quote:Op maandag 9 december 2013 19:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je staat op #1 op mijn lijst "users die ik het meest haat"
en ikquote:Op maandag 9 december 2013 19:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je staat op #1 op mijn lijst "users die ik het meest haat"
Ooit zal ik er wel weer een inzetten, voorlopig blijf ik liever even anoniemquote:Op maandag 9 december 2013 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wanneer komt je foto weer terug in je fobo?
Onbeperkt eten.quote:Op maandag 9 december 2013 19:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb echt zin aan kerst, colbertje aan, en bunkeren maar![]()
Mooi is datquote:
liegert, vorige keer stond ik op je haat lijst zei jequote:Op maandag 9 december 2013 19:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij staat op de lijst met "users die ik nog moet leren kennen"
jij zou toch stoppen?quote:Op maandag 9 december 2013 19:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mij niet op #1 als meest gehaatte user hebben
Het is gewoon een sukkeltje.quote:
Ja maar nu doe je aardig.quote:Op maandag 9 december 2013 19:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
liegert, vorige keer stond ik op je haat lijst zei je
Jammer dat je dan weer niet mee krijgt wat Tjacka verteldquote:Op maandag 9 december 2013 19:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jammer voor jou is het geen troll. Denk maar even na over afgelopen nacht.
Dat was het plan ja, maarja school is een beetje rustig nuquote:
Hoe staat het met je baard? Ik heb mij nu al 3 weken niet geschoren om mij verbonden met je te voelen.quote:Op maandag 9 december 2013 19:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ooit zal ik er wel weer een inzetten, voorlopig blijf ik liever even anoniem
Nee. Tjackaquote:Op maandag 9 december 2013 19:48 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ttjacka is de meest gehate user
Die staat op #2 jaquote:Op maandag 9 december 2013 19:48 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ttjacka is de meest gehate user
nee dat kloptquote:Op maandag 9 december 2013 19:48 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jammer dat je dan weer niet mee krijgt wat Tjacka verteld
oh...neuken dan maar?quote:
Is niet zo langquote:Op maandag 9 december 2013 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe staat het met je baard? Ik heb mij nu al 3 weken niet geschoren om mij verbonden met je te voelen.
Het scheen leuk geweest te zijn.quote:Op maandag 9 december 2013 19:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die staat op #2 ja
[..]
nee dat klopt
quote:Op maandag 9 december 2013 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe staat het met je baard? Ik heb mij nu al 3 weken niet geschoren om mij verbonden met je te voelen.
quote:
quote:
Doe gewoon normaal ofzoquote:
Omdat ik hier ben.quote:Op maandag 9 december 2013 19:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik dacht dat jij een ban had, waarom post je niet meer in vbl boeler
Ik moet mij denk ik ook weer scheren. Van de week dusdanig schaamtevolle foto's getagged gekregen dat ik maar even anoniem moet worden.quote:Op maandag 9 december 2013 19:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik had voor mn sollicitatie vorige week echt een mooie volle baard.
Nu heb ik gewoon een flinke stoppel staan.
Mooi!quote:
mannen die denken dat er meer in het leven behalve voetbal en neuken isquote:Op maandag 9 december 2013 19:50 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Mannen die alleen aan neuken denken
bier.quote:Op maandag 9 december 2013 19:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mannen die denken dat er meer in het leven behalve voetbal en neuken is
bierquote:Op maandag 9 december 2013 19:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mannen die denken dat er meer in het leven behalve voetbal en neuken is
dit jaquote:Op maandag 9 december 2013 19:51 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Een mening bomvol argumenten. Altijd genieten.
Had ik ook tot de 6e.quote:Op maandag 9 december 2013 19:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik dacht dat jij een ban had, waarom post je niet meer in vbl boeler
vreemdquote:
Kijk hoe je overal op reageert.quote:Op maandag 9 december 2013 19:51 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Een mening bomvol argumenten. Altijd genieten.
Waar heb je het over? Wat snitchen.quote:Op maandag 9 december 2013 19:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kijk hoe je overal op reageert.
Je snitcht echt werkelijk alles door aan anderen om ze bevriend te houden.
Wat vind je van mij, lieve Sof?quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet mij denk ik ook weer scheren. Van de week dusdanig schaamtevolle foto's getagged gekregen dat ik maar even anoniem moet worden.
dus... kijk mij even de aandacht naar zich toe trekken.
quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 19:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Had ik ook tot de 6e.
Vbl heb ik hoi gezegd, maar ik heb t een beetje gehad met de sfeer daar. Iedereen haat op elkaar, en t is constant drama.
Lief.quote:
Dank je. Dit komt in mijn fobo.quote:
jij zei geen bierquote:
quote:
Ik snap echt werkelijk waar niet waar je het over hebt. Roddels over mijquote:Op maandag 9 december 2013 19:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kijk hoe je overal op reageert.
Je snitcht echt werkelijk alles door aan anderen om ze bevriend te houden.
quote:Op maandag 9 december 2013 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Het was voor mij zelfs door de ondergrens.
en van bier gaat je kut stinken.quote:
Ik wel. Beter nadenken en anders DM je maar.quote:Op maandag 9 december 2013 19:55 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik snap echt werkelijk waar niet waar je het over hebt. Roddels over mij
Nee echt. Zo dronken dat een vrouwmens zelfs oogmascara had opgedaan. Ik kan het hier zeggen want niemand heeft mijn gegevens toch.quote:
Nee.quote:Op maandag 9 december 2013 19:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een wolvenshirt hé
Dat staat je DM box toe jaquote:Op maandag 9 december 2013 19:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik wel. Beter nadenken en anders DM je maar.
Raar.quote:
jawel hoorquote:Op maandag 9 december 2013 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee echt. Zo dronken dat een vrouwmens zelfs oogmascara had opgedaan. Ik kan het hier zeggen want niemand heeft mijn gegevens toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh, spannend.quote:Op maandag 9 december 2013 19:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja. Maar ben sowieso niet snel verliefd. Morgen ga ik wel lunchen met een oud-klasgenoot, waar ik in de 2e nog iets mee heb gehad. Je weer nooit of dat wat gaat worden.
quote:Op maandag 9 december 2013 19:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
jawel hoorDie houd ik er vooral in ja. Ik ben wel gek om het tegen te sprekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat lief.quote:Op maandag 9 december 2013 19:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ging heel goed![]()
Wie het is? Die mag het zelf melden
Ooit kom ik achter je facebookquote:Op maandag 9 december 2013 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee echt. Zo dronken dat een vrouwmens zelfs oogmascara had opgedaan. Ik kan het hier zeggen want niemand heeft mijn gegevens toch.
Oh wacht, het is gewoon een lang-niet-gesproken-en-gezien-afspraak.quote:
Oh.quote:Op maandag 9 december 2013 19:58 schreef Muto het volgende:
[..]
Oh wacht, het is gewoon een lang-niet-gesproken-en-gezien-afspraak.Het is geen date, van mijn kant tenminste.
zeg je dat nou tegen mij of tegen hemquote:
bah bah bahquote:Op maandag 9 december 2013 20:00 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Weet meer dan je denkt![]()
Maar gelukkig nooit tegengekomen
Beidequote:Op maandag 9 december 2013 20:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zeg je dat nou tegen mij of tegen hem?
Ik weet je naam niet eens meerquote:Op maandag 9 december 2013 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Heel moeilijk zal het niet zijn.
okquote:
quote:
Ik hoop het. En volgens haar FB is ze vrijgezel, dus je weet nooit.quote:
Doeiquote:Op maandag 9 december 2013 20:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Nou dit is dus het einde van FOK! carriére, ik log zometeen uit om misschien nog eens terug te komen.
Kalm an
SgtPorkbeans
#RipSgtProkbeansquote:Op maandag 9 december 2013 20:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Nou dit is dus het einde van FOK! carriére, ik log zometeen uit om misschien nog eens terug te komen.
Kalm an
SgtPorkbeans
quote:Op maandag 9 december 2013 20:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Doe maar. Ik heb een leuke Facebook-page.
In mensen of paardenjaren.. of hondenjaren?quote:
Heb ik al een tijdjequote:
Ik ruik een aandachtshoer.quote:
Cavia.quote:Op maandag 9 december 2013 20:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
In mensen of paardenjaren.. of hondenjaren?
Later Beansquote:Op maandag 9 december 2013 20:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
LMI als je dit leest, kalm an knul!
#GROLSCHHHHHHHHHHH
91quote:
Mensenjaren.quote:Op maandag 9 december 2013 20:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
In mensen of paardenjaren.. of hondenjaren?
Een kwart eeuwquote:
Nope.quote:Op maandag 9 december 2013 20:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hebben wij gemeenschappelijke vrienden?
Ja leuk he.quote:Op maandag 9 december 2013 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is de eerste hit op Harderwijk.
http://www.deweekkrant.nl(...)evalt_voor_de_camera
Als oma nog een kind krijgen, en dan toch nog tijd voor Fok! overhoudenquote:
quote:Ervaren moeder
Maaike is inmiddels al oma. Vader Prince is ook al opa. Anders dan bij de mens is het bij dolfijnen heel normaal dat zij op latere leeftijd zwanger worden.
Ja, en ben jij de 16 al gepasseerd ?quote:
Niet pesten lrquote:Op maandag 9 december 2013 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als oma nog een kind krijgen, en dan toch nog tijd voor Fok! overhouden
[..]
jaquote:Op maandag 9 december 2013 20:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja, en ben jij de 16 al gepasseerd ?
Mooi, dan kunnen we pratenquote:
Ik wilde stoppen wanneer het Feijenoordtopic 1908 aantikte, maar dat was in de HMF-tijd. Nu duurt dat 5 keer zo lang...quote:Op maandag 9 december 2013 20:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik ruik een aandachtshoer.
maaruh waarom heeft co stompe geen snor op je foto?
Dat is alles boven de 12 al hoorquote:
quote:Op maandag 9 december 2013 20:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat is alles boven de 12 al hoor
Godverdomme, toen ik dat zei toen ik 18 was was het nog grappig...nu is het gewoon vies
Wat was het ook alweer. Eigen leeftijd door de helft en dan een marge van 5 jaar toch?quote:Op maandag 9 december 2013 20:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Godverdomme, toen ik dat zei toen ik 18 was was het nog grappig...nu is het gewoon vies
quote:Op maandag 9 december 2013 20:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Door de helft en dan 2 jaar dacht ik.quote:Op maandag 9 december 2013 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat was het ook alweer. Eigen leeftijd door de helft en dan een marge van 5 jaar toch?
Ik vind 7 en half jaar wel erg jong.
neeeeequote:Op maandag 9 december 2013 20:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Door de helft en dan 2 jaar dacht ik.
zitten we aan de 10
Maar ik dacht dat je ouder dan 25 was. Als je niet oppast haal ik je nog inquote:Op maandag 9 december 2013 20:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zitten we aan de 10
het is leeftijd/2 + 7 dacht ikquote:Op maandag 9 december 2013 20:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zitten we aan de 10
Zoiets geloof ik jaquote:
Dat ligt er aan wie er eerder dood isquote:Op maandag 9 december 2013 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat je ouder dan 25 was. Als je niet oppast haal ik je nog in
Hoe oud het neukertje minimaal moet zijnquote:
19, perfectquote:
Dit ja. En anders, boven de elf...quote:
Haaiquote:
quote:Op maandag 9 december 2013 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
18,5 dus. Verdorie.
Sorry Cachet.
En als er gras op het veld zit mag je spelen...quote:
Wat kan schommelen kan ook wippen...quote:Op maandag 9 december 2013 20:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
En als er gras op het veld zit mag je spelen...
Rekt het niet dan scheurt het welquote:Op maandag 9 december 2013 20:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wat kan schommelen kan ook wippen...![]()
![]()
Ik niet.quote:
18quote:Op maandag 9 december 2013 20:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe oud het neukertje minimaal moet zijn
quote:Op maandag 9 december 2013 20:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wat kan schommelen kan ook wippen...![]()
![]()
Ik wanneer Sof en LB.quote:
que si?quote:Op maandag 9 december 2013 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe eens normaal Jody Bernal.
Toch verdien je nu een sticker.quote:Op maandag 9 december 2013 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook. Al is dat van mij wellicht minder knap
Maar het was inderdaad +8 ten opzichte van jou
Heb je daar ervaring mee als gleuvenvuller?quote:
Ik heb Jody zijn handtekening nog. Zijn zusje (Echte dochter adoptie ouders) zat paar klassen lager dan ik.quote:
Que no?quote:
Heb ik niet eens nodig.quote:Op maandag 9 december 2013 20:18 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Geeft profiel ook gewoon aan
Staat me iets van bij dat dat een lekker wijf was toch ?quote:Op maandag 9 december 2013 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb Jody zijn handtekening nog. Zijn zusje (Echte dochter adoptie ouders) zat paar klassen lager dan ik.
wie is datquote:
Geen idee. Mij ging het voornamelijk om Jody zijn handtekening.quote:Op maandag 9 december 2013 20:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Staat me iets van bij dat dat een lekker wijf was toch ?
Een sophiaquote:
Eigenlijk best gay als je het aan mij vraagt...quote:Op maandag 9 december 2013 20:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Mij ging het voornamelijk om Jody zijn handtekening.
Gozertquote:
Ik droeg oogmascara en vraag al 3 jaar om meer foto's van jouw persoon...quote:Op maandag 9 december 2013 20:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Eigenlijk best gay als je het aan mij vraagt...
Ken ik niet.quote:
Xeorquote:
Dag koekjequote:
Nee. Ik doe liever 25+. Maar 18+ vind ik niet per definitie fout. Al is 14 jaar leeftijdsverschil natuurlijk wel behoorlijk.quote:Op maandag 9 december 2013 20:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je daar ervaring mee als gleuvenvuller?
quote:
Jimbo heeft koekjes, en CS slikt ze.quote:
xeorquote:
quote:Op maandag 9 december 2013 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik droeg oogmascara en vraag al 3 jaar om meer foto's van jouw persoon...
Ik bedoel. ALS JE ME NOG 1x HOMO NOEMT PAK IK JE.
Ik heb ook niet zoveel ervaring met een groot leeftijdsverschil, ik ben 3 maanden jonger dan mijn vriendquote:Op maandag 9 december 2013 20:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee. Ik doe liever 25+. Maar 18+ vind ik niet per definitie fout. Al is 14 jaar leeftijdsverschil natuurlijk wel behoorlijk.
ik welquote:
quote:Op maandag 9 december 2013 20:22 schreef Muto het volgende:
[..]
[..]
Jimbo heeft koekjes, en CS slikt ze.
Match.
quote:
Multiquoten met mobielquote:Op maandag 9 december 2013 20:23 schreef Xeor het volgende:
Jimbo ess en sof![]()
Ik zit mobiel haha. HOIII
Jimbo is wel eens eerder hier geweest.quote:Op maandag 9 december 2013 20:23 schreef xcachet het volgende:
Jimbo is al goed ingeburgerd in deze SC.
quote:
hij was ook al op tcquote:Op maandag 9 december 2013 20:23 schreef xcachet het volgende:
Ik ben aan t datequote:Op maandag 9 december 2013 20:23 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Waar was je?
Waar is de app groep?
pas maar op, straks scheert hij zijn baard weer een paar maanden nietquote:Op maandag 9 december 2013 20:23 schreef xcachet het volgende:
Ik moet mijn inburgeringscursus zelfs nog halen. Naar het schijnt neemt Ess de toetsen af.quote:Op maandag 9 december 2013 20:23 schreef xcachet het volgende:
Ik ook nietquote:
ik ben van de kwaliteitscommissie in deze SC.quote:Op maandag 9 december 2013 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet mijn inburgeringscursus zelfs nog halen. Naar het schijnt neemt Ess de toetsen af.
Voeg mij weer eens toe.quote:Op maandag 9 december 2013 20:24 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik ben aan t dateen de app groep is er hoor.
Jimbo komt hier al een paar jaartjesquote:Op maandag 9 december 2013 20:23 schreef xcachet het volgende:
LB is eigenaar hehe.quote:Op maandag 9 december 2013 20:25 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Voeg mij weer eens toe.ben alles kwijt namelijk.
Stiekem moest je lachenquote:
Alleen maar om even mn piemol te laten zien uiteraardquote:
quote:Op maandag 9 december 2013 20:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
pas maar op, straks scheert hij zijn baard weer een paar maanden niet
dan ziet hij er uit als een viking en gaat hij zich ook zo gedragen
Niet echt in deze scquote:Op maandag 9 december 2013 20:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jimbo komt hier al een paar jaartjes
Echte mannen hebben een baardquote:Op maandag 9 december 2013 20:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
pas maar op, straks scheert hij zijn baard weer een paar maanden niet
dan ziet hij er uit als een viking en gaat hij zich ook zo gedragen
in een geheel ?quote:
Ja, natuurlijkquote:Op maandag 9 december 2013 20:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Alleen maar om even mn piemol te laten zien uiteraard
Vraag Acree even mn eerste post in GRTDOJW te vinden, ik gok dat die rond topic 1000 zitquote:
quote:Op maandag 9 december 2013 20:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Echte mannen hebben een baard
En drinken øl
DM haar.quote:Op maandag 9 december 2013 20:28 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja maar die ben ik ook kwijt
wejooo. Maar afgelopen tijd. Nu zijn er volgens mij veel nieuwe vanwege JNG.quote:Op maandag 9 december 2013 20:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vraag Acree even mn eerste post in GRTDOJW te vinden, ik gok dat die rond topic 1000 zit
quote:Op maandag 9 december 2013 20:27 schreef Xeor het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Ik heb een leuk meisje ontmoet ess
Ergens in september 2007quote:Op maandag 9 december 2013 20:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vraag Acree even mn eerste post in GRTDOJW te vinden, ik gok dat die rond topic 1000 zit
[img]quote:Op maandag 9 december 2013 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik heb overigens nog een liter blik Faxe staan.
hoe kan je dat zien?quote:Op maandag 9 december 2013 20:31 schreef Muto het volgende:
Ik ben hier sinds
[GRTD #2497] Succes met je nieuwe baan Toto!
quote:Op maandag 9 december 2013 20:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ergens in september 2007http://piles.nl/fok/index.php?user_id=1424&reeks_optie=17
Nee, 3 liter vanquote:Op maandag 9 december 2013 20:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[ [url=
http://t2.gstatic.com/ima(...)jl9M1iR9w]afbeelding[/url] ]
1940-45, ze zijn je vergeten te vergassen in de oorlog.quote:
http://piles.nl/fok/index.php?user_id=290166&reeks_optie=17 sinds maart. Net als ik :pquote:
Hoor wie het zegt.quote:Op maandag 9 december 2013 20:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
1940-45, ze zijn je vergeten te vergassen in de oorlog.
Doe nou niet. Ik kan niet zonder je, en ik heb geen zin in Fok! meets.quote:Op maandag 9 december 2013 20:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Damnquote:Op maandag 9 december 2013 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, 3 liter van [ afbeelding ]
1,50 in de supermarkt of zo in Duitsland
Had er één maar kwijt geraakt op een festivalquote:Op maandag 9 december 2013 20:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Damn![]()
Ik zoek nogsteeds zn mooie hoorn of grote beker om uit te drinken
Een echte of zn plastic ding ?quote:Op maandag 9 december 2013 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had er één maar kwijt geraakt op een festivalBest prijzige dingen.
quote:Op maandag 9 december 2013 20:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat topic jaquote:Op maandag 9 december 2013 20:35 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Toen we met een groep van ibood hierheen gingen en de reeks weer leefde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |