quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd met BBQSausage.
Maar je bent m'n zus.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maakt niet uit zolang het maar op FOK! is. Wat wij hebben is echt.
Wacht jij komt uit '95 joh!quote:
Dus?quote:
Pardon.quote:
LB is wel aan het ontsporen in Rotterdam. Ik zal haar maandag eens streng toespreken in de trein.quote:
Ik ookquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:20 schreef Zaktabak het volgende:
Nu heb ik zin in chips met knoflooksaus![]()
![]()
"Ik ga naar school."quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
LB is wel aan het ontsporen in Rotterdam. Ik zal haar maandag eens streng toespreken in de trein.
Zal ik ook doenquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wel je best doen op school he?
Dag
Ja, meneer.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wel je best doen op school he?
Dag
Ik had anders alle tijd om een keer langs te komenquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:22 schreef LittleBrownie het volgende:
Geen ene flikker gedaan in m'n vakantie.
Je hebt een "vriendin".quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:23 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik had anders alle tijd om een keer langs te komen
Ik ook niet. Nou ja, gister deels uit de kast gekomen gezien de foto's maar dat moet kunnen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:22 schreef LittleBrownie het volgende:
Geen ene flikker gedaan in m'n vakantie.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet. Nou ja, gister deels uit de kast gekomen gezien de foto's maar dat moet kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |