Nee Jan, dat is een houten klaas, ouwe reus. Echt waar Jan, die kan er echt HE-LE-MAAL niks van!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:45 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Vooral die Papadopoulos of hoe heet die gozer, die speelde een wereldpartij.
Zegt de persoon met dat dikke feyenoordmannetje als UIquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:06 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Allemaal even lachen mensen, het begint nogal zielig te worden!
Genee neemt hun spelletje ook totaal niet serieusquote:
Dat fragment met die dartser is wel legendarisch.quote:
Wayne Mardlequote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat fragment met die dartser is wel legendarisch.
Mensen met zo'n UI kan ik niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zegt de persoon met dat dikke feyenoordmannetje als UI
Wie, wat? Is Tiny Sander weg bij PSV? Nou ja, op zich verbaast me dat niet zo, want ik kan me niet herinneren dat die man überhaupt minuten gemaakt heeft in het eerste elftal dit seizoen. Johan? Waar of niet? Ja. Maar goed het is natuurlijk wel jammer voor zo'n jongen. Op een of andere manier.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb je nog een mening over het vertrek van Tiny Sanders, Wim?
Dat krijg je als je Wim op de bank zet en maar tien minuutjes laat spelen en Martijn Meerdink in de basis. Dan mag de plek van Sjaak Swart als trainer ook wel eens ter discussie gesteld worden dacht ik zo. Ik heb de hoogtepunten van Wim op een rijtje gezet en er een nog een fragmentje aan toegevoegd waarin duidelijk wordt dat Pieter Huistra net zo goed is in het afmaken van open kansen als in het trainersvak.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:41 schreef Evertjan het volgende:
Wim Kieft heeft vandaag verloren van de HFC met de oud internationals
Ook bondscoach Marco van Basten was gecharmeerd van de comeback van Meerdink en selecteerde hem voor de tweede keer voor het Nederlands Elftal. Dit keer maakte hij dan ook zijn debuut, in de met 1-0 gewonnen oefeninterland tegen Ecuador.quote:Op zondag 5 januari 2014 12:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is Martijn Meerdink wel international?
Nee, toen kende hij haar al. Vanaf haar 14e ofzo.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nog even terugkomend op die compilatie, als dat mag. Dat verhaal van hoe heet die man, Hans Kraaij Junior, dat was een raar verhaal of ligt dat aan mij? Hij ontmoette Sophie voor het eerst in een restaurant en toen kreeg ze gelijk een hersenbloeding? Of heb ik niet goed op zitten letten.
Toen was Hans 35. Een hele gezonde relatie dus.quote:Op zondag 5 januari 2014 12:13 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Nee, toen kende hij haar al. Vanaf haar 14e ofzo.
Johan is nog in The Netherlands hoor.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het aardig lang hoor.
Misschien schuift Johan nog een keer aan bij zijn vrienden Andries en Tijs van de EO, maar ik vrees dat hij er zijn vakantie in de United States of America niet voor wil afbreken.
Gewoon live ingestraald via de satelliet uit Austin Texas.quote:Op zondag 5 januari 2014 12:50 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Johan is nog in The Netherlands hoor.
Gisteren hoorde ik hem nog op de radio met z,n kwaliteitsmuziek, en het was rechtstreeks want hij had het over het overlijden van die Everlie Brudder.
Kosten noch moeite worden gespaardquote:Op zondag 5 januari 2014 12:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon live ingestraald via de satelliet uit Austin Texas.
hij kan niet naar de United Stater of America omdat hij geen oppas kon vinden voor Cubyquote:Op zondag 5 januari 2014 12:50 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Johan is nog in The Netherlands hoor.
Gisteren hoorde ik hem nog op de radio met z,n kwaliteitsmuziek, en het was rechtstreeks want hij had het over het overlijden van die Everlie Brudder.
Begrijpelijk, welke dorpsidioot wil er nu oppassen op zo,n lachwekkende hond die niet zindelijk is.quote:Op zondag 5 januari 2014 12:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij kan niet naar de United Stater of America omdat hij geen oppas kon vinden voor Cuby
Dorpsidioot spotted.quote:
Youtube sigaarsnor en oliver ofzoquote:Op vrijdag 3 januari 2014 23:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
Prachtig. enig idee waar je al die afleveringen weer terug kan kijken/downloaden?
Zeker nu ze gestopt zijn met dat onderdeel...quote:Op maandag 6 januari 2014 22:47 schreef Evertjan het volgende:
Zou wel leuk zijn als Rene Froger eens een keer langs komt als kantineheld
You've got a friend, This is the moment, heerlijke nummers. Daarmee krijgt hij Ahoy zo twintig keer vol. Op één avond dan he.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:47 schreef Evertjan het volgende:
Satanisch genoegen. Die kende ik eigenlijk nog niet.quote:
Heb je stiekem een stukje/latje meegejatquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:03 schreef aadspagaat het volgende:
whaa zojuist het commentaar hok en lockers etc van emile, kieft, pascal kamperman enz verhuist bij sport 1ze krijgen nu een nieuw commentators hok
In plaats van kantineheld elke keer een optreden van Dries lijkt mij wel een goed ideequote:Op maandag 6 januari 2014 22:47 schreef Evertjan het volgende:
oke, nouja ze naam stond nog op die locker. ook die van jansma alleen daar zat nu een sticker van emile overheenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Pascal Kamperman is al lang verhuisd naar Foxie.
lagen er nog cassettebandjes met geluidseffecten van Sierd.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:03 schreef aadspagaat het volgende:
whaa zojuist het commentaar hok en lockers etc van emile, kieft, pascal kamperman enz verhuist bij sport 1ze krijgen nu een nieuw commentators hok
WWWWOOOOOOOEEEEEEIIIIIIIIquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
lagen er nog cassettebandjes met geluidseffecten van Sierd.
Hij doet altijd alsof hij mensen herkent op de perstribune.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:46 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
WWWWOOOOOOOEEEEEEIIIIIIII
Hoort u dat? Het Estadio Riazor hier in La Coruna ligt vlak aan zee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.nu.nl/achterkl(...)rugsgebruik-toe.html
Olé.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:23 schreef Stofje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.nu.nl/achterkl(...)rugsgebruik-toe.html
Olé.![]()
TOPSHOW!quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:04 schreef satecl het volgende:
Ik zat vanaf 15 december in Brazilie. Binnenkort alles terug kijkenHeb ik veel gemist? Hoe was de oudejaars special?
Hoogtepuntjes was ik snel klaar mee, maar kijkjes achter de schermen waren topshow waardig.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:04 schreef satecl het volgende:
Ik zat vanaf 15 december in Brazilie. Binnenkort alles terug kijkenHeb ik veel gemist? Hoe was de oudejaars special?
Tering, dat duurde lang. Was ook niet te merken of zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.nu.nl/achterkl(...)rugsgebruik-toe.html
Olé.
Niks mis mee.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
TOPSHOW!
Hoe zijn de plaatselijke hoeren?
Sinds hij niet meer aan de coke zit is hij altijd moe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.nu.nl/achterkl(...)rugsgebruik-toe.html
Olé.Ik ben inmiddels overleden.
* johannes_vermeer snuift ongelovigquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tering, dat duurde lang. Was ook niet te merken of zo
Na kunstmatige highs krijg je een depressie.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:05 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Sinds hij niet meer aan de coke zit is hij altijd moe.
True.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
* johannes_vermeer snuift ongelovig
[..]
Na kunstmatige highs krijg je een depressie.
Ze kunnen het maar beter meteen eruit gooien dan hebben ze het maar gehad.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:22 schreef Ties02 het volgende:
Kan niet wachten op de eerste beste misplaatste snuifgrap van Gijp
He Wimpie, he jij wist het nog best goed verborgen te houden he, ik bedoel op het veld.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:22 schreef Ties02 het volgende:
Kan niet wachten op de eerste beste misplaatste snuifgrap van Gijp
Vermakelijke hork post.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:50 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
He Wimpie, he jij wist het nog best goed verborgen te houden he, ik bedoel op het veld.
Of ben je pas na je carriere begonnen met witte lijnen trekken. He Wimpie terreinknechtje!!! AHAHAHAHAHa laat gaan joh, ken jou het schelen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |