0.00000012 BTC per MNCquote:
Waarom zou je EAC verkopen?quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:20 schreef Spatieloos het volgende:
Godver, blijkbaar had ik de helft van mijn EAC niet eens verkocht
Eergisteren had ik een sellorder op 740 satoshi ofzo en wou ik de helft van mijn EAC verkopen, want ik split graag dingen op als zodat ik sowieso een beetje winst heb. Maar blijkbaar ging de prijs niet boven de sellorder.quote:
Heb ik niet op mijn betaal rekening en mijn vader is niet thuis om het over te zetten.quote:
Doe dan 450 euro, dan zit je er precies tussen.quote:
Ik heb er toch maar 1 hele bitcoin (ongeveer 555) van gemaakt, dat is leuker.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:54 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Doe dan 450 euro, dan zit je er precies tussen.
Expected btc: 12,3332quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:03 schreef MaGNeT het volgende:
Straks ff 440,000 QQCoins zien te dumpen
PPC is de toekomst. Told you so.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:07 schreef Spatieloos het volgende:
Wtf PPC
Ik had gisteren al 50 verkocht op 5.1
Zou ik mijn laatste maar verkopen dan, of gewoon holden?
Ja dat geloof ik wel, maar zou het nu nog een beetje omlaag gaan zodat ik meer kan kopen?quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
PPC is de toekomst. Told you so.
Stiekem vraag ik mij dat ook af.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik wel, maar zou het nu nog een beetje omlaag gaan zodat ik meer kan kopen?
Zal wel wat lager uitvallen, bij die volumes zakt de prijs aardig in.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |