Jij ook!quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
lokpost.
he vriend, gelukkig nieuwjaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Bijna 10 jaar een FOK!account, manquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Bijna 10 jaar een FOK!account, man
Eindelijk 12?quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Bijna 10 jaar een FOK!account, man
Nee, jij wel?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:04 schreef Paul het volgende:
[..]
Liefie was je nog dronken met oud en nieuw
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:06 schreef Paul het volgende:
Stil ff ik ga ff kijken waarvan LittleBrownie eigenlijk moderator is
Twolliequote:
Sorry dat ik je teleurstel, Paul.quote:
Daar heb ik ook nog wel eens gepost in het Paper Craft topic. LB kick dat topic evenquote:
Ik kon dat forum nog nietquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Sorry dat ik je teleurstel, Paul.
CRE / Papercraftquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog wel eens gepost in het Paper Craft topic. LB kick dat topic even
Awhquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Wie houdt er nou niet van LB?
wasquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, kijk hoe creatief ik was:
[ afbeelding ]
Ja, ik dacht ik moet het wel even goed zeggenquote:
Tering hoe lang duurde dat?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, kijk hoe creatief ik was:
[ afbeelding ]
Al wat gemaakt?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:17 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zal morgens eens kijken. DIe kat aan de muur hangen ofzo
Volgens mij ben ik er 5 uur mee bezig geweestquote:
Daarom post ik daar ook niet zo heel veel meerquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:18 schreef klawie het volgende:
Hierom hou ik onz niemand haat
GC / [GRTD #3369] kaap net als hier lol
quote:
quote:
quote:
Nee, papercraftquote:
Moet jij ze niet uitelkaar houden???quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Daarom post ik daar ook niet zo heel veel meer
Tjacka mag dat lekker doen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:20 schreef klawie het volgende:
[..]
Moet jij ze niet uitelkaar houden???
Zie ik jou ook in actie
Die heeft ruzie hahahaquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Tjacka mag dat lekker doen.
Het is weer eens zo ver ja? Die groep kan alleen maar ruzie maken. Dat, of keihard slijmen bij elkaar.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:18 schreef klawie het volgende:
Hierom hou ik onz niemand haat
GC / [GRTD #3369] kaap net als hier lol
Zo moeilijk is dat toch niet? Gewoon een paar keer het boek lezen en logisch nadenken.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:23 schreef badschaap het volgende:
vandaag theorieexamen auto.
lekkah falen
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is weer eens zo ver ja? Die groep kan alleen maar ruzie maken. Dat, of keihard slijmen bij elkaar.
ja ik heb telkens 1 of 2 foutjes teveel op die proeftoetsen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat toch niet? Gewoon een paar keer het boek lezen en logisch nadenken.
quote:
Jullie weer? Trolls.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Wij zouden onze posts echt in een boek moeten bundelen Tjacka.
Het echte examen vond ik makkelijker dan die proeftoetsenquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:25 schreef badschaap het volgende:
[..]
ja ik heb telkens 1 of 2 foutjes teveel op die proeftoetsen.
Das echt strontvervelend
Logisch nadenken en dan komt het goedquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:23 schreef badschaap het volgende:
vandaag theorieexamen auto.
lekkah falen
ja alles van rechts voorlaten en geen kindjes doodrijden.quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:26 schreef klawie het volgende:
[..]
Logisch nadenken en dan komt het goed
Je was buiten, wat is dezen?quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:48 schreef Faux. het volgende:
Door m'n mb's heen op 1 januari yesssss
quote:Op donderdag 2 januari 2014 01:32 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Dat papercraft ziet er echt kek uit! Ik ga me eens inlezen
Hij is een troll fokkers komen niet buitenquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je was buiten, wat is dezen?
wifi vergeten in te schakelen en dan leuk youtubenquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je was buiten, wat is dezen?
jawel, lekker de hele dag weg geweest, 2014 goed beginnenquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:52 schreef klawie het volgende:
[..]
Hij is een troll fokkers komen niet buiten
Oeiiiiiiiiiquote:Op donderdag 2 januari 2014 01:53 schreef Faux. het volgende:
[..]
wifi vergeten in te schakelen en dan leuk youtuben
dat heeft ze gevoeldquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken hoor Faux.
Maar dit is een zeer beledigende post.
Flikkerquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Kunnen we het even gezellig houden jongens en meisjes. Dit begint echt een Jong 2.0 te worden zo.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:10 schreef Dagoduck het volgende:
Inderdaad, ga maar mooi terug naar GRTD
Rechterhand is geen persoonquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:10 schreef Dagoduck het volgende:
quote:
Wow. Ik ga al hoor.quote:
Dat bedoel ik niet, ik heb het over de TT. Wie hier is verliefd, of is de TT anders tot stand gekomen?quote:
quote:
Ik kan je garanderen dat het geen hand is maar levend vleesquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Rechterhand is geen persoon
En ook nog users gaan weren hé?quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:10 schreef Dagoduck het volgende:
Kipquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:13 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik kan je garanderen dat het geen hand is maar levend vlees
Ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik.Little Brownie ja? Awh..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Ja.quote:
Hmm, pics? (Even serieus, niet om te beoordelen op uiterlijk maar ik heb een beeld van iemand nodigquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jup.![]()
Ze is echt vet schattig en lief in het echt.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:16 schreef LittleBrownie het volgende:
Ezell, ik moet je iets bekennen
Nee, ik stuur geen pics van LB.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:17 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hmm, pics? (Even serieus, niet om te beoordelen op uiterlijk maar ik heb een beeld van iemand nodig)
Ik ben getrouwd met BBQSausage.quote:
Wowquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd met BBQSausage.
Maakt niet uit zolang het maar op FOK! is. Wat wij hebben is echt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
hoquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar je bent m'n zus.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maakt niet uit zolang het maar op FOK! is. Wat wij hebben is echt.
Wacht jij komt uit '95 joh!quote:
Dus?quote:
Pardon.quote:
LB is wel aan het ontsporen in Rotterdam. Ik zal haar maandag eens streng toespreken in de trein.quote:
Ik ookquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:20 schreef Zaktabak het volgende:
Nu heb ik zin in chips met knoflooksaus![]()
![]()
"Ik ga naar school."quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
LB is wel aan het ontsporen in Rotterdam. Ik zal haar maandag eens streng toespreken in de trein.
Zal ik ook doenquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wel je best doen op school he?
Dag
Ja, meneer.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wel je best doen op school he?
Dag
Ik had anders alle tijd om een keer langs te komenquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:22 schreef LittleBrownie het volgende:
Geen ene flikker gedaan in m'n vakantie.
Je hebt een "vriendin".quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:23 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik had anders alle tijd om een keer langs te komen
Ik ook niet. Nou ja, gister deels uit de kast gekomen gezien de foto's maar dat moet kunnen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:22 schreef LittleBrownie het volgende:
Geen ene flikker gedaan in m'n vakantie.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet. Nou ja, gister deels uit de kast gekomen gezien de foto's maar dat moet kunnen.
Leuk maar nee.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:24 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
En? Ik mag gerust langskomen van der.
Mijn haar was serieus gestijld ookquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]prachtige fotos altijd van jou
Meetenquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn haar was serieus gestijld ook
maar ik ben hier weg. Ik voel alweer een rel aankomen.
Ik geloof niet dat ik vastgebonden zat nee. Er waren wellicht wel andere aspecten in het spel.quote:
Iemand voor het eerst ontmoeten IRL heet meeten.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:28 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Meeten?
Gewoon afspreken/langskomen heet dat
Mag ik ook je haar stijlen?quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik vastgebonden zat nee. Er waren wellicht wel andere aspecten in het spel.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:31 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Liefde is mooi, met de juiste persoon..
Nee dat recht hebben enkel weinige bedongen. Al ben je goed op weg hoor.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mag ik ook je haar stijlen?
Helemaal als je koelkast volstaat met lekkers, nou dan valt je vriendin zo in love.quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:38 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Helemaal als je koelkast volstaat met lekkers, nou dan valt je vriendin zo in love.
En kan het echte werk beginnen.
Dat is niet bedoeling LB. Wat is er precies?quote:
Dat van '95quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:54 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat is niet bedoeling LB. Wat is er precies?
Ik dacht dat je serieus getrouwd was. Ben er niet op in gegaan omdat het best kneuzig was dat ik dat dacht.quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:05 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik dacht dat je serieus getrouwd was. Ben er niet op in gegaan omdat het best kneuzig was dat ik dat dacht.
Het is hier doods.quote:
Pretty muchquote:
Slapenquote:Op donderdag 2 januari 2014 03:13 schreef Latert het volgende:
[..]
Volgens mij is het momenteel overal doods. Iedereen is aan het bijslapen ofzo. (pff)
Maar ook niet teleurgesteld.quote:
quote:
Geen idee. Ik ben er pas netquote:
Ja.quote:Op donderdag 2 januari 2014 04:49 schreef Rezania het volgende:
Dood topic is dood.
Stelletje watjes.
Nog nooit een nacht hebben doorgehaald.quote:Op donderdag 2 januari 2014 04:53 schreef richolio het volgende:
Ik ben nog nooit zo laat opgebleven. Spannend zeg.
Een keer geprobeerd, toch om 8 uur ofzo in slaap gevallenquote:Op donderdag 2 januari 2014 04:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nog nooit een nacht hebben doorgehaald.
Behoorlijk ja. Volgens mij deze week nog kerstvakantie, als ik het goed heb.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:21 schreef Maringo het volgende:
[..]
Tis rustig hier eh. Is het schoolvakantie ofzo?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:24 schreef Maringo het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft deze SC het aantal van 2013 nog aardig opgekrikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij postte voor de SC ook wel redelijk volgens je gemiddelde, of niet?
Iets hoger denk ik. Ik stond weer es in de maandstats van Arcee van december met 962 posts. Dat is 1/3 van mn totale postcount van 2013.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jij postte voor de SC ook wel redelijk volgens je gemiddelde, of niet?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:39 schreef Maringo het volgende:
[..]
Iets hoger denk ik. Ik stond weer es in de maandstats van Arcee van december met 962 posts. Dat is 1/3 van mn totale postcount van 2013.
Nee ik las het verkeerd. 656 posts. Toch 1/5 ongeveerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
637 posts in deze reeks. Voor mijn doen veel.![]()
Toch nog aardig wat.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:42 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nee ik las het verkeerd. 656 posts. Toch 1/5 ongeveer
Het andere getal was het hoogste ooit behaald in een maand.
Ik ben nog steeds een lurker. Ik lurk over het hele forum heen. Een aantal reeksen post ik met regelmaat, maar de ONZ SC is wel de top van 2013.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:44 schreef Maringo het volgende:
Top 100 voor reeks "[ONZ-SC]" van 01-10-2013 t/m 01-01-2014
nr / aantal posts / gebruiker
01 5672 LittleBrownie
02 4437 BBQSausage
03 4026 DonnieDarkno
04 3515 Lt.Surge
05 2613 Dagoduck
06 2482 Rezania
07 1585 Moira.
08 1431 d4v1d
09 1248 Roburtt
10 0994 BitterlemonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer statsNetjes.
Donnie is hard op weg om mij in te halen.![]()
Ik ook.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:48 schreef BBQSausage het volgende:
Ik moet eigenlijk ook gewoon werken.
Ik sta nog steeds 13de, al vraag ik me af voor hoe lang nog. Een aantal onder mij zijn later begonnen en posten al een stuk meer.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Doe je goed, nog even en je staat in de top 10.
Valt mee hoor, 't is sowieso best een rustige SC.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds 13de, al vraag ik me af voor hoe lang nog. Een aantal onder mij zijn later begonnen en posten al een stuk meer.
Er zijn momenten dat ik gewoon een heel topic mis.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Valt mee hoor, 't is sowieso best een rustige SC.Wel lekker.
Die momenten heb ik ook wel gehad. Dit topic is ook snel gegaan bijvoorbeeld. Toen ik ging slapen bestond 'ie nog niet, toen ik wakker werd had 'ie 190 posts.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:50 schreef Maringo het volgende:
[..]
Er zijn momenten dat ik gewoon een heel topic mis.
Dat heb ik ook, dat ik niet weet wat ik moet zeggen. Soms zijn topics ook alleen interessant om te lezen, meer niet.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Toch nog aardig wat.Ik lurk ook wel veel, maar dan meer omdat ik niet weet hoe ik moet reageren op bepaalde topics.
Dus dan maar lekker niks zeggen en 'weglopen'
Pas maar op, voor je het weet staat je gemiddelde op 50 posts per dag.
http://arcee862.com/topicspeed.php?reeks=4889&forum=0&order=0quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die momenten heb ik ook wel gehad. Dit topic is ook snel gegaan bijvoorbeeld. Toen ik ging slapen bestond 'ie nog niet, toen ik wakker werd had 'ie 190 posts.
Preciesquote:Op donderdag 2 januari 2014 11:52 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, dat ik niet weet wat ik moet zeggen. Soms zijn topics ook alleen interessant om te lezen, meer niet.
Ik moet goed mn best doen om een gemiddelde van 50 te gaan halen.
Oh, we staan nog niet eens met één topic in de top 250 FOK!-wide.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:56 schreef Maringo het volgende:
[..]
http://arcee862.com/topicspeed.php?reeks=4889&forum=0&order=0
Top 25 snelste topics allemaal onder de twee uur.
Maar er is ook nog geen enkel topic geweest die langer dan 24 uur heeft bestaan.
http://arcee862.com/topicspeed.php?reeks=4889&forum=0&order=1
Ik zat net ff uit te rekenen. Ik zal dan op 31 december een postcount moeten hebben van 145100. Daarvoor moet ik in een jaar tijd 130K posts maken. Wat een postgemiddelde oplevert van 357 posts per dag.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Precies
Daar zit je zo op hoor.
Als je de rest van het jaar zo door gaat, komt dat helemaal goed.
Iedereen verzamelen voor een bepaald topicnummer en die in no-time volspammen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, we staan nog niet eens met één topic in de top 250 FOK!-wide.Moeten we een topic in max 9 minuten vol zien te krijgen, dat gaat nog wel even duren.
Hoe kom je tot die berekening?quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:02 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik zat net ff uit te rekenen. Ik zal dan op 31 december een postcount moeten hebben van 145100. Daarvoor moet ik in een jaar tijd 130K posts maken. Wat een postgemiddelde oplevert van 357 posts per dag.
Dat gaat hem niet worden voor mij.
Beetje zoals we met ABO dat record hebben neergezet dus.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:06 schreef Maringo het volgende:
[..]
Iedereen verzamelen voor een bepaald topicnummer en die in no-time volspammen.
Ik moet vanaf 20 januari 2007 rekenen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hoe kom je tot die berekening?
Als je nou gewoon minstens 50 posts per dag doet, krik je dat gemiddelde vanzelf omhoog. En over een poosje post je vanzelf meer, dus schiet het nog sneller omhoog.
Inderdaad.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Beetje zoals we met ABO dat record hebben neergezet dus.
Dat kunnen we best inplannenquote:Op donderdag 2 januari 2014 12:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, we staan nog niet eens met één topic in de top 250 FOK!-wide.Moeten we een topic in max 9 minuten vol zien te krijgen, dat gaat nog wel even duren.
Oh, op die fiets ja.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:12 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik moet vanaf 20 januari 2007 rekenen.
Dat zijn t/m 31 december 2902 dagen.
2902 * 50 = 145100
145100 - 15900 = 129200
129200 / 364 = 354,95
Is ook wel te doen. Ergens op een avondje.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dat kunnen we best inplannen
Maakt dat het niet extra uitdagend leuk?quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:15 schreef DonnieDarkno het volgende:
Jammer dat ik er vrijwel nooit post. Allemaal gekkies!
Neh, ik denk dat ik een aardig beeld heb van wat voor volk daar rondlooptquote:Op donderdag 2 januari 2014 12:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maakt dat het niet extra uitdagend leuk?
Alles sluiten omdat jij het een onzinnig topic vind.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:19 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Neh, ik denk dat ik een aardig beeld heb van wat voor volk daar rondloopt
Of gewoon helemaal niet in het forum aanwezig zijn en kloten in ONZ met m'n knopjes, toch Brownie?quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
Alles sluiten omdat jij het een onzinnig topic vind.
Ik ben in 2013 wel van 6 naar 7 gegaan volgens mij. Dit jaar is mijn streven naar 9.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, op die fiets ja.Mja, dan wordt het een meerjarenplan.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:21 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Of gewoon helemaal niet in het forum aanwezig zijn en kloten in ONZ met m'n knopjes, toch Brownie?
Ga maar met de knopjes van je vriendin spelen!quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:21 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Of gewoon helemaal niet in het forum aanwezig zijn en kloten in ONZ met m'n knopjes, toch Brownie?
Godverquote:Op donderdag 2 januari 2014 12:24 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ga maar met de knopjes van je vriendin spelen!
Oh, dat komt sowieso goed dus.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:21 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik ben in 2013 wel van 6 naar 7 gegaan volgens mij. Dit jaar is mijn streven naar 9.
Ik ben al goed onderweg vandaag.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, dat komt sowieso goed dus.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:21 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:37 schreef Maringo het volgende:
[..]
Met een daggemiddelde van 28 moet het gaan lukken dit jaar.
Volgens mij ook inderdaad.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
volgens mij zelfs minder, want 8,6 rond ie (dacht ik) ook af naar 9.
Volgens mij 8,1 ook. Want als ik het nu uitreken wat ik nu heb, kom ik op een gemiddelde van 6,2 uit. Dan zou een daggemiddelde van 21 zelfs volstaan.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Volgens mij ook inderdaad.Misschien dat je dan zelfs nog op de 10 terecht komt.
Durf ik niet te zeggen. Ik zit op een gemiddelde van 48.98, en dat is natuurlijk wel gewoon af te ronden naar 49.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:43 schreef Maringo het volgende:
[..]
Volgens mij 8,1 ook. Want als ik het nu uitreken wat ik nu heb, kom ik op een gemiddelde van 6,2 uit. Dan zou een daggemiddelde van 21 zelfs volstaan.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 04:53 schreef richolio het volgende:
Ik ben nog nooit zo laat opgebleven. Spannend zeg.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:05 schreef Moira. het volgende:
Hoera! Na 3 dagen maar weer eens op FOK!
Gelukkig nieuwjaar nog, allemaal
Was het zo erg ja?quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dank dankVoel me sinds gisteravond laat eindelijk weer een beetje mens
de helft van die van mijquote:Op donderdag 2 januari 2014 12:57 schreef BBQSausage het volgende:
Als ik 74.350 posts heb over 15 dagen. Dan heb ik een postgemiddelde van 50 posts per dag.
Ik had echt maar 2 flessen wijn op ofzoquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 08:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
AwNiet gelukt om vroeg te slapen?
Barbeknoeiquote:
Wat voelde je je daarvoor? Papegaai? Hond? Goudvis?quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dank dankVoel me sinds gisteravond laat eindelijk weer een beetje mens
Een lijk met lepra ofzoquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat voelde je je daarvoor? Papegaai? Hond? Goudvis?
Gelukkig nieuwjaarquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:05 schreef Moira. het volgende:
Hoera! Na 3 dagen maar weer eens op FOK!
Gelukkig nieuwjaar nog, allemaal
Doe ik morgen/overmorgen welquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaarZo, kan je nu je UI wel weer terugveranderen
quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had echt maar 2 flessen wijn op ofzo
Was gewoon lekker dronken op het laatst, maar die brakheid was killing me de dag erna
Volgens mij had ik voor het eerst in m'n leven echt een fullblown kater met hoofdpijn en alles
Heb nooit hoofdpijn van drank
Bah..quote:
6 januari toch?quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:12 schreef Moira. het volgende:
Gelukkig nieuwjaar Zo, kan je nu je UI wel weer terugveranderen
Haha ja ik heb het wel vaker meegemaakt dat ik me het laatste stuk van de avond gewoon níét meer kan herinneren, maar idd nooit hoofdpijn ofzo, altijd alleen maar brak.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Heb ook nog nooit echt een kater gehad.
Wel één keer echt helemaal out gegaan, maar wel zonder hoofdpijn wakker geworden.
Maar goed, dan heb je dat ook een keer meegemaakt hè.
![]()
FOK! was te leukquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]![]()
Ik ben gewoon meteen in slaap gevallen.![]()
Ieder jaar weer "is 3 koningen nou 6 of 7 januari?quote:
6 januari als dat een werkdag is lees ik netquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ieder jaar weer "is 3 koningen nou 6 of 7 januari?"
dus ik weet 't ook allemaal niet
aight aightquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
6 januari als dat een werkdag is lees ik net
have funquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:15 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga meer eens wat plaatjes draaien, moet toch wat ^^
Dat heb ik dus verder ook nooit.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha ja ik heb het wel vaker meegemaakt dat ik me het laatste stuk van de avond gewoon níét meer kan herinneren, maar idd nooit hoofdpijn ofzo, altijd alleen maar brak.
Hoofdpijn viel gister ook wel mee, maar had toch wel het idee van "dit is wat ze bedoelen met een kater"
ben er nu vanaf iig
Ben je nooit brak, nee?quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat heb ik dus verder ook nooit.Lijkt me zo kut om de hele dag met een kater rond te lopen.
6 januari als het geen zondag is, toch?quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
6 januari als dat een werkdag is lees ik net
Ik heb geen idee, boeit me ook eigenlijk nietsquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:23 schreef Maringo het volgende:
[..]
6 januari als het geen zondag is, toch?
Ik zeg het ook altijd zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |