https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Maxbet op 02-01-2014 06:22:01 ]Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:54 schreef robin007bond het volgende:
Peercoin gaat echt lekker. Ik wist het gewoon.
En andere mensen hier haten op Peercoin omdat ze er niet korte termijn mee kunnen speculeren.
Stoer doen omdat je te veel gedronken hebtquote:Op woensdag 1 januari 2014 16:59 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Mensen die géén kater hebben op nieuwsjaardag![]()
Stoer doenquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:06 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Stoer doen omdat je te veel gedronken hebt![]()
![]()
.
Alle pokemon na de tweede serie.quote:
FTFYquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:10 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Alle pokemon na de eerste serie.
Bitch please, bulbasaur verslaat die nichterige kat uit je UI met gemak.quote:
Juist....quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:14 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Bitch please, bulbasaur verslaat die nichterige kat uit je UI met gemak.
Nog wat getrade/gemined vandaag?quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:15 schreef FastFox91 het volgende:
Ga lekker ergens anders kinderachtig doen.
Chagerijnquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:15 schreef FastFox91 het volgende:
Ga lekker ergens anders kinderachtig doen.
Voorspelling Bitcoin 31-12-2014: 1400 dollar.
Heb geen hardware om te minen. Wil nog een keertje kijken naar cloud mining.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:16 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Nog wat getrade/gemined vandaag?
quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:20 schreef MissionPhailed het volgende:
Merendeel van mijn digitaal geld nu in PPC en EAC en dat blijft voorlopig ook zo; eenheden met potentie
EACquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:20 schreef MissionPhailed het volgende:
Merendeel van mijn digitaal geld nu in PPC en EAC en dat blijft voorlopig ook zo; eenheden met potentie
Multipools verkrachten de hele altcoin industrie, dus ik doe er niet aan mee.quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:59 schreef kthxbye het volgende:
Nou er wordt weinig getrade vandaag hoor. Ben echt kneiterbrak en word redelijk gek van mijn loeiende miner. Maargoed, het is geld. Hij was vannacht wel uitgevallen helaas, ik heb toen nog wel daarna een zooitje WDC kunnen minen (dit is mijn stabiele "als ik niet weet wat ik moet minen" coin). Nu test ik een beta mee.
Ik mine nu hier even, doe mee aan een beta-test voor een nieuwe auto switching pool, die minimaal 120% LTC Profitability garandeert, en beter zegt uit te betalen dan Middlecoin, Hashcows, e.d.
https://bitcointalk.org/index.php?topic=392053.new#new
Doet er iemand mee? Je krijgt denkik ook wel een leuke beta-bonus voor het meehelpen testen.
MaGNeTquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:26 schreef µ het volgende:
Ik zou eigenlijk bitcoins willen investeren in iemand die die altcoins bijhoudt en mined. En dan wekelijks wat geld terugkrijgen.
Iemand een idee waar ik dat het beste kan doen?
ik ookquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:26 schreef µ het volgende:
Ik zou eigenlijk bitcoins willen investeren in iemand die die altcoins bijhoudt en mined. En dan wekelijks wat geld terugkrijgen.
Iemand een idee waar ik dat het beste kan doen?
quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:31 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik heb schijnbaar vannacht 10 xpm gekocht. God mag weten waarom.
Welke smaak?quote:
EAC en PPC 4 life.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik voorzie een spoedig herstel van EAC, kijkend naar de orders.
gaddenquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:53 schreef robin007bond het volgende:
Bericht van de ECB:
Wij gaan stoppen met euro's. Peercoin wordt door heel Europa het betaalmiddel. De mensen die in Peercoin gadden geïnvesteerd waren echt mensen die wisten waar potentie lag.
Peercoin is het herpesvirus van de cryptocurrency. Je wil er eigenlijk vanaf, maar het komt steeds weer terug.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:53 schreef robin007bond het volgende:
Bericht van de ECB:
Wij gaan stoppen met euro's. Peercoin wordt door heel Europa het betaalmiddel. De mensen die in Peercoin gadden geïnvesteerd waren echt mensen die wisten waar potentie lag.
Verslaafdequote:Op woensdag 1 januari 2014 18:16 schreef ikwiltrolletje het volgende:
aantal posts: 2.345 (gemiddeld 57 per dag)
quote:
Ik ben pas onder de indruk als je dat 10+ jaar vol kan houden dat gemiddeldequote:Op woensdag 1 januari 2014 18:16 schreef ikwiltrolletje het volgende:
geregistreerd op: vrijdag 4 november 2011 @ 18:01quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:16 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik ben uberhaupt niet onder de indruk van hoeveel iemand post, het is meer een wtf naar mezelfquote:Op woensdag 1 januari 2014 18:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ben pas onder de indruk als je dat 10+ jaar vol kan houden dat gemiddelde
Ik zit met een ander account van 10+ jaar oud op gemiddeld iets van 23 per dag
ook 57 per dagquote:Op woensdag 1 januari 2014 18:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 44.324 (gemiddeld 57 per dag)
das nie veel niequote:Op woensdag 1 januari 2014 18:22 schreef Maxbet het volgende:
laatste bezoek: 0 seconden geleden.
aantal posts: 4.388 (gemiddeld 4 per dag)
Lang gelurkt
omg dit datquote:
Ja, ik was tot half vier vannacht in Gelderland.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:23 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Toto je hebt gemist dat ik de eerste TR van 2014 voor de mods machte
quote:
En een matige ook nogquote:Op woensdag 1 januari 2014 18:23 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Toto je hebt gemist dat ik de eerste TR van 2014 voor de mods machte
Such bonerquote:Op woensdag 1 januari 2014 18:24 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
En een matige ook nog
Helemaal niet, het was een hele lieve TRquote:Op woensdag 1 januari 2014 18:24 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
En een matige ook nog
Doe die ook even voor mij?quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:24 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
En een matige ook nog
quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:20 schreef Toto69 het volgende:
http://arcee862.com/vandaag.php?user=toto69
213 hierquote:Op woensdag 1 januari 2014 18:26 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Aantal posts voor ikwiltrolletje voor vandaag tot nu toe: 36
Gaat hard
Geen pics = matige TR (en een note volgens µ)quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:25 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Helemaal niet, het was een hele lieve TR![]()
Jij en U met een stokje zijn haters
quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:26 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Geen pics = matige TR (en een note volgens µ)
quote:Je hebt 1 notes gekregen van onze moderators.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:28 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]!!!
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij ook Yuriquote:Op woensdag 1 januari 2014 18:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gelukkig nieuwjaar mijn lieve traders!
quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:11 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Peercoin is het herpesvirus van de cryptocurrency. Je wil er eigenlijk vanaf, maar het komt steeds weer terug.
Gelukkig nieuwjaarquote:Op woensdag 1 januari 2014 18:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat is daar verkeerd gegaan?quote:
Mbo.quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:44 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Wat is daar verkeerd gegaan?
quote:Bter has very low withdraw limits on coins now.
they have a new limit of doge: 1000 doge withdraw limit.
that is insane. this is very fishy and suspect. once EAC hits bter, I would NOT put any money on there, as you won't be able to withdraw your investment for days with such limits.
and since there is NO TECHNICAL REASON FOR A WITHDRAW LIMIT, the only reasons that are plausible are criminal intent or deterring people from switching to competition exchanges
for those who don't know: 1000 doge limit is like a 20 EAC withdraw limit. it is INSANE
let this be a warning and do not trust Bter or put money on this exchange
Maar nu heb je een vriendin en bitcoinsquote:Op woensdag 1 januari 2014 18:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mbo.Genoeg tijd in de klas om te FOK!ken, vooral toen.
En stiekem heb ik echt ontzettend veel geFOK!kt op mijn stage.
Net zoals met het goud dat in Amerika zou moeten liggen dus. Die site gaat over een paar dagen op zwart en de beheerders gaan er met het geld vandoor.quote:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Maar nu heb je een vriendin en bitcoins![]()
Heb je een vriendin?quote:
pics?quote:
Wat schattigquote:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:19 schreef Sands het volgende:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=394123.0
[ afbeelding ]![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Inb4 CIDI-achtige organisatie die hier een rechtszaak om begint.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:19 schreef Sands het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:How about a go fuck yourself coin?
Any moderators here? please delete this shit, or at least change the picture
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
[ afbeelding ]![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dan zou je een echte developer moeten zoeken. Ik ben daar niet goed genoeg voor vrees ik.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:35 schreef Bowny het volgende:
Even een serieuze vraag.
Zitten er hier mensen die een idee voor crypto's daadwerkelijk om kunnen zetten in een werkend systeem?
Ik loop al een hele tijd met een idee rond, waar een bepaald spel wordt gespeeld, player versus player, waar "het huis" dus nul risico loopt.
quote:
De lancering is uitgesteld tot morgen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:59 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik dacht dat EAC vandaag naar de moon zou gaan....
*wilquote:
De maan is nog even niet goed bereikbaar. Binnenkort wel boooom!quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:59 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik dacht dat EAC vandaag naar de moon zou gaan....
Volgens die gozer van Earthcoin zou het binnenkort bekend worden maar heeft het niet alleen invloed op Earthcoin. Mijn gok is dat een grote winkelketen/website heeft besloten om Bitcoin te accepteren.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De maan is nog even niet goed bereikbaar. Binnenkort wel boooom!
Weten jullie overigens wat die aankondiging van EarthCoin nou was?
Dat zou heel mooi zijn.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:11 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Volgens die gozer van Earthcoin zou het binnenkort bekend worden maar heeft het niet alleen invloed op Earthcoin. Mijn gok is dat een grote winkelketen/website heeft besloten om Bitcoin te accepteren.
sure. @0.0005 btcquote:
Oh weet ik het, volg dit topic niet zoquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:22 schreef Maxbet het volgende:
[..]
We zouden hier niet handelen. Staan gewoon op Cryptsy toch?
quote:
Jaquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:27 schreef Mortaxx het volgende:
Ben ik trouwens de enige die gewoon in btc zit?
Hier ook, en nog allerlei alts die ik van het minen hebquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:27 schreef Mortaxx het volgende:
Yupquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:27 schreef Mortaxx het volgende:
Valt weinig te verdienen aan BTC op dit moment.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:27 schreef Mortaxx het volgende:
Ben tijdje geleden op 710 ingestapt. Gaat nu langzaam omhoogquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:29 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Valt weinig te verdienen aan BTC op dit moment.
MaGNeT zit achter CNC?quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:32 schreef SosuaCafe het volgende:
CHNCoin komt naar wat beurzen toe. Buy them cheap.
https://bitcointalk.org/index.php?topic=322488.60quote:MaGNeT
Hero Member
Activity: 560
Re: CHNCoin resurrected!
December 12, 2013, 06:29:27 PM
I'm trying to get them back on BTC-E Smiley
Ik heb er maar een paar gekocht.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:32 schreef SosuaCafe het volgende:
Waar haal je die info vandaan?quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:32 schreef SosuaCafe het volgende:
Neuh... Alleen BTC-E gemaild.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:48 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
MaGNeT zit achter CNC?
[..]
https://bitcointalk.org/index.php?topic=322488.60
Tsja. CNC was vooral voor China interessant, maar daar moeten we het niet meer van hebben.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Neuh... Alleen BTC-E gemaild.
Wordt niets met CNC denk ik, heb er nog 35k van over.
Ze stonden ooit al op BTC-E overigens maar de dev was weggelopen.
Oh,waar heb je deze info vandaan? Wanneer gebeurt het? Ik had er laatst een zooitje gemined.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:32 schreef SosuaCafe het volgende:
Ja. Mij ook.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:30 schreef Maxbet het volgende:
Lijkt me ook wel interessant, mijn ongefundeerde onderbuikgevoel zegt van wel.
De meeste mensen zitten hier dan ook voor het geldquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja. Mij ook.
Daarom opende ik ook dat topic over politiek en cryptocurrencies. Ik ben stiekem echt heel erg benieuwd naar het profiel van de geïnteresseerden in cryptocurrencies en ook de beweegreden.
Economen van de Oostenrijkse School zullen het vooral goed vinden voor de gelijkenissen met goud bijvoorbeeld en de angst voor inflatie en centrale banken. Ik ben vooral erg benieuwd naar economische argumenten.Maar in dat topic leken de meeste mensen geen politieke beweegreden achter de cryptocurrencies te hebben.
Ja, en dat vind ik eigenlijk ook wel jammer.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:36 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
De meeste mensen zitten hier dan ook voor het geld.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:42 schreef MichaelScott het volgende:
Ik zie cryptocurrencies echt wel een grote rol spelen in het komende decennium, probleem is alleen dat er zoveel zijn dat ik geen idee heb welke het gaat worden. Daarom is de doelstelling nu zo veel mogelijk BTC te verkrijgen en in de toekomst omwisselen in de dan belangrijkste coin om mee te betalen.
Te meer er gemined wordt, te minder de reward per block.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Een goede instelling. Ik zit er echt over te denken om aan KeynesCoin te beginnen, maar je kunt niet simpelweg met wat programmeercode kijken hoe de economie er op dat moment voor staat. Misschien dat als er te weinig transacties worden gedaan dat er dan wat extra wordt bijgemaakt? Helaas heb je natuurlijk ook de kans op stagflatie en dat wil ik helemaal niet.
Ja, dat zou wel een oplossing kunnen zijn als je echt dikke inflatie wilt voorkomen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Te meer er gemined wordt, te minder de reward per block.
Denk niet dat je met de miners een lekkere vertegenwoordiging hebt hebt de economische toestand. Veel miners stoppen dan simpelweg.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Te meer er gemined wordt, te minder de reward per block.
Dan is de block reward groter en wordt het minen gunstiger.quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:53 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Denk niet dat je met de miners een lekkere vertegenwoordiging hebt hebt de economische toestand. Veel miners stoppen dan simpelweg.
Maar dat nu ook al met de difficultyquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan is de block reward groter en wordt het minen gunstiger.
Klopt!quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:53 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Denk niet dat je met de miners een lekkere vertegenwoordiging hebt hebt de economische toestand. Veel miners stoppen dan simpelweg.
Dan kun je als je een beetje vermogen hebt nog de boel beïnvloeden door gewoon je funds tussen eigen adressen heen en weer te bouncen. Ook al zijn er transactiekosten, het is nog steeds een erg goedkope manier om een economie te beïnvloedenquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt!
Ik zat dus te denken aan een combinatie van beide. Als indicator van economische activiteit de hoeveelheid transacties die gedaan wordt (en ook hoeveel, want anders zouden mensen heel veel mini-transacties kunnen doen om het systeem te saboteren) en zorgen dat miners niet te veel profiteren van de extra coins die ze minen om hyperinflatie te voorkomen.
Ja, dat klopt.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:18 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dan kun je als je een beetje vermogen hebt nog de boel beïnvloeden door gewoon je funds tussen eigen adressen heen en weer te bouncen. Ook al zijn er transactiekosten, het is nog steeds een erg goedkope manier om een economie te beïnvloeden
Maar dat kun je dus in een algoritme verwerken! Eigenlijk dus een zelfregulerende munt, net als dat Keynes vindt dat de overheid markten op een bepaalde manier moet reguleren.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:18 schreef MichaelScott het volgende:
Een keynesiaans systeem lijkt me per definitie onmogelijk uit te voeren vanwege het decentrale karakter van een cryptocurrency. Je kunt wel extra munten laten minen maar je kan er niet voor zorgen dat ze ook in het systeem terecht komen in plaats van dat ze opgespaard worden.
Ja, dat is een probleem. Heel weinig rewards zodat er weinig nieuwe munten bijkomen? Maar echt verminderen is dat niet inderdaad.. Het maakt de huidige inflatie dan alleen minder erg.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:22 schreef MichaelScott het volgende:
Hoe ga je in de economisch betere tijden de hoeveelheid geld dan trouwens verminderen?
Laat de overheid maar gewoon lekker mijn BTC aannemen, daar kunnen ze genoeg mee stimulerenquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:22 schreef robin007bond het volgende:
Als we nou gewoon de overheid zelf een decentrale cryptocurrency laten maken. De enige verandering die wordt doorgevoerd is dat er een deel belasting over wordt betaald. Zo kan de overheid alsnog de economie stimuleren!
Maar.. is het dan nog wel decentraal? Dat is de vraag. Decentraler dan nu in ieder geval.
Dat kan in principe ook natuurlijk.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:24 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Laat de overheid maar gewoon lekker mijn BTC aannemen, daar kunnen ze genoeg mee stimuleren
Inflatie is ook niet houdbaar, dus dat.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat kan in principe ook natuurlijk.
Maar deflatie enzulks dus op lange termijn niet houdbaar. Pas na ~2150 maar toch. Dan heb ik toch liever een proof of stake coin.
Van maar 1%? Ik blijf het wel mooi vinden want anders ben ik bang dat vermogende mensen alleen maar vermogender worden en dat we dan slaven zouden worden van een BTC-bank met een hypotheek die alleen maar groeit!quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:26 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Inflatie is ook niet houdbaar, dus dat.
Als jij er in gelooft dat alles mee blijft groeien kan datquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Van maar 1%? Ik blijf het wel mooi vinden want anders ben ik bang dat vermogende mensen alleen maar vermogender worden en dat we dan slaven zouden worden van een BTC-bank met een hypotheek die alleen maar groeit!
Het leven is oneerlijk, gewoon accepteren.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Van maar 1%? Ik blijf het wel mooi vinden want anders ben ik bang dat vermogende mensen alleen maar vermogender worden en dat we dan slaven zouden worden van een BTC-bank met een hypotheek die alleen maar groeit!
Blijvende economische groei is vooral slecht voor de grondstoffen die aan het opraken zijn.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:28 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Als jij er in gelooft dat alles mee blijft groeien kan dat
Ja, lekker is dat. Heb je een huis van twee ton gekocht met een hypotheek van 150k. Is die lening na 50 jaar plots 300k.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:38 schreef Sands het volgende:
[..]
Het leven is oneerlijk, gewoon accepteren.
Ja, lekker is dat. Heel mijn leven gespaard, nog geen kut waardquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, lekker is dat. Heb je een huis van twee ton gekocht met een hypotheek van 150k. Is die lening na 50 jaar plots 300k.
Straks heb je zoveel boobs in je wallet dat je nooit meer hoeft te werken.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, lekker is dat. Heb je een huis van twee ton gekocht met een hypotheek van 150k. Is die lening na 50 jaar plots 300k.
Waarom zou je schuld opeens verdubbelen?quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou ja, bij deflatie wordt geld meer waard. Maar je schulden die je had dus ook!quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:52 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Waarom zou je schuld opeens verdubbelen?
Als je het spaart krijg je daar rente voor, om jezelf te beschermen tegen inflatie. Valt dus best mee met je vermogensverlies.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ja, lekker is dat. Heel mijn leven gespaard, nog geen kut waard
En als je een lening in 50 jaar niet afbetaald gaat er ook iets fout.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je het spaart krijg je daar rente voor, om jezelf te beschermen tegen inflatie. Valt dus best mee met je vermogensverlies.
En als je echt rendement wilt hebben moet je het investeren. Inflatie stimuleert je om te investeren.
Ik mis Zith wel. Daar kon je ook altijd goed mee praten over dit soort zaken.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:55 schreef Leafeon672 het volgende:
De discussie is hier van een hoog niveau.
Dat is waar.quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:56 schreef Maxbet het volgende:
[..]
En als je een lening in 50 jaar niet afbetaald gaat er ook iets fout.
The horrorquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:58 schreef robin007bond het volgende:
Pas in 2017 bereiken we trouwens weer een jaartal dat een priemgetal is.
Ik wilde trouwens even zeggen dat het misschien zelfs stom was om je TIPS te dumpen.quote:
En dan word Toto toch nog rijk?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik wilde trouwens even zeggen dat het misschien zelfs stom was om je TIPS te dumpen.
Aan iedereen die nog TIPS/FedoraCoin heeft. Er is nog hoop. Er is iemand bezig met een paper wallet voor FedoraCoin:
http://dropproxy.com/u/66C/wallet.fedoraco.in/index.html
Het is nog work in progress en hij genereert nu alleen BTC-adressen, maar over een tijdje zal die dus FedoraCoin adressen maken. Als die af is komt het op http://fedoraco.in/wallet
Oh sorryquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar ja, laten we het hopen. Ik zou ze in ieder geval niet dumpen!
quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:16 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh sorry
En dan wordt Toto toch nog reik?
Zo is het.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:24 schreef MichaelScott het volgende:
Waarom zou je ze dumpen?
Ik bedoel, op dit moment zijn het waardeloze coins maar het zijn wel mijn waardeloze coins.
Misschien zijn ze over 5 jaar een fortuin waard en vind je ze terug op een oude usb-stick.quote:
Dat was een van die blauwen toch? Maxbet of µ, en die persoon had het weer van ikwiltrolletje.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:42 schreef Leafeon672 het volgende:
House of Cards is toch best wel een goede serie. Bedankt aan de persoon hier die mij hem heeft aangeraden.
Ikwiltrolletje was het ja.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:48 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat was een van die blauwen toch? Maxbet of µ, en die persoon had het weer van ikwiltrolletje.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:54 schreef roislecxe het volgende:
Zo, ik ben waarschijnlijk de laatste, maar happy newyear allemaal
Jij ook josefienquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:54 schreef roislecxe het volgende:
Zo, ik ben waarschijnlijk de laatste, maar happy newyear allemaal
Goede serie ja. Begint binnenkort weer geloof ikquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:42 schreef Leafeon672 het volgende:
House of Cards is toch best wel een goede serie. Bedankt aan de persoon hier die mij hem heeft aangeraden.
1 februari op Netflix, en ze releasen het hele seizoen in een keerquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Goede serie ja. Begint binnenkort weer geloof ik
quote:Op donderdag 2 januari 2014 08:45 schreef apacalipto het volgende:
Wattt ppc is mijn nmc voorbij not cool, not cool.
Door naar Orange is the new Black.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:42 schreef Leafeon672 het volgende:
Nu kopen ja en dan voor 2 dollar verkopen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:37 schreef Maxbet het volgende:
Wat zou een goede eindprijs zijn voor NMC? $2 ofzo?
Ik bedoelde eigenlijk qua bruikbaarheid, niet om te tradenquote:Op donderdag 2 januari 2014 09:39 schreef Sands het volgende:
[..]
Nu kopen ja en dan voor 2 dollar verkopen.
Buy high sell lowquote:Op donderdag 2 januari 2014 09:39 schreef Sands het volgende:
[..]
Nu kopen ja en dan voor 2 dollar verkopen.
Hodlen!quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:07 schreef Spatieloos het volgende:
Wtf PPC
Ik had gisteren al 50 verkocht op 5.1
Zou ik mijn laatste maar verkopen dan, of gewoon holden?
0.00000012 BTC per MNCquote:
Waarom zou je EAC verkopen?quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:20 schreef Spatieloos het volgende:
Godver, blijkbaar had ik de helft van mijn EAC niet eens verkocht
Eergisteren had ik een sellorder op 740 satoshi ofzo en wou ik de helft van mijn EAC verkopen, want ik split graag dingen op als zodat ik sowieso een beetje winst heb. Maar blijkbaar ging de prijs niet boven de sellorder.quote:
Heb ik niet op mijn betaal rekening en mijn vader is niet thuis om het over te zetten.quote:
Doe dan 450 euro, dan zit je er precies tussen.quote:
Ik heb er toch maar 1 hele bitcoin (ongeveer 555) van gemaakt, dat is leuker.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:54 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Doe dan 450 euro, dan zit je er precies tussen.
Expected btc: 12,3332quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:03 schreef MaGNeT het volgende:
Straks ff 440,000 QQCoins zien te dumpen
PPC is de toekomst. Told you so.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:07 schreef Spatieloos het volgende:
Wtf PPC
Ik had gisteren al 50 verkocht op 5.1
Zou ik mijn laatste maar verkopen dan, of gewoon holden?
Ja dat geloof ik wel, maar zou het nu nog een beetje omlaag gaan zodat ik meer kan kopen?quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
PPC is de toekomst. Told you so.
Stiekem vraag ik mij dat ook af.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik wel, maar zou het nu nog een beetje omlaag gaan zodat ik meer kan kopen?
Zal wel wat lager uitvallen, bij die volumes zakt de prijs aardig in.quote:
Als ik mijn Piggybank wil openen geeft hij een foutmelding:quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:03 schreef MaGNeT het volgende:
In mijn wallet geeft hij nu een balans van 0 cent aan. Heb jij misschien een oplossing?quote:Warning:Error reading wallet.dat! All keys read correctly, but transaction data or address book entries might be missing or incorrect.
Heb je al geüpdatet?quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:32 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Als ik mijn Piggybank wil openen geeft hij een foutmelding:
[..]
In mijn wallet geeft hij nu een balans van 0 cent aan. Heb jij misschien een oplossing?
Nee. Je moet even de nieuwste versie van Piggybank downloaden.quote:
Ik twijfel zo om bij te kopen. Maar goed, dat had ik gewoon moeten doen op 3. Nu is het denk ik te laat.quote:
Heb net gekocht op 6,125. Dus van mij mag hij wel stijgenquote:Op donderdag 2 januari 2014 11:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik twijfel zo om bij te kopen. Maar goed, dat had ik gewoon moeten doen op 3. Nu is het denk ik te laat.
Same.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik twijfel zo om bij te kopen. Maar goed, dat had ik gewoon moeten doen op 3. Nu is het denk ik te laat.
Ha, dat snap ik.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:45 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Heb net gekocht op 6,125. Dus van mij mag hij wel stijgen
Het is ook zo'n veradelijke coin. Coin met superieure techniek. Hij bleef echt tijden super stabiel. Nu ineens to the moon!quote:
https://bitcointalk.org/i(...)sg4265806#msg4265806quote:Hi family.
I'll go in no particular order: I know this industry moves fast but don't let a rumor or spec turn into solid word on a whim please Smiley
1. Yes I'm CryptoBoomer (the person typing right now - there is 3 of us on this account at different times looking after different things). I am the designer/brander/one of the pr people/managers, I don't know what to label myself at this point as this is my first time helping a 'crypto launch', and it has grown into having to wear many hats for everyone on the team (underestimated the tasks/response/speed of this market/success we'd have), but it's not much different than any launch I've ever done for any big brands in the past.
I'm not the dev, this whole project could never be done with one person or just one dev/supervisor/outsourcer/etc.
Frankly it's a logistical nightmare even for this competent but tired team. I've been in the crypto game for almost a year now in various ways and have made the right moves in order to position myself as a good team leader/big player in this world.
Yes I've tried to help design/brand other coins just to mingle and network as there's only so much chart watching and daytrading you can do before you start thinking 'what else can I do with my talents and skills in this niche, I need a bigger challenge, I haz money...', and here we are.
After doing the above for other coins, the right people noticed my talents and outreach on twitter, and saw me as a good long term fit for something special and sensitive. I'm honored to be a part of this, and it's getting the BEST out of me and thus so is the market response.
I hope I haven't let anyone down by being on this or other projects, or by our motives of working with others in the industry to make powerplays, our communication, our delivery to date or anything else.
Although it may seem all easy for us from your point of view, I won't be shy to say this project has swallowed up my life and interest/passion more than anything in the last four-five years. That say's a lot for someone that is comfy/is hard to inspire/is already riding a nice crest in biz and life/is looking for something new and huge to leave his legacy after - and right now this looks like it's going to be it. THAT or we'll be dead from trying to take on the establishment and oil tycoons as a side effect to this - as a recent Skype convo went with a friend.
2. The exchange = you guys weren't supposed to find that just yet - Smiley - but if I 'really' wanted to hide it or myself I would have made sure I or it weren't found.
It is pointed at the eac site/as a temp .com while the exchange is built and although it's a full exchange for all alts, eac will have opriority and or incentive as we partner up and cross promote (again, I'm helping the exchange much like I'm helping eac, and by being able to do that I'm tying in two powerful worlds and so far it's a fit).
If you really think we'd go through the massive undertaking of creating an inhouse exchange just to facilitate getting a brand this far to dump a small premine (which is much smaller now, and the total coin amount is much bigger than during launch, and 2x/5x days are coming fast, we're moving towards even odds against the premine quick) in a few months, I'm sorry you're terribly mistaken. Watch our moves vs. speculate or spread fearporn. This won't be ready for at least a few months I'm guessing but that's still fast considering the challenge ahead.
3. The big news = Can't actually share it as it has a randomized timeline and prematurely saying anything won't be good - let's just say 'most of your assumptions re where we might go next' is probably going to come true.
4. This is not an opportunistic move for you guys to take part in with us, this is not something that's going to create wealth overnight (errrm, 3 million cap in a week, correction to 2 million, on 2 tiny exchanges that keep breaking... maybe it already has made some of you some nice return)... We're going to have rolling hills for a while. We're currently being diluted by 101 new coin launches as we were the most recent 'big hit' along with a few others and new miners are incentivized elsewhere with launch bonuses and short term traders are coin hopping daily.
Order books on the exchanges can take things to 03 or 08 within 10-20btc < yet we still remain at a 2M cap Smiley. If you can stomach the rolling hills (or ride them and profit on the swings, and don't let small volume exchange swings get to you) in the months ahead, you're probably going to see us continue to stick around and truck forward like a tank vs these opportunist coins coming and going (which can still make you tons of return I'm not hating on them, it's just not our model or objective).
You'll read more about dilution and consolidation in the news articles ahead that our team is putting together but we're still very strong in our mission to launch a unified effort that we can all represent and branch out from for the years ahead vs a fad, a meme, a quick spike, or 10 of each just for quick profits...
5. I'm rambling - thanks for reading and I hope everyone had a fantastic night/celebration!
Thank you!
quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:59 schreef MichaelScott het volgende:
I'm not the dev, this whole project could never be done with one person or just one dev/supervisor/outsourcer/etc.
Frankly it's a logistical nightmare even for this competent but tired team. I've been in the crypto game for almost a year now in various ways and have made the right moves in order to position myself as a good team leader/big player in this world.
Yes I've tried to help design/brand other coins just to mingle and network as there's only so much chart watching and daytrading you can do before you start thinking 'what else can I do with my talents and skills in this niche, I need a bigger challenge, I haz money...', and here we are.
After doing the above for other coins, the right people noticed my talents and outreach on twitter, and saw me as a good long term fit for something special and sensitive. I'm honored to be a part of this, and it's getting the BEST out of me and thus so is the market response.
I hope I haven't let anyone down by being on this or other projects, or by our motives of working with others in the industry to make powerplays, our communication, our delivery to date or anything else.
Although it may seem all easy for us from your point of view, I won't be shy to say this project has swallowed up my life and interest/passion more than anything in the last four-five years. That say's a lot for someone that is comfy/is hard to inspire/is already riding a nice crest in biz and life/is looking for something new and huge to leave his legacy after - and right now this looks like it's going to be it. THAT or we'll be dead from trying to take on the establishment and oil tycoons as a side effect to this - as a recent Skype convo went with a friend.
2. The exchange = you guys weren't supposed to find that just yet - Smiley - but if I 'really' wanted to hide it or myself I would have made sure I or it weren't found.
It is pointed at the eac site/as a temp .com while the exchange is built and although it's a full exchange for all alts, eac will have opriority and or incentive as we partner up and cross promote (again, I'm helping the exchange much like I'm helping eac, and by being able to do that I'm tying in two powerful worlds and so far it's a fit).
If you really think we'd go through the massive undertaking of creating an inhouse exchange just to facilitate getting a brand this far to dump a small premine (which is much smaller now, and the total coin amount is much bigger than during launch, and 2x/5x days are coming fast, we're moving towards even odds against t
Verwacht dat hij nog wel 10 procent kan stijgen voordat de rek eruit is, heb op alsnog 0,00829 gekocht.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is ook zo'n veradelijke coin. Coin met superieure techniek. Hij bleef echt tijden super stabiel. Nu ineens to the moon!
al gedumpt?quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:03 schreef MaGNeT het volgende:
Ik zie dat er op de dag van vandaag nog steeds gekocht/verkocht word in deze markt.quote:This market will be turned off on January 1st due to low trade price and volume
Ze harken waarschijnlijk niet genoeg binnen aan fees en willen die plaats gebruiken voor een andere coin. Hopelijk voor EAC.quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:26 schreef smiths het volgende:
CENT/LTC Markt op cryptsy
[..]
Ik zie dat er op de dag van vandaag nog steeds gekocht/verkocht word in deze markt.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:32 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Als ik mijn Piggybank wil openen geeft hij een foutmelding:
[..]
In mijn wallet geeft hij nu een balans van 0 cent aan. Heb jij misschien een oplossing?
Ik heb deze gedownload, ik zat namelijk met hetzelfde probleem. Dit heeft mijn probleem niet verholpen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. Je moet even de nieuwste versie van Piggybank downloaden.
https://github.com/RazorLove/pennies-qt/archive/master.zip
Alstu.
quote:Warning:Error reading wallet.dat! All keys read correctly, but transaction data or address book entries might be missing or incorrect.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:01 schreef Toto69 het volgende:
TIPS was ineens 6 BTC per 6 TIPS waard.
Toen werd ik wakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |