quote:Op maandag 9 december 2013 19:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je staat op #1 op mijn lijst "users die ik het meest haat"
en ikquote:Op maandag 9 december 2013 19:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je staat op #1 op mijn lijst "users die ik het meest haat"
Ooit zal ik er wel weer een inzetten, voorlopig blijf ik liever even anoniemquote:Op maandag 9 december 2013 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wanneer komt je foto weer terug in je fobo?
Onbeperkt eten.quote:Op maandag 9 december 2013 19:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb echt zin aan kerst, colbertje aan, en bunkeren maar![]()
Mooi is datquote:
liegert, vorige keer stond ik op je haat lijst zei jequote:Op maandag 9 december 2013 19:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij staat op de lijst met "users die ik nog moet leren kennen"
jij zou toch stoppen?quote:Op maandag 9 december 2013 19:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mij niet op #1 als meest gehaatte user hebben
Het is gewoon een sukkeltje.quote:
Ja maar nu doe je aardig.quote:Op maandag 9 december 2013 19:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
liegert, vorige keer stond ik op je haat lijst zei je
Jammer dat je dan weer niet mee krijgt wat Tjacka verteldquote:Op maandag 9 december 2013 19:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jammer voor jou is het geen troll. Denk maar even na over afgelopen nacht.
Dat was het plan ja, maarja school is een beetje rustig nuquote:
Hoe staat het met je baard? Ik heb mij nu al 3 weken niet geschoren om mij verbonden met je te voelen.quote:Op maandag 9 december 2013 19:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ooit zal ik er wel weer een inzetten, voorlopig blijf ik liever even anoniem
Nee. Tjackaquote:Op maandag 9 december 2013 19:48 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ttjacka is de meest gehate user
Die staat op #2 jaquote:Op maandag 9 december 2013 19:48 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ttjacka is de meest gehate user
nee dat kloptquote:Op maandag 9 december 2013 19:48 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jammer dat je dan weer niet mee krijgt wat Tjacka verteld
oh...neuken dan maar?quote:
Is niet zo langquote:Op maandag 9 december 2013 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe staat het met je baard? Ik heb mij nu al 3 weken niet geschoren om mij verbonden met je te voelen.
Het scheen leuk geweest te zijn.quote:Op maandag 9 december 2013 19:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die staat op #2 ja
[..]
nee dat klopt
quote:Op maandag 9 december 2013 19:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe staat het met je baard? Ik heb mij nu al 3 weken niet geschoren om mij verbonden met je te voelen.
quote:
quote:
Doe gewoon normaal ofzoquote:
Omdat ik hier ben.quote:Op maandag 9 december 2013 19:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik dacht dat jij een ban had, waarom post je niet meer in vbl boeler
Ik moet mij denk ik ook weer scheren. Van de week dusdanig schaamtevolle foto's getagged gekregen dat ik maar even anoniem moet worden.quote:Op maandag 9 december 2013 19:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik had voor mn sollicitatie vorige week echt een mooie volle baard.
Nu heb ik gewoon een flinke stoppel staan.
Mooi!quote:
mannen die denken dat er meer in het leven behalve voetbal en neuken isquote:Op maandag 9 december 2013 19:50 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Mannen die alleen aan neuken denken
bier.quote:Op maandag 9 december 2013 19:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mannen die denken dat er meer in het leven behalve voetbal en neuken is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |