjester het volgende:
twitter:BureauSport twitterde op vrijdag 03-01-2014 om 14:40:44In de verhoorkamer bij Bureau Sport vanavond: Wilfred Genee @WilfredGene @wgenee 19.30 @omroepvara #ned3 http://t.co/tV0Gk0px6i reageer retweet
Ik vind het wel meevallen?quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:50 schreef Syntix het volgende:
Heeft iemand hier het VI logo in hoge resolutie?
Sigaarsnor.blogspot.com.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
hey pipo's, hoe kan ik dat terugkijken dan, die compilasie?
ik heb op die site van RTL lope zoeken maar het is godverdomme niet te gelove hoe slecht die site is
maar goed het zal wel weer aan mij liggen zeker
Hey Wim, witte kerst gehad?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ik heb op die site van RTL lope zoeken maar het is godverdomme niet te gelove hoe slecht die site is
Prachtig. enig idee waar je al die afleveringen weer terug kan kijken/downloaden?quote:
Nou, ja, viel een beetje tegen. Viel een beetje tegen. Ik neem aan dat je op mijn drugsverslaving doelt? Of niet? Ja. Nee, ja mijn dealer is laatst opgepakt of zoiets dus nu moest ik weer achter het centraal station ergens zo'n man vandaan halen weet je wel. Ik vind het zo langzamerhand wel vermoeiend worden hoor, eerlijk gezegd. Dat eeuwige geouwehoer van drugs is slecht voor je ofzo. Dan wordt zo'n man weer gearresteerd en kan ik een nieuwe dealer gaan zoeken. Doodmoe word je daarvan. Als zoiets je twee, drie keer overkomt dan ben je er wel klaar mee. Op een gegeven moment. Maar goed maakt niet uit verder. Ik kom er wel weer overheen ofzo. Uiteindelijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey Wim, witte kerst gehad?
GemistDownloader downloaden helpt een een hoop aan je irritatiequote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Heb je nog een mening over het vertrek van Tiny Sanders, Wim?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 00:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nou, ja, viel een beetje tegen. Viel een beetje tegen. Ik neem aan dat je op mijn drugsverslaving doelt? Of niet? Ja. Nee, ja mijn dealer is laatst opgepakt of zoiets dus nu moest ik weer achter het centraal station ergens zo'n man vandaan halen weet je wel. Ik vind het zo langzamerhand wel vermoeiend worden hoor, eerlijk gezegd. Dat eeuwige geouwehoer van drugs is slecht voor je ofzo. Dan wordt zo'n man weer gearresteerd en kan ik een nieuwe dealer gaan zoeken. Doodmoe word je daarvan. Als zoiets je twee, drie keer overkomt dan ben je er wel klaar mee. Op een gegeven moment. Maar goed maakt niet uit verder. Ik kom er wel weer overheen ofzo. Uiteindelijk.
Die kunnen ballen joh, das echt klassequote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:11 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Zou Bossie al klaar zitten voor Kallithea - Fokikos?
[ afbeelding ]
Adelaide United - Sydney was ook een mooie pot, man man man, sta je thuis 2-1 voor met 11 tegen 10 en geef je het toch nog uit handen bij een vrije trap. Das toch niet te geloven joh!quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:11 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Zou Bossie al klaar zitten voor Kallithea - Fokikos?
[ afbeelding ]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)d8a-fa4dcc7b2a97.mp4quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Vooral die Papadopoulos of hoe heet die gozer, die speelde een wereldpartij.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die kunnen ballen joh, das echt klasse
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:46 schreef Mansjester het volgende:
Nee Jan, dat is een houten klaas, ouwe reus. Echt waar Jan, die kan er echt HE-LE-MAAL niks van!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:45 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Vooral die Papadopoulos of hoe heet die gozer, die speelde een wereldpartij.
Zegt de persoon met dat dikke feyenoordmannetje als UIquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:06 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Allemaal even lachen mensen, het begint nogal zielig te worden!
Genee neemt hun spelletje ook totaal niet serieusquote:
Dat fragment met die dartser is wel legendarisch.quote:
Wayne Mardlequote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat fragment met die dartser is wel legendarisch.
Mensen met zo'n UI kan ik niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zegt de persoon met dat dikke feyenoordmannetje als UI
Wie, wat? Is Tiny Sander weg bij PSV? Nou ja, op zich verbaast me dat niet zo, want ik kan me niet herinneren dat die man überhaupt minuten gemaakt heeft in het eerste elftal dit seizoen. Johan? Waar of niet? Ja. Maar goed het is natuurlijk wel jammer voor zo'n jongen. Op een of andere manier.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb je nog een mening over het vertrek van Tiny Sanders, Wim?
Dat krijg je als je Wim op de bank zet en maar tien minuutjes laat spelen en Martijn Meerdink in de basis. Dan mag de plek van Sjaak Swart als trainer ook wel eens ter discussie gesteld worden dacht ik zo. Ik heb de hoogtepunten van Wim op een rijtje gezet en er een nog een fragmentje aan toegevoegd waarin duidelijk wordt dat Pieter Huistra net zo goed is in het afmaken van open kansen als in het trainersvak.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:41 schreef Evertjan het volgende:
Wim Kieft heeft vandaag verloren van de HFC met de oud internationals
Ook bondscoach Marco van Basten was gecharmeerd van de comeback van Meerdink en selecteerde hem voor de tweede keer voor het Nederlands Elftal. Dit keer maakte hij dan ook zijn debuut, in de met 1-0 gewonnen oefeninterland tegen Ecuador.quote:Op zondag 5 januari 2014 12:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is Martijn Meerdink wel international?
Nee, toen kende hij haar al. Vanaf haar 14e ofzo.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nog even terugkomend op die compilatie, als dat mag. Dat verhaal van hoe heet die man, Hans Kraaij Junior, dat was een raar verhaal of ligt dat aan mij? Hij ontmoette Sophie voor het eerst in een restaurant en toen kreeg ze gelijk een hersenbloeding? Of heb ik niet goed op zitten letten.
Toen was Hans 35. Een hele gezonde relatie dus.quote:Op zondag 5 januari 2014 12:13 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Nee, toen kende hij haar al. Vanaf haar 14e ofzo.
Johan is nog in The Netherlands hoor.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het aardig lang hoor.
Misschien schuift Johan nog een keer aan bij zijn vrienden Andries en Tijs van de EO, maar ik vrees dat hij er zijn vakantie in de United States of America niet voor wil afbreken.
Gewoon live ingestraald via de satelliet uit Austin Texas.quote:Op zondag 5 januari 2014 12:50 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Johan is nog in The Netherlands hoor.
Gisteren hoorde ik hem nog op de radio met z,n kwaliteitsmuziek, en het was rechtstreeks want hij had het over het overlijden van die Everlie Brudder.
Kosten noch moeite worden gespaardquote:Op zondag 5 januari 2014 12:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon live ingestraald via de satelliet uit Austin Texas.
hij kan niet naar de United Stater of America omdat hij geen oppas kon vinden voor Cubyquote:Op zondag 5 januari 2014 12:50 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Johan is nog in The Netherlands hoor.
Gisteren hoorde ik hem nog op de radio met z,n kwaliteitsmuziek, en het was rechtstreeks want hij had het over het overlijden van die Everlie Brudder.
Begrijpelijk, welke dorpsidioot wil er nu oppassen op zo,n lachwekkende hond die niet zindelijk is.quote:Op zondag 5 januari 2014 12:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij kan niet naar de United Stater of America omdat hij geen oppas kon vinden voor Cuby
Dorpsidioot spotted.quote:
Youtube sigaarsnor en oliver ofzoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
Prachtig. enig idee waar je al die afleveringen weer terug kan kijken/downloaden?
Zeker nu ze gestopt zijn met dat onderdeel...quote:Op maandag 6 januari 2014 22:47 schreef Evertjan het volgende:
Zou wel leuk zijn als Rene Froger eens een keer langs komt als kantineheld
You've got a friend, This is the moment, heerlijke nummers. Daarmee krijgt hij Ahoy zo twintig keer vol. Op één avond dan he.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:47 schreef Evertjan het volgende:
Satanisch genoegen. Die kende ik eigenlijk nog niet.quote:
Heb je stiekem een stukje/latje meegejatquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:03 schreef aadspagaat het volgende:
whaa zojuist het commentaar hok en lockers etc van emile, kieft, pascal kamperman enz verhuist bij sport 1ze krijgen nu een nieuw commentators hok
In plaats van kantineheld elke keer een optreden van Dries lijkt mij wel een goed ideequote:Op maandag 6 januari 2014 22:47 schreef Evertjan het volgende:
oke, nouja ze naam stond nog op die locker. ook die van jansma alleen daar zat nu een sticker van emile overheenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Pascal Kamperman is al lang verhuisd naar Foxie.
lagen er nog cassettebandjes met geluidseffecten van Sierd.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:03 schreef aadspagaat het volgende:
whaa zojuist het commentaar hok en lockers etc van emile, kieft, pascal kamperman enz verhuist bij sport 1ze krijgen nu een nieuw commentators hok
WWWWOOOOOOOEEEEEEIIIIIIIIquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
lagen er nog cassettebandjes met geluidseffecten van Sierd.
Hij doet altijd alsof hij mensen herkent op de perstribune.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:46 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
WWWWOOOOOOOEEEEEEIIIIIIII
Hoort u dat? Het Estadio Riazor hier in La Coruna ligt vlak aan zee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.nu.nl/achterkl(...)rugsgebruik-toe.html
Olé.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:23 schreef Stofje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.nu.nl/achterkl(...)rugsgebruik-toe.html
Olé.![]()
TOPSHOW!quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:04 schreef satecl het volgende:
Ik zat vanaf 15 december in Brazilie. Binnenkort alles terug kijkenHeb ik veel gemist? Hoe was de oudejaars special?
Hoogtepuntjes was ik snel klaar mee, maar kijkjes achter de schermen waren topshow waardig.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:04 schreef satecl het volgende:
Ik zat vanaf 15 december in Brazilie. Binnenkort alles terug kijkenHeb ik veel gemist? Hoe was de oudejaars special?
Tering, dat duurde lang. Was ook niet te merken of zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.nu.nl/achterkl(...)rugsgebruik-toe.html
Olé.
Niks mis mee.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
TOPSHOW!
Hoe zijn de plaatselijke hoeren?
Sinds hij niet meer aan de coke zit is hij altijd moe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.nu.nl/achterkl(...)rugsgebruik-toe.html
Olé.Ik ben inmiddels overleden.
* johannes_vermeer snuift ongelovigquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tering, dat duurde lang. Was ook niet te merken of zo
Na kunstmatige highs krijg je een depressie.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:05 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Sinds hij niet meer aan de coke zit is hij altijd moe.
True.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
* johannes_vermeer snuift ongelovig
[..]
Na kunstmatige highs krijg je een depressie.
Ze kunnen het maar beter meteen eruit gooien dan hebben ze het maar gehad.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:22 schreef Ties02 het volgende:
Kan niet wachten op de eerste beste misplaatste snuifgrap van Gijp
He Wimpie, he jij wist het nog best goed verborgen te houden he, ik bedoel op het veld.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:22 schreef Ties02 het volgende:
Kan niet wachten op de eerste beste misplaatste snuifgrap van Gijp
Vermakelijke hork post.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:50 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
He Wimpie, he jij wist het nog best goed verborgen te houden he, ik bedoel op het veld.
Of ben je pas na je carriere begonnen met witte lijnen trekken. He Wimpie terreinknechtje!!! AHAHAHAHAHa laat gaan joh, ken jou het schelen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow, dat is wel een heel pijnlijke stiltequote:
In datzelfde interview begint hij zelf ook een paar keer zomaar over Sofie te vertellen,quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:17 schreef Evertjan het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/h(...)&utm_campaign=nieuws
Vragen of Tong daar meer over weet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Wat gebeurt hier, en wanneer was dit?
U MOET GEEN ONWAARHEDENN GAANN VERTELLENN!!!! IK STA NIET IN DE ONDERSTENN REGIONENNquote:
Ik kan de rapporten wel doorsturen. Via de mail!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
U MOET GEEN ONWAARHEDENN GAANN VERTELLENN!!!! IK STA NIET IN DE ONDERSTENN REGIONENN
Niet echt, maar ik zag wel een aankondiging voor Studio Voetbal, dus wie weet krijg ik zo een nachtmerrie.quote:Op zondag 12 januari 2014 01:16 schreef Evertjan het volgende:
Mensen ik droom de laatste dagen over VI in mijn slaap hebben jullie daar ook last van?
quote:Op zondag 12 januari 2014 01:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik zag wel een aankondiging voor Studio Voetbal, dus wie weet krijg ik zo een nachtmerrie.
Dat zou echt verschrikkelijk zijn.quote:Op zondag 12 januari 2014 02:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]![]()
Zolang het maar niet over Rayman is
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
U MOET GEEN ONWAARHEDENN GAANN VERTELLENN!!!! IK STA NIET IN DE ONDERSTENN REGIONENN
Wie had er nou uiteindelijk gelijk?quote:Op zondag 12 januari 2014 01:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan de rapporten wel doorsturen. Via de mail!
Oh, handig. Hoefde ik mijn vraag niet eens te stellenquote:Voordat je reageert
Volgende reguliere uitzending: maandag 20 januari 2014
Zegt hij nou "zulu zulu"quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:31 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hoe Kesler Gözübüyük uitspreekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Zolang het in je slaap is, val het nog mee hoorquote:Op zondag 12 januari 2014 01:16 schreef Evertjan het volgende:
Mensen ik droom de laatste dagen over VI in mijn slaap hebben jullie daar ook last van?
Marcel Maijertwitter:MarcelMaijer twitterde op zondag 12-01-2014 om 11:30:14Lhapppijjjjnnnhhhjjjjo http://t.co/v5W1kWLGUk http://t.co/63NpovZQlW reageer retweet
Die durfde niet te duiken omdat hij bang was dat zijn haar door de war raakte.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:21 schreef Falco het volgende:
[ afbeelding ]
Check nou eens wat voor prachtig champignon-kapsel De Föhn vroeger als kleine blaag had.
quote:Op zondag 12 januari 2014 10:23 schreef satecl het volgende:
PFff die kantinehelden van de afgelopen paar uitzendingen. Wat een tokkies
'He Rene, kijk een dom.... Ho maar!'TIBBESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Doodle jump?quote:Op zondag 12 januari 2014 11:36 schreef Gramulanion het volgende:
Marcel Maijertwitter:MarcelMaijer twitterde op zondag 12-01-2014 om 11:30:14Lhapppijjjjnnnhhhjjjjo http://t.co/v5W1kWLGUk http://t.co/63NpovZQlW reageer retweet
Ik verstond eerder Zuluzujuquote:
Toen had hij al een hele irritante uitstraling.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:21 schreef Falco het volgende:
[ afbeelding ]
Check nou eens wat voor prachtig champignon-kapsel De Föhn vroeger als kleine blaag had.
Echt een Fries koppie. Blond haar, blauwe ogen...quote:Op zondag 12 januari 2014 15:21 schreef Falco het volgende:
[ afbeelding ]
twitter:yvdbusken twitterde op maandag 13-01-2014 om 13:55:21Het wonder is geschied. Twitter is mijn leven binnengevlogen... reageer retweet
quote:Op zondag 12 januari 2014 15:21 schreef Falco het volgende:
[ afbeelding ]
Lekkere quote ook over Kraay, daar zal Hansie Hansie blij mee zijnquote:Wilfred Genee heeft geleerd om zich niets aan te trekken van kritiek van anderen. "De mening van de rest van de wereld laat me koud."
"Als mijn vrouw, mijn kinderen of mijn ouders iets niet leuk vinden trek ik me er iets van aan", aldus de presentator.
Genee vertelt aan de VaraGids dat hij lang niet altijd zo goed heeft kunnen omgaan met kritiek. "Het is een paar keer mis gegaan omdat Johan (Derksen, red.) heel persoonlijk werd."
"Hij beweerde dingen, terwijl hij wist dat het niet klopte. Dan ontvlam ik. Maar ruzies met Hans Kraay jr. raken me niet. Wat hij zegt neem ik sowieso niet serieus."
Vakmanschap
De presentator zit sinds 2008 wekelijks met Johan Derksen aan tafel voor Voetbal International, maar de twee zijn allesbehalve vrienden.
"Er is een wederzijds respect op basis van vakmanschap. Daarom verbaasde het me ook zo dat het tussen ons vorig seizoen zo uit de hand liep."
Genee zegt het inmiddels gewend te zijn dat er spanning tussen hem en Derksen is. "Ik ben er niet op uit om aardig gevonden te worden. Ze moeten me goed vinden. Ik zou niet weten wie je anders op mijn plaats zou kunnen zetten. De meeste mensen willen niet eens met Johan werken."
bron
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:12 schreef S0nic het volgende:
Hopelijk was dat sarcastisch bedoeld, zo niet vind ik het best wel triestig
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:08 schreef Perico het volgende:
Nou Wilfred, neem dit wel maar serieus: Lily vindt je slecht en is allang op je uitgekeken. Ze is gesignaleerd bij een Van der Valk, met Hansie. Die neemt haar wel serieus.
Hansie zegt zelf in interviews dat Genee een nare man is en dat hij zijn huis niet inkomt. Ik vind dit wel een gepaste reactie.quote:
In VI interview zei hij heel wat anders. Dat negatieve is voornamelijk spielerei over en weerquote:Op maandag 13 januari 2014 16:43 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hansie zegt zelf in interviews dat Genee een nare man is en dat hij zijn huis niet inkomt. Ik vind dit wel een gepaste reactie.
Ik kom met eigen vervoer.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Verplichte buscombi naar dit topic
TV / Knevel & Van den Brink #177 arjan1112 is niet 1112 jaar oud
twitter:KoenGreven twitterde op maandag 13-01-2014 om 20:26:30Van Gaal stemde voor Gouden Bal op Ribery, Muller en Robben. Tja. reageer retweet
Als Van Gaal dat vindt, dan is dat zo.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:KoenGreven twitterde op maandag 13-01-2014 om 20:26:30Van Gaal stemde voor Gouden Bal op Ribery, Muller en Robben. Tja. reageer retweet
Post het anders in nog meer topics johquote:Op maandag 13 januari 2014 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:37 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Als Van Gaal dat vindt, dan is dat zo.
Inderdaad ja, als wij al aan Louis gaan twijfelen, twijfel ik aan de twijfel.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:37 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Als Van Gaal dat vindt, dan is dat zo.
Hoe kan het dat Louis die ereprijs niet heeft gekregen?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:45 schreef Pascalus het volgende:
Dat Pelé de ereprijs wint en Ronaldo de gouden bal komt volledig door het beleid van Louis.
Daar is hij, naar eigen zeggen, veel te bescheiden voor.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:49 schreef bascross het volgende:
[..]
Hoe kan het dat Louis die ereprijs niet heeft gekregen?
Dat hij ook nog even zijn al dan niet geschoren been liet zien aan het publiek..quote:Op maandag 13 januari 2014 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Die speech op dat Duitse balkon was nog gênanter.
De tegenstand was erg mager.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn complimenten jongens, uitstekende uitwedstrijd, glorieuze 0-3 overwinning.
Wel nog een leuke massaverkrachting na afloopquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De tegenstand was erg mager.
Ach, het is maar een potje neuken toch?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel nog een leuke massaverkrachting na afloop
Barend, de Breij?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ach, het is maar een potje neuken toch?
Hij was weer scherp.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:02 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Bingokaart bij de hand houden.
Zeer sterk.quote:
Al een paar weken niet op TV, dus het begon wat te jeuken voor Johan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:57 schreef Mortaxx het volgende:
Wat heb ik een optreden van de snor gemist
Had hem al gevonden. Ondanks die aap blaag die een link heeft veranderd in het Kneef en van de Brink topicquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Al een paar weken niet op TV, dus het begon wat te jeuken voor Johan.
http://www.eo.nl/tv/kneve(...)ail/johan-derksen-9/
Maar toen kreeg je een heel leuk filmpje te zienquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Had hem al gevonden. Ondanks die aap blaag die een link heeft veranderd in het Kneef en van de Brink topic
Ik had dat filmpje net gekeken. Toen wilde ik doorklikken naar de KvdB site en kreeg ik hem nog maals. Ik dacht dat ik fout had geklikt dus probeerde het weer, en nog eens. Toen had ik het door.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar toen kreeg je een heel leuk filmpje te zien
Er zitten rakkers in dat topic inderdaad.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik had dat filmpje net gekeken. Toen wilde ik doorklikken naar de KvdB site en kreeg ik hem nog maals. Ik dacht dat ik fout had geklikt dus probeerde het weer, en nog eens. Toen had ik het door.
http://www.telegraaf.nl/p(...)niet_bij_NOS___.htmlquote:Tom Egbers bang voor 'concurrent' Wilfred Genee'
De grootste nachtmerrie van Tom Egbers is dat Wilfred Genee de overstap maakt van RTL naar NOS.
"Jan de Jong, algemeen directeur van de NOS, is een vriend", zegt Wilfred in de VARAgids. "Als ik met hem ga lunchen raakt Tom Egbers altijd helemaal in de vlekken. Die is als de dood dat ik naar de NOS kom."
De VI-presentator doet ook een boekje open over Jack van Gelder: "Ik kwam Jack laatst tegen, ik heb niets tegen die man. Hij wel tegen mij. Hij durft in het openbaar niets over Johan en René te zeggen, die vindt hij helemaal oké, maar Genee noemt hij in een interview een onbetrouwbaar onderkruipsel."
En het chagrijn neemt toe, dus één dezer dagen moet het misgaan tussen ons.quote:
Gisteren was een topshow voor de Johan Derksen bingo, hopelijk kunnen we vanavond wat van de Wilfred Genee bingo afstrepen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Wilfred Genee
Presentator Wilfred Genee wil dat dit jaar minstens vijftig voetbalkantines ook een gezonde hap aanbieden.
De wandelende gelpot bij Knevel en Van den Brink.
Hij is net zo erg als Johan met al zijn reclame shitquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:55 schreef satecl het volgende:
Wilfried is gewoon een pedante lul met zijn boekje.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:43 schreef Karina het volgende:
Meh dat gezeur over dat boekje weet ik nou wel.
Gaat alleen maar erger worden dit jaar. De man is op een missie. Maak ik op uit dat itempje in bureau sport laatst.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:55 schreef satecl het volgende:
Wilfried is gewoon een pedante lul met zijn boekje.
Ah ik had wel even teruggelezen of het er al stond, maar niet ver genoeg dusquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:49 schreef Mansjester het volgende:
# 243
Maar omdat ik in een goede bui ben, zie ik het deze keer door de vingers
Da ken ik zo toch niet lezen joh. Pipo. Als mijn laptop uit mijn handen pleurt dan is het jouw schuld he maat.quote:
Ach dat zullen ze wel wat aangedikt hebbenquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is druk bezig om af te vallen merk ik
quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ach dat zullen ze wel wat aangedikt hebben
HAHAHAHA
quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ach dat zullen ze wel wat aangedikt hebben
HAHAHAHA
twitter:
twitter:Koeman1963 twitterde op woensdag 15-01-2014 om 17:10:42Speciaal voor de bouwers van de ijsbaan vanmiddag een lekkere kool gemaakt #HAK http://t.co/S164WArkdg reageer retweet
Oh ik ga morgen even kijken, vandaag helemaal vergeten!quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:44 schreef Pascalus het volgende:
twitter:Koeman1963 twitterde op woensdag 15-01-2014 om 17:10:42Speciaal voor de bouwers van de ijsbaan vanmiddag een lekkere kool gemaakt #HAK http://t.co/S164WArkdg reageer retweet
Ik dacht er ook al aanquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:40 schreef Karina het volgende:
Wekelijks aantal uren voetbal voor de tv: 45
Gemiste kans dat.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:40 schreef Karina het volgende:
Wekelijks aantal uren voetbal voor de tv: 45
Gemiste kans dat.
Nu weer. Hij vindt het afschuwelijk slecht en dan komt er ook nog een verlengingquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:51 schreef Abed het volgende:
Bossie live op Sporza
edit: alweer voorbij
Die wedstrijd van Cercle Brugge tegen Waregem was ook om te huilen. Die incompetente droeftoeters van Waregem hebben mij geld gekostquote:Op woensdag 15 januari 2014 22:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nu weer. Hij vindt het afschuwelijk slecht en dan komt er ook nog een verlenging
Ah top,fijn dat je het even meldt. Genietenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:02 schreef Intellectueel het volgende:
Vanavond om 20:30 weer een compilatie van het beste van Voetbal International op RTL7. Genot.
Dat is het zo. Je weet toch hoe snel een weekend voorbij is?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:28 schreef Neuroscience het volgende:
Ik ben wel klaar met die compilatietjes (tietjes). Was het maar maandag
Bohquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:36 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Voor je het weet zitten we weer in het Steigenberger Kurhaus Hotel in Scheveningen.
Broekie uit?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Straks even hoogtepuntjes kijken. Niks mis mee.![]()
De frituurpan staat al aan.
Ik ben een waardeloze gozerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:40 schreef DrDentz het volgende:
Als je vanavond niet naar de compilatie kijkt ben je echt een waardeloze gozer.
Maher gaat naar Utrecht?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben een waardeloze gozer
Ze hadden wel een reguliere uitzending kunnen doen. Transfers, Maher, Utrecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |