Barend, de Breij?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ach, het is maar een potje neuken toch?
Hij was weer scherp.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:02 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Bingokaart bij de hand houden.
Zeer sterk.quote:
Al een paar weken niet op TV, dus het begon wat te jeuken voor Johan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:57 schreef Mortaxx het volgende:
Wat heb ik een optreden van de snor gemist
Had hem al gevonden. Ondanks die aap blaag die een link heeft veranderd in het Kneef en van de Brink topicquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Al een paar weken niet op TV, dus het begon wat te jeuken voor Johan.
http://www.eo.nl/tv/kneve(...)ail/johan-derksen-9/
Maar toen kreeg je een heel leuk filmpje te zienquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Had hem al gevonden. Ondanks die aap blaag die een link heeft veranderd in het Kneef en van de Brink topic
Ik had dat filmpje net gekeken. Toen wilde ik doorklikken naar de KvdB site en kreeg ik hem nog maals. Ik dacht dat ik fout had geklikt dus probeerde het weer, en nog eens. Toen had ik het door.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar toen kreeg je een heel leuk filmpje te zien
Er zitten rakkers in dat topic inderdaad.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik had dat filmpje net gekeken. Toen wilde ik doorklikken naar de KvdB site en kreeg ik hem nog maals. Ik dacht dat ik fout had geklikt dus probeerde het weer, en nog eens. Toen had ik het door.
http://www.telegraaf.nl/p(...)niet_bij_NOS___.htmlquote:Tom Egbers bang voor 'concurrent' Wilfred Genee'
De grootste nachtmerrie van Tom Egbers is dat Wilfred Genee de overstap maakt van RTL naar NOS.
"Jan de Jong, algemeen directeur van de NOS, is een vriend", zegt Wilfred in de VARAgids. "Als ik met hem ga lunchen raakt Tom Egbers altijd helemaal in de vlekken. Die is als de dood dat ik naar de NOS kom."
De VI-presentator doet ook een boekje open over Jack van Gelder: "Ik kwam Jack laatst tegen, ik heb niets tegen die man. Hij wel tegen mij. Hij durft in het openbaar niets over Johan en René te zeggen, die vindt hij helemaal oké, maar Genee noemt hij in een interview een onbetrouwbaar onderkruipsel."
En het chagrijn neemt toe, dus één dezer dagen moet het misgaan tussen ons.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |