Leuk maar nee.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:24 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
En? Ik mag gerust langskomen van der.
Mijn haar was serieus gestijld ookquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]prachtige fotos altijd van jou
Meetenquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn haar was serieus gestijld ook
maar ik ben hier weg. Ik voel alweer een rel aankomen.
Ik geloof niet dat ik vastgebonden zat nee. Er waren wellicht wel andere aspecten in het spel.quote:
Iemand voor het eerst ontmoeten IRL heet meeten.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:28 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Meeten?
Gewoon afspreken/langskomen heet dat
Mag ik ook je haar stijlen?quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik vastgebonden zat nee. Er waren wellicht wel andere aspecten in het spel.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:31 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Liefde is mooi, met de juiste persoon..
Nee dat recht hebben enkel weinige bedongen. Al ben je goed op weg hoor.quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mag ik ook je haar stijlen?
Helemaal als je koelkast volstaat met lekkers, nou dan valt je vriendin zo in love.quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:38 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Helemaal als je koelkast volstaat met lekkers, nou dan valt je vriendin zo in love.
En kan het echte werk beginnen.
Dat is niet bedoeling LB. Wat is er precies?quote:
Dat van '95quote:Op donderdag 2 januari 2014 02:54 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat is niet bedoeling LB. Wat is er precies?
Ik dacht dat je serieus getrouwd was. Ben er niet op in gegaan omdat het best kneuzig was dat ik dat dacht.quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:05 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik dacht dat je serieus getrouwd was. Ben er niet op in gegaan omdat het best kneuzig was dat ik dat dacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |