heb anderhalf jaar legaal mogen drinken, nu weer een half jaartje niet, dan weer welquote:
we maken een lijstje, ik begin met:quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:25 schreef Jhali het volgende:
[..]
omg je brengt me op een idee
topic met alle fok hoogtepuntjes van 2013
Dat was het hoogtepunt van 4 jaar geleden joh.quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:25 schreef Jhali het volgende:
[..]
De sluiting van JNG.quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:25 schreef Jhali het volgende:
[..]
Mijn hoogtepunt was netquote:Op woensdag 1 januari 2014 01:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat was het hoogtepunt van 4 jaar geleden joh.
Jij ook vosjequote:
Ik ben de 3 op feestjesquote:
Kusje op je dop!quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:28 schreef Rezania het volgende:
KUSJES VOOR IEDEREEN! PAPA DEELT GRATIS UIT!
Lijkt me zo smerig.quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:28 schreef Rezania het volgende:
De Mac zou een advocaatmcflurry moeten verkpen.
Meestal ga ik nietquote:
quote:
STELLETJE SMAKELOZE HEIDENSE FIGUREN.quote:
M'n ouders haalden het altijd voor m'n oma's.quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
STELLETJE SMAKELOZE HEIDENSE FIGUREN.
Ga ook eens een keer los man!quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ook niet, gewoon lekker laten feesten als dat hun ding is, niet de mijne.
Neejjj, met eckte mensen lekker bier zuipen en kut roepen!quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Op FOK! ben ik wel een paar keer helemaal los gegaan.
Ik ook, ongeveer een half jaar.quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Op FOK! ben ik wel een paar keer helemaal los gegaan.
Dankjequote:
Mijn oma at het vroegar ook altijdquote:Op woensdag 1 januari 2014 01:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
M'n ouders haalden het altijd voor m'n oma's.Ze lusten het zelf ook niet. En ik vind het ook echt niet te eten.
Ohja, nee, dat heb ik wel een paar keer gedaan, niet mijn ding.quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:36 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Neejjj, met eckte mensen lekker bier zuipen en kut roepen!
Ik heb het een paar keer gehad.quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn oma at het vroegar ook altijdEn je moet eraan wennen.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ohja, nee, dat heb ik wel een paar keer gedaan, niet mijn ding.
Eerst biertjes atten, dan advocaat. Of mensen met slagroomijs.quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb het een paar keer gehad.Mocht niet baten.
Voorheen scheet je in de tuin?quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:42 schreef Zaktabak het volgende:
Ik zit voor het eerst dit jaar op de wc te schijten...
TERWIJL HET NOG HEET IS EN ALLES BINNEN JE BRANDTTTT! FIRE OF SATEN, SO CHOCOLATE!quote:
Mensen met slagroomijs atten?quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eerst biertjes atten, dan advocaat. Of mensen met slagroomijs.
Gaat 'ie?quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
TERWIJL HET NOG HEET IS EN ALLES BINNEN JE BRANDTTTT! FIRE OF SATEN, SO CHOCOLATE!![]()
Voorheen hadden we geen andere keus hé? Zo ging datquote:
Nope, nog nooit gebeurdquote:Op woensdag 1 januari 2014 01:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
TERWIJL HET NOG HEET IS EN ALLES BINNEN JE BRANDTTTT! FIRE OF SATEN, SO CHOCOLATE!![]()
Doeiquote:Op woensdag 1 januari 2014 01:50 schreef Jhali het volgende:
Moeeeeeeeeeeeee. Ga in bed liggen. Bye guys.
Trusten!quote:Op woensdag 1 januari 2014 01:50 schreef Jhali het volgende:
Moeeeeeeeeeeeee. Ga in bed liggen. Bye guys.
Alcohol? Hoe dan?quote:Op woensdag 1 januari 2014 02:01 schreef Rezania het volgende:
Ze heeft allemaal pillen en alcohol gekreken, echt wtf.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 02:01 schreef Rezania het volgende:
Ze heeft allemaal pillen en alcohol gekreken, echt wtf.
Zie TT.quote:
Ja man, echt haar schuld en zo, ze doet het expres, ik zeg het je!quote:
Een maand zonder de feestdagen?quote:Op woensdag 1 januari 2014 03:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zoek daar eens een oplossing voor joh, dit gaat niet goedkomen zo.
Heb jij geen zin om in deze dagen full-time op te willen passen?quote:Op woensdag 1 januari 2014 03:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, die komen er binnenkort genoeg aan toch?
Nee sorry, ik werk fulltime deze dagen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 03:59 schreef murp het volgende:
[..]
Heb jij geen zin om in deze dagen full-time op te willen passen?
Ze zijn wel lief hoorquote:Op woensdag 1 januari 2014 04:03 schreef BBQSausage het volgende:
Moet niet denken aan kinderen naast m'n werk op dit moment, echt niet.![]()
kusjekroelquote:Op woensdag 1 januari 2014 04:08 schreef BBQSausage het volgende:
Heb wel een beetje medelijden met je hoor, beetje.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 04:08 schreef murp het volgende:
Ohm ik hoor die kleine niet meer, nu nog vrouw weer in bed en we kunnen wee verder slapen
quote:Op woensdag 1 januari 2014 07:58 schreef murp het volgende:
Die kinderen slapen ook nooit uit he?
KOFFIE
Jij ook heel veel sterkte he?quote:Op woensdag 1 januari 2014 08:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb 't nachtje slapen overgeslagen.Nu maar hopen dat ik de dag niet over ga slaan.
Jij ook.quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:27 schreef Fopje het volgende:
Mogguh. Tijd voor de verplichte bezoekjes![]()
En jullie allemaal een gelukkig nieuwjaar natuurlijk
Ik miste je al, broeder.quote:Op maandag 9 december 2013 20:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Nou dit is dus het einde van FOK! carriére, ik log zometeen uit om misschien nog eens terug te komen.
Kalm an
SgtPorkbeans
Goede maatregel, bravo overheid.quote:Vanaf 1 januari hoeven oudere automobilisten zich pas vanaf 75 jaar te laten keuren. Nu ligt de keuringsleeftijd voor het rijbewijs nog op 70 jaar.
Dit is wel een goede.quote:Vingerafdrukken zijn niet langer nodig voor een identiteitskaart. Ook worden de ID-kaart en het paspoort 10 jaar geldig.
Ze hebben nu waarschijnlijk al alle vingerafdrukken.quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit is wel een goede.Maar dan moet ik zeker eerst weer een nieuwe aanvragen?
Oeh dat is idd wel een goede! Moet in Mei een nieuwe ID-kaart, ding is dus meteen tot 2024 geldigquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit is wel een goede.Maar dan moet ik zeker eerst weer een nieuwe aanvragen?
Wat boeit mij die vingerafdruk nou? Het gaat me om de geldigheid.quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:57 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ze hebben nu waarschijnlijk al alle vingerafdrukken.
De mijne niet denk ikquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:57 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ze hebben nu waarschijnlijk al alle vingerafdrukken.
KLB / Ik ben dakloos ... wat moet ik nu doen ? Deze loopt beterquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:58 schreef Rezania het volgende:
WGR / Ik ben dakloos wat nu ?
Maar hij heeft nog wel een smartphone om mee te FOK!ken.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
KLB / Ik ben dakloos ... wat moet ik nu doen ? Deze loopt beter
Ja nou eh, me praifesie he!!quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat boeit mij die vingerafdruk nou? Het gaat me om de geldigheid.
quote:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 11:40 schreef merseberkan het volgende:
Wat een kut reacties van jullie ! Internet is makkelijkste wat je kunt krijgen ! Fuck op met dit kut forum.
Wat een topicquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
KLB / Ik ben dakloos ... wat moet ik nu doen ? Deze loopt beter
Heeft 'ie niet meer zei hij.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik vraag me serieus af waar zijn ouders zijn in dit hele verhaal
Ja ik ook.. je moet wel een heel eenzaam bestaan hebben als niemand je op wilt vangenquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:18 schreef LittleBrownie het volgende:
Denk nog steeds dat het een troll topic is
Preciesquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ook.. je moet wel een heel eenzaam bestaan hebben als niemand je op wilt vangen(Of je moet verknipt genoeg zijn)
Watquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:20 schreef Rezania het volgende:
Mijn appelflap ontplofte net in de magnetron.
Lijkt me ook wel ja.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ook.. je moet wel een heel eenzaam bestaan hebben als niemand je op wilt vangen(Of je moet verknipt genoeg zijn)
Nice.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij stond helemaal bol en toen pfffff.
Gelukkig was het enkel de bovenkant die scheurde, alles zit er nog in.quote:
Èèn biertje. Nog veel over bewaar ik wel voor in het weekend.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als er iets is waar ik wel het minst zin in heb nu, is dat het wel.
Oh, dat scheelt.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gelukkig was het enkel de bovenkant die scheurde, alles zit er nog in.
Gister al 2 bier en een baco op, dus laten we dat maar niet doen nu al, ik zit lekker aan de ijstheequote:
Ik denk dat ik gigantisch over m'n nek zou gaan.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Èèn biertje. Nog veel over bewaar ik wel voor in het weekend.
Jaquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:30 schreef Ro-ald het volgende:
Wtf er is in Amersfoort een kat opgeblazen met vuurwerk.
Lees je dat nu pas?quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:30 schreef Ro-ald het volgende:
Wtf er is in Amersfoort een kat opgeblazen met vuurwerk.
quote:AMSTERDAM -
Voorbijgangers hebben op een vrachtwagenparkeerplaats aan de Rijnbandijk in Maurik de resten gevonden van een gans, die met vuurwerk was opgeblazen.
Dat meldt Omroep Gelderland op haar website. Vogelopvang Onder de Regenboog uit Eck en Wiel vond in de nabijheid een tweede gans, die hetzelfde lot had ondergaan. De vogelopvang meldt bij Omroep Gelderland dat de dieren vermoedelijk eerst de schedels is ingeslagen, waarna de kadavers met vuurwerk aan stukken werden geblazen.
Een klein stukje verderop werden voorbereidingen getroffen voor een vreugdevuur. De politie heeft de zaak in onderzoek.
28 GRAM? In NL 5 gramquote:Colorado is woensdag de eerste de 50 Amerikaanse staten geworden waar de verkoop van marihuana is toegestaan. Burgers van 21 jaar en ouder kunnen de softdrug legaal in de winkels kopen. Tot nu toe was dat alleen voor medische doeleinden toegestaan.
Inwoners van Colorado mogen hooguit 1 ounce (28 gram) per keer kopen. Inwoners van andere staten moeten met hooguit een kwart daarvan genoegen nemen.
Colorado, waarvan Denver de hoofdstad is, zal niet lang de enige Amerikaanse staat met een vrije verkoop van marihuana zijn. In de loop van het jaar volgt de westelijke staat Washington het voorbeeld. In beide gevallen hebben de burgers in een referendum met de vrije verkoop van marihuana ingestemd.
In 20 andere staten is de aankoop van marihuana voor medische doeleinden toegestaan.
ACHT EN TWINTIG??!?!?!?!?!?!quote:
Gewoon een verkapt pizzabroodje dus.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Stokbroodjes uit de oven met ham/kaas/ananas![]()
Ja, zoiets. Maar een pizzabroodje zou net zo goed met bijvoorbeeld spinazie, champignons, of paprika belegd kunnen zijn.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon een verkapt pizzabroodje dus.
Dat vind ik ook niet lekker, maar ananas is toch wel net iets anders.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Sowieso warm fruit in je eten
Warme appel is ook goor
wat heb ik een hele dag geslapen ofzoquote:Op woensdag 1 januari 2014 13:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Beetje laat hè, is al weer bijna 2015.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:48 schreef LittleBrownie het volgende:
Was dus duidelijk een dikke flopik zie alleen maar mensen klagen op fb
Heel vrouwenpolder rijkquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:45 schreef Rezania het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-in-zeeuws-dorp.html
42 miljoen voor 1100 mensen.
Zit nu ook even op de pagina ervan te kijken.. Wat veel is er gejat zegquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:48 schreef LittleBrownie het volgende:
Was dus duidelijk een dikke flopik zie alleen maar mensen klagen op fb
Ernstigquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zit nu ook even op de pagina ervan te kijken.. Wat veel is er gejat zeg
Je zit er 20.000 naast joh.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:55 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Je moet toch een lot hebben om iets te krijgen? En anders hebben ze iets van 18.000.
I have no idea.quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:55 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Je moet toch een lot hebben om iets te krijgen? En anders hebben ze iets van 18.000.
Gelukkig nieuwjaar, bondage!quote:
Dankjequote:Op woensdag 1 januari 2014 15:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar, bondage!
Daar doe ik niet aanquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Was dat één van je goede voornemens?
Thanksquote:
Ik ben net terug, gevlucht.quote:
Geweldig altijd. Ik ga vanavond alleen nog even met mijn vrouw bij mijn schoonouders langs, is eerst wel weer genoeg. Ik ben gisteren al bij mijn eigen ouders en broertje geweest om daar wat vuurwerk af te steken en te kijken naar het carbidschieten.quote:
quote:
Net op tijd wakker voordat de familie komtquote:
Stop nou eens met stalken mangquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:58 schreef DonnieDarkno het volgende:
Dus Roburtt, je gaat vanavond 'maccie'?
heb jij nog ads?quote:
Ohquote:
Waarom heb je eigenlijk nog een account?quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:15 schreef bondage het volgende:
[..]
T_T heeft geen abo. Zag deze toevallig staan toen ik ff iets aan het checken was.
Ik vind deze naam beter bij mij passen dan The_Terminator. Ik gebruik het T_T account alleen nog voor mijn dev-taken en post tegenwoordig alleen nog onder deze.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk nog een account?
The_Terminator klinkt coolquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik vind deze naam beter bij mij passen dan The_Terminator. Ik gebruik het T_T account alleen nog voor mijn dev-taken en post tegenwoordig alleen nog onder deze.
Dat vond ik ooit ook, tegenwoordig niet meer zoquote:
Daarom heet ik d4v1d, ik ben heel mooi. dat mogen mensen gerust wetenquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:26 schreef bondage het volgende:
Bondage is iets wat ik heel mooi vind, dat mogen mensen gerust weten
Ik vind namen zonder hoofdletter altijd een beetje tegenvallen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat vond ik ooit ook, tegenwoordig niet meer zoBondage klinkt ook niet per se heel cool, maar vind ik wel een stuk beter dan terminator. Verder heb ik monitor nog maar die wordt door het dagcijfersscriptje gebruikt om dagelijks de stats te posten.
Bondage is iets wat ik heel mooi vind, dat mogen mensen gerust weten
Namen met 4 hoofdletters daarintegen..quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik vind namen zonder hoofdletter altijd een beetje tegenvallen.
Ninja.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Namen met 4 hoofdletters daarintegen..
Da's echt hinderlijk, ze zouden iets moeten bedenken voor kloons en abo.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:15 schreef bondage het volgende:
[..]
T_T heeft geen abo. Zag deze toevallig staan toen ik ff iets aan het checken was.
Gewoon met je kloon ook een abo nemen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:31 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Da's echt hinderlijk, ze zouden iets moeten bedenken voor kloons en abo.
Ik ben toch geen miljonairquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gewoon met je kloon ook een abo nemen.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik vind namen zonder hoofdletter altijd een beetje tegenvallen.
Ohja.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:33 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Maar jij werkt fulltime en woont bij je ouders.
13 toch?quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:34 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd, 14 alweer!
Meestal niet.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:34 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Het gebrek aan hoofdletters heeft ook wel een leuk effect!
Klopt ja.quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:34 schreef DonnieDarkno het volgende:
2 Hoofdletters in je un is ideaal!
quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:33 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik vind dat je een toffe naam hebt.
BonDagequote:Op woensdag 1 januari 2014 17:34 schreef DonnieDarkno het volgende:
2 Hoofdletters in je un is ideaal!
Ik hoopte een shootout van Yvonne (quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:36 schreef klawie het volgende:
Waarom zou je hier een abo nemen wat is daar het voordeel van??
quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:36 schreef klawie het volgende:
Waarom zou je hier een abo nemen wat is daar het voordeel van??
Niet doen!!!quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik zal ff bij Yvonne informeren of de 'b' mag groeien.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik zal ff bij Yvonne informeren of de 'b' mag groeien.
quote:
Misschien eerst een pol makenquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Alleen als je het er zelf ook mee eens bent hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |