The horrorquote:Op woensdag 1 januari 2014 22:58 schreef robin007bond het volgende:
Pas in 2017 bereiken we trouwens weer een jaartal dat een priemgetal is.
 .
.

Ik wilde trouwens even zeggen dat het misschien zelfs stom was om je TIPS te dumpen.quote:

En dan word Toto toch nog rijk?quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik wilde trouwens even zeggen dat het misschien zelfs stom was om je TIPS te dumpen.
Aan iedereen die nog TIPS/FedoraCoin heeft. Er is nog hoop. Er is iemand bezig met een paper wallet voor FedoraCoin:
http://dropproxy.com/u/66C/wallet.fedoraco.in/index.html
Het is nog work in progress en hij genereert nu alleen BTC-adressen, maar over een tijdje zal die dus FedoraCoin adressen maken. Als die af is komt het op http://fedoraco.in/wallet

Oh sorryquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar ja, laten we het hopen. Ik zou ze in ieder geval niet dumpen!

quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:16 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh sorry
En dan wordt Toto toch nog reik?
 !
!

Zo is het.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:24 schreef MichaelScott het volgende:
Waarom zou je ze dumpen?
Ik bedoel, op dit moment zijn het waardeloze coins maar het zijn wel mijn waardeloze coins.

Misschien zijn ze over 5 jaar een fortuin waard en vind je ze terug op een oude usb-stick.quote:

.
.

Dat was een van die blauwen toch? Maxbet of µ, en die persoon had het weer van ikwiltrolletje.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:42 schreef Leafeon672 het volgende:
House of Cards is toch best wel een goede serie. Bedankt aan de persoon hier die mij hem heeft aangeraden.

Ikwiltrolletje was het ja.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:48 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat was een van die blauwen toch? Maxbet of µ, en die persoon had het weer van ikwiltrolletje.

quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:54 schreef roislecxe het volgende:
Zo, ik ben waarschijnlijk de laatste, maar happy newyear allemaal

Jij ook josefienquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:54 schreef roislecxe het volgende:
Zo, ik ben waarschijnlijk de laatste, maar happy newyear allemaal

Goede serie ja. Begint binnenkort weer geloof ikquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:42 schreef Leafeon672 het volgende:
House of Cards is toch best wel een goede serie. Bedankt aan de persoon hier die mij hem heeft aangeraden.

. Alleen zijn er mensen die erg graag nog wat goedkope EAC willen kopen...
. Alleen zijn er mensen die erg graag nog wat goedkope EAC willen kopen...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |